Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Hur mycket ska vi spela för per vecka?
100 kr 21 36.84%
200 kr 21 36.84%
300 kr 5 8.77%
400 kr 1 1.75%
500 kr 5 8.77%
600 kr 0 0%
700 kr 0 0%
800 kr 0 0%
900 kr 0 0%
1000 kr 4 7.02%
Antal röster: 57. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-22, 20:22   #121
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Kommer inte kunna lämna in systemet på lördag, någon som är sugen på att ta på sig ansvaret?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-22, 21:52   #122
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Skulle kunna tänka mig men hur fungerar det exakt när man lämnar in via bolag?

Men i sådana fall får alla se till att ha tillräckligt med cash inne (minst 205 kronor är det väl) och att vi är fullt hans får jag lov att skippa

Senast redigerad av kusagwa den 2013-04-22 klockan 21:56.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-22, 22:25   #123
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Skulle kunna tänka mig men hur fungerar det exakt när man lämnar in via bolag?

Men i sådana fall får alla se till att ha tillräckligt med cash inne (minst 205 kronor är det väl) och att vi är fullt hans får jag lov att skippa
Du spelar stryktipset som vanligt och sen när du ska betala så klickar du i "spela med bolag" och väljer vilket bolag du ska spela med och sen är det bara att betala så är det klart. Hur enkelt som helst...

Det är såklart hög risk att det även denna veckan kommer bli något krångel men du får ju helt enkelt spela för det som går. Vi kan inte kräva att alla ska ha minst 205 kr eftersom det är 197 kr kvar av budgeten för april och vill folk inte spela för 8 kr mer än det vi bestämt så kan vi ju inte tvinga dem. Då får du ta något system vi har råd med.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-22, 22:37   #124
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Du spelar stryktipset som vanligt och sen när du ska betala så klickar du i "spela med bolag" och väljer vilket bolag du ska spela med och sen är det bara att betala så är det klart. Hur enkelt som helst...

Det är såklart hög risk att det även denna veckan kommer bli något krångel men du får ju helt enkelt spela för det som går. Vi kan inte kräva att alla ska ha minst 205 kr eftersom det är 197 kr kvar av budgeten för april och vill folk inte spela för 8 kr mer än det vi bestämt så kan vi ju inte tvinga dem. Då får du ta något system vi har råd med.
Visst jag kan vara lekledare denna lördag Du skulle inte kunna skicka ett pm med reservlista och med vem som är vem i bolaget så att säga så att jag bitchar på rätt personer (tänker främst på de som hade under 197 kronor vardera de var några stycken) det hade underlättat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viktorleijon (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 00:44   #125
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hur kan insatsen ha något med hur omgången "kanske" kommer att se ut...? Dvs. hur veta vilket system som är det bästa innan omgången är analyserad?

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 00:47   #126
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Hur kan insatsen ha något med hur omgången "kanske" kommer att se ut...? Dvs. hur veta vilket system som är det bästa innan omgången är analyserad?

Om du tänker på det som jag skrev så skrev jag 205 kronor då vi har kört med det systement båda gångerna innan och det kan kom igen samt att vi har ett tak på ca 200 kronor per omgång så har svårt att komma på något annat system som ligger runt samma kostnad som det vi har kört med hittils.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 00:52   #127
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Veckans stryktips. Då jag verkar bli boss för tillfället så vill jag MER ÄN GÄRNA ha lite input på hur raden ska se ut. Detta är näst sista omgången för the Championship så där finns det en hel del att tänka på.

1. Everton - Fulham
2. Southampton - West Bromwich
3. Stoke - Norwich
4. Wigan - Tottenham
5. Barnsley - Hull
6. Blackburn - Crystal Palace
7. Cardiff - Bolton
8. Ipswich - Birmingham
9. Blackpool - Derby
10. Leeds - Brighton
11. Middlesborough - Charlton
12. Millwall - Nottingham Forest
13. Wolverhamtpon - Burnley
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 07:54   #128
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

OnT:Tills på lördag rekommenderar jag ett roligt singelstreck på oavgjort på Southampton - West Bromwich. Har en kompis som är starkt Southamptonfan och han gnäller ALLTID på att Southampton bara får oavgjort eller förlorar när de möter dåliga lag men spelar mycket bättre och vinner relativt ofta mot de bästa lagen. Man kan ju kolla de sista 5 matcherna bara där laget vunnit mot Chelsea, Liverpool och Readin (jumbon) men bara spelat oavgjort mot West Ham och Swansea. Jag tänker att laget är lite som Sverige, speciellt för 5-10 år sedan. Vi spelade alltid bra mot de bättre lagen men kan inte alls styra matcherna mot halvbra gäng. Krysset rensar bra på lördag!

Hoppas verkligen att ni drar in miljonvinsten i helgen grabbar! Jag misstänker att Pilkast skulle må mer dåligt av det än vad ni skulle må bra av det, den missunsamma stackarn!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10)

Senast redigerad av KP den 2013-04-23 klockan 09:26. Anledning: Redigerad av KP, OT rensad.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 09:29   #129
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tråd rensad från nattens trams. Har ni inget att tillföra ämnet så låt bli att skriva. Och istället för att agera tangentbordsryttare och gå till strid samtidigt som ni sänker er till andras nivå så kan ni istället välja att rapportera så plockar vi bort det. /MOD
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 02:29   #130
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
OnT:Tills på lördag rekommenderar jag ett roligt singelstreck på oavgjort på Southampton - West Bromwich. Har en kompis som är starkt Southamptonfan och han gnäller ALLTID på att Southampton bara får oavgjort eller förlorar när de möter dåliga lag men spelar mycket bättre och vinner relativt ofta mot de bästa lagen. Man kan ju kolla de sista 5 matcherna bara där laget vunnit mot Chelsea, Liverpool och Readin (jumbon) men bara spelat oavgjort mot West Ham och Swansea. Jag tänker att laget är lite som Sverige, speciellt för 5-10 år sedan. Vi spelade alltid bra mot de bättre lagen men kan inte alls styra matcherna mot halvbra gäng. Krysset rensar bra på lördag!

Hoppas verkligen att ni drar in miljonvinsten i helgen grabbar! Jag misstänker att Pilkast skulle må mer dåligt av det än vad ni skulle må bra av det, den missunsamma stackarn!
Håller med din polare om att Saints inte ska vara så stora favoriter mot WBA. Förresten hur kommer det sig att du och Pilkast är så bra polare? Har aldrig sett en sådan vänskap som er utvecklas på ett nätforum innan
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 02:45   #131
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Ja nu och har jag och Lazlo snackat igenom det mesta inför helgen. Kan börja med att säga att han sa att han kan om det behövs invita ny gubbar men har ont om tid drf så kan han inte vara ansvarig för att lämna in systemet. Eftersom Lazlo är den som har startat om det hela och har bidragit med mkt på sharps så tycker jag att ni följer de saker som jag kommer att skriva (gör ni inte det så kan det bli kicken).

Reglerna eller vad man vill kalla det som ska följas är

Se till att minst 205 kronor inne på bolaget tills imorgon torsdag klockan 12.00

Detta på grund av att allt ska vara ordnat i TID tills på lördag. 205 kronor skriver jag då vi har kört med ett system som kostat så mkt per skalle hittils och vi kommer inte att köra med något dyrare så därför ska det vara 205 kronor per gubbe. De som inte har det riskerar att eventuellt få kicken från bolaget och då kommer reserver att bjudas in

Följande användare saknar pengar i bolaget:

1. viktorleijon har 127 kronor saknar 78 kronor
2. lucky75 har 197 kronor saknar 8 kronor
3. plingplong har 197 kronor saknar 8 kronor
4. KungKlave har 0 kronor och måste fylla på med 205 kronor

Användaren Myllys_ har lämnat bolaget och därför så har en invite gått ut till drickamicke. Gäller samma här fyll på för sista delen av april det vill säga 205 kronor innan kl 12.00 på torsdag.

Lazlo kommer ta över sen igen när vi går in i maj månad.

Så sammanfattat ska de fyra som står ovanför fylla på kontot (framförallt KungKlave och viktorleijon men det är även starkt önskvärt att lucky75 och plingplong fyller på med resterande 8 kronor) och för drickamicke och eventuella reserver som kallas in nu mitt i veckan så sätt in så fort ni kan. Kommer imorgon kväll att gå igenom vilka som har betalat och tjata om mig i tråden samt att skicka pm och eventuellt mail till de som inte har fyllt på.

Är det något som ni undrar över eller liknande skriv i tråden eller dra iväg ett pm till mig. Tror jag har nämnt det mesta som Lazlo och jag snackade om så fylla på ni som ska så vinner vi miljonerna på lördag BOL fellow sharpare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viktorleijon (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 14:04   #132
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Vet inte om någon har sett det men påminner återigen om ni måste sätta in tillräckliga medel i bolaget. Orkar inte jaga. Ni två som har 127 kronor och 0 kronor måste ha tagit ut pengar ifrån bolaget då alla såvitt jag vet hade så att de skulle räcka april ut (eller så det bara skulle fattas 8 kronor) så sätt in de igen om ni vill vara med. Kommer kolla upp ikväll hur det ser ut och skicka pm och mail till de som inte har tillräckliga medel på kontot och snacka lite med Lazlo.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 14:43   #133
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Håller med din polare om att Saints inte ska vara så stora favoriter mot WBA. Förresten hur kommer det sig att du och Pilkast är så bra polare? Har aldrig sett en sådan vänskap som er utvecklas på ett nätforum innan
Haha det var inte jag som hade en diskussion med honom under natten, men jag tillförde mina åsikter på morgonen där jag ifrågasatte varför han la sig i tråden med enbart tjafs och samtidigt säger att han aldrig kommer gå med i bolaget. Var väl en 7-10 inlägg därinnan som raderas helt av KP.

Dessutom framförde han sina åsikter att han hoppades det skulle gå pissdåligt för bolaget, vilket jag inte heller gillade, oavsett hur svensk (missunsam) man är.

En fråga om stryktipset till er som har bättre koll. Går det att köra jokersystem likt travet där man dessutom kanske kan lägga in att man bara vill spela rader som ger t.ex. 50 000 kr eller mer?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 17:04   #134
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Vet att det var en viss argumentation häromnatten och då främst mellan Lazlo och Pilkast men vet inte och bryr mig inte om vad som sades men säger detta en gång så att alla begriper. Vill ni bete er som 15 åriga fjortisar med PMS så ta det någon annanstans. Kritik är välkommen men inte idotism för det förstår enbart.

Samt så välkomnar jag drickamicke till bolaget.

Ingen av de övriga fyra har betalat än. Kommer kolla igenom allt senare runt klockan 21 och då börja skicka pm och mail för att kolla eventuellt intresse.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1), cochise (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 18:07   #135
 
viktorleijons avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 34
Sharp$: 882
Standard

jag kommer kunna betala 00:00 förhoppningsvis om lönen kommit in då
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1), kusagwa (+1)
viktorleijon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td