Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-26, 10:46   #271
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 122
Sharp$: 228
Standard

Någon som vet nått om insättningsbonusar för befintliga kunder? Jag har kollat lite själv men inte sett något
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 10:53   #272
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av barbarbengt Visa inlägg
Någon som vet nått om insättningsbonusar för befintliga kunder? Jag har kollat lite själv men inte sett något
Jag fick en vid årsskiftet så de kommer lite då och då tror jag. Skriv till dem i chatten och fråga efter en. Vet flera stycken som fått en då
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 13:08   #273
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 122
Sharp$: 228
Standard

Jag antar att du syftar på BET365 chatten å inte Sharps? :P

tack för tippset å det snabba svaret iafl!
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 14:02   #274
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av barbarbengt Visa inlägg
Jag antar att du syftar på BET365 chatten å inte Sharps? :P

tack för tippset å det snabba svaret iafl!
Haha ja Bet365 chatten naturligtvis
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 14:24   #275
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 122
Sharp$: 228
Standard

hehe anade det :P men alltid bra å vara övertydlig/ställa dumma frågor gällande detta :P hehe.
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 13:03   #276
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Verkar som dom slutat streama la liga? Igår spelades en match, visades inte. Flera matcher idag, inte en enda kommer kunna livestreamas från deras hemsida. WTF homie?

Edit: Nu syns livestream symboler. Så falskt alarm.
__________________
sharp dig!

Senast redigerad av hardballs den 2013-03-02 klockan 14:39.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 09:16   #277
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Bara jag som fatt 250sek gratisspel pa Man Utd vs Real Madrid som live bet?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 09:26   #278
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Bara jag som fatt 250sek gratisspel pa Man Utd vs Real Madrid som live bet?
Får inte alla det?
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 10:01   #279
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 122
Sharp$: 228
Standard

jag har också fått det, så antar att alla har den
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 22:52   #280
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur lång tid brukar det ta innan man får tillbaka sina förlorade fritt spel live pengar?
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 23:13   #281
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Hur lång tid brukar det ta innan man får tillbaka sina förlorade fritt spel live pengar?
Man brukar få tillbaka pengarna innan 00:00.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 23:15   #282
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Kan ta upp till 24 timmar, har jag för mig.
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 23:18   #283
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Hur lång tid brukar det ta innan man får tillbaka sina förlorade fritt spel live pengar?
Brukar gå rätt fort. Jag har fått mina nu, så har du inte fått än är det säkert på gång.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 23:31   #284
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Jag har inte heller fått mina ännu.
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 13:46   #285
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Brukar inte ta dessa jävla erbjudanden men tänkte igår att jag kan väl sätta in en slant på Bet365 och ta hem dessa €25 till ett fritt spel.
Lirade en dubbel med 2st X matcher på gårdagens Champions league matcher pre och sedan 1-1 på livespelet. Ja inga större summor men för att ha en tv peng.
Trodde idag att jag skulle ha mina €25 tillbaka på kontot för torsken på livespelet men icke så kontaktade supporten.

Spoiler:

Erica R gick in på chatten
Du har kopplats till Erica R
Erica R Hej, välkommen till bet365 Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?
Hero hej igen - kod : xxxx
Hero Jag citerar in er bonus erbjudande:
Hero Placera ett spel före matchstart på Man Utd mot Real Madrid så ger vi dig ett Liveoddsspel till samma värde gratis under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Ditt gratis Liveoddsspel måste betalas för, och placeras precis som vanligt, och skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).
Hero lite svårt att läsa sig till att det ENBART var singel spel som gäller...
Erica R Det enda du måste göra är att placera ett singelspel FÖRE matchstart på - Man Utd - Real Madrid matchen idag så blir du berättigad ett riskfritt spel på samma summa på vår Liveoddssida efter matchstart.

Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).

Erica R Du kan hitta Regler och Villkor till höger i mitten på hemsidan, genom att klicka på "Extra" > "Gratis Liveoddsspel".

Alternativt kan du klistra in nedanstående länk i din webläsare.
http://www.bet365.com/extra/sv/promo...ree-bet-offer/
Hero men ser du inte vad jag kopierade in till dig? Det är det första man ser i ert erbjudande, vad du har klistrat in här har jag ingen aning om
Hero det är ju det jag har gjort - läser det och får fram den texten
Hero Gratisspel på Man Utd mot Real Madrid
Man Utd välkomnar Real Madrid till Old Trafford på tisdag den 5 mars för det andra mötet i åttondelsfinalen av UEFA Champions League, och vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare.
Placera ett spel före matchstart på Man Utd mot Real Madrid så ger vi dig ett Liveoddsspel till samma värde gratis under matchens gång.
För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Ditt gratis Liveoddsspel måste betalas för, och placeras precis som vanligt, och skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).
Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 70 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.
Med ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.

Hero INGENSTANS i den texten står det att jag måste lägga en singel - patetiskt att ni ska hålla på o djävlas med en kund för dessa småpengar. Dessutom när man varit kund hos er i evigheters tid....riktigt dåligt!
Hero nej - kreditera de €25 som sig bör så glömmer vi detta. För ni tror väl inte att jag skulle plocka ut dom, nej stor chans är att ni vinner tillbaka dom igen..
Hero ..men rätt ska vara rätt..
Erica R Värdet på gratisspelet blir lika stort som insatsen på det största singelspelet som kunden placerat före matchstart på matchen mellan Man Utd och Real Madrid i UEFA Champions League, som spelas på tisdag den 5 mars 2013, upp till som mest 250 kr*.
Gratisspelet är det första singelspelet placerat med Liveodds på matchen mellan Man Utd och Real Madrid i UEFA Champions League som spelas på tisdag den 5 mars 2013.
Erica R Punkt 2 och 3 i regler och villkor.
Erica R Är det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?
Hero Det är paragrafer som ni INTE marknadsför. Det är omoraliskt, och helt fel att först inte skriva ut de i sin ingress som lockar folk till att spela och sedan strypa allting med något som står när man klickar vidare för att läsa ToC. Helt jävla fel! varför inte skriva ut detta i texten som alla läser istället?
Antingen krediterar ni mig för denna peng eller så är ni utan mina pengar i framtiden. Men är huvudet dumt och ni tänker kortsiktigt så är väl svaret att ni står fast i att tjuva åt er dessa €25....Men bevisa mig att jag har fel - skulle vara intressant!
Erica R Notera att det är ditt ansvar att läsa regler och villkor. Du accepterar de när du väljer att ta del av erbjudandet.
Hero men det fattar jag också men om du öppnar ögonen och läser vad ni själv erbjuder UTAN att gå in och läsa alla 15 punkter i terms and conditions så står det ingenstans att det handlar om Singelspel. Är det inte märkligt?
Erica R Som jag sagt ovan, det ligger i ditt ansvar att läsa regler och villkor.
Erica R Du accepterade dessa när du öppnade ditt konto hos oss.
Hero Det är klart det är mitt ansvar , ni dribblar ju som ni vill men om du har någon som helst servicemind inom dig så¨borde du kolla på vad ni tjänar mest på i det långa loppet. €25 i detta fall eller inga mer pengar från mig....borde vara enkel matematik även för dig.
Erica R Jag förstår dig men kan tyvärr inte erbjuda dig något då vi enligt regler och villkor visar hur erbjudandet går till.
Hero men du är ju dummare än dummast - tyvärr och jag ber om ursäkt för dessa ord. Jag vet att jag har accepterat att ni kan stänga av mitt konto också när ni vill utan att ens behöva säga varför ni gör det. Så är det hos alla bolag. MEN om ni tänker längre än näsan räcker så kanske det handlar om business i det långa loppet? ...Ja du kanske inte kan göra mycket då du sitter på customer support men skicka ärendet då till någon som kan. Jag vet hur det fungerar hos spelbolag och tråkigt om det kom som en överraskning..
Hero skit samma - vill ni inte kreditera detta så blir det tack o adjö för mig. Finns principer i livet och detta var en. Bli dumförklarad av en customer suppoort arbetare - nej tack! Ha ett bra liv och skicka mig inga mer jävla dumma erbjudanden som ni inte kan hålla.. Eller gör det - o sedan gömmer ni lite regler lite hit o dit, gärna till era ToC som man läste för över 10 år sedan när man öppnade kontot - det blir nog bra.
Erica R Är det något mer jag kan hjälpa dig med just nu?
Hero ja -SLUTA klistra in svar!....sicken tomte - GOD JUL!
Erica R Tack för att du kontaktat bet365 via Live Chat idag.



ps - jag visste nästan svaret innan men ibland har man för mycket fritid vilket är fallet hos undertecknad idag. Jag skiter egentligen i dessa €25, ville egentligen bara se om vi som spelare har någon möjlighet att påverka deras syn på saker o ting och OM det finns någon som tänker längre än näsan räcker på customer support avdelningarna...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td