Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-23, 04:03   #61
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En match som började lugnt och slutade med storm..

1.a halvlek inget att prata om egentligen, ett par missar av Santos (Neymar) men annars lugnt spel.

2.a halvlek

Mål i 46 min signerat Neymar med ett distinkt-avslut och det stog 1-0 och då som väntat började Penarol med offensiven.
Det öppnaddeee yttor herregud och 2-0 kom.
Sen kom dock Penarol något igång men var endå förskräkligt dåliga men fick in ett mål och matchen slutade 2-1.

Tråkigt slut då efter signalen de sprang in fans på plan och började slåss mot Penarol spelarna och sedan var det slagsmål spelare mot spelare...

Tråkigt slut men en härlig match och dessutom konstig nog efter 0-0 i första halvlek så gick över 2.5 in.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-29, 01:11   #62
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vi gör ett litet försök med att få lite liv här. ett par vinster kanske kan pigga upp stämningen.

Jag riktar in mig på Serie A denna gången då de kommer gå bättre (antagligen)

Ogiltigt spel-ID: 428080



Cruzeiro fick till slut en fin vinst hemma mot Coritiba i förra matchen och nu börjar väll då klättringen till de högre regionerna där dom hör hemma.
Dock en en riktigt tuff match borta mot Vasco.
Vasco som gjort en bra inledning men såg allmänt segt ut (trots vinst) borta mot Atletico G. och frågan är inte om viljan i Cruzeiro är lite vassare än i Vasco. Dock är inte Vasco ett lag att räkna bort och DNB får hjälpa till.

Ogiltigt spel-ID: 428081



0-5!! blev de mot Corinthians för Sao Paulo. det enda det snackas om just nu och Sao Paulo fick sin första nit i årets upplaga av Serie A. De bevisade att den kända målvakten Ceni + backlinje verkligen inte kan hålla tätt trots allt som man trott.
Tror även revanshlust finns efter den pinsamma insatsen och bevisa för hemmafansen att det var en tillfällighet.

Ogiltigt spel-ID: 428083



5-0 som sagt för Corinthians och frågetecknen för Liedson och Willian har försvunnit och kombination gör just nu succe.
Corinthians ligger 2 p bakom 1an Sao Paulo men har 1 match mindre spelad och Bahia som har 2 raka vinster och som ska ligga i de nedre regionerna kommer få en tufff match..


3 spel som avgör dagbokens öde
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1), Soap (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-30, 01:29   #63
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så dum man känner sig som ska köra något säkrare, men man skulle kört raka 2.an.

men men

3-0 Cruzeiro och första spelet in. nu väntar 20 min paus tills Sao Paulo och Corinthians matcherna börjar.
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-30, 11:49   #64
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Forbannat trakigt att ramla pa mallinjen...

Cruzeiro satt.
Corinthians vann.

Men 2-0 i Sao Paulo... Kunde de inte bara blivit 1 mal till och en 3/3 for natten?
Nej.

Det blev en 2/3 och for vall vara nojd med det..

Kan sagas att jag kommer aven att tippa i Copa America trots att det inte bara ar Sydamerikanska lag som deltar

Kommer komma med lite tipps i brasseligan inatt inom kort och aven ett skytteligan spel i Copa America!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SPADERMAN (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-30, 19:30   #65
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inga jatteodds infor ikvall tyvarr..

Men hittade 2 spel som testas dock.

Ogiltigt spel-ID: 429095



Palmeiras har inte riktigt det storlag som de egentligen ska ha och ar pa tok for ojamna. Ibland lossnar det rejalt men da dom inte har de offensiva kvaliteerna fastnar det och idag da matchen spelas pa Neutral-plan testas under-spelet.

Ogiltigt spel-ID: 429100



Internacional, en av dom battre klubbarna i ligan har haft en tuff inledning. Inte alls spelat daligt men bollarna har gatt stolpe ut. Atletico som inte vunnit pa 4 matcher har tappat i ligan och rasat. 0,+0.5 testas till ca 2.

Imorgon kommer jag borja med Copa America och kan redan nu beratta att mitt lille skyttespel som jag redan rekat om i Copa America forumet blir pa Diego Forlan!

Ogiltigt spel-ID: 429110



Diego som gjorde de sa bra i VM med Uruguay. 4 plats och delad 1 i skytteligen. Han har fortsatt den fina formen i traningsmatcherna och han ar en av nyckelspelarna i laget.
Spelet stangs 2/7/2011 02:45.

GL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-01, 01:33   #66
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Fint med Palmeiras för din del. Skulle rygga den. Men dum i huvudet som jag är, lade jag mitt vad på Ö 2.5 mål av någon sjuk anledning. För trött eller nått, förstår inte va som hände. Sjukt störande :/
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-01, 03:02   #67
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Fint med Palmeiras för din del. Skulle rygga den. Men dum i huvudet som jag är, lade jag mitt vad på Ö 2.5 mål av någon sjuk anledning. För trött eller nått, förstår inte va som hände. Sjukt störande :/
Äh, kunde lika gärna gått över med 2 mål innan halvlek. Hade väll lite flyt. Bara att jobba vidare !



Underspelet satt i palmeiras
Internacional vann med förkrossande 4-0 och även handicap satt till 1,975

Fin natt med 2 vinster av 2.

Imorgon-kväll blir de sikte på Copa Amerika!

trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-01, 07:45   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Tack! Vässat din form inför Copa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+1)
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-01, 07:53   #69
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får tacka för underspelet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+1)
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-01, 10:34   #70
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dompa Visa inlägg
Tack! Vässat din form inför Copa
Ja, det behövs inför Copa America

Dock kommer inte rekarna för än sent ikväll då man är iväg hela dagen

Ha en bra speldag!
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-02, 02:30   #71
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Omgång 1

Han inte tippa innan Argentinamatchen men hade väll inte hittat något värde endå.

Har tagit ut 3 hyffsade spel ska erkännas.
Detta blir mer att rygga på eget betänk då de inte var lätt att hitta några fina odds.

Ogiltigt spel-ID: 429927



Kanske de svåraste?
Paraguay med vasse Barrios, Santa cruz och Valdez i spetsen ska sänka Ecuador på egen hand.
Dock tycker jag att Ecuadors offensiva inte sett så pjåkig ut och lånskotten har suttit som aldrig förr.
Tror de kan bli en jämn match med mål åt båda hållen.

Ogiltigt spel-ID: 429924



Mexico som skakats av skandaler och dopning ska nu ta sig an Chile utan sina stjärnspelare.
Chile med Suazo och Alexis Sanches och som gjorde ett bra VM med snabba spelare.

Ogiltigt spel-ID: 429925



Har sett Perus träningsmatcher och har inte imponerats ett dugg. Vann mot Senegal förra med 1-0 i 90 trots 2 röda i Senegal.
Uruguay som jag ser som en jätte-nation nu efter VM faktiskt tror jag kommer kunna spränga in mål. De har anfallarna som Forlan,Suarez och Cavani. 3 av europas hetaste anfallare och Forlan som jag redan tror på som skytteligavinnare tror jag kommer få en fin start.


Som sagt. Svårt med låga odds men tycker endå dessa är värda en liten slant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-05, 08:43   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Inledningen av Copa verkar vara mer svårtippad än vad man tror..

Många överskattade lag som inte riktigt får till det..men jag tror att det i slutändan ändå kommer att vara favorittippade lagen i Semi- och Final.

Fortsätt gärna med nya analyser och rekar på fortsättningen av turneringen.

Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-05, 11:56   #73
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dompa Visa inlägg
Inledningen av Copa verkar vara mer svårtippad än vad man tror..

Många överskattade lag som inte riktigt får till det..men jag tror att det i slutändan ändå kommer att vara favorittippade lagen i Semi- och Final.

Fortsätt gärna med nya analyser och rekar på fortsättningen av turneringen.

Nja, tyvarr blir de vall slutet for den turneringen for min del.
Har kollat pa matcherna och ser bara en anledning till de konstiga resultaten...
Kyla.
Det ar 10 grader om inte mindre och det skadar matcherna totalt.
Brasilien Serie A kommer jag rikta in mig pa och kommer kanske kora nagot smatt spel i fortsattningen pa Copa med det kommer inte bli mycket.


Fruktansvart tipps av mig, sorry for det...

Skont nog fick jag in Chile iallafall.

Kommer att ta sikte pa Serie A dar de gar battre i tippset. Men nagot lite pa Copa America.

Nasta omgang ar Torsdagsnatten och kommer komma med tipps till det senare idag.
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-05, 12:04   #74
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 310
Standard

ser fram i mot att följa när du plundrar sydamerika!och kommer rygga med medelstor unit
tobbeni är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 15:00   #75
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, Serie A gar battre. Copa Amerika far vanta for min del...

Matcher spelas inatt och jag har valt hela 4 tipps. Skulle de ga nagorlunda sa tar jag aven de sista matcherna imorgon.

Ogiltigt spel-ID: 433309



Avai.. ligger nast sist och har plockat endast 2 poang pa de forsta 5 matcherna. Maaan va sa nara att ta sin forsta 3 poangare i forra matchen men en sen kvittering pa overtid gjorde de till 2-2. Bahia som tryckte sonder Corinthians totalt och gamle MFFaren junior va nara flera ganger. Men nu ar det dags for Avai att ta sin forsta 3 poangare. Sa daliga ar dom inte och trycket pa hemmaplan kommer att hjalpa dom.

Ogiltigt spel-ID: 433334



Som jag namnde i forra omgangen sa ar det nu Cruzeiro ska ta klivet upp i de hogre regionerna dar dom ska vara. Man moter idag ett svagt Gremio som hade det oerhort tufft mot Avai i forra omgangen och fick aven ett rott kort och en gubbe avstangd. Hemmaplan, finfin bortavinst med 3-0 och ett skadefritt Cruzeiro ska kunna sla ner sin motstandare idag.

Ogiltigt spel-ID: 433315



Ceara har faktiskt trots sni tabellplacering imponerat pa hemmaplan i mina ogon. Det skulle ha varit en vinst mot Sao Paulo men en missad straff och ett baklangesmal forstorde det. En faktiskt bra defensiv men lite krangilgare offensiv gor dett till ett helt okej lag. Atletico MG som inte vunnit pa ett tag nu ska forsoka ta ner ett Ceara idag men jag tror inte det behover betyda mal.

Ogiltigt spel-ID: 433333



Ni som sett Corinthians kanske vet lite hur de fungerar?
Som Coritnhians fan vet jag att deras taktik gar ut pa att ha en ledning och sedan gora allt for att halla den. Lite mer europeiskt kanske? Vasco som har rasat lite efter den fina starten kommer gor allt for att bara fa med sig poang fran Corinthians hemmaplan Pacaembu. Malsnalt?


Vi far hoppas!

GL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td