Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-18, 21:03   #61
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra natt/dag med tredje raka vinsten i IPL (och med god marginal) efter en av mina varsta streaks nagonsin. Dessutom 2-1 i NPB med stolpe ut i forlustspelet.

Drar till Milwaukee imorgonbitti sa det ar mojligt att det inte blir spel de narmaste dagarna. Infor natten/morgonen blir det dock foljande:

Ogiltigt spel-ID: 936267


Ogiltigt spel-ID: 936269


Ogiltigt spel-ID: 936276


Ogiltigt spel-ID: 936289


BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), bokis29 (+3), kingofding (+1), Soap (+1), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 20:10   #62
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fran ett regnit Milwaukee:

Tva solklara forluster i MLB:n men bada de japanska gick in och aven dagens IPL.

Kan inte lata bli att lagga:

Ogiltigt spel-ID: 937904


Jag vet att det ar en super-public favorit men.. Ibland far man bita i det sura applet.

Beroende pa oddsrorelser och laguppstallningar kan det aven bli IPL- och NPB-spel senare.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 20:33   #63
 
ste123s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 152
Standard

Ryggar Phillies!
ste123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 23:07   #64
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gillar tva spel i Japan:

Ogiltigt spel-ID: 938248


Ogiltigt spel-ID: 938257


Overspelet kanns lojligt bra. En lina pa 4.5 ar otroligt bara det, men nar man ser till lagens starters och deras borjan av sasongen. Yomiuri kanns inte heta heller, sarskilt inte pa bortaplan.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1), Vlad (+2), werygod (+1), kingofding (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 21:06   #65
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jahapp, sitter bakis som bara den (ar for gammal for att dricka) pa flygplatsen och har inget vettigare for mig an att glo baseball och lagga spel. Efter fyra-fem dagar med bra resultat ar jag antligen tillbaka vid +/- strecket (nagot deflerade p g a 0-3 i golfen). Det ar alltid intressant att se hur latt det ar att forlora 6-7 units och hur mycket jobb det ar att ta tillbaka dom. Droppet var bade p g a daliga spel och en del stolpskott. Den ena variabeln kan man gora nagot at, forhoppningsvis kan jag minska paverkan av daliga spel under kommande veckor.

Infor natten (och tidiga morgonen) har jag lagt fyra spel. Eventuellt blir det en rek pa ett av de japanska spelen men har ar samtliga fyra iallafall:

Ogiltigt spel-ID: 939800


Ogiltigt spel-ID: 939772


Ogiltigt spel-ID: 939777


Ogiltigt spel-ID: 939792


Tycker samtliga spel kanns solida, sarskilt overspelen i Japan.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5), Vlad (+3), Donald (+3), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 21:32   #66
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Ähh, blir inte för gammal för att dricka! Inget sitter bättre än en gammel flötig kebabrulle på bakfyllan och glo lite sport.

Går mot rätt håll nu maddmax! Ditt sheet kommer klä sig fint i lite gröna siffror.

Tröttna du på golfen eller har du inte haft tid att kolla upp spel? Vill ju se golfspel från dig!

Sist men inte minst - Tackar för spelen!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 22:13   #67
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, ja du. Ska pa invigning av en bar imorgon sa det ar bara att starta om. Kanske ta det lite lugnare dock.

Golfen har legat pa hyllan men tror jag kommer ha lite mer tid over nu sa ska forsoka satta mig in i det igen. Next week..
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 22:47   #68
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

http://www.youtube.com/watch?v=22F2hFO3TMg
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 08:43   #69
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bada de japanska spelen gick in, det var bra med runs tidigt. Dodgers ledde efter fem, Blue Jays vann matchen men lag under sa. 3-1 och antligen grona siffror pa riktigt.

Tre spel infor morgondagens MLB:

Ogiltigt spel-ID: 940535


Ogiltigt spel-ID: 940545


Ogiltigt spel-ID: 940558

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), kingofding (+1), velpelle (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 16:21   #70
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Void pa Cardinals spelet da Correia inte pitchade. 1-1 i de andra efter Humbers perfect game (fantastiskt!).

Lade aven 3 andra spel i spreadsheetet (2 IPL och 1 NPB), det blev en forlust i IPL och vinst i NPB, fortfarande regnuppehall i KKR-matchen. Det kanns som Japan gar bast just nu men kommer andock fortsatta med de andra. Blir minst tva MLB-spel den narmaste timmen, oddsen har gatt upp under natten och jag ar tacksam for att jag avvaktade.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 16:42   #71
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev tre spel. Jag gillade Blue Jays ML och White Sox 1st 5 redan igar och kunde inte lata bli Cardinals nar oddset kommit upp till 1.855. Jag vet att manga pa forumet ser oforklarade oddsforandringar (d v s inte p g a skador eller dylikt) som daliga omen och t o m skal till att spela emot. Personligen ar det inget jag forstar hundra procent och jag kommer fortsatta att spela enligt mina egna procentsatser. Har ar iallafall spelen:

Ogiltigt spel-ID: 943648


Ogiltigt spel-ID: 943650


Ogiltigt spel-ID: 943654


Lets go bortalagen!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), martinsson (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 23:08   #72
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2-1 i MLBn och 4-2 sen gardagen. Kanns bra, trots att CWS missade (och sen kom tillbaka och gick om i 5:e).

Pro Yakyu spelas inte pa mandagar sa blir nog inga fler spel forrans imorgonkvall (savida inte IPL-oddset flyttas). Pa aterseende.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingofding (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-23, 23:16   #73
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fyra spel infor natten/morgonen (och det kan eventuellt komma ett eller tva for Japan). MLB:

Ogiltigt spel-ID: 946023


Ogiltigt spel-ID: 946024


Ogiltigt spel-ID: 945555


IPL:

Ogiltigt spel-ID: 946025


Hinner ej med tankar om MLB:n men har sugit pa karamellen och anser att alla kanns varda spel till dessa odds. IPL-spelet tycker jag kanns sjalvklart, Pune vann senast mot just Delhi och deras offensiv ser riktigt bra ut. Pa hemmaplan har man bra stod och aven om Sehwag och ganget ar battre i langden bor oddset inte var mer an 2.15-2.20 pa Warriors har.

Har oglat igenom NPB snabbt, intensivare genomgang vantar sen kanske det blir nagot spel.

Edit: Det tog inte lang tid, gillar fortfarande ett spel och det ar:

Ogiltigt spel-ID: 946057

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), werygod (+1), Donald (+1), Soap (+1)

Senast redigerad av maddmax den 2012-04-23 klockan 23:30. Anledning: tillägg
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-24, 15:51   #74
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Uppskattar dina lir, gick tungt i början men nu är du igång som vanligt Alla som spelar vet ju att man kan missa spel också!

Keep up the good work!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-24, 16:26   #75
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack dellan, skont att se att inte alla har tappat fortroendet!

Det blev 2-3 for natten/morgonen och minus med precis over en unit. IPL-spelet var inte i narheten, det har jag nog bara mig sjalv att skylla men jag visste att de var underdog. Japan var dock surt, de hade gjort 4 runs efter halva sjatte inningen och att de inte kunde fa in en ynka run pa de resterande 18 outsen var olyckligt. Men men.. Diamondbacks krossade mitt under (6 runs efter tva innings) men bade Jays och Giants vann hyffsat komfortabelt.

Pa det hela taget kanns det, precis som dellan sa, att det ar tillbaks att vara buisness as usual. Hellre ett unit minus varannan eller var tredje dag an stora dips. Aterkommer senare med spel pa MLB.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td