Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Hur mycket ska vi spela för per vecka?
100 kr 21 36.84%
200 kr 21 36.84%
300 kr 5 8.77%
400 kr 1 1.75%
500 kr 5 8.77%
600 kr 0 0%
700 kr 0 0%
800 kr 0 0%
900 kr 0 0%
1000 kr 4 7.02%
Antal röster: 57. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-01, 15:02   #166
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Bra lirat och administrerat i helgen kusagwa.

Är det någon mer som vill prova på att tippa och lämna in vårat system så är det bara att säga till så ska alla som vill såklart få prova.

Det är ny månad nu och vi är halvvägs till nästa lördag och det börjar då bli dags att fylla på med pengar på bolaget. 15 av 20 personer har inte ens pengar inne så vi kan spela till helgen och som vi bestämde tidigare så ska man för varje månad sätta i för alla omgångar den kommande månaden direkt så budgeten är klar.

Vi har efter ett par helger kommit fram till att vi ska spela M4096 system med 12 halvgarderingar i brist på förslag på annat så tyckte vi som har haft åsikter att det är det bästa som är nära vår budget. Det innebär 205 kr i veckan och 820 kr för hela maj. Ni ska alltså sätta in minst 820 kr på bolaget så snart som möjligt så vi kan ha budgeten klar för hela maj och slippa krångel med att jaga folk.

Så sätt in pengar om ni vill vara med, vill ni inte vara med så säg det så slipper vi krånglet med att vänta och sen kicka folk, då kan vi direkt börja plocka in folk från reservlistan.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 15:49   #167
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Ingen fara.

Sätter in senare idag måste bara vakna till lite mera

Helgens kupong är unik då den spinner över två dagar (match 1-8 på lördag och 9-13 på söndag), inga Championship matcher utan istället så kommer den svenska fotbollen i form av Allsvenskan och Superettan med på stryket för första gången i år.

1. Fulham - Reading
2. Norwich - Aston Villa
3. Swansea - Manchester City
4. Tottenham - Southampton
5. West Bromwich - Wigan
6. West Ham - Newcastle
7. Åtvidaberg - Djurgården
8. Degerfors - Varbergs BOIS
9. Liverpool - Everton
10. Manchester United - Chelsea
11. Elfsborg - Mjällby
12. Halmstad - Öster
13. Syrianska - Helsingborg
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 14:22   #168
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Hög tid att komma med förslag till helgen tycker jag:

1. Fulham - Reading Tärning
2. Norwich - Aston Villa 1X
3. Swansea - Manchester City X2
4. Tottenham - Southampton 1
5. West Bromwich - Wigan Tärning
6. West Ham - Newcastle X2
7. Åtvidaberg - Djurgården 1X
8. Degerfors - Varbergs BOIS Tärning
9. Liverpool - Everton 1X
10. Manchester United - Chelsea X2
11. Elfsborg - Mjällby 1X
12. Halmstad - Öster 1X
13. Syrianska - Helsingborg 2

Lämpligt spikmaterial tycker jag är Tottenham, Helsingborg och ev Åtvidaberg.
Även Chelsea kan ju vara aktuell med tanke på att Arsenal som väl snor 3p mot QPR på Lördag är dom i hasorna. Dock har Chelsea EL-matchen ikväll att reda ut.
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 21:34   #169
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer med pengar och tankar imorrn. Skall slå ihjäl en tågresa på några timmar imorrn förmiddag, så det blir till att glo igenom stryket.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 21:46   #170
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arizto Visa inlägg
Kommer med pengar och tankar imorrn. Skall slå ihjäl en tågresa på några timmar imorrn förmiddag, så det blir till att glo igenom stryket.
Ok bra tack för beskedet så slipper jag skicka en påminnelse till dig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arizto (+1)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 23:07   #171
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Alright kära bolagsmedlemmar. Vårvärmen och solen är här, jag ska ta premiärrundan i golf imorgon, kossorna börjar släppas på grönbete och det verkar som många av er har hängt med kossorna och står och hänger i hagen, tuggar gräs, idislar bara glider i solen. Nu får det fan vara nog med det, vi ska jaga miljoner på lördag så släpp spenen på mamma mu och skicka in pengar på bolaget snarast.

Alla ni som inte har satt in pengar har fått mail och kommer få PM. Ni har till Fredag 19:00 på er att ordna in pengar annars så får ni kliva åt sidan till folk på reservlistan. Vet ni redan nu att ni ska hänga kvar i hagen och suga spene så kan ni ju lika gärna säga till i god tid så vi hinner plocka in någon ny istället för att ni hoppar av i sista stund och ställer till problem.

Det blir troligen kusagwa som lägger tipset igen denna helgen då jag kommer få svårt att komma loss vid tipstiden och det har inte varit någon annan som visat intresse så han får förtroendet igen. Fler får gärna testa på att tippa om ni är sugna så säg till bara. Hur som, kom gärna med förslag på hur raden ska läggas upp till helgen, tillsammans blir vi bättre. Vi ska spela M4096 med 12 halvgarderingar och 1 spik.

Vi ska välta en sovande ko för varje miljon vi vinner, that's the deal! Nu kör vi

Spoiler:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), Pejsson (+1), Asder (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2013-05-02 klockan 23:09.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 08:16   #172
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Någon som vet om man kan sätta in pengar i bolaget via mobilen?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 09:27   #173
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Tror dessvärre inte att det går.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 10:59   #174
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Har inte bidragit så mycket, då jag tror att de flesta av er har bättre koll på Premier League och Championship än vad jag har. Nu är dock Allsvenskan och Superettan med och det tycker jag är super!

Tror att Degerfors har god chans att vinna "Hemma" mot Varberg. Degerfors får åter igen åka från Värmland till Närke för att spela i Örebro på Behrn Arena. Degerfors har spelat en match där tidigare denna säsongen. Detta var mot Jönköping och man vann med 2-1 på konstgräset.

Efter matchen klagade spelare på mattan, b.la. Patrik Anttonen som spelade i ÖSK förra säsongen klagade på att planen inte krattades och vattnades lika väl innan Degerfors skulle spela som när ÖSK tränar. Därför blir planen hård och bollen studsar konstigt. Detta borde enligt mig resultera i färre mål och långsammare spel.

Varberg har usel form. Deras senaste bortamatch var just mot ÖSK på Behrn Arena. Då förlorade man med 3-1, och var utspelade av ÖSK. Man har hittills inte vunnit en enda bortamatch denna säsongen.

Helt klart 1X på denna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 12:28   #175
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Följande medlemmar har inte tillräckligt med pengar och har inte pratat med Lazlo eller mig vilka vissa andra som har för lite pengar gjort och riskerar då att bli kickade om de inte sätter in pengarna innan klockan 19.00 ikväll.

De som riskerar att bli kickade är viktorleijon, cloude, BroderH och plingplong. Resterande fyra som inte har minst 820 inne i bolaget har vi pratat med och de ska fixa det ikväll har de sagt eller har fått dispens att sätta in senare så länge de täcker denna lördags kostnad.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 12:59   #176
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tror jag står med på "reservlistan" - gör jag inte det så vill jag göra det... Kan sätta in pengar direkt!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 13:03   #177
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Tror jag står med på "reservlistan" - gör jag inte det så vill jag göra det... Kan sätta in pengar direkt!

Tack för erbjudandet men har redan ett par reserver. Tror du ska stå med på reservlistan men den är som sagt ett par namn lång. Skicka ett pm till Lazlo så kommer du med på listan
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 17:28   #178
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Kom igen nu. Det är 5 totalt som inte har satt in tillräckligt. Lazlo har pratar med Akabodil och abber och de skulle fixa det men viktorleijon, plingplong och cloude kom igen nu. Är ni inte intresserade lämna då eller om ni är intresserade sätt så in pengar. Ni ska ha fått mail av Lazlo och pm av mig så ni har fått påminnelse. Inte kul att behöva lägga så mkt energi på att jaga hela tiden.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 18:05   #179
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Jag tycker att dem som man får jaga flera veckor i rad kan tas bort. Jag vet att jag själv har varit långsam också men det håller inte i längden att jaga folk hela tiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 18:18   #180
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

viktorleijon, plingplong, cloude, abber och BroderH har kickats ur bolaget då det inte kunde sköta sina betalningar eller helt enkelt inte ville vara med längre.

sacco, VenCe, asfalt75, Fatipipe och DD har bjudits in från reservlistan så ni kan ju vara snälla att antingen gå med och sätta in pengar eller säga att ni inte vill vara med så kan vi ta nästa person på reservlistan.

Vi får se hur länge bolaget lever, det börjar bli tunt på reservlistan och det håller såklart inte om det försvinner 2-5 personer varje vecka, det kan ju alla räkna ut. Om ni trodde att vi skulle vinna 21 miljoner första veckan så borde ni inte gått med ens.... Nåja, det är som det är, vi får väl se hur det blir imorgon och i framtiden.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td