Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-12, 19:57   #1
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

TrilioN plundrar i Sydamerika - Fotboll


Tjoo!

Jag bor i Sao Paulo och har gjort det från November 2010.
Fotboll är min drog och för att få ut det fullt använder jag mig av tippe

Jag har själv aldrig haft en Speldagbok men jag tippar i stortsett varje dag och har även gjort några rekar här på Sharps och på andra hemsidor, dock inte rekatochklart

Varför?

Det va lite si och så i början när jag kom hit och började tippa på Sydamerikansk fotboll. Svårt helt klart men nu när man varit här en tid och lärt sig en hel del om fotbollen här så är det ganska mycket lättare och oddset tycker jag ibland kan vara ganska så överdrivna.

Tänkte väll mest se intresset först hur många som tycker om idén annars får de vara!

Tchaü!
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
roon (+5), Soap (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 19:58   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Bara kör!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 20:02   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Do it!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 20:11   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 39

Starten....
Stats: 50 - 30 - 0
ROI: 110.87%
Vinstprocent: 63.00%

Standard

Det är absolut intressant....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dannep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 20:12   #5
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Bra initiativ! Släng in lite pic's på brassebrudar mellan varven så är kommer denna speldagboken bli min "drog"

Sao Paulo jeje gottegris!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mario (+1)
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 20:16   #6
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul. Detta ska jag följa.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 20:19   #7
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha! Jadu, jag ångrar mig inte att jag kom hit när de gäller brudarna alltså fyfan

Härligt med intresse då ska jag starta med en gång
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 20:57   #8
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-06-12 Botafogo RJ - Coritiba (Campeonato)



Datum: 2011-06-12
Tid: 23:30
Sport: Fotboll
Land: Brasilien
Liga: Campeonato
Match: Botafogo RJ - Coritiba
Period: ft

Spel: Botafogo RJ
Insats:
Odds: 2.10
Bolag:

Motivering:
Botafogo RJ - Coritibia

Ja, första reken och man väljer en som jag trodde skulle vara ganska så "säker" visade sig att något är fel. Botafogos chockhöjds medan X och 2 sänks ganska rejält.


Om vi börjar med bortalaget Coritibia som förra veckan spelade 2a finalmatchen i Copa do Brasil fick se sig besegrade mot Vasco (3-3) totalt och Vasco vann med fler gjorda mål på bortaplan.
Men under slutet av den matchen tryckte Coritibia på allt va dom hade och missade läge efter läge.
Jag tror den matchen sitter kvar både fysiskt och psykiskt.
Inlett säsongen ganska så dåligt med 1-0-2 på de 3 inledande matcherna och måste förbättra sig, men borta mot Botafogo blir det tufft.


Botafogo då?
Ja ett lag från Rio de Janeiro som har ett bra lag men endå inte riktigt räknas som ett topplag.
Dom har börjat med jämnaste början 1-1-1 mot bra lag.
Vinsten kom faktiskt hemma mot självaste Santos som är i final i Copa Libertadores. Förlusten mot Palmeiras borta som är ett storlag i Brasilien och inte är en lätt match för någon.
Inga kända skador och ska ha ett friskt lag på benen.



inbördes:

Inbördes ser de ju mer ljust ut för Botafogo. 4-1-1 i inbördes på hemmaplan visar svaghet för Coritibia.

Brasilero Serie A Botafogo RJ vs. Coritiba 2:0
Brasilero Serie A Botafogo RJ vs. Coritiba 2:1
Copa do Brasil Botafogo RJ vs. Coritiba 3:3
Brasilero Serie A Botafogo RJ vs. Coritiba 2:0
Brasilero Serie A Botafogo RJ vs. Coritiba 4:1
Brasilero Serie A Botafogo RJ vs. Coritiba 0:2

Som sagt vill jag att ni tar hänsyn till oddsförändringarna. Vill ni betta så bör ni vänta tills något innan matchen eller varför inte Live då oddsen kan höjjas mer.

Jag har själv kollat på startelvorna o båda laget och inte sett något allt som bör förklara Botafogos höjning.

GL vid rek!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gervais (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 21:18   #9
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

OT: Mitt råd: njut av livet och åk aldrig tillbaka till Sverige! Tro mig min vän, framtiden finns i Brasilien. Detsamma gäller inte Sverige.
Sett till livets väsentligheter: fotboll, kvinnor och öl (+diverse roliga exportvaror) finns ingen tvekan om att Gud var brasilianare!
Lycka till därborta!

OnT: Jag kommer spela Botofogo idag! Ville kolla med först innan jag placerar, vad tror du skarpa höjningen av oddset för hemmaseger beror på?
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 21:29   #10
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha du värkar veta en del om Brasilien, har du bott här eller ? Jag kommer själv att åka hem i November men har fått erbjudande att stanna... svårt beslut ska sägas.

Ja, snackar man om brudar, och ölen så finns den nog inget land i världen jag har varit i där det finns bättre. Brudarna är sjuuka och för mig är ölen möö bättre här än i Sverige/Danmark. Men samtidigt är väll vädret inget för mig kanske. Jag är väll mer kylig än varm person hehe. 35-40 grader som de va i somras och nu är de mellan 15-20 (Vinter).

Och jag tackar

Angående höjningen letar jag fortfarande men hittar absolut inget vettigt. alla hemsidor visar samma trupp som det inte är något fel på. Spelbolagen tror väll att Coritibia är revansh sugna efter cupen. Men jag tror inte den kommer borta mot Botafogo matchen direkt efter. Såg att det höjts lite ytterligare. jag kommer spela med en liten peng så får vi se om det går vägen
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 21:36   #11
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mycket intressant, skulle själv vilja flytta utomlands en vacker dag. Berätta gärna lite om vad du jobbar med, alltid intressant

Lycka till med spelen, hakar troligen på det första i alla fall. Oddset har rört sig rejält nu.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 21:47   #12
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

,,,,
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder

Senast redigerad av trilion den 2011-06-14 klockan 21:25.
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 21:49   #13
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Ok! Tack, tänkte om du hade någon egen teori..... Trots oroväckande höjning blir det en slant på Botafogo!

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
Jag kommer själv att åka hem i November men har fått erbjudande att stanna... svårt beslut ska sägas.
Länge kvar tills beslutet ska tas och självklart ska du göra det som känns bäst för dig. Vad jag hade gjort vet du redan
När det kommer till värmen....... om du är flexibel så kan Belo Horizonte vara ett alternativ. Mycket trevlig storstad med skönt årent runtklimat och lägre medeltemperaturer. Dock ingen snö haha
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 22:02   #14
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rico Visa inlägg
Ok! Tack, tänkte om du hade någon egen teori..... Trots oroväckande höjning blir det en slant på Botafogo!


Länge kvar tills beslutet ska tas och självklart ska du göra det som känns bäst för dig. Vad jag hade gjort vet du redan
När det kommer till värmen....... om du är flexibel så kan Belo Horizonte vara ett alternativ. Mycket trevlig storstad med skönt årent runtklimat och lägre medeltemperaturer. Dock ingen snö haha
Ja, som sagt revanshlust och en dålig början på serien. Coritibia behöver poäng då dom endast tagit 3 av 9 i serien så långt. Enda jag kan komma på. Men som du säger blir en liten peng bara denna gången. Mest så man har något att följa ikväll !


Jasså! Ja, det har snackat mycket om Belo Horizonte. om ett par månader ska jag ta ledigt någon vecka och utforska brasilien lite mer än Sao Paulo. Belo Horizonte har då nämnst mycket som en jättefin stad som borde besökas. Ska helt klart kollas! några fler ställen du kan rekomendera som man kan besöka iallfall
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-12, 22:03   #15
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Detta ska bli jävligt intressant att följa, lycka till!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td