![]() |
De ser ju inte ens ut att vinna???
|
Citat:
Citat:
|
Ni kan själva se var Poole tappade denna kamp ATS. Detta duger inte, så vidrigt uselt av flertalet förare i hemmalaget.
Poole v Belle Vue 47-42 http://laddauppbilder.se/?di=1130938016513 Ny månad strax också, hoppas på bättring då för detta är horribelt dåligt av mig. |
Ricky Kling???
Sick,va ordet... :no: |
Fade or back, your call.
Ogiltigt spel-ID: 429077 Ogiltigt spel-ID: 429080 Ogiltigt spel-ID: 429089 http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=8330 http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=8329 |
Kasprzak förmådde 6 poäng ikväll. :moneybag:
Klindt vann H2H med 8-4. :moneybag: Gathercole gjorde lite bättre än förväntat med sina 9 inkörda poäng för kvällen på sex heat. Men givetvis kommer flying Ljung fram ikväll, plockar 10 poäng (varav två i sitt sista heat och i detsamma nollade Gathercole). Lite bittert IMO, var ju dock ett bra spel. Hade aldrig kunnat tänka mig att Ljung skulle plocka double-digit ikväll... Jaja, avslutar iaf månaden med en pluskväll och hoppas att det är något att bygga vidare på under juli. Denna månad vill jag bara glömma! +2.95 ikväll hur som helst. |
Peter Ljung???
Sick,va ordet... :no: Är övertygad om att det där var vändningen,Perfa.Nu tar vi dom i Juli.:yes: |
Juli månad betyder årets höjdpunkt SWC.:yes:
Och jag ångrar som fan att jag inte gick in hårdare på Australien @ 12.00 Nu tror jag ju naturligtvis att Polen programenligt står som segrare efter finalen,men med de nu spikade laguppställningarna så ska "Foster-drickarna" vara främsta utmanare IMO.Bolagen har också upptäckt att de underskattat dom och samtliga ligger nu runt 5.50/6.00 på aussie-seger(danskarna ligger på runt 3.00/3.50).Men min plan är naturligtvis att "gröna ut" med hjälp av Polen till ett högre odds än nu när marknadshögst atm är 1.55 ggr pengarna.Mer info om laguppställningar och event på länken; http://www.speedwayworld.tv/speedwayworldcup |
U21-VM också, ICKE att förglömma!!!! :cheers: :D
Kan inte riktigt se vem som egentligen ska kunna hota Darcy från att plocka hem det även i år, återkommer med tankar och eventuella picks längre in i juli eller när jag satt mig och kollat över detta event. |
2011-07-01 Lakeside - Belle Vue (Elite League)
https://www.sharps.se/forums/includes...09536431-1.jpg
Datum: 2011-07-01 Tid: 21:00 Sport: Speedway Land: England Liga: Elite League Match: Lakeside - Belle Vue Period: FT Spel: Lakeside -8.5 Insats: 4.00 Odds: 1.850 Bolag: Unibet Motivering: Juli månads första pick, känns riktigt bra och spreaden känns som den ska ligga på minst -9.5. Tror inte denna lina finns kvar vid matchstart så plockar den nu tidigt innan andra bookies släppt för de bör lägga sig högre IMO. Lakeside kör som igår R/R för Shields vilket innebär att samtliga i truppen kan ta hans heat (inkl väldigt HETE Richardson!). Ostergaard plockas in som gästförare i Ljungs frånvaro, bara bara positivt då svensken egentligen är rätt medioker. Något som kan tänkas kan vara ett litet aber är att Robson saknas på reserven och i hans frånvaro har Wells plockats in som gäst. Reservmatchen är väl egentligen en ren 50/50-situation i dagens match. Belle Vue skrällde igår när de knep bortamatchen mot Birmingham. Jag är dock inte alls förvånad, leanade bortasegern igår men fann inga spelbara odds riktigt. Dock, dock, dock så hade de i gårdagens match Schlein, men han är inte tillgänglig idag. Detta är en av hans favoritbanor och sakna honom ikväll är ett STORT avbräck, R/R för honom och alla övriga i laget kan ta hans heat (Harris lär ta ett, men detta är verkligen en bana som han HATAR så vi får se hur det går där!). Egentligen skulle jag vilja påstå att gästernas lag ikväll ser rätt mediokert ut, men det ska trots allt köras 15 heat först innan vi vet utfallet. Hur som helst, denna ska Hammers fixa ATS. Rico lär köra maximum tillsammans med Swiderski (bör plocka höga points). Sen om Mear/Wells kan göra ett bra jobb på reserven så är denna hemma. Återkommer senare under kvällen om andra picks spelas! |
Ogiltigt spel-ID: 429674 LÖJLIGT detta, här seglar Betsafe ORDENTLIGT! Rico som dog hemma på Arena Essex?! Han är och förblir klar fav i denna H2H i min värld, efter en trevande start på säsongen så har han kommit igång ordentligt. Doubledigit för honom ikväll och jag tror Harris får det otroligt svårt att hänga med i svängarna. Båda kör 4 ordinarie + 1 R/R-heat + eventuellt nomineringsheat. Hade jag satt odds på denna så hade jag satt MAX 1.55 på Rico med tanke på: 1. Rico hemmabana, ovärdeligt. 2. Harris gillar inte denna bana. 3. Bäst form? Rico! 4. I kvällens match så har Rico lite lättare heat. Citat:
|
Det räcker med dessa två för ikväll, vi inleder juli på ett bra sätt nu förhoppningsvis!
http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=8332 |
Rico sänkt till 1.45, med andra ord. Värdet helt bortblåst.
|
Alltså det här är ju fan helt jävla phsyco.:rant:
Jag lider med dig mannen...:cry: |
Det är ju helt seriöst något fel på de picks jag lägger....
Rico 3+3+3+3+1+1 = 14 Harris 2+3+3+2+2+3 = 15 :lol: 3-3 i sista heatet och Lakeside segrar med 48-41. Det är ju ta mig fan patetiskt alltså! -9u Kul start på juli.... :idiot: :idiot: :idiot: :idiot: |
Ett av tre GP-kval körs idag i kroatiska Gorican.Och jag väljer att gå emot vår svenska "stjärna"(:rolleyes:). Jag gillar slovaken Vaculik skarpt,det är en framtida världsåkare,no doubt.Och "öststats-förare" på "öststats-banor" brukar gynnas av det.När det gäller Antonio så har han sett usel ut på slutet.Han gör fortfarande samma misstag i heaten som när han var 16 år,och jag tror att GP-sejouren bara blir ett år.Hade jag varit svensk förbundskapten så hade jag inte tagit ut honom till Lag-VM med rådande form.Har svårt att se att han ska stå i 1.57 mot Vaculik i den här H2H:en.Vaculik som dessutom vann den senaste GP-kvaltävlingen i Tjeckien.Antonio blev femma i sin senaste kvaltävling i Italien,men jag tycker att motståndet var tuffare i den tjeckiska kvaltävligen. :cheers: |
Hmm.oddset sänkt till 2.10.
Men ändå spelbar ner till 1.95,tycker jag. Sedär,"Mr Oddssättare på Bet365",den bjöd jag på.:KO: :cheers: |
Citat:
Antonio Lindback 1.80 Martin Vaculik 1.90 :lol::claps: "Mr Oddsättare på bet365",vi måste sluta att träffas på det här viset...;) |
OBS! Startar kl.17:15 Det har kanske ter sig som ett mysko spel,men faktum är att det här är lettländarens hemmabana i Dauvgapils,där laget deltar i polska andradivisionen.Här har Kjastas kört åtskilliga tusen varv runt ovalen,och han var väl den stora senastionen i förra omgångens GP-Kval med en sjätteplats i Italien.Det efter en nolla i sitt första heat,starkt!!! Jag är lite tveksam till Rorys motivation och organisation i dessa tävlingar,klarade sig med nöd och näppe vidare i från förra omgången med en åttondeplats i Danmark.Att dom dessutom möts redan i första heatet med letten på innerbana och med Rory utanför sig ser jag som ett stort plus i den här H2H:en. |
Letten får sig en slant. Var kan man följa det?
|
Citat:
http://live.sportowefakty.pl/zuzel5.htm :cheers: |
Man tackar! :cheers:
|
Hmm,det bidde en push i första spelet;
Podzhuks;2-2-0-0-0 Schlein;1-0-1-1-1 Synd när det börja så bra,såg ju ut att bli en lett match.:popcorn: |
Nope,det gick åt helvitte.
Vaculik gör vad jag förväntar mig av honom 11 poäng.Men det räcker inte när Antonio plockar fram sitt A-game och vinner tävlingen på 14 poäng.Självklart skulle han glänsa just idag när jag plockade fram sågen...:cry: Som dom brukar säga @ the plank; /Avgå |
Hela tre EL-matcher med start 20:30 att gå igenom för kvällen. Återkommer lite senare.
|
Får bli relativt korta motiveringar idag, har en del att gå igenom och det ser ut att finnas ett par fina. Börjar med denna lite snabbt.
Ogiltigt spel-ID: 431921 Finnen har kört bra här tidigare och jag ser ingen anledning till att det skulle ändras faktiskt. Egentligen ingen i gästande Lakeside får falla igenom för att de ska ha en chans ikväll. Hougaard har jag faktiskt aldrig gillat och han har varit lite up&down på sistone. Tror han får det svårt att slå Nieminen med fyra pinnar i kvällens match. Oddset är dock sänkt till 1.85, men det är fortfarande riktigt bra då det är linan jag spelar på. I min värld bör oddsen sitta ungefär så här: -2.5/+2.5 1.80/1.90, så detta blir för bra för att jag ska hålla fingrarna borta. ED: Nu var det jag som yrade i nattmössan tidigare, givetvis är det av yttersta vikt att poängtera att Nieminen kommer få fem heat ikväll då Lakeside kör R/R för skadade Shields. Hougaard får fyra tops om han inte gör en kanonkväll och får köra nominerings också (men det scenariot känns väldigt osannolikt dock) så räknar med ett mer heat för finnen ikväll och då SKA han fixa denna ATS! |
Amerikanen Ricky Wells har börjat leverera för sitt Wolves på reservposition.Är flera klasser bättre än den andre reserven Burmeister vilket allt som oftast betyder att Ricky får ta flera av sin landsmans heat.Vissing är något av en fladderpick som borde få svårt med de tajta kurvorna på Monmore Green.Brummies andre reserv Östergaard är bättre och kommer förmodligen ta något av Vissings heat.Om man gräver i arkivet så ser man att Vissing har kört en gång i Wolverhampton (2010) då blev det en poäng på fyra heat. Ricky har på de två senaste hemmamatcherna kört in 9 poäng på 4 heat,samt 11 poäng på 6 heat. :cheers: |
Släpper inte Betsafe några bra H2H's så är dessa fyra det jag lirar ikväll och inget mer.
Ogiltigt spel-ID: 431974 Ogiltigt spel-ID: 431978 Poole håller jag som lite större favs än vad BS gjort de till, insatsen åter vid oavgjord tillställning känns bra till 1.70. Gaffer på reserven innebär allt som oftast mycket poäng och ikväll tror jag att Newman (andre reserven) får det svårt och det innebär i princip fler heat för "min kille" ikväll och via minst 5 heat så ser jag det som mycket troligt att han fixar tvåsiffrigt. 1.95 känns mycket bra! Ogiltigt spel-ID: 431981 Detta har jag lirat tidigare och fortsätter med det ikväll, tills polacken bevisar motsatsen så lirar jag tills hjulen faller av. :) Kasprzak är verkligen INTE bra för tillfället! |
Ryggar Gafurov och Kasprzak. Tack perfa! Som alltid tacksam om du levererar en länk sen så jag kan följa. :)
|
Citat:
Om du av olika orsaker inte kan se/vill se finns livescore här - http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=8354 Kasprzak livescore här - http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=8357 God tur! :hattenav: |
Stort tack! :cheers:
|
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!
0-4 -13.5u ikväll! 0-6 har jag inlett denna månad och -22.5u, hur jävla länge ska detta HELVETE pågå?! |
Citat:
Det kommer fortgå så länge du spelar skit...! :whistling: Skämt åsido. Jag hade en likadan "downsloap" i början av mitt rekande, men jag vände detta enbart genom att tro på min egen idé - så med ditt kunnande, vilket alla kan se, så kommer det vända - det gäller bara för dig att TRO på dig själv och dina idéer i nuläget - och att du gör en analys utav varför det går som det går, just nu...! Är det en tillfällig svacka, eller ett "systemfel"? Kolla igenom vad som fungerat förut och vad som gått åt helvete nu! Detta tror jag är enda sättet att vända trenden på! Kör på nu så kommer det att vända...! Lycka, till...! :) /Badass |
Holy crap vilken racing det är i Peterborough.Tänk om vi hade 11 GP-tävlingar där...:p
Och mitt hat till Nicki P har knappast mildrats ikväll.:gun_bandana:
Hade jag vetat att Wells skulle choka på sig ikväll med bara 3 poäng hade jag inte lagt spelet.Som tur var stämde min profetia om Vissing som "Pissing" på Monmore.2 poäng på dansken räckte med minsta möjliga marginal.:sweatdrop: |
Citat:
Saken är den att jag gör precis som jag alltid gjort, jag har inte förändrat något och det har fungerat i flera år tidigare men nu verkar det vara någon form av troll i systemet. Så det jag känner är att detta är en jävligt djup men ack tillfällig svacka. Det är bara att jobba på, jag är nog den siste på jorden som skulle ge sig bara sådär när det fortgår så här. Vinnarskallen är stor och jag vet/har lovat mig själv att jag ska visa gröna siffror varje säsong och 2011 är absolut inget undantag! Tack än en gång! :cheers: |
Fast det är ju en sak man funderar över. Trots att ni startade en gemensam dagbok/sheet, som upphört, verkar ni sällan vara överens om några spel. Av Perfas senaste 25 spel finns t ex ingen i eddiehs portfölj. Samma sak åt andra hållet. Inget av eddiehs senaste 25 spel har platsat i Perfas sheet.
Tillfälligheter eller vad? :) |
Citat:
|
Sitter och småkollar under tiden jag jobbar idag, blir väldigt korta analyser. Bara UB och SvS som släppt ännu.
Ogiltigt spel-ID: 432564 Håller hemmalaget som små favs idag, reserven ser de MYCKET starkare ut på med Pawlicki/Sundström. Solid uppställning rätt igenom och Vetlanda har varit mycket upp och ner här senaste åren. Lite över medel testas. |
ryggar denna!!men plusar med ett annat drag med !!
|
Slutar om 30min, är väl hemma om sisådär en timme. Då tar jag tag i förarspecialerna för kvällen. Bet365, Betsafe, Sportingbet väntar jag på att de ska släppa så jag hoppas de håller lite på det. ;)
Ogiltigt spel-ID: 432616 Samma sak här som med Piraterna, fördel hemmalaget på reserven och på ordinarie bör det bli en rätt jämn tillställning. Västervik liten fav här, inte dog. |