Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-28, 11:27   #76
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Så enkelt var det.

Hur mycket tar Ladbrokes på Fi-spelet? Man blir ju nästan sugen på att väcka upp något gammalt konto som ligger i malpåse.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 11:45   #77
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Jag fick in 1500 kr som låg och skräpade på mitt Ladbrokeskonto.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 12:17   #78
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

SD under 9,5% till 2,75 känns lockande också.

Visst många är otroligt trötta på att andra partier inte tar upp frågan om invandringspolitiken samt SD blir martyr i och med att andra inte ens talar med dem. Partiet har blivit ett missnöjesparti där folk lägger röster för att sätta press på övriga partier.
MEN bör max vara 50/50 om det ska gå över 9,5% därför känns 2,75 lockande.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 12:47   #79
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
F! Under4.0 @2.0 (Ladbrokes)

Kan väl knappast ha undgått någon att F! gjorde ett bra europaval men att komma in i riksdagen är en helt annan sak.
När väl journalisterna börjar gräva lite i deras partiprogram kommer folk inse hur ihålig deras politik är.
Jag är helt övertygad om att dom inte har en chans att komma in i riksdagen.
Just den biten ska du inte hoppas allt för mycket på då vi väntat många år på att "journalisterna" ska granska miljöpartiet. Inget talar för att Galne Gudrun och anhanget kommer behandlas annorlunda. Dom stod ju och skanderade AFA-ramsor på valvakan utan att "media" reagerade. Finns på tuben men hittar inte länken nu.

Om nedanstående gällt ett annat parti som börjar på S så hade varje enskild händelse renderat i multipla löpsedlar. http://petterssonsblogg.se/2012/12/3...ranskar-vi-mp/

Unibet har för övrigt 1,72 på samma spel.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 13:00   #80
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
Jag fick in 1500 kr som låg och skräpade på mitt Ladbrokeskonto.
Jisses, du måste ha gjort något bra i ditt tidigare liv, 11 spänn ville de ta emot från mig...
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 13:01   #81
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
SD under 9,5% till 2,75 känns lockande också.

Visst många är otroligt trötta på att andra partier inte tar upp frågan om invandringspolitiken samt SD blir martyr i och med att andra inte ens talar med dem. Partiet har blivit ett missnöjesparti där folk lägger röster för att sätta press på övriga partier.
MEN bör max vara 50/50 om det ska gå över 9,5% därför känns 2,75 lockande.
Finns 3 ggr på Unibet på samma spel
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 13:05   #82
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Jisses, du måste ha gjort något bra i ditt tidigare liv, 11 spänn ville de ta emot från mig...
Jag har varit ganska givmild mot Ladbrokes om man kollar min historik där.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 13:08   #83
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Är det förresten någon som sett någonstans där man kan spela på "udda" regeringskonstallationer efter valet? Typ att Löfven bildar regering med Sd för att han inte får ihop förhandlingarna med Mp (om han nu mot förmodan skulle hålla löftet att förbifart Stockholm ska byggas) eller att feministerna på något sätt får en ministerpost (alltså typ S + Sd eller S + Mp + V + F!)

Ensam S-regering ger för övrigt 10 ggr på Unibet - känns som att det borde finnas värde i det så länge inget samarbete presenterats - om det blir rödgrön knapp majoritet och regeringsförhandlingarna havererar så är det väl inte omöjligt att Mp + V lägger ner sina röster om Löfven presenterar en S-regering - de lär ju inte vilja ha nyval.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 13:20   #84
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Jisses, du måste ha gjort något bra i ditt tidigare liv, 11 spänn ville de ta emot från mig...
Bra. Då behöver jag inte ens tänka på att försöka.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 13:33   #85
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Kan vissa fortfarande logga in på ladbrokes?
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 14:21   #86
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Just den biten ska du inte hoppas allt för mycket på då vi väntat många år på att "journalisterna" ska granska miljöpartiet. Inget talar för att Galne Gudrun och anhanget kommer behandlas annorlunda. Dom stod ju och skanderade AFA-ramsor på valvakan utan att "media" reagerade. Finns på tuben men hittar inte länken nu.

Om nedanstående gällt ett annat parti som börjar på S så hade varje enskild händelse renderat i multipla löpsedlar. http://petterssonsblogg.se/2012/12/3...ranskar-vi-mp/

Unibet har för övrigt 1,72 på samma spel.
Min favoritsida när det gäller feministsatir:

http://jamstalldhetsfeministern.wordpress.com/


Fantastiska inlägg som bara måste läsas!

Notera att det är alltså inte pro-feminism utan snarare exakt tvärtemot!
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 15:45   #87
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
SD under 9,5% till 2,75 känns lockande också.

Visst många är otroligt trötta på att andra partier inte tar upp frågan om invandringspolitiken samt SD blir martyr i och med att andra inte ens talar med dem. Partiet har blivit ett missnöjesparti där folk lägger röster för att sätta press på övriga partier.
MEN bör max vara 50/50 om det ska gå över 9,5% därför känns 2,75 lockande.
Spar dom pengarna du. SD har betydligt starkare siffror än vad som basuneras ut. Skrämselfaktorn är närmare 40 %. Läs mer här. http://thoralf.bloggplatsen.se/2014/...rn-uppdaterad/

Och här svarar man helt anonymt i en vallokalsundersökning. Betänk att du sitter hemma i fåtöljen och någon du inte vet vem det är (han vet vem du är) ringer och vill veta hur du röstar. Hur benägen är du då att svara sanningsenligt?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-29, 00:15   #88
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Spar dom pengarna du. SD har betydligt starkare siffror än vad som basuneras ut. Skrämselfaktorn är närmare 40 %. Läs mer här. http://thoralf.bloggplatsen.se/2014/...rn-uppdaterad/

Och här svarar man helt anonymt i en vallokalsundersökning. Betänk att du sitter hemma i fåtöljen och någon du inte vet vem det är (han vet vem du är) ringer och vill veta hur du röstar. Hur benägen är du då att svara sanningsenligt?
Nu är ju spelet dock på hur folk röstar, inte hur stor % som inte vågar rösta på SD. Jag tror fortfarande det är runt 50/50 om SD kliver över 9,5% och att det finns värde i spelet. Dock sänkt nu till 2,70 så där dog endel värde.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-29, 00:39   #89
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Nu är ju spelet dock på hur folk röstar, inte hur stor % som inte vågar rösta på SD. Jag tror fortfarande det är runt 50/50 om SD kliver över 9,5% och att det finns värde i spelet. Dock sänkt nu till 2,70 så där dog endel värde.
Alla som vill vågar nog rösta på SD men många håller tyst om det. Var det jag försökte visa med länken.

Som det känns i dagsläget hamnar dom i spannet 12-15 % och betydligt större chans dom går över än under. Det börjar pysa ut lite överallt nu. http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...mme-for-mer-nu
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-30, 12:30   #90
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Jag hittar inte spelet pa Ladbrokes, är det borttaget redan? Att de kom in i EU-valet är en grej, men det säger inget eftersom EU-valet i princip är ett skämt. Tyska satirpartiet "die Partei" (vill ateruppbygga berlinmuren och invadera Lichtenstein) fick in ett mandat och tyskar är väl inte direkt kända som världens mest skojfriska folk.

Har väldigt svart att se att vi har sa manga södermalmshipsters och förvirrade kvinnor att F! ska klara 4% i riksdagsvalet. 2,0 känns som ett ruggigt värdespel.

Hojta till om oddset finns ngn annanstans.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td