Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-26, 09:45   #136
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sture_ Visa inlägg
Var inte stefan på "semester"?

De verkar fortsätta med olika sorters undanflykter......



My money
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 09:51   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Kanske ska sätta ihop alla fodringar och gå till mindre " nogräknade " personer för att inkassera. Visst får man bara 50% tillbaka men det är alltid ngt.
Han är ju inte svår att få tag i allafall...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 10:33   #138
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Väntar några dagar sedan kontaktar jag polisen
Om fler gör detta så kanske vi kan få skojare som Stefan Gladh bakom lås och bom.
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 10:39   #139
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Och nu verkar det inte som att man ens kan fortsätta omsätta pengarna under timeouten, inga spel är "klickbara".

1.000:- kronor är väl inte i hela världen egentligen, men det blir en principsak, ska den där Stefan jävlas på det sättet så jävlas jag gärna tillbaka med en polisanmälan...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 11:21   #140
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Törs man fråga varför ni ens sätter in pengar på ett bolag som inte ens finns med på SBR? Detta är för mig helt obegripligt. Vad är det för fel på alla med A+ rating?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 13:01   #141
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Törs man fråga varför ni ens sätter in pengar på ett bolag som inte ens finns med på SBR? Detta är för mig helt obegripligt. Vad är det för fel på alla med A+ rating?
Deras bonus, gjorde själv en insättning där för ett tagsedan, omsatte bonusen enkelt och tjänade några tusen på det. Nu verkar det dock gått åt skogen för dem, rekommenderar ingen att sätta in där nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 13:04   #142
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Törs man fråga varför ni ens sätter in pengar på ett bolag som inte ens finns med på SBR? Detta är för mig helt obegripligt. Vad är det för fel på alla med A+ rating?
Som pr0llan säger så erbjöd de en rätt fet bonus och höga odds (har dock sänkts nu mot slutet). Så många HAR tjänat pengar på att sätta in en tusenlapp och omsätta...

Men att just det här skulle hända hade man på känn från början, så ingen större överraskning!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 15:58   #143
 
Exaktes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 74
Sharp$: 307
Standard

Hoppas att alla härifrån som satte in pengar där var medvetna om risken och därför endast satte in pengar som de hade råd att förlora i och med att vi är många här som har varnat för vad som kan hända. Att de som låg bakom inte hade någon som helst kunskap för att kunna driva ett företag överhuvudtaget stod klart ganska snabbt.

Tipszonen är förövrigt ett riktigt jävla pajasställe som rekommenderar ett spelbolag utan licens till sina medlemmar, slår RoK med hästlängder i idioti.
Exakte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 16:38   #144
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 33
Sharp$: 3
Standard

Summa summarum:

* den 16de är man så pass "välkapitaliserade" att man kan köra en aggressiv reload-bonus kampanj
* den 22de är man så pass solida att man kan lova utbetalning den 23de eller senast den 24de, för betalningarna har ju bara försenats pga avgrävd bredbandskabel, datastrul, byte av betalningsprocessor och att den ansvarige har åkt på "semester"
* Semestern varar dock bara i fyra timmar för att sedan måste han den
25de deklarera att man är bankrutt

Det är nästan så att denna underhållning är värd de förlorade pengarna. Men bara nästan.
Dam-Sex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 16:42   #145
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Törs man fråga varför ni ens sätter in pengar på ett bolag som inte ens finns med på SBR? Detta är för mig helt obegripligt. Vad är det för fel på alla med A+ rating?
Törs man fråga varför du själv lirar på ett bolag med C rating?
Detta är för mig helt obegripligt.
Vad är det för fel på alla med A+ rating?



Förlåt, jag kunde inte låta bli.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 16:43   #146
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 33
Sharp$: 3
Standard

Spelbloggen.nu har fortfarande kvar sin banner fast jag meddelade den ansvarige i början på veckan vad som förmodligen var på gång.

Fortfarande finns bannern. "Varsågod 2000 kr" kvar

se

http://www.spelbloggen.nu/index.asp
Dam-Sex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 16:47   #147
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 33
Sharp$: 3
Standard

C snarare F skulle jag säga

men

den 16de hade ingen rapporterat att de inte fått ut sina pengar och "bonusen" var bra


Alla med en hjärna visste ju att det kunde gå som det gick men det gick fortare än förväntat för "budgeten" för kampanjen var nog ganska nära 0.
Dam-Sex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 17:31   #148
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Törs man fråga varför du själv lirar på ett bolag med C rating?
Detta är för mig helt obegripligt.
Vad är det för fel på alla med A+ rating?



Förlåt, jag kunde inte låta bli.
För det är ju samma sak att ha C-rating som ingen alls?
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 18:32   #149
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
För det är ju samma sak att ha C-rating som ingen alls?
Uppfattade bara hans inlägg som lite drygt, och som att han menade på att man enbart skulle hålla sig till A+ bolag.

Därav min lilla pik om betygsatusen på några av dom bolagen han själv använder sig av.

Dock verkar jag ha misslyckats kapitalt med att få fram vad jag menade då både du och "Dam-Sex" har lyckats tolka det helt annorlunda.

Jag kapitulerar för majoriteten och ger mig själv en
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 18:45   #150
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 33
Sharp$: 3
Standard

till sskssk jag förstod vad du försökte säga när jag lusläste ditt inlägg så jag missuppfattade, ursäkta mig.

vad ska vi nu göra?

1. vi kan göra ingenting och hoppas på att Stefan fixar "investerare", nja kasst förslag
2. Polisanmäla, nja kanske, men troligen inte, fast det har sina tilltalande drag
3. se till att vi får tillbaka en del av våra pengar genom att anlita någon som är bättre än vad vi är på "kommunikation"
4. Försöka ta reda på hur mycket den totala spelarskulden är och tillsammans med andra borgenärer ta över bolaget för 1 kr och tilldelas andelar i bolaget i förhållande till hur mycket vi har i fordran och försöka driva det vidare med kompetens
Dam-Sex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td