Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-15, 11:31   #1
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Overplayers Overland (Fotboll, Tennis, Ishockey, Baseball mm)


Startar upp en ny speldagbok. Främsta skälet till det är att mycket har ändrats sedan sist och jag vill starta om på ny kula.

Jag är en överspelare långt in i hjärtat. Jag spelar ALDRIG underspel och kommer aldrig göra det heller. Jag lämnar det till de med en önskan att få svaga nerver.

Förutom Fotboll, Tennis och Hockey har jag denna sommar fått ett nyvunnet intresse för baseball. För mig är det lite av ett nytt sätt att spela på då andra parametrar gör sig gällande vilket har fått mig intresserad.

Har några halvhjärtade försök bakom mig med nya spread men insett att jag behöver lite mer fokus vilket jag hoppas denna dagbok kan hjälpa mig med. Börjar nu om från noll igen. Alla spel kommer låsas.

Jag har varit öppet varit kritisk till andra spelare som kallat sig experter och som kommit med påståenden om att de skulle kunna livnära sig på spelande bara de ville men som inte har någon statistik eller för den delen vettiga spel att visa upp. Själv är jag bara en glad amatör. Men jag har ingenting emot eventuell kritik om någon skulle få anledning till att dela med sig av sådan.



Allt är välkommet här utom, ja ni vet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+20), BlackCobra (+5), surrelito (+5)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 11:40   #2
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Startar upp direkt med lite spel

Ogiltigt spel-ID: 1110790



Chardy tillhör inte någon av mina favoritspelare. Han är ojämn och håller inte någon speciellt hög nivå. Han tog sig vidare i turneringen genom att slå ut Roddick i två raka set igår. Dock visade det sig att Roddick har stora problem med ryggen och spelade igår med stora smärtor. Jag såg Chardy spela mot Young häromveckan och det kan ha varit den sämsta tennismatch jag sett. Chardy hade problem med Young som kan vara en av de sämre spelarna att någonsin varit rankad topp 100. Istomin har fått lite av ett genombrott och har spelat hyggligt denna säsong. Jag tycker att han i grunden är en bättre spelare än Chardy och bör ha bra chans här

Ogiltigt spel-ID: 1110785



Ett spel jag la redan igår och som jag överfört från mitt förra spread hit. Oddset har iofs sjunikt något men är fortfarande helt ok. Sverige har problem med en hel del återbud och Zlatan är tveksam till spel. Jag har svårt att se att han, om han nu startar, kommer spela hela matchen. Spelare som Berg, Chippen och Toivonen är det inte många landslag som blir rädda för. Brasilien har en bra trupp som i huvuddel består av OS truppen. I grunden klasskillnad här och vill bara Brasilien vinna så bör de göra det. Håller dock ner insatserna en smula då träningslandskamp alltid är träningslandskamp.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-15 klockan 20:53.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 11:40   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Det var ödmjukt skrivet. Har haft koll på dina spel ända sen jag kom till sidan. Har t.om. ditt förra sheet bland flera andra bra i en bokmärkesmapp som kollas kontinuerligt

Lycka till med nystarten. Kul att vi startar om i princip samtidigt, blir lite tävlingskänsla om det hela då vi båda spelar mycket på tennis och fotboll.

edit: såg precis att du också rekade Istomin! Känns bra då jag maxbettat han tidigare idag
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overplayer (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 12:20   #4
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1110872



Brännbollen ser lite klurig ut ikväll/natt men hittat ett spel jag gillar.

Twins är 24-36 hemma, Tigers 29-32 borta. Ser Tigers som det klart bättre laget då man är mer komplett. Scherzer kastar för Tigers och är 2-0 i bortamöten mot Twins de senaste mötena han startat. De Vries som kastar för Twins hade jätteproblem i sin senaste start och släppte 8 runs på bara ett par innings. Kort motivering men måste iväg.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-15 klockan 21:26.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 12:25   #5
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Det var ödmjukt skrivet. Har haft koll på dina spel ända sen jag kom till sidan. Har t.om. ditt förra sheet bland flera andra bra i en bokmärkesmapp som kollas kontinuerligt

Lycka till med nystarten. Kul att vi startar om i princip samtidigt, blir lite tävlingskänsla om det hela då vi båda spelar mycket på tennis och fotboll.

edit: såg precis att du också rekade Istomin! Känns bra då jag maxbettat han tidigare idag
Japp såg det precis efter att jag la spelet. Känns bra

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-15 klockan 12:28.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 12:29   #6
 
Altaraths avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 89
Sharp$: 1729
Standard

Följt dina spel sen Overland2012 sheetet, dom är mycket uppskattade!

BOL
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 12:41   #7
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Nice att se dig tillbaka igen Overplayer
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 15:01   #8
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Tackar mina herrar
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 15:05   #9
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Blir ett spel till idag

Ogiltigt spel-ID: 1111138



En dubbel med två stora favoriter som jag tycker bör lösa en seger. Raonic spelade riktigt bra i förra omgången mot en Gasquet i bra form och vann med 2-0 i set. Gasquet är en bättre spelare än Baggen och Baggen har dessutom en förmåga att spela väldigt ojämnt vilket inte är en fördel när man möter en mosterservare som Raonic.

Nishikori är i riktigt bra form just nu och möter här Blake som inte gjort någon glad på många år. Hans karriär har gått på övertid under en lång period nu och han vinner numera väldigt få matcher på ATP touren.

Skulle bli väldigt förvånad om Raonic och Nishikori inte vinner dessa matcher.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-15 klockan 22:15.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 15:38   #10
 
Marreees avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Västerås
Inlägg: 267
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Det var ödmjukt skrivet. Har haft koll på dina spel ända sen jag kom till sidan. Har t.om. ditt förra sheet bland flera andra bra i en bokmärkesmapp som kollas kontinuerligt

Lycka till med nystarten. Kul att vi startar om i princip samtidigt, blir lite tävlingskänsla om det hela då vi båda spelar mycket på tennis och fotboll.

edit: såg precis att du också rekade Istomin! Känns bra då jag maxbettat han tidigare idag
Då är vi tre!

Gött o se dig! Du lär vara lagom stolt över en av mina spel som jag har i mitt sheet (överspelet, till all förvåning satt det också).

Cheers!
__________________
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overplayer (+2)
Marreee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 19:25   #11
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Jaha tack för ingenting Istomin. Känns som en väldigt tveksam insats att förlora klart i 2 raka set mot Chardy som dessutom låg kring 45% på förstaservarna...
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 19:31   #12
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Jag kom precis hem och trodde fan inte mina ögon när jag såg 6-4, 6-3 till Chardy! Kollade sen statisken och blev fan inte mycket gladare direkt
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 20:11   #13
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Jag kom precis hem och trodde fan inte mina ögon när jag såg 6-4, 6-3 till Chardy! Kollade sen statisken och blev fan inte mycket gladare direkt
Nej det var inte ens lite kul. Men ser ut som eländet fortsätter. Nishikori torska första set med 6-1! Finner inte ord...
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 20:35   #14
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1111685



Väldigt sent spel men mitt Internet jävlas något kopiöst och kommer och går som det vill, agerar som en äkta underspelare just nu. Nog om det.

Giants må vara ett bra hemmalag med 35-25 hemma denna säsong men Nationals är ett riktigt bra bortalag med 40-23. Nationals trummar på fint just nu och har 8-2 de 10 senaste matcherna. Dessutom anser jag att det är klar pitcherfördel för Nationals ikväll. Strasburg kastar för Nationals. Han har 13-5 i W/L denna säsong och en ERA på 2.90. Han är dessutom i fin form med en ERA på 0.95 och 3-0 i W/L på sina tre senaste bortastarter.

För Giants kastar Lincecum som har 6-12 i W/L denna säsong och en ERA på över 5. Han har kastat bättre på senaste men når inte upp till Strasburgs nivå. Lincecum fick dessutom ordentligt med stryk i sin senaste start mot Nationals som besitter en riktigt bra offensiv.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-16 klockan 06:36.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-16, 07:29   #15
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Jag gasar vidare med två spel som borde göra världen lite säkrare och gladare idag . Observera att insatserna hålls ner en smula då tennisresultaten varit en aning oväntade senaste veckorna.

Ogiltigt spel-ID: 1112002



Nishikori hade stora problem mot Blake igår och var påväg att åka ut. Han förlorade första set och var illa ute i andra men ordnade till sist upp det. Historiskt sett så är Nishikori en ganska ojämn spelare även om han spelat riktigt bra på senaste. Wawrinka har inte gjort någon glad de senaste veckorna då han innan denna vecka i Cincinnati har åkt ur första omgången i tre raka turneringar och inte alls spelat bra. Men nu är han framme i tredje omgången här hastigt och lustigt och slog mycket oväntat ut Ferrer i 2 raka set. Dock ska man veta att Ferrer är under isen just nu och även Nishikori vann över honom för någon vecka sedan.

Wawrinka vann deras senaste möte (spelades i februari) med 2-0 men Nishikori har höjt sig en nivå sedan dess. Wawrinka var dessutom i väldigt bra form då vilket jag inte är alls lika säker på nu. Två ojämna spelare som har en hög högstanivå. Jag tycker matchen har fin chans att gå över och oddset är alldeles för högt för att jag ska låta bli.

Ogiltigt spel-ID: 1112001


Här är en match jag i normala fall hade tryckt in en klart högre insats. Dock är jag lite mer försiktig här även om jag finner värde i spelet. Berdych har inte alls spelat bra den senaste tiden. Han hade en usel grässäsong med bara någon vinst, ett underlag som i normala fall är hans favorit. Bla förlorade han i 3 raka set i Wimbeldon mot Gulbis vilket i normalfallet inte finns på kartan. Nu såg han bättre ut i sin första match i denna turnering när han vann väldigt bekvämt mot Yen-Hsun. Raonic har servat riktigt bra senaste veckorna och är då i princip omöjlig att bryta. Han vann i förra omgången mot Baggen efter 3 set. Dock blev Raonic aldrig bruten. Även om Berdych inte är i sin bästa form har han en så hög grundkapacitet att han slår Raonic i spelet ute på banan medan Raonic litar mycket på sin serve. Detta borde tala för ett överspel och linan var något lägre än jag väntat mig.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-17 klockan 11:28.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td