Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-26, 08:09   #121
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
En till som haft lite oflyt i det genetiska lotteriet. Spoilar den för allas bästa.
Spoiler:


Vet inte hur det är med era skärmar men min var så barmhärtig att den beskar bilden. Men här kommer resten. http://figoteborg.files.wordpress.co...dscn0134-2.jpg

Helle Klein?


Edit: Röstade verkligen 10,4% av alla Göteborgare pa de där jävla mupparna du postade?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Moffegrev den 2014-06-26 klockan 08:13.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 08:58   #122
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Lyssnade på propaganda-radion medan jag gjorde frukost. Ipos hade ju kommit med siffror på väljarstödet och det presenterades så här.

Vinkeln blev att Alliansen hade sina sämsta siffror sedan dom slogs ihop och så lite svammel om Centern. Inget mera...

Men det måste ju betyda att Rödgrönbruna sörjan har egen majoritet, tänkte jag. För det har dom haft i tidigare mätningar utan att flinten och hans underhuggare legat på bottennotering. Eller att dom som inte får nämnas (om det inte är något negativt) gått starkt framåt.

Så jag slog på burken och fick mina misstankar bekräftade. Ingen egen majoritet för sörjan och SD starkt framåt. Men om det skola vi icke tala om. http://avpixlat.info/2014/06/28/ipsos-juni-3/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 07:09   #123
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Lyssnade på propaganda-radion medan jag gjorde frukost. Ipos hade ju kommit med siffror på väljarstödet och det presenterades så här.

Vinkeln blev att Alliansen hade sina sämsta siffror sedan dom slogs ihop och så lite svammel om Centern. Inget mera...

Men det måste ju betyda att Rödgrönbruna sörjan har egen majoritet, tänkte jag. För det har dom haft i tidigare mätningar utan att flinten och hans underhuggare legat på bottennotering. Eller att dom som inte får nämnas (om det inte är något negativt) gått starkt framåt.

Så jag slog på burken och fick mina misstankar bekräftade. Ingen egen majoritet för sörjan och SD starkt framåt. Men om det skola vi icke tala om. http://avpixlat.info/2014/06/28/ipsos-juni-3/
Bra att du använder en sån neutral och opartisk sajt som källa. De brukar ju själva aaaldrig vinkla saker till SD.s fördel.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-30, 08:29   #124
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Samma siffror men för din skull så. http://ipsos.se/sites/default/files/...ort_140623.pdf
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
semipro (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 18:42   #125
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

http://www.efn.se/2014/07/30/studio12-1145-30-jul-2014/

Anders Ström (Unibets grundare) intervjuad av Ekdahl i Almedalen.
Ganska intressant, handlar en del om politiker och valet. Fast personligen tycker jag de kan ta bort sin slogan nu "Av spelare, för spelare". Numera är det väl mest "Av fd spelare för lallare"...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 19:48   #126
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6020
Standard

Ja det är ju ganska ironiskt att det är "Av spelare, för spelare" när de limmar folk till höger och vänster. Lallare...


/Money talks
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 19:58   #127
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
http://www.efn.se/2014/07/30/studio12-1145-30-jul-2014/

Anders Ström (Unibets grundare) intervjuad av Ekdahl i Almedalen.
Ganska intressant, handlar en del om politiker och valet. Fast personligen tycker jag de kan ta bort sin slogan nu "Av spelare, för spelare". Numera är det väl mest "Av fd spelare för lallare"...
Å fan tänkte jag som tänkte på Ekeroth.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-31, 22:46   #128
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Fast det blev inte rätt ändå. Patrick Ekwall var det inte heller.

Tredje gången gillt då. Och nu är jag rätt på det. Här är bild och allt om ni inte tror mig.

Som heter Ekdal och inte EkdahlCc är skulden till att jag rörde till allt från början.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 21:40   #129
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Bettade FI under 4,0% till 1,87 på Unibet. Resonerade som så, att de muppar som kan tänkas rösta FI gjorde nog det i EU-valet, och skulle samma mängd människor rösta FI med ett valdeltagande på 80% (lågt räknat) så kommer FI upp i högst 3,2%.

Utöver det brukar partier såsom FI och PP alltid lyckas bättre i EU-valet än i riksdagsvalet.


Utgår man från SIFO's mätningar så ser de ut enligt följande (felmarginalen ej inräknad):

Juni: 3,4%
Maj: 2,9%
April: 2,2%
Mars: 2,5%

Om man jämförde EU-valets opinionsundersökningar med det faktiska resultatet så såg man dessutom att FI var kraftigt övervärderade i opinionsundersökningarna.

Limiten (för mig) låg på 213$, kanske är högre/lägre för er.

Tycker det här spelet känns riktigt bra. Sitter det ska jag köpa något riktigt mansgrisigt för pengarna.

Edit: Betson har samma spel fast till 1,64.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bettingamatoren (+20), Migge (+1)

Senast redigerad av Moffegrev den 2014-08-03 klockan 21:41.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 22:18   #130
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Såg detta och tog samma nu. Tyvärr limiten riktigt pissig för mig, knappa femhundringen. Men så gott som gratispengar som jag ser det.

Tack för uppmärksammandet!
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-03, 23:49   #131
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Ni är lite sena på bollen. https://www.sharps.se/forums/345351-post74.html
https://www.sharps.se/forums/offtopic...-val-2014-a-6/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-04, 00:38   #132
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bra där gamle man men kan ej spela på Lad. Man var lite seg här tyvärr ändå, eller för tidig... Såg att oddset studsade upp till 1.95några minuter att jag lagt mitt spel.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-04, 06:51   #133
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Bra där gamle man men kan ej spela på Lad. Man var lite seg här tyvärr ändå, eller för tidig... Såg att oddset studsade upp till 1.95några minuter att jag lagt mitt spel.
Wagner är inte gammal, han har bara stor erfarenhet av att leva.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-04, 13:41   #134
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Skulle vi haft en seriös och kritiskt granskande media hade det här spelet varit tidernas jävla surebet. I princip all annan europeisk media hade pulveriserat deras kalle anka-manifest. Här ett par utdrag:

Citat:
BNP-måttet ska innefatta även obetalt arbete så som hushållsarbete och omsorg om familjemedlemmar.
Det obetalda arbetet räknas in i BNP, för att tydliggöra kvinnors samhällsinsatser.

Rehabilitering av långtidssjukskrivna förbättras och att den genomförs ur ett genusperspektiv i syfte att minska kvinnors förtidspensionering.
Det inrättas en handlingsplan med genusperspektiv för att förebygga och minska sjukskrivningarna

Fi ska verka för att det ska bli olagligt för försäkringsbolag att i pensionsförsäkringar diskriminera kvinnor på grund av deras förväntade längre livslängd.

En lagstadgad skyldighet till kvotering av underrepresenterat kön till börsnoterade styrelser.

Samtliga partnerskap inom arbetsmarknadspolitiken ska ha jämn könsfördelning och vid större regionalutvecklingsprojekt ska minst 50 procent av pengarna fördelas till kvinnor.
Det här fick mig att dra pa smilbanden:
Citat:
Utbildningen i grundskola ska ha ett obligatoriskt könsmakts-, funktionalitets-, hbtq-, antirasistiskt perspektiv.....

All skolundervisning i såväl kommunala som friskolor blir vetenskapligt grundad, konfessionslös och sekulär samt inkluderar olika lärstilar.


Fragan kvarstar dock - vem fan röstar pa de här mupparna?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-04, 19:13   #135
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Ni kanske har sett Kjelles smakresa? Ja redan innan den så var det ingen större statshemlighet att han gillar att hälla i sig brännvin. Nu ser vi konsekvenserna av det.

http://www.youtube.com/watch?v=eB2MmGqmEi4
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), semipro (+1), zeke (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td