Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-03, 11:19   #106
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fusche Berlin - Balingen/Weilstetten Över 53,5 Balingens senaste 5 matchet har gått över dagens lina och Berlin har 4/5 på dem 5 senaste och matchen som gick under missade med 1,5 mål och man mötte världens i särklass bästa lag och försvar på Kiel, i övrigt så har jag mest titta på Berlin och man är ett väldigt kontringsglatt gäng som trycker på mycket i både 1:a och 2:a fas, inte minst genom polacken Jazska, jag tror denna bör trilla in på runt 55-56 mål...!

Ademar - Puerto Sagunto, under 55,5, båda lagen har 4/5 senaste under dagens lina, ademar har dessutom precis spelat i CL i en tät match mot hamburg och man har match i CL i helgen igen, tror matchen hamnar runt 52-54 mål..

Senast redigerad av MrHansson den 2012-10-03 klockan 11:35.
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 12:30   #107
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Andra och sista matchen för tjejerna mot Island idag, detta är även Per Johanssons avslutning i Sveriges landslag.

2012-10-03 19:15FriendlySweden W vs Iceland W -5.0 FT 3 1.850


Jag tänker inte skriva något längre då jag skrev det mesta igår. Men idag kommer jag spela Sverige -5.0 på grund av att främst Sabina Jacobsen och Cecilia Grubbström m.fl kommer spela idag då dom satt på läktaren igår. Sverige spelade i princip med ett B-lag stundtals igår och det räckte ju till en 23-16. Vad kan då Sverige med ett i princip fullt lag göra med ett Island som inte kommer ändra på något idag då dom spelade med bästa laget igår? Per Johansson säger också att det inte kommer bli alltför mycket rotation idag som det blev igår och agerar han utifrån detta ikväll så vinner Sverige med mer än 5 bollar. Jag tror också att tjejerna kommer ge järnet ikväll då det som sagt är Per Johanssons sista match i landslaget.

Lycka till!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 12:34   #108
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
Fusche Berlin - Balingen/Weilstetten Över 53,5 Balingens senaste 5 matchet har gått över dagens lina och Berlin har 4/5 på dem 5 senaste och matchen som gick under missade med 1,5 mål och man mötte världens i särklass bästa lag och försvar på Kiel, i övrigt så har jag mest titta på Berlin och man är ett väldigt kontringsglatt gäng som trycker på mycket i både 1:a och 2:a fas, inte minst genom polacken Jazska, jag tror denna bör trilla in på runt 55-56 mål...!

Ademar - Puerto Sagunto, under 55,5, båda lagen har 4/5 senaste under dagens lina, ademar har dessutom precis spelat i CL i en tät match mot hamburg och man har match i CL i helgen igen, tror matchen hamnar runt 52-54 mål..
Har redan en del spel idag, det får räcka så
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 19:46   #109
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Skit med Sävehof-matchen. Dock vill jag tacka för dina utförliga rekar! Intressant för en nybörjare!
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 20:38   #110
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Skit dag.. Att Sävehof gör 41 är för mig en gåta. Dock såg det ut via handbollsförbundets liverapportering att VästeråsIrsta hade många så kallade "passmiss" vilket resulterade i kontringar, måste vara därför Sävehof gör 41.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 03:43   #111
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-10-06 F.C. Barcelona - Füchse Berlin (Eur Champ L)



Datum: 2012-10-06
Tid: 16:15
Sport: Handboll
Land: Eur Champ L
Liga: Eur Champ L
Match: F.C. Barcelona - Füchse Berlin
Period: ft

Spel: Över 57.0
Insats: 2.00
Odds: 1.950
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Blir bara en kort rek, måste sova något inför imorgon.

Barcelona är en stormakt även inom handbollen och kommer garanterat vara med i årets upplaga av Final Four. Idag möter man dock på starkt mot stånd i Berlin. Barcelona har ett snitt i sin serie på 56.8 mål per match, men i ärlighetens namn så är det rätt meninglöst att kolla på det snittet då man är så överlägsen och ofta slår av på takten. I matcher i Champions League så brukar man höja sig i offensiven och dunka på en 30-35 mål vilket jag även tror dom kommer göra idag då Berlin inte ligger inne med något jätte försvar.

Berlin snittar cirka 58 mål i ligan och det är väl ett lite mer riktigt snitt att kolla på då Bundesliga är en betydligt bättre liga än den Spanska. Berlin är ett lag som enligt mig lever på sin tunga offensiv, man älskar att kontra och funkar inte det så kommer dom i en 2:a fas som är fruktad Europa över. Får man tag på lite bollar här så tror jag man kan kontra in mycket mål och jag hoppas också att dom gör som i Bundesliga att dom kör snabba avkast och kommer i en typ av 2:a fas, där gör man mycket mål hemma i Tyskland. Berlin leder även Bundesliga och har verkligen imponerat än så länge. Jag tror faktiskt man kan störa Barcelona hemma här även om det inte blir en lätt uppgift.

Jag tror denna matchen går uppemot runt 60 mål och trodde linan skulle ligga därefter.

Jag kommer att spela 2/5 units på Över 57.0 mål @ 1.95 på Pinnacle. Jag kommer även spela 2/5 units på Berlin +5.5 @ 1.85 på Ladbrokes

Lycka till!

Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), smak (+2)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-10-06 klockan 03:46.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 17:36   #112
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg

Datum: 2012-10-06
Tid: 16:15
Sport: Handboll
Land: Eur Champ L
Liga: Eur Champ L
Match: F.C. Barcelona - Füchse Berlin
Period: ft

Spel: Över 57.0
Insats: 2.00
Odds: 1.950
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Blir bara en kort rek, måste sova något inför imorgon.

Barcelona är en stormakt även inom handbollen och kommer garanterat vara med i årets upplaga av Final Four. Idag möter man dock på starkt mot stånd i Berlin. Barcelona har ett snitt i sin serie på 56.8 mål per match, men i ärlighetens namn så är det rätt meninglöst att kolla på det snittet då man är så överlägsen och ofta slår av på takten. I matcher i Champions League så brukar man höja sig i offensiven och dunka på en 30-35 mål vilket jag även tror dom kommer göra idag då Berlin inte ligger inne med något jätte försvar.

Berlin snittar cirka 58 mål i ligan och det är väl ett lite mer riktigt snitt att kolla på då Bundesliga är en betydligt bättre liga än den Spanska. Berlin är ett lag som enligt mig lever på sin tunga offensiv, man älskar att kontra och funkar inte det så kommer dom i en 2:a fas som är fruktad Europa över. Får man tag på lite bollar här så tror jag man kan kontra in mycket mål och jag hoppas också att dom gör som i Bundesliga att dom kör snabba avkast och kommer i en typ av 2:a fas, där gör man mycket mål hemma i Tyskland. Berlin leder även Bundesliga och har verkligen imponerat än så länge. Jag tror faktiskt man kan störa Barcelona hemma här även om det inte blir en lätt uppgift.

Jag tror denna matchen går uppemot runt 60 mål och trodde linan skulle ligga därefter.

Jag kommer att spela 2/5 units på Över 57.0 mål @ 1.95 på Pinnacle. Jag kommer även spela 2/5 units på Berlin +5.5 @ 1.85 på Ladbrokes

Lycka till!

Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/
34-23 FT. Synd att Berlin är så genomusla idag, oerhört mycket slarv.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 20:52   #113
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Söndagens handboll!

Alingsås HK – Hammarby IF, Alingsås HK -3.0 @ 1.79 på Bet365, 3/5 units.

Alingsås spelar bra och är som vanligt riktigt bra på hemmaplan, man har slagit många bra lag i år och imponerar stort.

Hammarby imponerar också stort men nu tror jag det är slut. Hammarby har vunnit alla sina 4 matcher i år men bortavinsterna har kommit med 1 mål var mot nykomlingarna, inte jätte imponerande. Jag tror AHK vinner detta komfortabelt och -3.0 är alldeles för lågt.

IFK Kristianstad – HK Drott, IFK Kristianstad -3.0 @ 1.79 på Bet365, 3/5 units.

IFK har startat sådär och har 3 vinster och 1 förlust. Hemma är man normalt sett starka och man måste nog bevisa för fansen och hela Sverige att man verkligen är ett lag att räkna med i år.

HK Drott har startat dåligt och har 2 vinster och 2 förluster. Man blandar och ger och i sin enda bortamatch i år så förlorade man med 10 bollar mot Ystad. Jag tycker Drott har alldeles för dålig trupp och form för att kunna utmana IFK borta.

Lycka till!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-07, 16:55   #114
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Söndagens handboll!

Alingsås HK – Hammarby IF, Alingsås HK -3.0 @ 1.79 på Bet365, 3/5 units.

Alingsås spelar bra och är som vanligt riktigt bra på hemmaplan, man har slagit många bra lag i år och imponerar stort.

Hammarby imponerar också stort men nu tror jag det är slut. Hammarby har vunnit alla sina 4 matcher i år men bortavinsterna har kommit med 1 mål var mot nykomlingarna, inte jätte imponerande. Jag tror AHK vinner detta komfortabelt och -3.0 är alldeles för lågt.

IFK Kristianstad – HK Drott, IFK Kristianstad -3.0 @ 1.79 på Bet365, 3/5 units.

IFK har startat sådär och har 3 vinster och 1 förlust. Hemma är man normalt sett starka och man måste nog bevisa för fansen och hela Sverige att man verkligen är ett lag att räkna med i år.

HK Drott har startat dåligt och har 2 vinster och 2 förluster. Man blandar och ger och i sin enda bortamatch i år så förlorade man med 10 bollar mot Ystad. Jag tycker Drott har alldeles för dålig trupp och form för att kunna utmana IFK borta.

Lycka till!
Alingsås - Hammarby IF 28-23 FT

IFK Kristianstad - HK Drott 28-24 FT
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 16:56   #115
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-10-09 Rhein-Neckar Löwen - SG Flensburg-Handewitt (Bundesliga)



Datum: 2012-10-09
Tid: 20:15
Sport: Handboll
Land: Tyskland
Liga: Bundesliga
Match: Rhein-Neckar Löwen - SG Flensburg-Handewitt
Period: ft

Spel: SG Flensburg-Handewitt -0.5
Insats: 2
Odds: 2.6
Bolag: Nordicbet

Motivering:
RNL har startat ligan bra och har vunnit sina 6 matcher dem spelat. Man har mött sådär motstånd, det svåraste har enligt mig varit HSG Wetzlar som man slog hemma med 31-29. Jag har sett några matcher men jag tycker inte dem har övertygat något speciellt, man har på hemmaplan en målskillnad på 86-74 och har gått några tuffa matcher. RNL har spelat 6 matcher och snittar 53.3 mål per match vilket också är en ordentlig bit under linan. På hemmaplan så snittar man exakt samma, alltså 53.3 mål per match. Man har ett bra lag i år med spelare som Niklas Landin, Bjarte Myrhol, Alexander Petersson och Kim Ekdahl. Har läst så gott jag kan med google translate och jag hittar inget om några skador inför matchen.

Flensburg har startat ligan okej och har 3 vinster och 2 oavgjorda. Man har mött bättre lag än vad RNL har gjord och man tog en bra skalp när man spelade 25-25 borta mot Hamburg. Jag tycker Flensburg har ett bättre lag med spelare som Mattias Andersson, Tobias Karlsson, Arnor Atlason, Holger Glandorf och Lasse Svan Hansen. For the record så tränas dem också av Ljubomir Vranjes. Flensburg är lite målgladare än vad RNL är men inget överdrivet, man har ett målsnitt på 57.4 och på bortaplan så snittar man 54.6 mål per match. Har även här läst på Flensburgs hemsida och sedan lite artiklar inför matchen men hittar inget om att det skulle vara någon skada som stör.

Jag kommer att spela 2 spel här, Flensburg har för högt odds och trots att linan har droppat så finner jag fortfarande värde i den.

Jag spelar 2/5 units på Flensburg -0.5 @ 2.60 på Nordicbet & 2/5 units på Under 59.0 @ 1.85 på Nordicbet.

Lycka till!

Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+2), smak (+1), Grobarbn (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 20:48   #116
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

30-27. Jävla skandal, vad är det för domare idag? Ta mig fan Elitserieklass.. Lite minus idag men oj vad det kunde blivit mer om det hade varit lite hyfs på domarna.
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-10-09 klockan 20:51.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 22:00   #117
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan bara instämma, fruktansvärt vilka hemmadomare. Bara att komma igen Andreas!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+100)

Senast redigerad av kingscania den 2012-10-09 klockan 22:02.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 23:44   #118
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Lång text idag men jag tycker det finns mycket intressant att skriva om här!

2012-10-10 19:00Swed ElitsIFK Kristianstad vs HK Malmö +4.0 FT 4 1.750

2012-10-10 19:00Swed ElitsIFK Kristianstad vs HK Malmö -0.5 FT 1 4.500


IFK Kristianstad har börjat säsongen rätt så bra och har vunnit 4 matcher och förlorat 1. Förlusten kom för 2 omgångar sedan borta mot Lugi med 30-19. Man har slagit helt okej lag som Ystad, Redbergslid, Aranäs och nu sist Drott. Och just Drott matchen såg jag och där spelade inte Kristianstad särskilt bra utan det var mer målvakten Lucau som storspelade och hade en räddningsprocent på närmare 50%, utan han så tror jag faktiskt inte Kristianstad hade vunnit då dom faktiskt var påväg att tappa greppet ett antal gånger under matchen. IFK har inte imponerat på mig under säsongen trots att dem har 4/5 vinster, tycker inte alls man kommer upp i samma standard som förra året och spelarmaterialet är egentligen inte så bra, det är bara dem enögda Kristianstad supportrarna som tycker det. Inför matchen så saknar man bara Emil Karlsson, Johan Jeppsson fick en smäll senast mot Drott men det verkar som han kommer till spel mot Malmö.

HK Malmö har startat årets serie okej med 3 vinster och 2 förluster. Man har förlorat mot Drott med 26-22 och Ystad med 28-30 och sedan vunnit mot Redbergslid med 31-29, Aranäs med 23-26 och nu senast slog man obesegrade Lugi med 19-18. Jag har sett lite av HK Malmös matcher i år och jag tycker man spelar riktigt bra stundtals och målvakten Oscar Jensen är ju rena rama väggen. Senast mot Lugi släppte han bara in 18 mål och var tydligen riktigt riktigt bra! Nyförvärvet från IK Sävehof Robert Månsson verkar trivas riktigt bra och gjorde senast en mycket bra match mot Lugi. Han säger att han trivs med så mycket speltid och ansvar och det har ju visat sig på planen. Vinsten mot Lugi är egentligen nästan en bragd när man ser till förutsättningarna, 6 stycken borta och ändå vinna är riktigt starkt. I matchen mot IFK så kommer förmodligen dem rutinerade rävarna Carl-Johan Andersson och Fredrik Lindahl vara tillbaka vilket betyder oerhört mycket för hela laget.

Jag tycker inte alls att IFK ska vara sådana här stora favoriter och därför spelar jag som jag gör.

2012-10-10 19:00Swed ElitsLugi HF vs Ystads IF +2.5 FT 4 1.790

2012-10-10 19:00Swed ElitsLugi HF vs Ystads IF -0.5 FT 1 3.100


Lugi har som bekant startat säsongen riktigt bra och har 4 vinster och 1 förlust. Vinsterna har kommit mot Drott, Redbergslid, Aranäs och Kristianstad och den enda förlusten kom senast mot HK Malmö borta med 19-18. Jag har verkligen imponerats av Lugi i år och inte minst av den förre Hammarbyspelaren Albin Tingsvall som verkligen blommat ut i år, inom en snar framtid så kommer vi få se han i den gulblåa landslagströjan, det är jag helt övertygad om. Lugi har förutom Tingsvall några riktigt bra spelare, Milosevic, Gudmonsson och Meijer. Lugi är ett lag som verkligen bjuder på ett sanslöst bra spel ena dagen och ett riktigt dåligt den andra dagen och ikväll så tror jag vi kommer få se det sistnämda, jag tror att formen är påväg att svalna lite och när man tar emot Ystad på hemmaplan så tror jag dem kommer få det svårt.

Ystads IF har börjat säsongen sådär med tanke på hur uppskrivna dem har varit inför säsongen, även av mig själv. Man har vunnit 3 matcher mot Drott, Malmö och Aranäs, 1 oavgjord mot Redbergslid där RIK gjorde mål på straff när matchen var slut och förlusten kom mot IFK Kristianstad i premiären. Jag tycker Ystad har spelat upp sig och blir bättre för varje match som går. Ystad har ett riktigt bra lag i år och jag kommer fortsätta tjata om att dom kommer spela SM-final i år. Man har spelare som Sebastian Seifert som varit riktigt bra i år, Andreas Thynell, den unge Jim Gottfridsson, målvakten och nyförvärvet inför säsongen Fredrik Ohlander och den listige Pierre Hammarstrand. Detta är spelare som jag tycker är mycket bättre än vad Lugi har och jag tror det är dags att bevisa klasskillnaden ikväll! Det är dags för Ystad att bevisa att dem är ett av de bästa lagen i Sverige och vad passar bättre än att göra det i som dem själva säger “Skånes El Clasico”.

Jag tycker Lugi är allt för stora favoriter här och väljer därför att spela som jag gör.

Lycka till och hoppas inte att texten tråkade ut er för mycket!

Texten är tagen från: http://bettingiseasy.com/
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+5), kingscania (+5), Norrman90 (+5), BlackCobra (+5)

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2012-10-09 klockan 23:48.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 08:26   #119
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 4
Standard

Tror du att malmö kan ta den?
moneyspender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 19:39   #120
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Dubbeltorsk. Vad som hände i Lugi - Ystad låter jag vara osagt, helt sanslöst.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td