Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-10, 23:41   #121
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Dubbeltorsk. Vad som hände i Lugi - Ystad låter jag vara osagt, helt sanslöst.
Har försökt i några timmar nu, men jag kan inte hitta någon förklaring till vad som hände med Ystad idag.
Så bra lag på pappret och så bra spel i visa matchen, men sen så händer sånt här, vet inte vad man ska tro... Dessutom mot Lugi, svider!

KÄMPA YSTAD, det är i slutspelet som det är viktigt att leverera !
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 00:05   #122
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Norrman90 Visa inlägg
Har försökt i några timmar nu, men jag kan inte hitta någon förklaring till vad som hände med Ystad idag.
Så bra lag på pappret och så bra spel i visa matchen, men sen så händer sånt här, vet inte vad man ska tro... Dessutom mot Lugi, svider!

KÄMPA YSTAD, det är i slutspelet som det är viktigt att leverera !
Kan inte heller hitta, det är ju helt sanslöst. Tråkigt att det skulle komma idag bara..
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 00:24   #123
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Imponerande segrar av Lugi dock senaste 2 hemmamatcherna. 11 bollar mot Kristianstad och nu 18 emot Ystad
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 13:50   #124
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Under 57,5 till 1.952 mellan Västerås/Irsta - Alingsås känns riktigt bra på förhand ikväll. Alingsås två målglada bortamatcher är jag övertygad om beror mest på motståndarna Guif och Skövde som är kända att vara två av de målgladaste lagen i hela serien.

Tror faktiskt inte att Alingsås släpper in mycket mer än 25 mål och då kan de göra hela 32 utan att linan går över...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 13:52   #125
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Under 57,5 till 1.952 mellan Västerås/Irsta - Alingsås känns riktigt bra på förhand ikväll. Alingsås två målglada bortamatcher är jag övertygad om beror mest på motståndarna Guif och Skövde som är kända att vara två av de målgladaste lagen i hela serien.

Tror faktiskt inte att Alingsås släpper in mycket mer än 25 mål och då kan de göra hela 32 utan att linan går över...
Håller helt klart med dig om den. Kommer inte skriva någon motivering om jag spelar ikväll då jag håller på med ett annat projekt för tillfället.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 15:45   #126
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Under 57,5 till 1.952 mellan Västerås/Irsta - Alingsås känns riktigt bra på förhand ikväll. Alingsås två målglada bortamatcher är jag övertygad om beror mest på motståndarna Guif och Skövde som är kända att vara två av de målgladaste lagen i hela serien.

Tror faktiskt inte att Alingsås släpper in mycket mer än 25 mål och då kan de göra hela 32 utan att linan går över...
Dock sager tranarna att badas svaghet e forsvar och att den ska forsokas uttnytjas bla med snabba anfall och omstallningar.

Vasteras gor massa tekniska fel och e ratt langsamma da att stalla om till bra forsvar vilket kommer uttnytjas av snabba AHK.

Hade det inte varit for matchen mot Bajen(51mal) tror jag att vi skulle fatt annu hogre line har och vi vet jo alla hur Bajen lirat i ar.

Boquist sager flera ganger hur AHK har ej de krafter som kravs i forsvaret att stoppa de sa tank om ni ska investera i under spel har.

Vete fan om det finns ngt varde alls har 57.5 kanns ratt bra line, tror den oppnade pa 56.5 och de var en hel del som hogg direkt och spelade upp den till 57.5.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-21, 14:44   #127
 
kmets avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 676
Standard

Lånar tråden och tipsar om överspelet på Sävehofs damer i champions league. Just nu blir sävehofs matcher väldigt målrika. 70 mål senast mot Larvik och många seriemather över 60.
Bortalaget är också väldigt målglada och sista mötet slutade 30-35.

Över 55.5 1.85 (Betsafe)

Matchen börjar redan 16.00.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2)
kmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-21, 16:21   #128
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Bara låna på
Har inte blivit så mycket skriveri här på sistone då vi håller på med ett projekt som kommer lanseras inom dem närmsta dagarna. Tänker inte nämna namn eller något sånt då jag är lite osäker på reglerna här i forumet, men är någon intresserad över vad det är så är det bara att dra ett PM.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td