Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-18, 09:15   #46
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

@martinsson. Saxar in en underbar beskrivning av partiet från en Aftonbladet intervju.

"– Vi är lika allvarliga som Folkpartiets skolpolitik, Centerpartiets väljarkår och Kristdemokraternas underlivspolitik. Vi är lika verkliga som Sverigedemokraternas integrationsanalys, Moderaternas välfärdspolitik, Socialdemokraternas socialdemokrati och Feministiskt initiativs akademiska meriter. Vi är lika rimliga som Miljöpartiets gröna kapitalism, Vänsterpartiets budgetkalkyler och Piratpartiets paranoia."
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-18, 10:52   #47
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
@martinsson. Saxar in en underbar beskrivning av partiet från en Aftonbladet intervju.

"– Vi är lika allvarliga som Folkpartiets skolpolitik, Centerpartiets väljarkår och Kristdemokraternas underlivspolitik. Vi är lika verkliga som Sverigedemokraternas integrationsanalys, Moderaternas välfärdspolitik, Socialdemokraternas socialdemokrati och Feministiskt initiativs akademiska meriter. Vi är lika rimliga som Miljöpartiets gröna kapitalism, Vänsterpartiets budgetkalkyler och Piratpartiets paranoia."
Lyande satir!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-18, 19:29   #48
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg


Så sammanfattar jag mitt ställningstagande inför EU-valet.
Rätt tråkigt att du och många andra inte fattar hur glada vissa blir av att du inte röstar
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-19, 17:28   #49
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Freddes paket till höger för er som undrar.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuprMario (+5), semipro (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-20, 06:41   #50
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Den gula på grillen antar jag är moderathingsten Per Schlingmans grej efter det att Filippa tröttnat även på honom?

Senast redigerad av semipro den 2014-05-20 klockan 06:45.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-21, 13:38   #51
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Rätt tråkigt att du och många andra inte fattar hur glada vissa blir av att du inte röstar
Jag skall rösta. Påstod inte att jag inte skulle rösta, bara att jag var kritisk till EU. Troligtvis blir det Junilistan, d.v.s. ett parti som vill tona ned EU:s inflytande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-21, 15:34   #52
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Jag skall rösta. Påstod inte att jag inte skulle rösta, bara att jag var kritisk till EU. Troligtvis blir det Junilistan, d.v.s. ett parti som vill tona ned EU:s inflytande.
Existerar de fortfarande? Har inte sett eller har nåt om dom i princip sedan de åkte ut.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-21, 15:54   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1435
Standard

Salvator Grimaldi "jag har inte träffat en enda företagare som är emot EU".
Finns det någon anledning att gå emot de som fixar välfärden i Sverige....
Visst man kan fokusera på böjda gurkor, snus och annat trams men faktum kvarstår utan EU hade vi haft avsevärt sämre ekonomi.
Ja jag vet att vi är nettobidragsgivare till EU men lik förbannat så har vår ekonomi växt tack vare att det har gynnat företagen att vi är medlemmar.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-22, 15:20   #54
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Salvator Grimaldi "jag har inte träffat en enda företagare som är emot EU".
Finns det någon anledning att gå emot de som fixar välfärden i Sverige....
Visst man kan fokusera på böjda gurkor, snus och annat trams men faktum kvarstår utan EU hade vi haft avsevärt sämre ekonomi.
Ja jag vet att vi är nettobidragsgivare till EU men lik förbannat så har vår ekonomi växt tack vare att det har gynnat företagen att vi är medlemmar.

Hade förmodligen EES ocksa gjort.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 15:15   #55
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Existerar de fortfarande? Har inte sett eller har nåt om dom i princip sedan de åkte ut.
Japp.

http://www.youtube.com/watch?v=mwEL0iIcU4E
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 20:57   #56
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

En samling valaffischer passar väl här


http://www.youtube.com/watch?v=b88cRDKIy6w
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-23, 22:04   #57
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 220
Sharp$: 617


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Död åt unionen - leve nationen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+2), kusagwa (+10)
fruktsoppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-24, 10:50   #58
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
En samling valaffischer passar väl här


http://www.youtube.com/watch?v=b88cRDKIy6w
"Konsten i hur man lyckas koppla allting i världen till AKB48", Boored Svenssons nyutgivna bästsäljare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-26, 00:36   #59
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Bara kasta upp och gå och lägga sig då.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+10), Thore10 (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-26, 07:53   #60
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
"Konsten i hur man lyckas koppla allting i världen till AKB48", Boored Svenssons nyutgivna bästsäljare.
Det valet har ju iaf mer effekt på mitt liv än nåt EU-val. Upp och rösta nu med er.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td