Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-10, 15:03   #46
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Skrev fel...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av dellan den 2012-04-10 klockan 16:11.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-10, 17:53   #47
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Cardinals och Marines satt, analysen tyckte jag var hyffsat ratt. KKR krossade Bangalore som sag helt tagna ut, forstar inte vad som hande. Och fornarvarande verkar CSK fa stordang av Delhi, fyra idiotiska run-outs hjalper inte. Hade scoren varit 20-25 runs hogre hade jag accepterat det men.. Aja..

Lagger in ett spel infor natten, kanske kommer ett till:

Ogiltigt spel-ID: 918689


Drabek har tva starter mot Red Sox i karriaren dar han blivit sondermald. Dock ar han en helt ny pitcher nu, dom har arbetat hart med hans mekanism och under vissa matcher i ST sag han helt fantastisk ut (sarskilt mot Yankees). Bard var visserligen 2-2 under ST men slappte 3 eller fler runs i samtliga langre outings (6.50+ ERA for varen). Tror och hoppas att Toronto kommer ut med revansch i sikte efter gardagens snopliga forlust i 9:e och Drabek bor kunna halla Boston till 1-2 runs efter 5. Coin-flip at best.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+2), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-10, 19:38   #48
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-04-11 Yomiuri Giants - Chunichi Dragons (NPB)



Datum: 2012-04-11
Tid: 11:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Yomiuri Giants - Chunichi Dragons
Period: ft

Spel: Under 7.5
Insats: 1.00
Odds: 1.719
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Som sagt, det ar otroligt hur snabbt vardagen slar in i baseballens varld. Pro Yakyu har natt nagra matcher langre an MLB och i Central League ser det ut sa har for narvarande:

Chunichi 5-2-2
HANSHIN 5-2-2
Hiroshima 6-3-1
Yakult 5-3-1
Yomiuri 2-7-1
Yokohama 1-7-1

Tillsynes tva lag som fallit efter. Ett av dom ar, nagot ovantat kanske, Yomiuri Giants. De senaste aren har dock Giants offensiv sett samre och samre ut. I ar ar inget undantag. Som lag har man .207 BA och man ar enda lag i CL (och ett av tva i NPB) som annu inte fatt in en homerun. Med 19 runs frammat och 31 i rumpan ar det ett snitt pa 5 runs per match an sa lange.

Chunichi ar i delad ledning men deras offensiv har inte varit omringad med superlativ. Ett BA pa .253 far val ses som godkant i NPB men det har bara blivit 31 runs frammat (ett snitt pa lite over 3). Defensivt har man slappt 15.

Dagens starter for Yomiuri ar Dicky Gonzalez som jag skrev en del om forra aret. Pa vag till att bli veteran i japanska ligan, inne pa sin attonde sasong. Gonzalez har spelat nagot ojamnt under sin karriar har, ett par-tre riktigt bra sasonger, ett par daliga och ett par-tre mitt-i-mellan. Forra aret var det dock positivt, 13 matcher endast men ett ERA pa 1.80. Han har spelat en match i ar, ND mot Hiroshima (matchen slutade 1-2) efter 7 IP och 1 ER (3 H, 3 BB), och det kanns som att det kan vara borjan pa annu en bra sasong.

Chunichi skickar fram Kenichi Nakata. Aven han har en match under baltet, 6 IP och 0 ER (1 H och 2 BB) och vinst med 4-0 mot Yokohama. Nakata ar en stabil pitcher och mot Yomiuris klena offensiv bor han kunna halla siffrorna nere, sarskilt med tanke pa att han spelade bra mot Giants forra aret.

Bada lagen har bra bullpens och jag tycker definitivt att linan ar en run for hog. Oddset har borde nog ligga nagonstans runt 1.55-1.58 och darfor tycker jag detta ar ett automatiskt spel. Lar sjunka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), Grnvit (+2), Donald (+2), werygod (+1), Asder (+1), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-11, 05:48   #49
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har varit tvungen att tjata pa Pinnacle for att fa ut odds och darfor ar jag for trott (midnatt) for att lagga rek. Men har ar ett spel pa morgondagens enda IPL-match:

Ogiltigt spel-ID: 919693


Underdog som ni ser, och det borde Rajasthan vara. Dock inte mer an 2.25-2.30. Kommer fran tva raka vinster, senast mot KKR. Mumbai akte nastan pa stryk (var tvugna att ha 18 runs i sista overn) mot Deccan Chargers och Rajasthan ar betydligt battre an sa. Kan bli en riktigt intressant match med Royals i form och jag hade nog satt 2.20 pa Royals. Det blir aka av definitivt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), Donald (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-11, 06:19   #50
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev aven ett spel efter att ogglat igenom de tidiga matcherna i MLB:

Ogiltigt spel-ID: 919698


Sorry Qirren! Men det har kanns inte ratt.. Mets bor inte vara underdogs hemma med sitt ace efter en sa bra start. Nats offensiv har varit pissljummen och da ar jag anda snall.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), Donald (+2), Ant0n21 (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-11, 21:38   #51
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen lycka i de tva senaste, dock gick Jays och underspelet i Japan in.

Lagger till detta infor natten:

Ogiltigt spel-ID: 921661


Visste inte om jag skulle trycka av men Weaver bor kunna halla ett svagt Twins pa mattan och flera av Angels battre namn har riktigt bra siffror mot Pavano.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1), werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-11, 21:47   #52
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Kanske dum fråga, men är RL det som är -1.5 på Pinnacle just nu?
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-11, 21:52   #53
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av limeburn Visa inlägg
Kanske dum fråga, men är RL det som är -1.5 på Pinnacle just nu?
Ja, exakt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
limeburn (+3)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-11, 22:09   #54
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-04-12 Yomiuri Giants - Chunichi Dragons (NPB)



Datum: 2012-04-12
Tid: 11:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Yomiuri Giants - Chunichi Dragons
Period: ft

Spel: Chunichi Dragons ML
Insats: 1.00
Odds: 1.885
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Yomiuri vann dagens batalj med 5-1 efter ett par sena runs som spiken i kistan. Dock visar siffrorna en annan bild av matchen an hur det egentligen gick till. Yomiuri var inte alls overlagsna och Dragons missade manga bra lagen att fa in runs. Det var 10-9 i hits till hemmalagets fordel.

Imorgon tror jag att Chunichi kommer ta chansen att ta tillbaka forstaplatsen i Central League. Man startar Kazuki Yoshimi som far ses som en av ligans basta pitchers. Forra sasongen startade Yoshimi 26 matcher med det fantastiska vinst-forlustresultat pa 18-3. Hans ERA var 1.65. Under sin hela karriar (140+ starter) har han 2.55 ERA. Denna sasong har det blivit tva starter och likamanga vinster. 15 IP och 2 ER (6 H, 0 BB, 0 HBP). Ganska imponerande ar ingen overdrift. Om Yoshimi inte skulle halla alla nio innings backas han dessutom upp av ligans basta bullpen (ERA-massigt iallafall).

Giants startar Tetsuya Utsumi. Utsumi hade en riktigt bra sasong senast, 18-5 med 1.70 ERA men har inte alls overtygat pa samma satt denna sasong. Tva starter och tva L's har det blivit for leftien Utsumi. Delvis beror detta pa daligt runsupport men japanska ligan ar generellt snal och 5 ER pa 13.2 IP far ses som mediokert, minst sagt. Det har dessutom blivit 16 H for motstandarna.

Yomiuri ar pa hemmaplan och sakert starkta av vinsten idag men har tycker jag Yoshimi bor ses som storre favorit. Chunichi har de senaste aren varit det battre laget och med ett lag bakom som har 45 punkter hogre BA an motstandarna tror jag det kommer bli bortavinst har. Ett odds pa runt 1.80 skulle varit mer rattvist.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+1), werygod (+1), Grnvit (+2), Soap (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 05:06   #55
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blev tre spel till infor morgondagen:

Ogiltigt spel-ID: 922177


Ogiltigt spel-ID: 922174


Ogiltigt spel-ID: 922179

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 15:14   #56
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fyfan. Det ar inte kul just nu. CSK vann otroligt nog (liveodds pa Bangalore var nere under 1.05) pa sista bollen och andra stolpen ut idag ar ett faktum. Dragons forlorade efter att inte kunnat fa in nagra runs alls.

SUCK.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-13, 01:54   #57
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sju forlust-spel i rad, inget jag ar stolt over. Kommer kampa hart for att komma pa ratt bana igen, med fokus pa baseballen. Borjar med foljande:

Ogiltigt spel-ID: 924625


Imorgon blir det rekar pa ett eller tva spel.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), Strateg (+1), kingofding (+1), Rejs (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-17, 19:24   #58
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varit en tuff vecka, forhoppningsvis ar vi pa ratt spar igen.

Ska forsoka vara mer aktiv har i traden framover. Tills dess har jag tre MLB-spel i spreadsheetet infor natten.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-17, 19:45   #59
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2072
Standard

baseballen går ju som tåget
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-17, 22:52   #60
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, alltid kan det ga varre. Far hoppas allt vant nu iallafall.

Ett citat fran dagens sena IPL-match:
"This match has had a creepy affinity towards the number 34. Ryder and Samuels scored 34 each; Zaheer, Vinay and Vettori gave away 34 in their spells. It's creepy because, how can they know the size of my trousers?"

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td