Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-26, 16:24   #46
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
Carl-Johan Andersson blev skadad senast mor RIK och är tveksam till spel, ingen riktigt M6a utan Mattias Pape Granvig går in där, men man bör ändå vinna den med 3-5
bra info! mer sådant. det här får bli den officiella sharptråden för handboll i Sverige när det gäller viktig info inför kommande matcher så att vi har en sådan plats (om inte Andreas har något emot det såklart)
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-09-26 klockan 16:25.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 17:50   #47
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
bra info! mer sådant. det här får bli den officiella sharptråden för handboll i Sverige när det gäller viktig info inför kommande matcher så att vi har en sådan plats (om inte Andreas har något emot det såklart)
Har absolut inga problem med det, prata på

Att Carl-Johan Andersson blev skadad sist och Pape fick gå in på den platsen ser jag absolut inte som något minus då Pape kom in i halvtid och det var just efter halvtid HK Malmö började spela bra handboll och tog igen RIKs försprång.
Nu kör vi!

EDIT: Fattade vad du menade nu MrHansson, skulle nämnt att han inte skulle spela. Men står fast vid det jag skrev ovanför.
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-09-26 klockan 18:18.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 19:35   #48
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg

Datum: 2012-09-26
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: HK Aranäs - HK Malmö
Period: ft

Spel: HK Malmö -1.5
Insats: 4.00
Odds: 1.960
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Då var det dags för handboll igen och idag hittar vi bara 1 match på programmet. Fick lite tid över nu på kvällskvisten så tänkte även bjuda på en rek.

HK Aranäs tar emot HK Malmö i den 4:e omgången av Elitserien (3:e för Malmö).

Aranäs har startat serien med 3 stycken torsk mot IFK Kristianstad, Redbergslid och Lugi. Det har blivit klara förluster med 6 bollar i alla tre matcherna. Eftersom jag håller Malmö rätt så jämnlika med dessa tre lag speciellt Redbergslid och Lugi så tycker jag linan på 1.5 är riktigt låg. Aranäs coach säger att "supportrarna" ska ha tålamod med dagens Aranäs då det är flera unga och nya spelare som kommer slå igenom desto längre säsongen går och att dom här 4 inledande matcherna är inga matcher laget SKA vinna i år.

HK Malmö har bara spelat 2 matcher, torsk mot Drott med 26-22 där man slarvade i andra halvlek enligt hemsidan och vinst senast mot Redbergslid med 31-29 där det var en bedrövlig första halvlek och en bra andra halvlek samtidigt som Redbergslid inte fick spelet att funka. Jämför man Aranäs och HK Malmös trupp så är det stor skillnad enligt mig. Aranäs har inga spelare som Rasmus Skram, Fredrik Lindahl, Mattias Thynell och Carl Johan Andersson, M6 med internationella meriter. Man ska inte heller glömma att Malmö har enligt mig topp 3 målvaktspar i Elitserien, Stephen Nielsen och Oscar Jensen. Jag tror att detta kommer göra den största skillnaden imorgon tillsammans med rutinen som HK Malmö besitter.

Detta var allt för mig, lycka till om ni vågar rygga!
23-26 FT.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), BlackCobra (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 19:40   #49
 
Sandbergs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 340
Sharp$: 1197

2010/2011 (Alla Spel)
Stats: 1181 - 1073 - 48
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 52.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
23-26 FT.
Danke!
Sandberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 20:10   #50
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur enkelt som helst!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 20:46   #51
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Tack för en bra analys och skönt att man även satte underspelet med marginal
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 09:16   #52
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Någon som har koll på Sävehofs motstånd ikväll? Har läst mig till att de spelade alla 4 kvalmatcherna till CL hemma i Rumänien och nu får de resa till Sverige. De har värvat någon linjespelare från Kiel samt en serbisk landslagsman och en ny tränare som är Makedoniens förbundskapten. 1.91 mot 2.45, oddsen kanske ligger rätt då?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 13:17   #53
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Någon som har koll på Sävehofs motstånd ikväll? Har läst mig till att de spelade alla 4 kvalmatcherna till CL hemma i Rumänien och nu får de resa till Sverige. De har värvat någon linjespelare från Kiel samt en serbisk landslagsman och en ny tränare som är Makedoniens förbundskapten. 1.91 mot 2.45, oddsen kanske ligger rätt då?
Man har 3 spelar som är lite mer spetsade, Angelovski, Dalibor Cutura och Milutin Dragicevic, därefter ser det tunt ut, man har inte vunnit några CL matcher på bortaplan, man har endast vunnit 3 matcher hemma, alla med uddamålet och relativit svagt motstånd, sävehof har inte imponerat men tror ändå dem vinner med 2-3 samt att den går under linan..!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2)
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 13:33   #54
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Jag har funderat länge om jag inte ska ta en liten peng på Constanta, tycker oddset är lite högt faktiskt. Har även en känsla att Sävehof kan göra bort sig grovt här då Appelgren hade gått ut och sagt att "vi är inte här för att se och lära". Ska fundera vidare på denna!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 14:56   #55
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Vilken kanal sänder matchen?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 15:01   #56
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Vilken kanal sänder matchen?
TV 10
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 15:10   #57
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Någon som har koll på Sävehofs motstånd ikväll? Har läst mig till att de spelade alla 4 kvalmatcherna till CL hemma i Rumänien och nu får de resa till Sverige. De har värvat någon linjespelare från Kiel samt en serbisk landslagsman och en ny tränare som är Makedoniens förbundskapten. 1.91 mot 2.45, oddsen kanske ligger rätt då?
Såg deras avgörande kvalmatch mot Tatran Presov, där man vann med 5 bollar. Detta lag skall Sävehof vara knapp favorit mot hemma. Oddsen ligger rätt känns det som.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2)
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 15:19   #58
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Fattar inte varför Svenska Spel inte har livebetting på matchen. Vet ni någon sida som har det till kvällens match?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 15:20   #59
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Fattar inte varför Svenska Spel inte har livebetting på matchen. Vet ni någon sida som har det till kvällens match?
Bet365 lär garanterat ha det.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 15:21   #60
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lirar Sävehof -1,5, tror Sävehof får det att lossna nu efter en förlösande seger mot Skövde senast, man har lite mer rutin än vad constanta har i dessa sammanhangen och man spelade riktigt bra på hemmaplan i CL förra året med Constanta inte vunnit borta i CL ännu, tror på Sävehof vinst med 3-5 bollar faktiskt...
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td