![]() |
I helvete att dansken ska ta någon heatseger ikväll.Det är en grej att göra det på hemmabana i Vojens,en helt annan grej att göra det i Polen.Har ju heller inte kört någon tävling under veckan och det borde påverka negativt. |
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 440489 Heat 1: Crump, Jonsson och Kasprzak. Slår knappast samtliga tre. Heat 2: Watt, Lindbäck och Kolodziej. Bäst chans här till heatseger ikväll. Heat 3: Batchelor, Hampel och Davidsson. Hampel är för bra. Heat 4: Holder, Gollob och Lindgren. Gollob och Holder, knappast före båda. Heat 5: Jonasson, Protasiewicz och Ward. Här blir Pepe och framförallt Ward för tuffa. :hattenav: |
Citat:
|
Tack för reken om Korneliussen, hade jag totalt missat!
Spelar utöver det Sverige +4 mot Danmark, Australien -3 mot Danmark och Lindgren +1 mot Kasprzak. Kanske lite dålig variation och spridning, men tycker danskarna är sämre än vad bolagen tror. |
Citat:
Annars sitter jag i skiten...:whistling: Good luck boys. :cheers: |
Dissar LIVE-sändningen på Tv10 ikväll, har annat för mig.
SVT sänder ju sammandrag vid 23:15 - 00:15 ikväll och då är det samtliga heat efter varann och då slipper man dessutom alla reklambreak osv. Lycka till ikväll, eddieh och jonas326. :cheers: |
Citat:
Mycket snyggt,Jonas.:yes: För egen del då:
Det kunde ju blivit så mycket roligare om inte domaren hade haft en polsk maffiapistol(?) tryck mot tinningen i de första omgångarna. Närmast parodi på det hela när grabbarna från down under plockade starterna i den första omgången,och domaren hittade rödljus knappen direkt...:rant: Men,men trösten kom ju iom att att de svenska grabbarna kämpade heroiskt mot de danska svinen och bärgade bronset.Riktigt,riktigt imponerande. Och du Nicki!!! -Visst älskar vi Thomas H Jonasson?:clap: Dagens hjälte; http://media.speedwaygp.co.uk/images...&maxheight=302 |
-1.6u personligen ikväll, men det kan jag faktiskt leva med. Jag skrattade så jag höll på att dö när Nicki "kuksvinet" Pedersen sabbade bronset för sitt land.
That's called KARMA, BITCH! :smoke: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...0f16418/krasch Att Polen vann, var ju inget snack till slut. Det var samma visa förra året, då började de väldigt tveksamt för att sedan gå på knock. Hoppas någon tryckte av på ett LIVE-spel under tävlingens gång, kan tänka mig att man kunde få rätt fina odds på storfavoriten pregame. Om någon vet får den gärna dela med sig. :) Antonio mäktade med en enda heatseger under kvällen och det var i 6:e heatet som jag befarade kunde bli det jobbiga. Han ställdes där mot Korneliussen, Watt och Kolodziej. Jaja, ändå rätt nöjd med spelet trots allt. u8.5 satt ju iaf trots att han fick ett sjätte heat också. Varken Jonsson eller Ward var ens nära att bli poängbästa i sina respektive länder. Något måste det ju varit med AJ, från smällen senast. Såg väldigt, väldigt osäker ut under sina heat. Tråkigt. Ward förlorade H2H mot Batchelor med 4-10 och han hade verkligen inte den där farten som vi brukar få se ikväll. Kanske lite orutin också, men det kommer ju även det framöver. Troy var riktigt bra ikväll, bättre än jag förväntat mig! Korneliussen var inte ens nära att ta någon heatseger, som väntat egentligen. |
Underbar läsning Perfa.:lol:
"Kuksvinet" ännu ett smeknamn att lägga till handlingarna på ADHD-mannen från Danmark. Men om du frågar aset himself så var det nog staketets fel att han brakade in i det.:rolleyes: http://laddauppbilder.se/?dm=1113108586222 :cheers: |
Citat:
Det är att kasta sten i glashus. Kanske hålla rent framför sin egen dörr först? :whistling: :rolleyes: |
2.75 fanns på polackerna heatet innan de använde jokern. Vågade dock inte trycka av då jag tyckte aussies såg heta ut.
|
Citat:
Tack för hjälpen, yertle! |
Jag blir ensam i dagboken ikväll (Elite League) + imorgon (Elitserien) då eddieh idag har dragit iväg på dansbandskryssning till Åland.
:D Ungefär här som nedan kommer det att se ut för honom under dessa dagar. Håll till godo. ;) :cheers: http://www.youtube.com/watch?v=f5Wf-...layer_embedded |
Återkommer lite senare, kan bli väldigt nära inpå spelstopp. Så håll ögonen öppna mellan 19:45 - 20:15.
Ogiltigt spel-ID: 442417 Tar denna till att börja med. Sajfutdinov ska leda sitt lag mot nya poäng och ack så viktiga för att hänga på playoff-racet. Rossiter har sagt följande inför kvällen: Citat:
|
Kompletterar kvällens ATS med två stycken förarpoints.
Ogiltigt spel-ID: 442506 Aussien har varit sjukt vass och även hållit nivån på höga höjder under flertalet veckor. Han gjorde en riktigt bra World Cup-vecka för sitt Australien när de plockade hem silvermedaljen nere i Polen. Ikväll gästar han för sjuke Richardson som inte kan medverka och det lutar åt sex heat för Holder. Det är inga duvungar han ställs mot Lakeside ställs borta mot Peterborough och jag blir inte alls förvånad om det kommer en liten dipp nu efter alla positiva insatser senaste veckorna. Till dubbla degen måste jag testa faktiskt, detta ska ner till max 1.80. Ogiltigt spel-ID: 442515 Super-ryssen kommer in bättre och bättre i sin engelska klubb. Han kör som väntat utan respekt för någon och har gjort ett par fina insatser redan. Han är dessutom heatledare och den som förväntas leda laget, framförallt i sådana här nyckelmatcher. 11 poäng känns lågt för honom att fixa iochmed att jag räknar med att han får fyra ordinarie + nominerings. Ner mot 1.70-1.75 IMO på denna. |
Vilken jävla parodi, kan NÅGOT gå rätt med mina spel?!
Detta händer i Emils första heat för kvällen och renderar i en enkel 5-1 för Eastbourne direkt. Citat:
|
Citat:
|
ÄNTLIGEN LITE FLYT!
Regnet ÖSER ner och Eastbourne/Coventry skjuts upp, går inte fortsätta och de kan ej säkerställa säkerheten för förarna fortsatt under kvällen. Totalen på Sajfutdinov blir push. ATS på Coventry blir också push. Då sitter jag kvar med Holder u13.5 och den har börjat ok med 2+2. :) |
Tråkigt att Holder börjar bra med 2+2 för att sedan köra 3+3+3+3 i sina fyra sista.
Jaja, 0-1 och -3.5u |
Inte så många som släppt spel på förarna ikväll.
Kollade lite på bet365 och unibet som verkar vara oense om lite spel Unibet Vaculik, M 1,85 Gapinski, T 1.85 Bet365 har -1 till 1.80 och +1 Gapinski till 2.10 Unibet Kasprzak, K 2,00 Lindgren, Fredrik 1.72 Bet365 har Lindgren -2 till 1.95 och Kasprzak +2 till 1.95 Unibet Nilsson, K 1,80 Andersen, Hans 1.90 Bet365 har -2 på Nilsson till 2.20 och +2 Hans till 1.80 Så finns det något spelbart här? |
Kör följande idag:
Större insats: Valsarna +10,5 Medel: Watt +2 vs Karlsson Woffinden över 5 Lejonen -6 Mindre: Andersen +2 vs Nilsson |
Citat:
Ursäkta för off topic, men fan i djävulen - detta par vill jag att jag och min käresta skall vara om cirka 40 år! Vilka guldklimpar...! :thumbup::hattenav: /Badass |
Kanske denna
Indianerna - Västervik - 20 1.85 sportingbet och + 24.5 2.00 betsafe Båda går in vid vinst med 21,22,23,24 poäng |
Kort, kort.
Ogiltigt spel-ID: 444090 Inte många bookies har vågat släppa odds på denna, men detta är guld hos Betsson. Lejonen får klara sig utan Batchelor som kör i Elite League ikväll. Dessutom pga SM-veckan så ser det ut som de får köra med decimerat lag, starka rykten om endast fem förare (utan reserver) ikväll och det är ett hårt slag redan det. Piraterna bör köra hem denna matchen och hänga på Indianerna i toppen av serien. |
Varsågod
|
Citat:
Så, tack för att du sa till om att Betsson hade. |
Lite skillnad det, spelet är borta nu från betsson.
Blir kanske void? |
Citat:
Jaja, back to business. Ska kika över kvällens två fighter i Elite League. 20:30 och 21:00 matchstarter. |
edit
|
Inga picks från Elite League ikväll, hittade inget av värde.
Piraterna får "lite" mer motstånd men ska vinna kvällens match tämligen komfortabelt ändå. Oliver Berntsson och hans pappa Tony har ställt upp och kör för Lejonen ikväll. Betsson slängde upp 3.20 på +0 igen några minuter innan 19:00 (spelstopp) så det bör vara grönt ljus på detta pick IMO. |
Lejonen v Piraterna 42-47 FT
Tämligen komfortabel seger. Att flera förare i gästernas lag inte har någon jättedag säger det mesta om hemmalagets inställning/förare under kvällen. Nu får vi se hur Betsson gör med rättningen, återkommer. |
Rättat som vinst här! :lol::moneybag:
|
Vaket av er boys,schnyggt!!!:)
|
Limiten var inte direkt så hög dock
cirka 850 kr Men grymt bra spel vilket som när svs hade 1.06! :cheers: |
Snyggt!
Störigt när man ser att spelet är uppe på Betsson runt 18.59 men inte hinner föra över pengar förrän klockan är 19.00. Så är det ibland! Gott att ni hann iallafall.. :) |
+11u :moneybag: :moneybag:
Skönt med en plusdag i moppen, var inte igår. Nu hoppas jag att detta var vändningen och att det bara fortsätter med gröna siffror. :cheers: |
Får tacka så jäkla mycket Perfa!
Trodde aldrig jag skulle få in resterande pengar som gick till Tradern.. Fick in 83 kr direkt, sen 417 till tradern, fick igenom allt tydligen. Sicken flyt. :hattenav: |
Med gårdagen kom vändningen, känner jag personligen. Nu ska det rulla på fint får man hoppas. Kvällens skörd blir följande:
Ogiltigt spel-ID: 445064 Hemmalaget har fått plocka in Ricky Kling på reserven som gästförare, han är i mina ögon rätt medioker även om han kört bra denna säsong. Sedan har de Gathercole på reserven i par med svensken, väldigt upp och ner. Kan toppscora ibland och vissa kvällar är han verkligen genomrutten. Gästernas reservpar känns om möjligt något stabilare och förhoppningsvis visar de det ikväll. För övrigt känns matchen på pappret som en rätt jämn tillställning, detta ska absolut inte behöva sluta med tvåsiffrig viktoria för hemmalaget om gästerna inte viker ner sig totalt. +9.5 känns minst någon poäng för högt satt. Eagles FTW ATS! Ogiltigt spel-ID: 445076 Har en hög kapacitet och har blandat och gett under 2011 på engelsk mark. Senaste insatserna har dock varit riktigt bra och ikväll blir det minst fem heat på polacken då gästerna kör R/R för Shields. Förhoppningsvis kör han tillräckligt bra för att även få ett sjätte heat (nominerings). Till dubbla slanten måste jag testa med 2u. Ogiltigt spel-ID: 445079 King har ryckt upp sig på sistone efter ett ha varit halvdan under första delen av säsongen på engelsk mark. Han ska vara något större fav mot en i mina ögon rätt rutten förare i Ljung. Svensken är verkligen INTE bra och han kommer ALDRIG bli en världsförare som han själv tror är möjligt. Känns som att hans form är på nedgång efter några halvdana insatser och då brukar det gå troll för honom. Kör med stor sannolikhet även ett extra heat ikväll då laget har R/R för Shields som sagt, men jag tror ändå King kommer vara före med någon poäng trots allt. Ogiltigt spel-ID: 445081 Screen håller till i andraligan, Premier League, mestadels nu för tiden. Där plockar han fina poäng men det är stor skillnad att köra där och i högstaligan. Han har kört två bortamatcher för Brummies under säsongen och kan få det rätt tricky ikväll. Robson på reserven är ALLTID giftig, det spelar egentligen ingen roll vilken bana han är på, han gör alltid bra poäng därifrån och han får säkerligen ta något av sin reservkollegas, Mear, heat. Att han är före Screen med två pinnar ikväll? Jovars, det ska han fixa. |
Hoppas att "+9.5 känns minst någon poäng för högt satt" är just lite för högt.
Middlar East +9.5 1,925 SB och Swindon -7,5 1,95 NB |
Mjaha,dags att eddieh bidrar lite i tråden.Lakeside imponerade senast på Perry Barr, seger i cupen med 41-36.Anmärknigsvärt då laget som regel är usla på bortabana,men uppenbarligen trivdes man de breda kurvorna.Ser att jag och perfa har lite olika tankegångar om Ljung,men iom extraheatet på svensken,och det faktum att han plockade 8 poäng på 4 heat här senast gör att jag för en gångs skull backar honom. :cheers: |