Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-25, 23:02   #91
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har testat racebets. Använd bonuskod "travexperten" och du får 50kr utan någon insättning. Följer atgs rörliga odds. Erbjuder ibland fasta, har inte riktigt fattat när var och hur. Men ibland finns det. H2H finns också, iaf på lördagar vad jag har märkt. gjorde mitt första uttag i fredags då jag prickade good speed. Så vi får se om det flyter på fint. Kan återkomma om det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+1)
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-26, 09:36   #92
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Jag har testat racebets. Använd bonuskod "travexperten" och du får 50kr utan någon insättning. Följer atgs rörliga odds. Erbjuder ibland fasta, har inte riktigt fattat när var och hur. Men ibland finns det. H2H finns också, iaf på lördagar vad jag har märkt. gjorde mitt första uttag i fredags då jag prickade good speed. Så vi får se om det flyter på fint. Kan återkomma om det.
Tack. Återkom gärna hur det gick. Alltid bra när vi kan hjälpa varandra angående sådana här bolag som man inte vet så mycket om. Finns mycket skit där ute på marknaden!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-26, 11:14   #93
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Efter en dålig start på 2014 så väljer man alltså att flytta Final Oak till Bergh. Har väl egentligen inget att säga om detta. Har ju ingen aning om turerna i detta fall, så man borde kanske vara försiktig att uttalla sig om det.
Nu har ju hästen galopperat i alla 3 starter i år. Men var ju fin förra året och jag kan väl tycka att man kanske kunde vara lite kyligare innan man byter tränare efter så få lopp? Proffstränarna har ju visserligen gång på gång visat sig kunna få fram ännu en växel i hästarna och det är väl kanske inte omöjligt att det blir något liknande nu även om jag tycker hästen var i fint skick förra året i gammal regi. Framtiden får utvisa om det var ett bra beslut eller inte. Jag är för att det ska vara konkurrens och att de bästa såklart ska premieras men samtidigt är det ju såklart trist när en liten tränare blir av med sin stjärnhäst så fort det börjar gå lite trögt.
Ja, det är så att man börjar förstå varför många tränare försöker äga hästarna själv.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 16:31   #94
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Dags för Renate Bowl ikväll Nicklas?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 17:34   #95
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Dags för Renate Bowl ikväll Nicklas?
Kanske kan vara intressant att ta med till 3%. Men det finns ju några hästar som är vassare i detta lopp. Dock har de två bästa hästarna bakspår. Är ju också två hästar som gör debut på svensk mark i loppet också. Är inte ett dugg insatt idag så har ingen aning om vad det är för några. Någon annan som vet något om dessa?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 18:07   #96
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Orkar inte göra någon rek idag men har lite spel för kvällen. Skriver en kort motivering till hästarna.

Air Frame Vinnare @ Unibet 6.00 - Min spetsfavorit och bör ha rätt god chans att spetsa detta runt om med Goop i sulkyn. Lite väl underskattad.

Air Frame vs D'One @ Bet365 2.40 - D'One tycker jag blivit lite väl överskattad här. Är förmodligen kraftigt förbättrad jämfört med senast men det blir svårt från bakspår här. Redan motiverat Air Frame.

Blue Motion Plats @ Bet365 2.50 - Startsnabb men tveksamt om man tar sig förbi invändiga. Lär dock få en bra position eftersom utvändiga körs offensivt. Får förmodligen en snäll resa men hänger med i flesta tempon. Har inte riktigt visat någon vinnareglöd i år så platsspelet känns hetare. 1-2-2-2 på fyra starter i år.

Wild Western Lady Vinnare/Plats @ Unibet 27.00/6.50 - Rätt bra senast bakom Gila Håleryd även om hon inte riktigt kunde utmana. Verkar utvecklats en del och anmäld barfota fram för första gången idag. Stort plus med Takter upp jämfört med tidigare kuskar. Kört hästen en gång tidigare och då gick den förbättrat. Har ett trixigt spår men förhoppningsvis så kan Takter lösa detta. Kan nog komma iväg rätt bra ifall Takter prickar i vändningen.

Zanimede Vinnare @ Expekt 35.00 - En häst som verkar ha lätt för att bli underskattad av spelarkåren. Takter upp igen och då är han 20-30m bättre. Står bra inne i loppet och distansen passar fint. Har ett jobbigt spår och det lär nog inte direkt bli någon snabbstart. Tycker ändå att med detta höga odds så finns det ett klart övervärde. Även intressant på v75an till bara 2% vilket är klart för lite. De andra nätbolagen ger 20-25ggr i odds vilket är mer rimligt.

Kan kanske tillkomma fler spel under kvällen. Håll lite koll i mitt spreedsheat om ni är intresserade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tomte (+10), Ante30 (+5)

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-05-28 klockan 18:38.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 19:05   #97
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Fint vinnarodds som man missade på Wiss Shadow på ATG. Höll på att spela till 18.50 på Unibet. Nu blev det inget vinnarspel alls istället.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 20:34   #98
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Ingen vidare spelkväll. Tur det kommer fler!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-05, 22:02   #99
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tack. Återkom gärna hur det gick. Alltid bra när vi kan hjälpa varandra angående sådana här bolag som man inte vet så mycket om. Finns mycket skit där ute på marknaden!
Har fortfarande inte fått ut mina pengar. Dock så fick jag ett mail igår där dom menade på att dom haft problem med svenska banker och att pengarna skulle finnas på mitt konto den 9e. Så 2-7 dagar... njaaaa! Men dom gav mig en gratis bonus på 200kr pga omständigheterna. Det var ju gulligt iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+1)
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-08, 12:20   #100
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Har fortfarande inte fått ut mina pengar. Dock så fick jag ett mail igår där dom menade på att dom haft problem med svenska banker och att pengarna skulle finnas på mitt konto den 9e. Så 2-7 dagar... njaaaa! Men dom gav mig en gratis bonus på 200kr pga omständigheterna. Det var ju gulligt iaf.
Berätta gärna hur det går sedan. Får hoppas att det löser sig. Va väl en bra gest att bjuda på en bonus. Men om man aldrig kan ta ut pengarna så kan de ju iof bjuda på hur mycket bonusar som helst.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-08, 12:32   #101
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Dagens bästa spel måste helt klart vara Clint W Boko som vinnare till 15 gånger pengarna på Bet365. För er med kort minne så var hästen andrahandsfavorit förra året i euroderbyt. Var väl godkänd då som 5a och tog på ekipagen framför sista 30m efter att inte riktigt kunna hänga med när det gick som fortast i sista sväng.
Årsdebuterade näst senast och vann på okej tid från ledningen i Enghien. Va senast ute i på Vincennes och slutade 7a. Fick ett tungt lopp och är i mina ögon ursäktad för den prestationen. Räknades förra året som en utav de bästa fyraåringarna i europa och finns väl egentligen ingenting hittills som tyder på att hästen inte skulle tillhöra toppen även i år. Med två lopp i kroppen borde formen ha flyttats fram och man har nog haft detta lopp i sikte. Att hästen bara skulle ha 6,6% vinstchans här köper jag inte. Det är ett riktigt fint odds vi får.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 15:52   #102
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Intressant omgång ikväll på Boden. Sportsligt så är det väl bara Norbottens Stora Pris som kittlar men annars ser det ut som en rätt intressant omgång spelmässigt. Förvånar mig inte om det blir hög utdelning på 7orna. Ska sätta mig och kolla igenom vad de olika bolagen har att erbjuda till omgången. Om det är någon som har hittat spel som de vill dela med sig av eller som undrar något om det spel jag lägger i Spreadsheetet så är det bara att fråga så kanske vi kan få igång en trevlig diskussion. Lycka till alla ni som tänkt spela!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 18:22   #103
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Hur gör man för att infoga spel från sitt spreadsheet till ett inlägg?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 18:33   #104
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Hur gör man för att infoga spel från sitt spreadsheet till ett inlägg?

Efter ditt spel som du vill lägga i ett inlägg står "Levande" - ställ markören på detta ord och högerklicka, då kommer spelet att komma upp ovan där du fyllde i det. Rakt ovan står ett nummer innanför två klamrar. Kopiera enbart siffrorna och lägg in detta i ditt inlägg mellan två Qoutetaggar. Sedan "publicerar" du ditt inlägg som vanligt och det skall vara klart, om jag kommer i håg rätt...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), NicklasJ (+10)

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-06-14 klockan 18:34.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 19:13   #105
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Fick det inte att fungera

Senast redigerad av NicklasJ den 2014-06-14 klockan 19:16.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td