|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
För vad det nu är värt, men jag har spelat Tromsö. Det är en rygg från en utländsk bettingsite. Det är en norsk kille där som är grym på norsk fotboll. Han har mycket bra hitrate.
Jag får väl förmodligen inte länka här, men pm:a mig så kan jag skicka länk till reken. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#138 |
|
Är det någon som vet om man kan hitta nå odds till EM för u21 landslaget? Hittade Sverige till 10 gånger stålet på betsafe, i lägsta laget tyvärr. Det saknas dock 2 storfavoriter i Frankrike och Spanien, så det är öppet om vilka som vinner i min mening och Sverige har ju gjort det fantastiskt bra på senare tid. 1 år till på spelare som Kiese Thelin, Gustafsson bröderna och lite form på Guidetti så är vi nog inte så långt ifrån dem bästa lagen. 10 gånger är lite futtigt dock, 15 spelar jag nog på om jag hittar det.
|
|
|
|
#139 |
|
Englands lag är ju helt brutalt om spelarna släpps vilket är svårt att veta.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Wilshere, Berahino, Oxlade, Shaw, Sterling, Barkley, Jones, Chambers, Stones ja listan går ju göra hur lång som helst
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Absolut. England fanns till runt 5 har jag för mig. Som sagt, på papperet en given kandidat.
|
|
|
|
#142 |
|
Kan vara värt att ha i åtanke att engelsmännen saknar en motivationsfaktor som gäller för övriga lag. De kan inte kvala in till OS men som Sirlarsson säger de skulle kunna ha en riktig bra trupp om allt klaffar.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
De enda som visas på portalen är Betway och de ger 21 för Sverige och 5 för engelsmännen. http://www.oddsportal.com/soccer/eur...u21/outrights/
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#145 |
|
Flera duktiga rekare som tipsar om HCP spel på Knicks idag; i kort:
Bucks kommer till spel med endast 9 utespelare, varav 2 stycken är "ungdomar" på 19 och 20 år. Jag vågar säga att när både cheguevara och eemurla, 2 av mina favoritpunters, spelar samma spel och jag hittar rak vinst till 1.70 på bwin, då blir det ett all-in drag. Saxar in infon: "Milwaukee in problems.. Session(15,8pg-4,8apg),Butler(11,ppg-4,6rpg) and Gary Neal(10,9ppg) left team. New signings arent good enough.. Tonight Milwaukee Bucks will have only 9 players available [[ between them Jabari PArker(19y) and Anetokounmpo(20y) ]] some important players like Pachulia(7,7ppg-6,3rpg), Wolters(7,2ppg-3,2pg), Sanders(7,7ppg-7,2rpg), Knight(17,9ppg-3,5rpg-4,9apg) and Ilyasova(11,2ppg-6,2rpg) will miss. New signings Inglis and OBrynt also will be out due to injury. So totally 7 players will miss tonight clash." All-in drag.
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ett all-in drag ifrån morgondagens CL har jag också funnit. Det är City som har bra chans att slå Moskva, trots bortaplan.
För det första; matchen spelas inför tomma läktare. Det betyder att hemmaplansfördelen när matchen drar igång enbart kommer att vara gräset (och ingen resa). För det andra; CSKA var riktigt utspelade borta emot Roma, och Bayern hade kunnat göra 3-4 mål på dem senast hemma i Ryssland, men ville inte. Det enda hotet man hade i den matchen var Doumbia. Han är enligt leaguespy.com inte redo för 90 minuter. Och han är inte den enda som saknas, frånvarolistan är lång för ryssarna som förutom svenskarna Elm och Wernbloom även saknar offensive mittfältare Dzagoev, högerbacken Fernandes, bägge mer eller mindre ordinarie, samt rotationsspelaren Vitinho i anfallet. Det är tunga avbräck i ett lag som redan innan avbräcken ska vara 2 klasser sämre än dagens City. Ett City som är i desperat 3-poängsjakt; skulle man misslyckas med att vinna idag så kommer det bli svårt att nå slutspelet. Man har en svår bortamatch i Rom och en väldigt tuff hemmamatch emot Bayern kvar efter dubbelmötet med CSKA och man vill inte behöva ta 6 poäng på dem 2 matcherna. City gjorde jobbet i helgen, har en Aguero i kalasform efter 4 mål senast och ska ha ett grundspel som passar ganska bra emot ett lågt sittande CSKA då man väldigt ofta möter såna försvar på hemma i England. Nycklar finns det i plural, både Silva, Navas och Toure har olika egenskaper som kan dyrka upp tighta försvar. Man har även kvicka spelare i omställningarna, något som Bayern, och även Roma, använde med framgång när dem vann emot CSKA som ibland blir lite naiva med bollen på farliga ställen. Nu saknar man en balanserande mittfältare ála Wernbloom (spelar med 2 balanserande mittfältare som är orutinerade i detta sammanhang), vilket kommer bli ett stort problem när City anfaller eftersom Toure gärna kommer in ifrån mittfältet och öser in i straffområdet. Nasri, Lampard och Mangala saknas i City, men ingen av dem är givna i startelvan, även om Mangala spelat riktigt bra. Finns gott om täckning på City bänken. Toure vilades senast och bör vara tillbaks i startelvan idag, utvilad. City måste vinna, och tar gärna med sig målskillnad ifrån denna matchen, samtidigt som det kändes lite uppgivet i CSKA senast och det låter som att man inte riktigt tror på det, speciellt inte nu efter 2 förluster. Jag väljer att spela City -1 (AH) då man är i bra målform och jag tycker inte att CSKAs försvar har imponerat, man har dessutom en ifrågasatt målvakt som stått för en hel del blunders på senaste tiden. Lagen möttes även förra året i CL, då vann City bägge mötena, 2-1 här och 5-2 hemma. Nu är truppsituationen bättre i City och sämre i CSKA, motivationen likaså! City -1 (AH) @ 2.01 på Pinnacle.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-21 klockan 01:46. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Mycket intresserad av att spela BLGM gör mål: JA i Ludogorets - Basel matchen med.
1.91 betalar den på WH och det finns många anledningar att tro på öppen match. För det första så spelar lagen ofta över; Ludogorets har gjort och släppt in mål i 4 av dem 5 senaste. Basel har gjort och släppt in mål i 3 av dem 5 senaste. Faktum är att Basel har gjort mål i 14 raka bortamatcher, och lyckades måla på Bernabeu trots att man blev krossade. Ludogorets är alltid offensivt inställda, har sett delar av både matchen emot Liverpool och Real Madrid och man ställde absolut inte bara upp bussen framför eget mål, man jagade poäng i bägge matcherna och hade flera bra chanser att få med sig poäng i bägge matcherna. Trots en del missade chanser så gjorde man mål i bägge matcherna, på Anfield och även senast hemma emot Real. Viktig match för bägge lagen, Ludogorets måste vinna för att hålla hoppet om fortsatt spel i Europa vid liv, och Basel tar nog gärna en 3a här för att öka chanserna att slå Liverpool i fajten om andraplatsen. Lagen möttes även förra året i CL, då vann Basel bägge mötena, och på denna arenan blev det 2-4 i Schweizarnas favör. Överspelet kan också vara väldigt gångbart, över 2.25 ger 1.95 på Pinnen, överodds helt klart med tanke på att 13 av Basels 15 senaste bortamatcher gått över 2,5 samt att Ludogorets är ett mycket hemmastarkt lag, i ligan förra året vann man 14 av 19 matcher hemma och gjorde 49 mål och i år är man 4-2-0 med en målskillnad på 13-3. Väljer dock att göra BTTS YES till all in draget @ 1.91 på William Hill
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-21 klockan 02:17. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Notera att matchen spelas på neutral plan, ett litet minus för spelet!
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#150 |
|
Barca Ajax under 3,5 plockar vi ur den personliga kassan, 3 av 5 uts. Alldeles för stor tro på Barcelonas offensiv här, med EL Classico i åtanke. Man kommer att vilja dra ner på tempot och slita på sina spelare så lite som möjligt. Gissningsvis spelar inte alla nyckelspelare ifrån start och man kan säkert tänka sig att ta ut Messi mfl. Med en komfortabel ledning och bara hålla boll vid 1,2-0. Ajax är inte i fornstor form (vilket barca vet om), är nog ganska bekväma med ett lägre tempo iaf i första halvlek. Kanske kan explodera i andra men mer än 3 mål tycker jag låter som lite hybris. Finns till 2.10 på Marathonbet och det tycker jag är ett bra spel.
|
|
|
|
|
|