Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-28, 19:07   #16
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

http://www.betbrain.com
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 10:17   #17
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 61
Sharp$: 941
Standard

Svenska spels nya site - vad är bäst med den?


Svenska spel har lancerat en ny site, vad jag förstår i någon form av beta version och uppmanar användarna att skriva i sitt forum vad som är den bästa förändringen.

Det som är bra är att det nu går att spela Oddset Matchen från smartphones (har vad jag förstår funnits ett par månader, men jag har inte upptäckt det förrän nu)

En dålig sak är att man inte längre kan spela mer än en enkelrad åt gången på topptipset. Det är många som har klagat på det, Svenska Spels svar i forumet är "Vi ... kommer lyfta in det i vår backlog att hantera framöver. Tyvärr kommer det dock inte vara möjligt under en period efter vi släckt gamla sajten"

Det finns fler saker jag spontant tycker är en försämring, men jag kanske skall testa litet till innan jag börjar klaga allt för mycket.

Jag är litet förvånad över att jag inte sett några andra inlägg om förändringarna, är alla andra nöjda?

Senast redigerad av mirran2 den 2016-01-08 klockan 10:18.
mirran2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 11:27   #18
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mirran2 Visa inlägg
Svenska spel har lancerat en ny site, vad jag förstår i någon form av beta version och uppmanar användarna att skriva i sitt forum vad som är den bästa förändringen.

Det som är bra är att det nu går att spela Oddset Matchen från smartphones (har vad jag förstår funnits ett par månader, men jag har inte upptäckt det förrän nu)

En dålig sak är att man inte längre kan spela mer än en enkelrad åt gången på topptipset. Det är många som har klagat på det, Svenska Spels svar i forumet är "Vi ... kommer lyfta in det i vår backlog att hantera framöver. Tyvärr kommer det dock inte vara möjligt under en period efter vi släckt gamla sajten"

Det finns fler saker jag spontant tycker är en försämring, men jag kanske skall testa litet till innan jag börjar klaga allt för mycket.

Jag är litet förvånad över att jag inte sett några andra inlägg om förändringarna, är alla andra nöjda?
Även forumsdelen ska tas bort när det gäller att söka nya "okända" medlemmar.

Svenska Spel motiverar detta med att enligt en enkät som uppenbarligen väldigt få har sett till (ingen?!) så är önskemålet i första hand att kunna spela med sin familj, vänner, grannar mm som man redan har en kontakt med

http://tycktill.svenskaspel.se/org/s...orum/#c2007398
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 22:57   #19
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Skall den gamla sajten bort permanent? Den nya sajten är HELT obrukbar. Filtrerar man spel på längdskidåkning så hittar man bara totalspelen för TdS, vill jag spela på morgons etapp så får jag manuellt söka mig fram till namnen på åkarna. En av de sämsta förändringarna någonsin.

Det borde ta mig fan vara lag på att alla spelsidor har samma klient som Marathonbet, inget helvetes jävla flash utan sidan segar aldrig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+20), Sportstrader_swe (+5)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 06:50   #20
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 61
Sharp$: 941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Skall den gamla sajten bort permanent?
I början av februari 2016 såvitt jag begriper, försöker hitta var jag såg det men hittar inte det just nu.

Filterfunktionen verkar vara något buggig (och seg), det verkar som att det är litet slumpmässigt vilka spel av dom som uppfyller filtervillkoren som den hittar.
Förhoppningsvis tar dom rena buggar med större prioritet så skriv in buggen på http://tycktill.svenskaspel.se/org/s...oka-pa-oddset/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5)
mirran2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-11, 21:16   #21
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3457
Standard

Egna rader


Hej!
Jag var inne och surfade runt på den nya sidan, men hittade inte funktionen egna rader.
Skall den också tas bort på sikt?
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-11, 21:34   #22
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hakan11241 Visa inlägg
Hej!
Jag var inne och surfade runt på den nya sidan, men hittade inte funktionen egna rader.
Skall den också tas bort på sikt?
Nej, den kommer senare. Ska döpas om till externa systemspel. Man får spela på gamla tillsvidare.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 20:50   #23
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Så här skriver Robin Strandänger, Digital Kanalutvecklare hos Svenska Spel, idag ang bolagsspel:

Vi tar nu vidare er feedback för diskussioner internt om hur vi kan förenkla och förbättra vissa bitar. Diskussionerna innebär att vi inte kommer gå live med förändringarna den 1 februari som annonserats. Däremot har vi i skrivande stund inget nytt datum att ge er utan ber om att få återkomma när vi vet mer.
Det kommer alltså tillsvidare gå att spela Bolagsspel precis som vanligt på gamla svenskaspel.se


Källa: http://tycktill.svenskaspel.se/org/s...el-5/#c2032244
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 14:53   #24
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 61
Sharp$: 941
Standard

På måndag är det slut :(
mirran2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 16:27   #25
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Skall den gamla sajten bort permanent? Den nya sajten är HELT obrukbar. Filtrerar man spel på längdskidåkning så hittar man bara totalspelen för TdS, vill jag spela på morgons etapp så får jag manuellt söka mig fram till namnen på åkarna. En av de sämsta förändringarna någonsin.

Det borde ta mig fan vara lag på att alla spelsidor har samma klient som Marathonbet, inget helvetes jävla flash utan sidan segar aldrig.

https://svenskaspel.se/?pageid=/sport/oddsetlangen
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 20:05   #26
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ja, jo, jag vet. Tänkte främst på längre sikt, för den ska väl försvinna snart?
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 20:16   #27
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Ja, jo, jag vet. Tänkte främst på längre sikt, för den ska väl försvinna snart?
Gamla sidan försvinner from måndag 15/2
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 22:41   #28
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Okey. Kan rätta mina två stående rader på Viking-lotto på text-tv. Får jag siffrorna i nummerordning också.

Tur man inte spelar Keno. https://www.svenskaspel.se/resultat/keno
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 23:42   #29
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Gamla sidan försvinner from måndag 15/2
Kan inte vara möjligt? 🙃🙃
Eller får dom ordning på bolagsspelet tills dess? 🤔
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 07:05   #30
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Kan inte vara möjligt? 🙃🙃
Eller får dom ordning på bolagsspelet tills dess? 🤔
Jag tyckte själv att det var märkligt, igår (fredag 12/2) hade Svenska Spel en fet reklambanner på "gamla sidan" som förkunnade att sidan släcks ner nu på måndag?!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td