Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-18, 10:46   #46
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Härligt inlägg Moffe, mer sånt, mera mera mera!

Det är ungefär så jag har värderat matchen redan från början när jag fick 2.01 på BJ, men du måste ha en viss marginal mot din värdering. Som jag såg det då och även ser det nu tills tillförlitlig info pekar på något annat tycker jag värdet på Hughes ligger kring ~2.60. Skulle jag vara dig skulle jag avvakta tills det kommer mer info eller t.o.m. till invägningen och sen vara snabb på avtryckaren om spelet fortfarande lockar. Nog om det...

1u på Fight Of The Night, Foster vs. Brown 9.00@Sportingbet.
Info finns reken på Brown.

Lutar helt klart at den, alternativt Penn vs Hughes (odds?). Tror knappast att Rampage vs Machida lär bli FOTN. Tror vi lär fa se en Machida som är mer elusive än innan, dansandes runt Rampage i 3 ronder för att knipa ett UD.

Davis vs Boetsch kan vi stryka direkt.

Simpson vs Munoz? Bada med brottarbakgrund och medioker stand up. Enda sättet den här skulle kunna bli nagot sant är ifall Munoz far ner SImpsson, öser gnp, SImpsson överlever och vänder matchen. Sannolikhet, nja inte speciellt hög iaf.

Sotiropoulous vs Lauzon: Den här har en del potential den ocksa, med tanke pa Grekens sjukt snygga markgame och skumma jävla rubberguard. SKulle väl vara ifall matchen blir en sjukt teknisk grapplingsmatch, men haller det för rätt osannolikt.

Harris vs Falcao: Som 1nce har rekat, och wikipedia talar sitt tydliga sprak ocksa sa lär den vara över för tidigt för FOTN.

Lentz vs Griffin: Vad är det för odds pa den? 100? Ingen gillar att se filten Tyson Griffin ligga pa sin motstandare i tre ronder utan att uträtta sa mycket.

Hallman vs Parisian: Har bara koll pa Parisian, men hans judonedtagningar är sjukt spektakulära. Överlater analyserandet till ngn med mer koll pa dessa herrar.

Kelly vs Obrian: Noll koll pa dessa.
Barboza vs Lullo: Samma sak här

Da har vi alltsa egentligen 3 kandidater:

Penn vs Hughes Odds?
Brown vs Foster 9 i odds
Sotiropolous vs Lauzon odds?


Spoiler:
Uteslutningsmetoden ftw



Edit: Sag att Griffin fatt FOTN 5 ggr. Hur fan har det gatt till? Sjukt trist fighter att kolla pa.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-18, 10:54   #47
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Apropa ingenting. 3 svarta pa maincardet, kan det ha nagot att göra med att galan halls i Detroit?

Dana White vet hur man far en arena fullsatt.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-18, 18:20   #48
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som du säger Moffe, J-lau vs. G-sot är en het kandidat för FOTN också. Det kommer förmodligen vara en blandning av teknik, hjärta, sluggande(J-lau), stående, mark och det viktigaste av allt, att det blir förmodligen en lång match. Sportingbet har 6x på den (5dimes 4x, Paddy 5.5x).
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-18, 18:47   #49
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BJ ser ut att vara i bra form, vägde 170 lbs för ett par dagar sen och ser hårdare ut än vanligt. Jag kommer förmodligen att rida ut stormen med mina units på BJ.

http://www.bjpenn.com/video/checking-my-weight-for-burt
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-18, 21:17   #50
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Funderar på att slänga in ett bet på Hughes faktiskt. Oddset på bet365 ligger på 2,5, vilket ligger på gränsen till spelvärt.

Ser man en 60/40 till Penn så ska oddset ligga på just 2,5, frågan är ju dock om det här är en 60/40match?

Det som får mig att tala för Hughes är uteslutande BJ Penn's mindset. Han visade ju mot Edgar att han knappast ville vinna. Helt felaktig träning och totalt värdelös gameplan, dessutom såg han jävligt mycket långsammare ut än vanligt. Plus att han går upp en viktklass, och vi vet alla att en av hans största nackdelar är hans fysik (egentligen konditionen), dock kan ingen ta ifrån honom att hans teknik är världsklass , och att han egentligen är en av världens bästa (om inte den bästa) lightweights.

Som jag ser matchen; Ser vi en motiverad BJ Penn som är väl förberedd så kan matchen bara gå åt ett håll. BJ kommer dominera Hughes. Ser vi å andra sidan en nonchalant Penn som inte brytt sig avsevärt så lär det bli svårare.

På ren instinkt känns det som om Hughes är hungrigare och psykiskt starkare än BJ som redan nu gett bortförklaringar till varför han skulle kunna förlora.

Rent EV+ vettefan om det här är ett vettigt bet, men jag kör lite på känsla och testar några units.
Jag håller med ser det också 60/40 frågan är som du ställer vilken BJ Penn får vi se, den lata omotiverade BJ eller den hungriga. Som jag ser så kommer bj vilja hålla matchen stående och då ligger bollen hos hughes. Ska Hughes då simma bland hajarna och testa sin boxning eller ska han använda sin boxning som decoy för nedtagning eller clinch.

Ett lite frågetecken angående BJ's kondition i matcherna mot Edgar även om det var 5 ronder så tycker jag att BJ såg trött ut i de senare ronderna. Vilket kan bli ett test ju längre matchen går mot Hughes då Hughes är grymt stark och kommer säkert grisa till ordenligt om han får ner BJ.
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-18, 21:27   #51
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Angående fotn sotn eller kootn så verkar det vara Dana eller matchmakern joe Silva som väljer. Valen känns lite partiska eller diplomatiska ibland förra galan i Tyskland var det 4 europeer som fick priset Ska vi gissa på ett par amerikaner denna gången i Detroit. Jag tycker att jag sett tendenser att dom har favorisera main cardet för bonusar förut men det kanske håller på att ändras efter ett par fiasko huvudetmatcher som varit sömnpiller.
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-18, 22:23   #52
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

1nce: fick du BJ till 2x så tycker jag definitivt du skall hålla på den. Är ju ett överodds så det bara smäller om det.

Satan, åker bort imorgon, så måste lägga alla betsen på morgonen.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-19, 08:36   #53
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Smäller in 4 units på Machida vs Rampage +2,5 ronder till 2,2. Tror som sagt att Machida inte är så sugen på att gå in i clinch med sluggern Jacksson

Hittade även Davis vs Boetsch +2,5 ronder till 2,3.

Låg 8 units och skräpade på Betssonkontot, så jag kastar in de.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-19, 09:23   #54
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

JJ! Dags att droppa spelen! Vad lirar du?
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-19, 14:48   #55
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

I valet i kvalet
Än så länge har jag:

Munoz vs simpson går ej tiden ut 5 units
J-lau vs G-sot går ej tiden ut 5 units
Machida vs rampage går över 2,5 ronder 3 units

Funderar även att spela på hughes och hallman men jag vill gärna se hur penn och kairo ser ut på invägningen. Fanns sjukt många spelalternativ hos 5 dimes nästan så man blir snurrig. Överväger även simpson by ko eller Munoz by ko och g-sot by ko
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-19, 16:35   #56
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Fundera även på att rygga på Brown vs Foster
Foster verkar vara en tuff jävel, stark men något uddlös inge vidare bjj eller teknik stående denna match ska Brown kunna ta hem
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-19, 21:15   #57
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av James-j Visa inlägg
Fundera även på att rygga på Brown vs Foster
Foster verkar vara en tuff jävel, stark men något uddlös inge vidare bjj eller teknik stående denna match ska Brown kunna ta hem
Skönt att höra att du också tror på Brown

En fråga, kör du 1-5u i ditt sheet? Bra att veta ifall man ska rygga.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-19, 22:18   #58
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Skönt att höra att du också tror på Brown

En fråga, kör du 1-5u i ditt sheet? Bra att veta ifall man ska rygga.
Yes körde högre förut men lätt att det dippar djupt när det dippar

Karo såg inte direkt rippad ut, riktigt rippad har han nog aldrig varit men jag går in med 3 units på Hallman 2.35 och hoppas att styrka och kondition blir en avgörande faktor.

Ryggar 1nce på Brown 3 units

Går in med 1 unit på Joe Lauzon vinner på KO till 13.0
Går in med 1 unit på George Sotiropoulos vinner på KO till 8.50

Hughes väntar jag med eftersom oddset verkar fortfarande stiga och är uppe i 2.60 nu, möjligt att det når 2.70 imorgon.
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 10:40   #59
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag litar på ditt omdöme och ryggar Hallman 3u @2.27. Karo såg slapp ut, vette fan vad han har sysslat med, inte tränat hårt iaf...
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 13:58   #60
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Gick in 3 units på Hughes och en parlay NCE

Till dig 1nce [ame]http://www.youtube.com/watch?v=SIjKkSVBHH4[/ame]
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td