![]() |
Viktig poäng av Lindbäck före Bjerre om sistaplatsen, gött! :)
|
HAHAHAHA NICKI UTESLUTEN, SÅ JÄVLA RÄTT. :D FUCKING underbart!!! :D :D :D
ED: Crybaby Nicki gråter ut i intervjun: "It's just so unfair, so unfair :cry:" :D |
Sitter med Holder 17x inför finalen nu, rätt lagom. :p
Skulle han inte vinna, då blir det +9.55u. Återkommer. :) |
+9.55u :moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag:
Väldigt nöjd med spelen rätt igenom överlag för kvällens tävling, utfallet blev också helt okej. Holder tog starten men efter första kurvan så kom Gollob från ingenstans och så var finalen avgjord. Maxliren satt där de skulle, rätt enkelt. Hade en del tur under kvällen, t ex push på Sajfutdinov mot Nicki, dansken nollade i semifinalen och det innebar lika poäng med ryssen som inte tog sig vidare från grundomgången. Harris till semifinal var också en skön "upphöjare". Holder till final likaså. Tack för den här kvällen och hoppas ni andra fick ut något av spelen också. :) Tror det är lite polsk spiddy imorgon och sen är det tillbaka till vardagen på måndag med Elite League! :cheers: :hattenav: Och en sista sak: FORZA BAJEN, FORZA GOLLOB! |
:gun_bandana:http://i1.bebo.com/015a/6/medium/200...b24158184m.jpg
Sicken fin idrottsman Nicki Pedersen är.:rolleyes: En stor skam att han har tre världsmästartitlar,jävla psykopat är vad det är.:KO: Ja just det,jag glömde det viktigaste; Spoiler:
|
En fråga har jag bara efter kvällen, eddieh. Hur kunde du inte maxa Laguta @1.85 mot Jensen? Alltså även pregame, menar jag... Inte bara för att det gick som det gick, både du och jag visste att han skulle vara före ikväll.
|
Citat:
Tycker inte att Jensen gjorde bort sig,och på en sådan liten temporär bana kan allt hända.Det är lätt att det smäller (Artem är orutinerad)och i ambulansen vinner man inga H2H. Hade du trott att Laguta skulle ta sju poäng?:popcorn: |
Citat:
Dock hade jag räknad med 3-4 poäng som minst och det var jag övertygad om skulle räcka mot Jensen som jag hade max 2 poäng på, vilket också blev facit. Där har du en extra förklaring till varför jag maxlirade Laguta. Dessutom, 1.85 är bara det värt en maxning sett till att Laguta har mer rutin och är mer säker i sådana här sammanhang än vad Jensen är. Dock kan jag tänka mig att dansken antagligen kommer synas på den stora scenen i en större utsträckning inom en rätt snar framtid, mer än vad Laguta gjort dessutom. Satisfied, mannagrynet? :D ;) |
Citat:
|
Perfa fick du verkligen push på Nicki-sajfudinov på centrebet? Dom rättade förlust för mig:sad:
|
Citat:
Samma antal poäng inkörda, 7. Alltså ska det vara void, enligt Centrebet. Hoppas att de bara rättat fel och korrigerar detta. Antagligen kommer de väl med någon löjlig paragraf som svar, men alltid värt ett försök att få rätt i sådana här fall. Det är inte ovanligt att jag med flera får skicka iväg mail dagen efter tävlingar för att få spelen rättade korrekt istället, så detta är inget lustigt. :p :smoke: |
Bwin har inte ens tagit sig tid att rätta spelen än för mig. Görs väl förhoppningsvis under dagen.
|
2011-06-12 K Kasprzak (Tarnow) - C Harris (Rzeszow) (Ekstraliga)
https://www.sharps.se/forums/includes...07881740-4.jpg
Datum: 2011-06-12 Tid: 17:00 Sport: Speedway Land: Polen Liga: Ekstraliga Match: K Kasprzak (Tarnow) - C Harris (Rzeszow) Period: H2H Spel: C Harris (Rzeszow) +0 Insats: 4.00 Odds: 2.200 Bolag: Betsafe Motivering: Två förare med två helt skilda formkurvor, så varför har då Betsafe satt Kasprzak som relativt klar favorit här? Hemmabana tycker jag spelar mindre roll idag, med tanke på att Kasprzak verkligen blandat och gett även hemma. Höga berg och djupa dalar, absolut. På sina fyra matcher på hemmaovalen 2011 så snittar han 1.80p/heat. Harris har verkligen börjat visa sitt rätta jag även i Ekstraliga på senare tid och jag blev imponerad senaste matchen jag tittade på. Kasprzak kör i par med talangen Vaculik och Harris är ihopsnickrad med Okoniewski. Jämför man dessa två följeslagare så är Vaculik några snäpp vassare än Okoniewski utan att överdriva, så även där övertag britten. Polacken ställs i sina heat mot Rico, Crump x2 och även Harris, absolut inget enkelt heatschema och med sin form vet man aldrig var detta kan sluta. Harris ställs mot Freddie, Bjarne, Kasprzak och Ulamek bland annat. De två förstnämnda har även de blandat och gett även hemma, så jag tycker allt att brittens heatschema är något "enklare". Dessutom, chansen finns ju alltid att Harris får bli intoppad i något heat om hans lag Rzeszów sackar efter poängmässigt, att denna chans skulle uppdagas för Kasprzak ser jag som högst otroligt då jag ser hans Tarnów som segrare i denna matchen. Det känns bara fel att få Harris @2.20, jag hade max sträckt mig till ett odds @1.95 på honom i denna H2H. |
Ogiltigt spel-ID: 414830 365 släppte precis detta, oddset ska snarare vara ner mot 1.50-1.55 som max här. Nicki såg OK ut i gårdagens GP i Köpenhamn, "otroligt" nog hade han fart nog men han är ju så dum i vissa lägen när han inte behöver lägga sig ner och gnälla för minsta lilla när han gjort samma sak själv några heat tidigare och då gnällt på han som lagt sig. Grinolle nummer ett. Hur som helst, ikväll ställs hans Gorzow mot Wrocław och de har inget superhett gäng IMO. Nicki kör dessutom i par med Mroczka som varit mindre lyckad sina senaste insatser! Möter bröderna Bjerre i två heat bland annat. Enklare schema är faktiskt svårt att få i denna matchen IMO, han bör köra nominerings också vilket innebär fem heat totalt och då ska han bara stå på minst 12 poäng när kvällens match är slut. Så är det bara! |
Citat:
:thumbup: |
Citat:
För övrigt är Harris sänkt till 1.95 nu med. |
Harris hade en ordentlig "baksmälle"-dag (0+1+0+?) efter gårdagens fina insats i GP't, tråkigt. Bara hoppas att danskjäveln levererar senare ikväll och ger denna härliga söndag ett minimalt grönt resultat i boken.
|
Hur går det för Pedersen?
|
Citat:
|
Nicki Pedersen är det största ärkesvinet någonsin, vidrig är han! Vidhåller ändå att spelet var klockrent till så pass högt odds, bara äckligt att han inte kan genomföra helvetet också.
3+2+3+2+0 = 10 poäng Harris hade en riktig baksmälla efter gårdagens insats i GP't. 0-2 idag och -9u |
Holder är garanterad 5 heat ikväll(RR),blir förmodligen 6 heat.Borde klara detta,speciellt med tanke på att hans starter iår har blivit mycket bättre.Det kommer behövas ikväll då det har regnat väldigt mycket i Manchester de senaste dagarna,och omkörningarna ikvällens match förmodligen kommer bli lätträknade.
Båda förarna på reservplats,de kommer att få många heat ikväll.Håller Gafurov som den mycket bättre föraren,och om nu det blir en regntung bana kommer Rickys hemmaplanfördel reduceras. Lets get this:cheers: Små insatser,då jag laddar inför morgondagens omgång ifrån det långa landet falukorv. |
Ogiltigt spel-ID: 415958 Frampton gör debut ikväll hos Belle Vue, reservplats men räknar inte med några större intryck från den unge talangen ännu. Gafurov kör ikväll på reserv och kommer få ett par heat om man säger så. Det ska han kunna förvalta på ett bra sätt och minst ordna even steven mot Frampton. Ogiltigt spel-ID: 415955 Minst fem heat på den otroligt, för tillfället, hete aussien. Kör bra var han än ställer upp för start. Dubbla pengarna är värt en medelslant. Ogiltigt spel-ID: 415956 Kvällens bästa IMO, så här mycket skiljer det inte normalt sett mellan dessa två. Barker har bra rutin från Showground och har tidigare hittat runt här på ett förträffligt sätt. Batchelor kan denna banan bra, men att det skulle skilja fyra poäng när matchen är över känns lite väl mycket. Hade själv satt +2.5 1.85 så att få en poäng ytterligare känns mycket bra. Håll till godo! :hattenav: |
Citat:
|
Fan eddieh slashen har varit framme,fruktar att du är flaggad. Skaffa nytt konto hos Bet365 så jag kan rygga :lol:
Är det värt det till 1.83 på Holder och 2.37 på Gafurov? Troligen inte väl? |
Citat:
2.37 på Gafurov är IMO värt 1-2u efter droppet. Sen vad eddieh har för åsikter i dessa fall, det låter jag vara osagt tills vidare. :smoke: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Litar på dig då eddieh inte vill svara :D |
Citat:
Kommen auf Dirk!!!:drunk: 1.83 och värdet är borta. 2.37 är väl fortfarande godtagbart.Kling är nämligen en cunt.(nu kommer jag få småländske perfa,emot mig):popcorn: Två smålir till,sedan är det bra för moi;
Doyle är inte sämre än Gjedde,bättre starter enligt mig.Gjedde trivs inte på blöta banor heller.
Gaffe kommer få fler heat än Frampton,som dessutom kör par med C.Harris. Lets get this motherfuckers:cheers: |
Citat:
Jaha, Frampton kör som ordinarie?!! Det förändrar ju en hel del. Addar 1u till så insatsen på Gafurov +0.5 1.85 är numera 4u! |
härvarestreamat:
http://www.magictv.co/ |
Citat:
The broadcaster has stopped streaming. |
http://www.stopstream.tv/ch1.html
Grymt första heat av Gafurov, ser MYCKET bra ut för H2H'en mot Frampton. :yes: Gafurov 3.5-2 v Frampton. Mindre bra av Holder i sitt första, krävs heatsegrar rätt igenom nu efter 1 poäng i sitt första heat. ED: Grym insats av Barker i sitt första heat också, Batchelor strax bakom. Leder alltså efter första omgången med 2-6.5! :) |
Citat:
|
HAHA, RICKY KLING FOR THE WIN! :D
Gott att han får till en omstart för att han är en slacker av banan. :popcorn: :popcorn: |
Mmm,gillar inte direkt det engelska heatschemat.Man singlar slant inför första heatet,och Holder hamna naturligtvis på bana fyra i heat 1.Och även i sitt andra heat på bana fyra.:no:
Tack gode gud för Ricky Kling,då.:claps: Edit;Bana fyra i heat fyra berodde ju på att han tog ett RR-Heat.(Jag skyller återigen på Dirk) Kommen Auf Dirk!!!:drunk: |
Gafurov bossar ju Cunten eddieh (No Jinx) :KO:
|
-4.6u
Barker suger balle! :ful: Då går jag på ett två veckors brejk, tillbaka till 25:e med GP-deltävling numbero 5 som hålls i Cardiff! Anledningen till detta är att kursen jag går på går in i sitt slutskede med allt vad inlämningsarbeten heter. Efter detta är det dags för praktik och jag känner att jag måste lägga full fokus på det som är viktigast för mig personligen för tillfället. Tillbaka den 25:e med en riktig TKO! :KO: :KO: |
Insåg att Gafurov spelet förmodligen var klart innan det sista heatet de körde så jag kunde inte jinxa? Har fortfarande svårt för det där med hur många heat de ska köra när de har olika roller i laget. Enkelt satt det iaf.
Lycka till med plugget perf :) |
Tack för Gafurov grabbar.
|