Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-12, 22:06   #61
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Har du koll på om något bolag erbjuder spel på världscupen i MTB?
Jag har aldrig sett några odds från dessa tävlingar. VM tror jag dock att brittiska böcker bruka köra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+2)
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-14, 20:49   #62
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Vilken avslutning vid hade på dagens etapp! Riktig synd med Stybar bara (se kraschen här). Bruten käke och hjärnskakning, stackarn...

Han i vitt, Porsev, som ligger ned till vänster, bröt nyckelbenet, så kraschen skördade sina offer...

Och det är heller inte bra med tanke på vår H2H med Terpstra och Van Avermaet. Med Stybar borta så kommer Terpstra bli OPQS:s förstaman; den som man kommer att köra för i totalen. Skall dock bli spännande och vad BMC kan hitta på. Quinziato på en tredjeplats , Gilbert 11:a, och Van Avermaet på 20:e plats. Alla inom 30 sekunder från totalledaren Lars Boom i Belkin. 16°C med stor risk för nederbörd gör etappen enbart mer spännande.

Banprofil:
Spoiler:



Banprofilen imorgon passar Van Avermaet och Gilbert som handen i handsken. Men räkna inte bort Quinziato. Han verka vara i mycket god form, och kan mycket väl attackera för att sätta press på Belkin. Det skiljer faktiskt bara 4 sekunder, så något avstånd kommer han inte att få. BMC kommer definitivt vilja bränna Booms hjälpryttare tidigt, för att en attack från Van Avermaet eller Gilbert skall göra så mycket nytta som möjligt.

Detta är ett av flera möjliga scenarion.

Återkommer med eventuella spel.

EDIT - Spelar Gilbert att slå Marco Marcato. Marcato saknar Gilberts explosivt. Denna vinner GIilbert.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-08-14 klockan 21:19.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 15:48   #63
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

JAAAAAAAAAAAAA!!!!

Van Avermaet vinner, så värd den segern!

Tar in 16 sekunder på Terpstra om jag räknat rätt. Härligt.

EDIT - Ännu bättre, både Terpstra och Van Avermaet ligger båda 25 sekunder efter Tom Dumoulin.

---

Gilbert nia, och slår Marcato.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2), Flickepojken (+2)

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-08-15 klockan 16:02.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-18, 15:15   #64
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av algottfridsson Visa inlägg
2014-08-11 12:10Eneco Tour 2014Niki Terpstra vs Greg Van Avermaet 2 FT 1.36 2.140


Här tycker jag att spelbolagen har hamnat lite fel.

Niki Terpstra har inte alls imponerat på sedan han vann Paris-Roubaix i april. Har fått släppa tidigt i när farten ökats i backarna. Gjorde Väl egentligen enbart en bra etapp i Touren.

Tourens andra etapp mellan York och Sheffield liknar flera av de etapper vi kommer att se under Eneco Tour; små backar, men upp och ned hela vägen. Niki Terpstra kommer dock inte att få köra för sig själv. Han kommer att hjälpa Zdeněk Štybar att vinna för andra året i rad. Denna roll kommer innebära att han kommer att få spendera energi i slutet av etapperna för att jaga ikapp attackerna som kommer att komma.

Terpstra är förvisso en bättre tempoåkare, men jag tror inte enbart det en mil långa tempot kommer att fälla avgörandet.

En som är mycket god form, och garanterat loppets profil Greg Van Avermaet. Han har imponerat mycket uppför i år, kom bland annat topp-tio på flera halvtuffa bergetapper i Touren. Kom tvåa på den ovannämnda andra etappen. Tog nyligen en fin åttondeplats i ett tufft Clasica Ciclista San Sebastian. Är tillsammans med Sagan den bästa spurtaren över tuffare etapper, och därmed plocka viktiga bonussekunder.

Det är dock oklart vilka BMC kommer att köra för. Yngligen Rohan Dennis kommer att göra sin debut för laget, och Philippe Gilbert är bra på dessa lopp, men Gilbert skall imorgon köra det halvtuffa endagsloppet Prudential RideLondon Classic. Svårt att se hur han kommer att ha bättre ben än en uppvilad Van Avermaet. Jag att Van Avermaet kommer att vara den dem kör för.


+ Terpstras svaga form och roll i laget.
+ Greg Van Avermaets form och spurtförmåga på tuffa etapper. Profilen passar han bra.

- Van Avermaets roll i laget?

EDIT - William Hill erbjuder 56x på totalseger för Van Avermaet, Bet365 erbjuder 16. Det finns klart värde i det spelet, om ni kan spela hos WH.



Den satt ju fint till slut. Nu blev också Terpstra diskad efter en armbågstackling. Men Van Avermaet låg redan dryga tio sekunder före, så spelet hade ändå suttit.

4-1 blev resultatet i årets Eneco Tour. Skönt efter ett svagt Polen runt. På lördag börjar årets sista Grand Tour, La Vuelta Espana, med ett lagtempo. Skall påbörja min genomgång nu när hälften av lagen är bekräftade. Här skall det det göras deg...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-19, 19:42   #65
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

2014-08-23 19:00Vuelta a España 2014Chris Horner (Top-3) vs The rest 1 FT 0.17 10.000


Första, men definitivt inte det sista spelet i Vueltan.

Detta är ett spel tycker jag.

Chris Horner ser jag som den kanske största outsidern. Vann Vueltan förra året, och visade gryende form i Tour of Utah. En pallplats tycker jag är inom räckhåll faktiskt, och till 10x, är är det gott värde.. Har med sig ett mycket starkt lag Winner Anacona, Damiano Cunego, Jose Serpa, Przemyslaw Niemiec. Alla har visat en god form nyligen.

Bet365 erbjuder 2.62.

Här har ni marknaden

---

Andra gången i år han blir skadad av en bil. Stackars Voeckler...

http://www.cyclingnews.com/news/voec...ur-du-limousin
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-08-19 klockan 20:52.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 17:14   #66
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

2014-08-23 19:00Vuelta a España 2014Johan Tschopp vs Daniel Navarro 2 FT 2.48 1.621


Daniel Navarro var på väg mot topp-10 när han blev tvungen att bryta på grund av sjukdom. Lagkaptenen kommer att ha hjälp av flera starka bergsgetter, bland annat Luis Angel Mate, som slutade 31:a plats i Touren. Satsar på att komma topp-tio.

Jag ser Johann Tschopps IAM Cycling som Vueltans kanske svagaste (för totalen) icke “all-in” spurtlag. Laget har ingen stark cyklist för totalen utan kommer att satsa på etappsegrar.

Även Tschopp skulle gå för totalen, så ser jag Navarro som en starkare tre-veckors cyklist än Tschopp. Jag ser enbart att Navarro bryter som den enda faran till spelet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nord (+10), smak (+2)

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-08-20 klockan 17:35.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 21:06   #67
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Har kommit fler odds nu, men ser inget som riktigt sticker ut. Tycker att bolagen ligger rätt på långtidsspelen.

Kommer istället att fokusera mer på enskilda etapper, har varit lättare att hitta värde där iår.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 10:53   #68
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

2014-08-23 19:00Vuelta a España 2014Astana (Team classification) vs Lampre (Team classification) 1 FT 1.54 2.000



Skynda fynda!

Lampre bästa cyklist kommer inte till startlinjen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10)
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 11:10   #69
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av algottfridsson Visa inlägg
2014-08-23 19:00Vuelta a España 2014Chris Horner (Top-3) vs The rest 1 FT 0.17 10.000


Första, men definitivt inte det sista spelet i Vueltan.

Detta är ett spel tycker jag.

Chris Horner ser jag som den kanske största outsidern. Vann Vueltan förra året, och visade gryende form i Tour of Utah. En pallplats tycker jag är inom räckhåll faktiskt, och till 10x, är är det gott värde.. Har med sig ett mycket starkt lag Winner Anacona, Damiano Cunego, Jose Serpa, Przemyslaw Niemiec. Alla har visat en god form nyligen.

Bet365 erbjuder 2.62.

Här har ni marknaden

---

Andra gången i år han blir skadad av en bil. Stackars Voeckler...

http://www.cyclingnews.com/news/voec...ur-du-limousin
Att Chris Horner inte kommer tll start innebär också att det blir void på detta spel.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 11:24   #70
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

2014-08-23 19:00Vuelta a España 2014Winner Anacona Gomez (KOM) vs Dominik Nerz (KOM) 1 FT 1.19 2.300


Nu när Horner är borta, så kommer de övriga i laget få en betydligt friare roll, då man inte längre har någon att skydda.

Anacorna visade en mycket god form i Tour of Utah. Nerz visade likväl god form i Polen, men på en betydligt enklare profil.

Jag håller Anacorna som en bättre klättrare, och nu när han får köra för sig själv, så kommer vi en betydligt mer attackvillig cyklist. Oddset är alldeles för högt för att motstå.

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-08-22 klockan 11:28.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-23, 11:27   #71
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard



Äntligen!

Dagen-D är här. Vi gör en liten snabb genomgång av favoriterna.

Britten Chris Froome ser jag som den största favoriten. När han senast var i god form så var det ingen som kunde hänga, till och med Naito Quintana fick släppa. Han är den cyklisten i fältet som är bäst uppför. Det som talar emot han är att han under att han inte tävlat sedan han bröt Tour de France, men har imponerat under tävlingarna på våren. Har kanske inte det bästa möjliga lag med sig, men detfinns flera konkurrenskraftiga cyklister.

En fördel som Froome har gentemot övriga totalcyklister, är hans fantastiska förmåga att köra emot klockan. Tempoloppet på den tionde etappen kommer att passa han mycket bra. Där kommer han att kunna plocka minuter på cyklister som Nairo Quintana och Joaquim Rodriguez.

Strax efter Froome hittar colombianen Nairo Quintana. Quintana har tagit ytterligare kliv i år, och vann Girot i en övertygande stil. Quintana har visat att formen är med sin andraplats i Vuelta a Burgos, där han även körde bra på tempoloppet. Är tillsammans med Froome, den bästa cyklisten att köra uppför. Men kan distansera han tillräckligt mycket för att inte skall kommer ikapp på de långa tempoloppet på den tionde etappen. Det kommer att bli jämnt, men jag tror att Froome har fler trick att spela ut.

Därefter har vi ett mindre gap. Det finns ett par cyklister som alla kommer att kunna konkurrera om den sista podiumplatsen.

Spanjoren Joaquim Rodriguez är en mycket duktig cyklist, han har sedan 2012 varit på pallen på fyra av de sju "Grand tour"s som han ställt upp på. Så varför lyckas han inte vinna? Kommer att få mycket stor hjälp av den gode vännen Daniel Moreno, som själv är tillräckligt duktig för att kunna komma upp på podiumet.

Till skillnad med Fromme (tempokvalitéerna) och Quintana (klättringsförmågan), så saknar ett tillräckligt starkt vinnande vapen. Och så är han också för svag på tempo. Han vinner, om Froome och Quintana försvinner från totalen.

Efter Rodriguez hittar vi Quintanas lagkamrat, spanjoren Alejandro Valverde, och colombianen Rigoberto Uran. Valverde kommer nog att få vara lojal mot Quintana, men händer det Quintana något, så kommer han absolut ta chansen. Uran imponerade stort med sin andraplats i Girot, i synnerhet på det långa tempot som liknar det i Vueltan. Är dock osäker vart han står formmässigt, men kan mycket väl vara med och slåss om en pallplats.

Vueltans bästa italienare är Faboio Aru. Kom trea på Girot, men gjorde ingen nöjd i Polen runt. Ung, och kanske lite för oerfaren, för att kunna prestera bra i ännu ett tre veckorslopp.

Garmin-Sharp kommer med irländaren Dan Martin och amerikanen Andrew Talansky. Dan Martin som fick bryta Girot efter att ha brutit nyckelbenet på den inledande tempoetappen. Har visat god form, och möjlighet att komma topp-fem, detsamma gäller även Talansky. Kommer förhoppningsvis kunna hjälpa varandra till en bra placering.

Även holländaren Wilco Kelderman i Belkin kommer förhoppningsvis kunna göra ett bra resultat. Visade bra form i Tour of Utah. Belgarna Jurgen van den Broeck och Maxime Monfort i Lotto Belisol kommer att vilja revanschera sig efter att presterat undermåligt iår.

Vi får absolut heller inte glömma spanjoren Alberto Contador. Det fanns inte egentligen i kalendern att han skulle köra Vueltan. Skall enbart ha kunnat tränat i några veckor, men rykten säger att han snabbt var uppe på cykeln efter kraschen i Touren. Har själv sagt att han inte kommer att gå för totalen, men är han inte distanserad efter den andra veckan, så blir han farlig. Skulle han vinna, så vore det en enorm bedrift.

Och man får aldrig glömma Cadel Evans, en större tävlingsmänniska får man leta efter, räkna aldrig bort 37-åringen. Även hans lagkamrat, spanjoren Samuel Sánchez kan göra ett topp-tio resultat. Topp-tio kan även spanjorerna Haimar Zubeldia och Daniel Navarro göra. En joker skulle yngligen Adam Yates kunna vara, ett namn för framtiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+5), smak (+3), Pricehunter (+5)
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-23, 13:50   #72
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard



Vueltan startar med 12.6 km långt lagtempo. På grund av den korta distansen, så kommer avstånden att vara små, och obetydliga för det slutgiltiga sammandraget.

Det kan dock fälla avgöranden på andra sätt. Även Girot inleddes med ett lagtempo, i vilket Garmin Sharp kraschade, och Dan Martin blev tvungen. Favoriterna för totalen vill bara ta sig runt utan förhinder.

För att enbart 12.6 km långt, så är banan tekniskt, man har bland annat över 20 cirkulationsplatser att navigera sig igenom. Jag tror att det kan bli överraskningar på podiet.

Avstår spel på denna etapp.

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-08-23 klockan 13:56.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-24, 18:59   #73
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Som väntat så blev det överraskningar på dnen första etappen. En mindre överraskning att Movistar vann. Laget har flera gånger visat att de kan köra köra lagtempo.

Cannondale som kom på andraplats var däremot en större överraskning. Det var nog inte många som väntade.

Skulle dock inte säga att det var någon större överaskning att den förre detta boxaren Nacer Bouhanni vann etappen, och John Degenkolb kom tvåa.

Morgondagens etapp blir dock lite mer spännande. Svagt uppför de två sista kilometrarna, för att avslutas svagt utför. Passar kraftfullare spurtare som Degenkolb, Peter Sagan och Michael Matthews bra. Skall bli intressant att se oddssättningen.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 21:46   #74
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Har tyvärr inte haft någon tid att göra några ordentliga analyser av de etapper som varit. Introduktionen på universitet har tagit all tid.

Men kan säga att mina spel går bra. Mina teorier om Navarro och Anacona verkar stämma. Navarro har nästan en timmes försprång på Tschopp. Anacona vann dagens etapp, och har plockat 18 poäng bergartävlingen, Nerz har noll. Astana har en knapp ledning i lagätvlingen.

Imorgon är det vilodag, sedan väntar ett längre tempo på tisdag.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:23   #75
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Inför GP Cycliste De Quebec 2014

Nu är höstsäsongen igång med två endagsklassiker i Kanada, och med tanke på hur dem ligger till i kalendern, och deras profil, så är detta en perfekt uppladdning inför världsmästerskapen i spanska Ponferrada.

Det första av de två loppen går av stapeln på fredag, på en 18 km lång varvbana, som man kör elva varv, totalt strax under 200 km.

De backar som finns är inte långa (den längsta strax över 400 m, med en snittlutning på runt 9%.) Den sista kilometern går uppför med en snittlutning på runt 4%. Det är inte backarnas svårighetsgrad som kommer att göra dem utslagsgivande, utan det är att de skall passeras elva gånger innan man går i mål.

Scenario
De två, kanske tre, sista varven kommer definitivt att köras aggressivt från de ledanade lagen, banans profil lockar till attacker (Voeckler) vann från en sådan 2010), så det kan mycket väl komma loss mindre grupper av cyklister, det kommer dock finnas lag som vill ha ett scenario med det blir en större spurt, mer om det senare. Jag tror att spurt med runt cirka 20 cyklister.

Favoriter
Den största favoriten till segern ser jag som Simon Gerrans. Gerrans har vunnit detta lopp tidigare, och är i mina ögon de bästa cyklisten på planeten i denna typ avslutningar. Med sig har det kanske bästa laget på pappret. Vi har till exempel Michael Albasini och Jens Kuikuleire, som själva skulle kunna placera sig bra i detta lopp.

Deras lag Orica-GreenEDGE har även med sig cyklister som Daryl Impey, Pieter Weening, och Simon Yates. Ett lag som är för att kontrollera fältet när attackerna kommer från höger och vänster, för de andra lagen vet, är Gerrans med i slutet, så blir han mycket svår att slå.

En som skulle kunna göra det är Arthur Vichot. Han har inte kanske har haft bästa av säsonger men han har kört bra på sistone. För ungefär en vecka sedan kördes det ett varvlopp i Frankrike, med en liknande profil, och Vichot slutade på en tredjeplats, och var den placerade av de cyklister som även deltar i detta lopp. Vichot är duktig spurtare och kan mycket väl vinna, om Gerrrans skulle av mågon anldning fall bort. Det negativa är att han kanske inte har det starkaste laget med sig.

Denna profil passar även Greg van Avermaet, även om jag tror att det tuffare loppet i Montreal passar han mycket bättre. Van Avermaet har haft fantastisk säsong, och har imponerat i både Tour de France och Eneco Tour.

Kommer att klara dessa stigningar utan några större problem, och kommer definitivt att vara med på slutet. Kan slå Gerrans i en spurt uppför. Lommer att ha ett starkt lag med sig.

Snabb uppför är också Gianni Meersman Han kommer att få en mycket bra hjälp från Zdeněk Štyrbar, som håller på att återhämta sig från den vådliga vurpan i Eneco Tour. Och man får absolut inte glömma Tony Gallopin, som har en bra säsong, och gillar denna profil. Tog flera stora kliv i Tour de France.

Den nuvarande världsmästaren Rui Costa kom femma förra året, men hade nog föredragit en tuffare profil. Det andra loppet passarr han bättre. Samnma sak gäller även den formstarke Tom Dumoulin, men skall absolut inte räknas bort.

En extremt aggressiv cyklist är Cyril Gautier, han är definitivt en av fältets spurtare, och bör kunnas ses som en outsider. Kommer garanterat att sätta färg på loppet.

Några nordbor? det finns väl två som jag har imina anteckningar, Edvin Boasson Hagen borde i vanliga fall vara en stor favorit till segern på denna profil, men har kraftigt underpresterat i år. Är på väg ifrån Team Sky. Alexander Kristoff är den bästa rena spurtaren i fältet, men jag tror att en spurt uppför inte passar han optimalt, har dock en stor motor, och är en super-joker i mina ögon.

Vinnare: Gerrans
Överskattade: Svårt att se någon som är grovt överskattad, men Costa har nog fokus på annat
Underskattade: Vichot, Gautier, Gallopin

Spel:
2014-09-12 17:00GP Cycliste De Quebec 2014 Arthur Vichot vs The rest 1 FT 0.05 34.000
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-09-10 klockan 20:35.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td