Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-10, 17:09   #61
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Okej vänta nu här.

1. Tjeckien domslut emot sig? Var?

2. Hade inga kommentatorer så missade det.

3. Står fast vid att -3.5 var ett bra spel då Danmark gör en lika dålig match som mot Sverige.

4. Detta var nog EM:s sämsta match jag sett i alla fall.
Skämtar du eller? Det var ju pinsamt emellanåt. Disskuterade matchen med min bror som dömer handboll på ganska hög nivå i Sverige och han skämdes över hur domarna favoriserade Danmark i andra halvlek. Danmark var bland annat två tillfällen innanför egna strafflinjen med bollen utan avblåsning, domarn blåste för tidigt när Tjeckien anföll mm mm. Som spelare har man tre steg att ta och då ska inte avblåsningen komma efter 1-2 steg utan när skottet har kommit om man får iväg det innan 3 steg. Detta hände 3 gånger vad jag räknade till och alla tre gånger blev det mål. Det var samtliga tre gånger på högernio så svårt att glömma bort om man nyss sett matchen.

Danmark gjorde en bra match framåt men 4-2 försvaret funkar inte men precis som mot Sverige fortsätter man ändå. Det är inte dåligt, det är katastrofalt av Danmarks tränare tycker jag.

På din fjärde kommentar så tror jag inte du har sett de flesta matcher för jag har sett ungefär hälften och det var en som var extremt mycket sämre och då både i anfall och försvar. Kommer inte ihåg vilka lagen var men har för mig att Rumänien eller Ungern var ena laget. Matchen gick på tv4 sport extra iaf. Jag tyckte ändå man fick se en hel del bra anfall här vilket inte var fallet då.

Tycker du är en bra rekare men det är farligt att inte kunna inse att man lagt ett dåligt spel.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-12-10 klockan 17:10.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 17:25   #62
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Skämtar du eller? Det var ju pinsamt emellanåt. Disskuterade matchen med min bror som dömer handboll på ganska hög nivå i Sverige och han skämdes över hur domarna favoriserade Danmark i andra halvlek. Danmark var bland annat två tillfällen innanför egna strafflinjen med bollen utan avblåsning, domarn blåste för tidigt när Tjeckien anföll mm mm. Som spelare har man tre steg att ta och då ska inte avblåsningen komma efter 1-2 steg utan när skottet har kommit om man får iväg det innan 3 steg. Detta hände 3 gånger vad jag räknade till och alla tre gånger blev det mål. Det var samtliga tre gånger på högernio så svårt att glömma bort om man nyss sett matchen.

Danmark gjorde en bra match framåt men 4-2 försvaret funkar inte men precis som mot Sverige fortsätter man ändå. Det är inte dåligt, det är katastrofalt av Danmarks tränare tycker jag.

På din fjärde kommentar så tror jag inte du har sett de flesta matcher för jag har sett ungefär hälften och det var en som var extremt mycket sämre och då både i anfall och försvar. Kommer inte ihåg vilka lagen var men har för mig att Rumänien eller Ungern var ena laget. Matchen gick på tv4 sport extra iaf. Jag tyckte ändå man fick se en hel del bra anfall här vilket inte var fallet då.

Tycker du är en bra rekare men det är farligt att inte kunna inse att man lagt ett dåligt spel.
Men om nu domarna favoriserade Danmark så mycket som du säger, varför fick inte Tjeckien minst 2-3 utvisningar i 2:a halvlek? Var ju flera gånger inspel till linjen där Danmark gör mål med en brud som ryggsäck, det är skandal!

Att Danmarks tränare är hjärndöd såg man tydligt idag japp.

Jag har självklart inte sett de flesta matcherna då jag följer Bundesliga, Champions League, Elitserien samt lite av Liga ASOBAL samtidigt.. Men cirka hälften har jag sett och jag tyckte kvalitén här var bedrövlig, det måste jag säga alltså och då har jag ändå sett Ukraina, Makedonien och Island spela.

Tro mig jag kan erkänna utan problem om jag inser att lagt ett dåligt spel, inga problem. Men nu tycker jag verkligen inte det, några utvisningar till Tjeckien och någon mindre till Danmark och danskorna hade vunnit med 6-7 bollar.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 17:52   #63
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Jag brukar förorda att alltid spela på motståndarna i första halvlek mot just Frankrike (vilket jag gjorde även nu) men hur kan handikappet nu vara +1,5 till Frankrike med oddset 2.05 när det står 10-14 i halvtid??? Är oddssättarna helt säkra på att det blir en jämn match till slut?

Hur som helst så är det sjukt att vi får 1.85 på Norge över 10,5 mål i andra halvlek. SPEL!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 17:54   #64
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Jag brukar förorda att alltid spela på motståndarna i första halvlek mot just Frankrike (vilket jag gjorde även nu) men hur kan handikappet nu vara +1,5 till Frankrike med oddset 2.05 när det står 10-14 i halvtid??? Är oddssättarna helt säkra på att det blir en jämn match till slut?

Hur som helst så är det sjukt att vi får 1.85 på Norge över 10,5 mål i andra halvlek. SPEL!
var hittar du detta?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 17:55   #65
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
var hittar du detta?
bet365 har nästan längst ner "norge över 24,5 mål totalt"
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 18:00   #66
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

3 mål av Norge efter 4:11. Hoppas du hann rygga och det fort

edit: 5 mål efter 6:40

6 mål till nu på 23:20 bara
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-12-10 klockan 18:03.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 18:03   #67
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
3 mål av Norge efter 4:11. Hoppas du hann rygga och det fort

8 mål till nu på 25:49 bara
Var lite långsam... blev att lira över 25,5... Vf underskattar oddssättarna Norge så grovt?

Senast redigerad av abber den 2012-12-10 klockan 18:06.
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 18:39   #68
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Vet inte vad Frankrike gör idag, pinsamt..

0-2 än så länge, ska Sverige rädda kvällen?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 18:39   #69
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Var lite långsam... blev att lira över 25,5... Vf underskattar oddssättarna Norge så grovt?
Blev 16 mål för Norge så hyfsat fin lina kan man säga att 10,5 var

Vetefan vad oddssättarna gjorde men dem såg inte slutet på första halvlek är en sak som är klar.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 18:45   #70
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Snyggt spelat btw @abber och @BlackCobra.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 23:58   #71
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Nej inget bra idag.. Nya tag imorgon!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-11, 12:52   #72
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Spanien - Ryssland

Spel: 3/5 units på Ryssland -0.5 @ 2.75 på Pinnacle.

Spanien har inte riktigt nått upp till förväntningarna i detta mästerskap. Senast förlorade man mot Rumänien med 26-31, men i ärlighetens namn så kunde man förlorat med mycket mer då Rumänien vilade många spelare i 2:a halvlek. Har svårt att se att man ska kunna utmana här faktiskt.

Nog För att Ryssland inte levererat som förväntat, kanske spelar det in att den "hjärndöda" coachen Trefilov fick gå efter OS i London? Jag vet inte, men en sak vet jag och det är att man måste vinna här för att ha någon chans att gå till semifinal. Jag tror och hoppas man skärper till sig lite idag och tar den chansen, man har ett bra lag som alltid och kommer man upp i normal nivå så vinner man detta.

Kommer fylla på tråden som vanligt med spel under dagen.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-11, 13:23   #73
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Norge - Sverige

Spel: 5/5 units på Norge -4.0 @ 1.83 på Pinnacle.

Norge är tillsammans med Montenegro det enda obesegrade laget i turneringen, det har blivit 5/5 vinster. Norge har som jag sagt innan inte imponerat förrän igår när man slog självaste Frankrike med 30-19, går nog inte att imponera mer än så. Varför har man då spelat "dåligt" i 4 matcher för att sedan krossa Frankrike? Jag vet inte men jag tror jag kanske kan ha en orsak, under hela gruppspelet så har man kört FYSTRÄNING (Ja ni läste rätt) enbart för att vara så fräscha som möjligt när det väl gäller och Norge är nog det enda laget i världen som har en sån hög lägsta nivå så att man är kapabla till att göra detta. I söndags så hade man ledigt, alltså ingen fys dagen innan match och då slog man Frankrike med 30-19. Visserligen gjorde Frankrike inte sin bästa match precis men Norge var överlägsna och mycket bättre. Inte nog med allt detta, Norge har dessutom världens bästa lag och vinner man idag så är man klara för semifinal vilket innebär att man slipper kämpa mot Danmark i den sista matchen. (Om jag nu räknat rätt).

Sverige fick ju tillslut 1 poäng igår mot Serbien, om man vill kalla det att Serbien gav bort 1 poäng eller att Sverige gav bort 1 poäng låter jag vara osagt. Däremot så har vi sett ett tydligt mönster i Sveriges anfall, i alla matcher (Undantag Danmark) så är det Gulldén, Torstensson och Ågren som står för målen. Till exempel så har vi bara gjort 7 mål på 23 avslut från kanterna, en statistik som är alldeles för dålig och det om det inte blir en drastisk förändring. Det tog 20 minuter för Serbien att inse att Sverige är bara farliga på 3 positioner, V9, M9 och M6. Man kommer inte ha en chans mot Norge så länge man bara kan göra mål på 3 positioner man kommer behöva alla 6 inget snack om det. Att sedan Sveriges målvakter Grubbström och Olsson inte levererat gör det inte lättare.

Jag kan inte se att Norge inte krossar här, det är så mycket Sverige behöver ändra på för att kunna ha en chans och det hinner man inte på 1 dag tyvärr.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
VSunden (+1)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-12-11 klockan 14:01.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-11, 14:33   #74
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Hänger på dig Andreas, verkar som du har full koll på gejjerna.

Kör en liten dubbel med Ryssland ML mot Norge -4,5
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-11, 14:52   #75
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Dagens lir blir alltså:

3/5 units på Ryssland -0.5 @2.75 på Pinnacle.
5/5 units på Norge -4.0 @ 1.83 på Pinnacle.
3/5 units på Serbien - Danmark Över 54.0 @ 1.80 på Nordicbet.
4/5 units på Rumänien -1.0 @ 1.95 på Bet365.


Blir en intressant dag, lycka till!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td