Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-25, 12:59   #241
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laban1982 Visa inlägg
Idag fungerar inte infoga fotbollen
Jupp samma här.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 13:06   #242
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laban1982 Visa inlägg
Idag fungerar inte infoga fotbollen
Dessvärre är källan död fortfarande, trist va det ska va instabilt nu på sistone. Jobbar fortfarande på bättre alternativ.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 21:00   #243
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Funkar nu
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-26, 10:23   #244
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jAG LA IN MIN FRÅGA SOM VANLIGT PÅ FEL STÄLLE. UNDRAR VARFÖR VISSA FAVO I SPREAD ÄR BORTA. ÄR DET FÖR ATT DE ÄR TRÖTTA PÅ BLIXTHS RYGGNINGAR.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-26, 11:05   #245
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
jAG LA IN MIN FRÅGA SOM VANLIGT PÅ FEL STÄLLE. UNDRAR VARFÖR VISSA FAVO I SPREAD ÄR BORTA. ÄR DET FÖR ATT DE ÄR TRÖTTA PÅ BLIXTHS RYGGNINGAR.
Som qirren skrev i andra tråden är det helt enkelt så att de tagit bort sina sheets ut databasen och då försvinner de gör alla.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-26, 11:57   #246
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Som qirren skrev i andra tråden är det helt enkelt så att de tagit bort sina sheets ut databasen och då försvinner de gör alla.
TACK ROBIN FÖR SVARET
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 14:06   #247
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

En fundering...

Hur gör man för att komma in på listan över "Top all time spreedsheets"?
Står att man skall ha lagt minst 50 spel för att vara på listan och det har jag gjort men ser inte mitt sheet där ändå?

Vore tacksam och förklara om det är något jag skall göra för att synas där. Inte för att jag vill skryta men det skulle vara roligt att vara med och tävla emot sig själv för en bättre placering.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 14:32   #248
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av umebon Visa inlägg
En fundering...

Hur gör man för att komma in på listan över "Top all time spreedsheets"?
Står att man skall ha lagt minst 50 spel för att vara på listan och det har jag gjort men ser inte mitt sheet där ändå?

Vore tacksam och förklara om det är något jag skall göra för att synas där. Inte för att jag vill skryta men det skulle vara roligt att vara med och tävla emot sig själv för en bättre placering.
"50 spel" gäller allmänt för listorna, håller med om att det är otydligt
För att komma in på "Top all time spreedsheets" krävs i nuläget minst 200 avgjorda spel.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-03, 16:00   #249
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Tack för infon...3 veckor kvar då att spela. Vore skoj att ta sig in där!!
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-05, 11:12   #250
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Bara jag som har problem med tennisen i infoga? Jag kanske alltid är tidigt ute men jag hittar bara gamla matcher.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-05, 11:48   #251
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Bara jag som har problem med tennisen i infoga? Jag kanske alltid är tidigt ute men jag hittar bara gamla matcher.
Matcherna uppdateras på natten så om du letar efter en match vars spelare inte var klara förrän tidigare under pågående dag så kommer inte matchen dyka upp förrän efter natten. Kommer komma ett bättre system som löser bland annat detta men dröjer lite.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-05, 14:41   #252
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 236


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej!

Jag fixa precis ett Spreadsheet så skulle jag lägga in mitt första spel missade då att låsa det sen råka jag trycka fel så där kom upp ett spel till inte samma utan där står inget men den råka jag låsa hehe kan man ta bort den?



vill alltså bli av med den som där inte är något spel

Tack
BOSSE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-05, 15:45   #253
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOSSE Visa inlägg
Hej!

Jag fixa precis ett Spreadsheet så skulle jag lägga in mitt första spel missade då att låsa det sen råka jag trycka fel så där kom upp ett spel till inte samma utan där står inget men den råka jag låsa hehe kan man ta bort den?



vill alltså bli av med den som där inte är något spel

Tack
Nej du kan inte ta bort det själv, men det är ju ingen mängd spel så ta bort sheetet och gör ett nytt och bokför rätt. Eller voida det felaktiga spelet!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-05, 20:13   #254
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
"50 spel" gäller allmänt för listorna, håller med om att det är otydligt
För att komma in på "Top all time spreedsheets" krävs i nuläget minst 200 avgjorda spel.
Hoppas man kommer med när man har 2000 spel, jag har ju bara 600 spel
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-05, 21:24   #255
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Matcherna uppdateras på natten så om du letar efter en match vars spelare inte var klara förrän tidigare under pågående dag så kommer inte matchen dyka upp förrän efter natten. Kommer komma ett bättre system som löser bland annat detta men dröjer lite.
Ok tack
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td