Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-01, 21:32   #91
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Jag är osäker så var därför jag initierade lite debatt för att samla tankarna.

America är utan tvekan det sämsta laget i ligan och de kommer åka ur så jag tror faktiskt inte de får med sig något inatt heller men 1.65 är gränsfall. Om Bahia stiger över 1.70 så kommer jag spela dem då jag ger runt 60% kanske lite mer för Bahia.

Utan Alessandro får America lita mycket på Kempes framåt som i mina ögon är Serie B klass och de är svaga borta. Var först inne på underspel som dig då jag inte trodde America skulle göra mål men med de defensiva avbräcken hos Bahia vetefan om de inte gör 1. Överspelet är slashat och jag tror det är "rätt sida" om man tog det tidigt så du får hålla tummarna för under,BOL!
Helt klart de samsta laget i ligan de ganger jag sett dom, Baiha ar ett ganska mycket abttre lag men som du sager tycker jag inte det finns varde i 1.65 faktiskt. hade kunnat spela runt 1.75 i mina ogon. Vi fa se, jag hoppas pa underspelet trots avbracken som du sager i Baiha, kanske gar America M bara for 1p.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 21:36   #92
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirmicke Visa inlägg
Hur är Bahias hemmaarena?
Bra tryck?
Funderar på Bahia, tror deras motivation ang nedflyttningstrecket kan räcka för vinst + hemmaplan

Tankar?
De har ett hyffsat tryck pa laktaren, har bara sett 1 match nar dom haft hemmaplan och det var nar dom motte Corinthians. Hyffsat tryck var de da, ganska stor arena men inget storlag det marktes i den matchen iallafall. Det va bara Corinthians anhangarna man horde.

Nu moter dom ett betydlig samre och mindre lag an Corinthians, jag tror inte pa nagot publiktryck i denna matchen.


Som Vlad sager sa saknas dar spelare i Bahia och jag kommer inte kora nagot spel. Om inte oddset okar till ca 1.75 vilket jag tvivlar.

Jag ar inte fortjust i denna matchen och underspelet blir mitt enda. Kommer fler matcher pa lordag, samlar mig tills dess.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 23:05   #93
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Nu gör du mig lite orolig då jag har spelat på överspel i matchen mellan Bahia vs America MG. Enligt statistiken verkar America MG läcka som ett såll där bak och har de tre senaste bortamatcherna släppt in 8 mål.

Nu kan jag inget om brasiliansk fotboll så jag kan mycket väl vara helt ute då det finns fler saker som kan påverka en match.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 23:22   #94
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Nu gör du mig lite orolig då jag har spelat på överspel i matchen mellan Bahia vs America MG. Enligt statistiken verkar America MG läcka som ett såll där bak och har de tre senaste bortamatcherna släppt in 8 mål.

Nu kan jag inget om brasiliansk fotboll så jag kan mycket väl vara helt ute då det finns fler saker som kan påverka en match.
Det går rätt bra för dig för att inte kunna något. Kollar ditt sheet ibland när du spelar Brasilien el Argentina och undrar "hur tänker han där med överspel när de saknar hela frontlinjen" men du får in spelen,stundtals under de mest mystiska av omständigheter. Antingen har du helt galen tur eller så vet du mer än vad du låtsas om

BOL till dig också då det inte blev något spel för mig på denna,någon av er kommer iaf vinna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 23:38   #95
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Det går rätt bra för dig för att inte kunna något. Kollar ditt sheet ibland när du spelar Brasilien el Argentina och undrar "hur tänker han där med överspel när de saknar hela frontlinjen" men du får in spelen,stundtals under de mest mystiska av omständigheter. Antingen har du helt galen tur eller så vet du mer än vad du låtsas om

BOL till dig också då det inte blev något spel för mig på denna,någon av er kommer iaf vinna
Scratch that,1.72 nu på Pinny. Let's go Bahia
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 00:05   #96
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Scratch that,1.72 nu på Pinny. Let's go Bahia
önskar dig lycka till! jag tycker inte oddsen lockar fortfarande...
Känns som en öppen match med skadorna men vi får se och det blir en stream på denna matchen!

Hjälper till med Bahia!

KÖR VI!
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 02:28   #97
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kusligt, exakt så som jag hade tänkt mig. En jämn match med dålig offensiv. grymt tråkig men krånglade mig igenom matchen trots allt...

Underspelet satt ju galant och att voida 1-X-2 visade sig lönsamt.
Nu blir de vila tills lördag.

::::::
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirmicke (+1), pittaluga (+10)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 07:39   #98
 
sirmickes avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 195
Standard

Jag spelade 1
Trodde motivationen skulle räcka till

Bägge lagen har bevisat nu att det är bara till att spela MOT dom i fortsättningen
Precis som mot Rögle i Elitserien ett x antal år sedan
Man vann på allt om man spelade mot Rögle

EDIT:
Tack förresten för att du hade en bra rek och bra tankar

Senast redigerad av sirmicke den 2011-09-02 klockan 07:40.
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 08:36   #99
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Det går rätt bra för dig för att inte kunna något. Kollar ditt sheet ibland när du spelar Brasilien el Argentina och undrar "hur tänker han där med överspel när de saknar hela frontlinjen" men du får in spelen,stundtals under de mest mystiska av omständigheter. Antingen har du helt galen tur eller så vet du mer än vad du låtsas om

BOL till dig också då det inte blev något spel för mig på denna,någon av er kommer iaf vinna
Statistik och mycket tur är vad jag har haft. Tar aldrig hänsyn till laguppställningar eller något annat, utan kollar bara på formen.

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
Kusligt, exakt så som jag hade tänkt mig. En jämn match med dålig offensiv. grymt tråkig men krånglade mig igenom matchen trots allt...

Underspelet satt ju galant och att voida 1-X-2 visade sig lönsamt.
Nu blir de vila tills lördag.

::::::
Din kunskap väger mer än min tur .
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 09:28   #100
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Statistik och mycket tur är vad jag har haft. Tar aldrig hänsyn till laguppställningar eller något annat, utan kollar bara på formen.


Din kunskap väger mer än min tur .
Det där bygger jag mina totaler på med, det finns alltid spel att finna som trycks upp omotiverat högt av public eller som öppnar för högt och droppar. Gäller bara att hitta dessa sen spelar laguppställningar och skit mindre roll i långa loppet. De är ju ändå inräknade i oddsen som sätts.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 12:40   #101
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det där bygger jag mina totaler på med, det finns alltid spel att finna som trycks upp omotiverat högt av public eller som öppnar för högt och droppar. Gäller bara att hitta dessa sen spelar laguppställningar och skit mindre roll i långa loppet. De är ju ändå inräknade i oddsen som sätts.
Jo, men ta exempel denna matchen där under 2.5 droppat ner till 1.66 och över höjts till 2.35.

Enligt min uppfattning bara satta odds beroende på form och historik.
Visst nu hade de ju back problem i Bahia men vad gör de när lagen har gjort minst mål i hela ligan?
Behövs ingen speciellt bra backlinje för att stoppa div 2 anfallare.
Sånt man måste veta faktiskt.
Har för mig att de var du som sa: - 2 lag som gör mycket mål brukar ofta sluta i under när dom möts.
Även om detta handlar om 2 lag som släpper in mycket mål.
Ungefär samma sak i detta läget

Men alla matcher kan sluta i över/under gäller ha en gnutta tur också.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 03:40   #102
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ny omgång och jag börjar med Lördagens 3 matcher:

Förra gången hade Cruzeiro en hel de spelare borta, nu får Figuriense möta Sao Paulo som lider med spelarförluster.

11 spelare borta i Sao Paulo inför dagens match.

Luis Fabiano, Bruno Uvini, Denilson, Fernandinho,Canete,Dagoberto,Lucas,Piris,Jean,Juan och Wellington

Dessa spelarna borta pga. Skada eller avstängning.

Dagoberto,Fernandinho,inlånade Denilson,Wellington samt backen Juan är nyckelspelare och utan dessa tvivlar jag på Sao Paulos chanser.

Truppen:
Rogério Ceni e Denis.
Rhodolfo, Xandão, Luiz Eduardo, Rodrigo Caio e João Filipe.
Danilo e Henrique Miranda.
Casemiro, Carlinhos, Cícero, Rivaldo, Marlos, João Felipe.
Henrique, Willian e Bruno.
Inga av nyckelspelarna med (förutom målvakten Ceni)


Figuriense slog Cruzeiro som väntat då Cruzeiro saknade ca 7 spelare och nu är det samma sak även om motståndet är något bättre.
Men med de spelarna borta + hemmaplan kan jag inget annat än låta bli att testa Figuriense i denna matchen.

Ogiltigt spel-ID: 491662



Fluminese
Backen Leandro samt den store målskytten Fred saknas efter avstängning.
Dock får man tillbaka den andre anfallaren Rafael Moura som gjort 8 mål totalt hittils i år.

Atletico ångar på i ligan med 5 raka vinster!!
De har verkligen byggt upp något och de har med en lättnad lämnat botten och börjat klättra uppåt.


Dock möter man ett starkt Fluminese borta, Fluminese saknar sin store målskytt Fred, han tillsammans med Deco sköter det offensiva i detta lag och finns inte en av dom med kan det se virrigt ut.
Jag tror att Atletico kommer ta de lite försiktigt, man har lämnat bottenträsket och tagit sig upp och nu ska man väll sikta på att stanna där.
Fluminese som sagt utan store målskytten kommer inte göra många mål och jag tror på ett underspel.
Båda lagen har också 3/4 senaste matcherna över 2.5. känns som ett stopp idag.

Förra mötet hemma i Fluminese slutade 1-0.

Ogiltigt spel-ID: 491663



Viktigt bottenmöte!

Atletico och Avai ligger precis vid varandra i botten och denna matchen liknar lite Baiha-America M men jag tror inte riktigt på samma resultat.

Atletico fick en fin vinst i "Atletico derbyt" men innan dess inte vunnit på hela 9 omgångar.

Avai har endå gjort de bra och slog Ronaldinhos gäng med 3-2 hemma samt 3-2 vinst igen innandess mot Figuriense.
Faktiskt bortaplan som varit den bästa poängindrivaren för Avaí denna säsongen.
Avai har visat att dom kan klara sig över nerflyttningsstrecket, jag tror inte samma sak för Atletico M.
De bör åka ner till Serie B denna säsongen.

Avai ligger även 6.a i formtabellen. 10 p på 6 senaste matcherna. Atletico ligger näst sist med 3 p.

Ogiltigt spel-ID: 491664



GL!
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zzzleepy (+3)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 14:34   #103
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Figuriense droppat till 2.10.

Värkar som att dom börjar förstå läget i Sao Paulo.

Kommer lägga en högre insats på den.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-04, 00:20   #104
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det var någon på mIRC som skrev : glöm och gå vidare.

Ska försöka men uschuschusch vilken hemsk natt.

Då jag ska upp tidigt och kommer vara borta hela Söndagen kan jag inte ge er några större rekar idag.

Cruzeirö har ett bättre lag i grunden, att få med sig vinst ellet kryss låter inte fel.

Ogiltigt spel-ID: 492944



7 bortamöten mot Coritibia, 1 förlust 3 oavgjorda 3 vinster för Corinthians.
De vet hur man tar poäng mot Coritibia och jag testar en DNB.
Corinthians blir nu jagade av flera lag och efter en svår tid hoppas man senaste vinsten mot Gremio ska vara vändningen.

Ogiltigt spel-ID: 492949




20/11/2010 Brasilero Serie A Gremio vs. Atletico PR 3:1
05/07/2009 Brasilero Serie A Gremio vs. Atletico PR 4:1
22/06/2008 Brasilero Serie A Gremio vs. Atletico PR 3:0
28/07/2007 Brasilero Serie A Gremio vs. Atletico PR 1:1
13/08/2006 Brasilero Serie A Gremio vs. Atletico PR 2:0

Så lyder de senaste mötena hemma för Gremio, inte en enda förlust och verkar vantrivas mot Atletico hemma. Atletico har även formproblem medans Gremio gör de hyffsat och var nära skräll mot Corinthians förra matchen.

Ogiltigt spel-ID: 492956



Flamengo förlorade borta mot bottenlaget Avai och det smärtar, nu har man i mina ögon ett lättare motstånd i Bahia och även de på hemmaplan. Man vill få tillbaka fansens förtroende och man gör de med siffror.
Flamengo har även gjort flest mål i serien nämligen 35 st och de vet var målet står.

Ogiltigt spel-ID: 492958



Försöker rycka upp mig lite, och ber om ursäkt för de korta rekarna idag som sagt..
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SPADERMAN (+5)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-04, 20:36   #105
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 438


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får tacka för överspelet i flamengo inne efter 35 min
ottis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td