Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-28, 08:20   #106
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1198107


Nu ger jag mig på att reka damtennis! Det är verkligen inte ofta men jag såg Radwanskas match emot Wozniacki idag och det var riktigt bra tennis under stora delar av matchen.

Kerber fick inte spela en enda boll mot Azarenka när det lämnades WO och mitt minne säger att det brukar inte vara en fördel att hoppa över en matchdag sett till nästa match.

Radwanska har vunnit de två senaste mötena med Kerber, varav den senaste i Wimbledon i juli och verkar dessutom trivas väldigt bra här i Tokyo då hon vann turneringen förra året. 1.86 tycker jag är riktigt bra och Pinnen sticker ut gentemot de övriga bolagen.
6-1, 6-1 Utklassning

Radwanska var bättre på allt. Byggde upp poängen bättre och servade betydligt bättre. Kerber slog 28 vinnare och 32 enkla fel. Radwanska slog 20 vinnare och bara 4 enkla fel.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
loneranger (+3)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 09:36   #107
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 16:06   #108
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror du om finalen?
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 16:24   #109
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Vad tror du om finalen?
Vaknade för sent för att se första semin men givet är att Radwanska ska vara storfavorit vilket hon är såg jag precis på oddsen. Alltså hon spelade som en Gud i semin imorse och är troligtvis lite övervärderad på det. Dock innehåller inte många set över 9-10 gem i hennes matcher så Petrova +1,5 set eller 3 set till nästan 3.00 skulle nog mitt spel bli men jag spelar väljer att inte spela något pregame här.

Men nu bär det iväg på film-tema-fest så lycka till med alla spel ikväll grabbar och tjejer

Här är mitt tema:

http://www.youtube.com/watch?v=Kgs7UJkP8L0
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-29, 09:03   #110
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Blev ju helt rätt om damfinalen med få gem per set och både +1,5 set på Petrova och 3 setspelet satt om någon lirade då det blev 6-0, 1-6, 6-3 till Petrova till slut.

Ogiltigt spel-ID: 1201035


Dagens spel enligt mig. Sunderland har trots 4 oavgjorda på 4 matcher fått med sig en bra poängskörd sett till förutsättningarna. Man har mött Liverpool, Arsenal, Swansea och West Ham där tre av matcherna varit på bortaplan.

Man har dessutom en stekhet Fletcher med 4 mål på sina 3 matcher. Lagets enda målskytt i seriespelet vilket kanske inte är helt optimalt men McClean har gjort 3 mål på de två ligacupmatcherna så han borde också känna sig i form och kunna vara farlig för Wiganförsvaret.

Wigan har raden 1-1-3 med målskillnaden 5-10 på sina 5 matcher så formen är inte speciellt god då tre av dessa matcher varit på hemmaplan. Man har förvisso mött ManU och Chelsea men med de andra motståndarna Southampton, Stoke och Fulham borde man kanske ha haft med sig lite mer poäng för att vara nöjda.

Jag tycker att Sunderland möter beskedligare motstånd idag än tidigare då Swansea, Arsenal och West Ham tillsammans bara har förlorat 12 matcher av 69 totalt på sina hemmaarenor förra säsongen+denna säsong ihopräknat. West Ham förvisso i andraligan men vad jag vill få fram är att lagen är svårbesegrade på sina arenor och det är verkligen inte Wigan på bortaplan som förlorade 10 av 19 bortamatcher förra säsongen. FÖrvisso vann man borta mot just Sunderland så jag hoppas det är en sporre idag och inte något negativt.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-09-29 klockan 16:55.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-29, 09:49   #111
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3020
Standard

Enligt en del fans...


Enligt en del fans till Sunderland har de inte spelat nån vidare bra fotboll på slutet!

Klart de ska vara favoriter, men jag har valt o ta med fler tecken på mitt stryktips!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-29, 09:55   #112
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Enligt en del fans till Sunderland har de inte spelat nån vidare bra fotboll på slutet!

Klart de ska vara favoriter, men jag har valt o ta med fler tecken på mitt stryktips!
Kul att du skriver, är lite dött här emellanåt. Ja, jag har inte sett några matcher mellan dessa utan mer gått på det negativa jag läst om Wigans spel så får hoppas de spelar ännu sämre då. 1X känns ändå heltäckt enligt mig.

Någon förresten som vet om Sunderland - Wigan visas på någon kanal? Verkar mest vara hockey och spansk fotboll vad jag kan se på C more och viasat :/
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-29, 09:56   #113
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Någon förresten som vet om Sunderland - Wigan visas på någon kanal? Verkar mest vara hockey och spansk fotboll vad jag kan se på C more och viasat :/
Ingen TV-kanal, endast viaplay :/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2)
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-29, 16:54   #114
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Riktigt fint med 2/2 idag När Liverpool och Sunderland vann. Och vem gjorde inte Sunderlands mål om inte Fletcher
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-29, 18:17   #115
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1202909


Såg inte Benneteaus match emot Ferrer men 6-4, 6-1 mot Ferrer är hur som helst grymt! Benneteau har fortfarande inte släppt ett enda set här i Kuala Lumpur på sina 4 matcher.

Monaco borde inte vara i final, inte efter 2-5 i avgörande set mot Nishikori som dessutom fick behandling av en fotskada efter första set.

Benneteau är jag ganska säker på föredrar HC som är underlaget här medans Monaco gillar grus bäst och gör sina bästa resultat där. Dessa två har aldrig mötts, men Monaco är rankad betydligt bättre än Benneteau (11 vs 34) men man säger att form slår klass och jag hade tveklöst valt Benneteau som favorit här om jag vore bookie efter semifinalprestationerna.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-29, 21:15   #116
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1202909


Såg inte Benneteaus match emot Ferrer men 6-4, 6-1 mot Ferrer är hur som helst grymt! Benneteau har fortfarande inte släppt ett enda set här i Kuala Lumpur på sina 4 matcher.

Monaco borde inte vara i final, inte efter 2-5 i avgörande set mot Nishikori som dessutom fick behandling av en fotskada efter första set.

Benneteau är jag ganska säker på föredrar HC som är underlaget här medans Monaco gillar grus bäst och gör sina bästa resultat där. Dessa två har aldrig mötts, men Monaco är rankad betydligt bättre än Benneteau (11 vs 34) men man säger att form slår klass och jag hade tveklöst valt Benneteau som favorit här om jag vore bookie efter semifinalprestationerna.
Oddset redan sänkt till 1.96 så ingen är favorit längre. Ska bli intressant att se om någon är favorit imorrn innan matchstart. Nu väntar sängen!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 09:04   #117
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Benneteau har sjunkit till 1.79 så nu är han klar favorit precis som jag hade satt honom från början om jag fick välja
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 09:40   #118
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Falcao är tveksam. Kanske därför oddsen håller i sig.
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 09:44   #119
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Falcao är tveksam. Kanske därför oddsen håller i sig.
Den matchen hade jag glömt att kolla upp oddsförändringar. Ja, den har bara sjunkit 6 punkter till 1.89. Visste inte att Falcao var tveksam, får hoppas han spelar även om såklart spelet inte är automatiskt förlorat utan honom.

Tycker fortfarande att linan känns fel ändå. Hade satt den på 2.75 till samma odds åtminstone om jag vore oddssättare
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 11:25   #120
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Känslan i tennisen är inget vidare så hoppas jag har helt fel. Benneteau bröt Monaco både i första och i andra set men ligger trots det under med 5-7, 2-2 just nu. Detta efter ett 20 minuter långt tolfte gem då Benneteau servade vid underläge 5-6 i första set. Trist att han blev bruten där.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td