Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-02, 04:34   #31
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 34
Standard

Vilken är sidan där det är mest sannolikt att bli uppkollad i samband med ett bonushoreuttag på annan identitet? Är det Betsson kanske, de hade väl fått någon utmärkelse för bolaget med störst säkerhet?
Vodd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-11, 23:10   #32
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vodd Visa inlägg
Vilken är sidan där det är mest sannolikt att bli uppkollad i samband med ett bonushoreuttag på annan identitet? Är det Betsson kanske, de hade väl fått någon utmärkelse för bolaget med störst säkerhet?
Betsson är det bolag som jag haft mest problem med, ja. Betsson och Betsafe stänger ned konton som ingen annan.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-12, 11:01   #33
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Ställ en dator hos personen vars identitet man använder som man ansluter via för att spela så lär man ju iaf få korrekt och oanvänd ip.

Om dom nu ändå är med på det att nån tex kan ringa etc så lär ju inte det vara nåt större hinder heller.

Kan man ju skänka datorn och ge % på vinsterna som tack när man gått genom alla eu bolag
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-12, 11:27   #34
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
Ställ en dator hos personen vars identitet man använder som man ansluter via för att spela så lär man ju iaf få korrekt och oanvänd ip.

Om dom nu ändå är med på det att nån tex kan ringa etc så lär ju inte det vara nåt större hinder heller.

Kan man ju skänka datorn och ge % på vinsterna som tack när man gått genom alla eu bolag
Raspberry Pi
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-12, 11:32   #35
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snitch Visa inlägg
Raspberry Pi
whatever works, kan ju även ge dom en ny laptop och använde Pin hos nästa polare när du raidat alla eu-bookies
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 14:58   #36
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska bonushora på en flickväns identitet.
tänkte skapa ett netteller/moneybokers i hennes namn, sätta in pengar via hennes konto, skapa konto på bolagen i hennes namn, hemma hos henne på hennes internet.
vattentät?

Måste jag även göra det med hennes dator och undvika bolag som jag har loggat in på mitt konto via wifi?
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 15:11   #37
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Koppla upp din mobil till datorn? Borde rimligtvis få ett annat ip?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 15:44   #38
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Ska bonushora på en flickväns identitet.
tänkte skapa ett netteller/moneybokers i hennes namn, sätta in pengar via hennes konto, skapa konto på bolagen i hennes namn, hemma hos henne på hennes internet.
vattentät?

Måste jag även göra det med hennes dator och undvika bolag som jag har loggat in på mitt konto via wifi?
Kom ihåg att Betsafe, Betsson, Nordicbet ofta ringer sina kunder för verifikation innan de betalar ut något. De är extremt kinkiga och griniga. Även Betway och Betfair har ringt mig.

Därför är det svårt att hora via kvinnors identiteter, du kan inte själv sköta samtalet utan måste instruera henne.

Min erfarenhet är att de sällan ringer konton i manliga namn när det kommer till uttag, de ringer oftare kvinnor eftersom kvinnor som bettar är ovanligt och sticker ut.

Använd internetdelning via din smartphone, rensa all internethistorik/alla cookies efter att du kört.

Står din flickvän skriven på samma adress som du så kan de ta bort pengar som anses vara bonuspengar (och sådant du anses ha "tjänat" med bonuspengarna). Har inte hänt mig dock.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 20:30   #39
krm
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 12
Sharp$: 54
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vodd Visa inlägg
Vilken är sidan där det är mest sannolikt att bli uppkollad i samband med ett bonushoreuttag på annan identitet? Är det Betsson kanske, de hade väl fått någon utmärkelse för bolaget med störst säkerhet?

Är det främst i samband med uttagen de kollar upp användaren eller var har ni för erfarenheter?
krm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-04, 14:30   #40
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Körde ett uttag på betsson via en kvinnas identitet. Slapp all form av kontroll när det var dags att ta ut bonus. Använde dock hennes kreditkort.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-20, 19:15   #41
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Jag tänkte också testa detta med ny identitet för omgång 2 av bonushoreri. Störigt att så många bolag inte ger bonus med Skrill längre bara... Har motvilligt fått låna en polares ID mot 2000 spänn oavsett hur det gå för mig, men det är ganska begränsat när jag bara kan använda skrill och inget kreditkort (han är inte sugen på att ge mig hans uppgifter på kreditkortet). Har gjort som många andra här i tråden, skaffat eget Skrill-konto, tänkte föra över en klumpsumma till det kontot och använda som insättning hos bookies. Köpt ett kontantkort som ska bli "hans nummer". Egen dator med dynamiskt IP för hans konton. Det här med VPN känns overkill då, vad kan jag tjäna på det?
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 15:14   #42
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Namnam Visa inlägg
Jag tänkte också testa detta med ny identitet för omgång 2 av bonushoreri. Störigt att så många bolag inte ger bonus med Skrill längre bara... Har motvilligt fått låna en polares ID mot 2000 spänn oavsett hur det gå för mig, men det är ganska begränsat när jag bara kan använda skrill och inget kreditkort (han är inte sugen på att ge mig hans uppgifter på kreditkortet). Har gjort som många andra här i tråden, skaffat eget Skrill-konto, tänkte föra över en klumpsumma till det kontot och använda som insättning hos bookies. Köpt ett kontantkort som ska bli "hans nummer". Egen dator med dynamiskt IP för hans konton. Det här med VPN känns overkill då, vad kan jag tjäna på det?

1. Fotografera id i smyg nästa gång, alternativt en nära släktings.
2. Fotografera en räkning med adress, hela pappret, alla kanter ska synas osv.
3. Lär dig vilka siter som har det som standardförfarande(t.ex ladbrokes) och undvik dessa nästa gång du kör på en annans identitet.
3. Har aldrig någonsin blivit uppringd av ett spelbolag, men de brukar stå och dela ut gratis kontantkort så det är väl lika bra det.
4. Ut och räkna själv vad du kan tjäna på dina bonusar.
Men vanligtvis ska du omsätta din insats och bonus 4-6 gånger, alltså 8-12 tusen. Har du otur när du tradar du så kostar det drygt 8000*0.035 till 12*0.035 dvs 280-430 SEK för att låsa upp en 100% insättning upp till 1k med "normala" omsättningskrav. Annars kan du komma undan med 35 SEK, vilket är rätt bra.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 21:40   #43
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Jag har faktiskt legat på över 95% av utbetald bonus under första omgången, tack vare en del arbing. Och jodå, jag tror jag kommer kunna gå plus fast jag pröjsar honom 2000:-, men det är ju definitivt mer begränsat än om jag hade fått använda ett personligt kreditkort också! Är väl typ Unibet, Bet365, Betsson/Betsafe, Nordicbet och Superlenny som jag kommer på på rak arm som inte har begränsat sin bonus från att användas med Skrill...
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 22:59   #44
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 290
Standard

Om folk här vill ha möjlighet att bonushora på allvar så pma mig!

Ett krav är att ni vet hur man bonushorar på flertalet sidor tidigare! Inga nybörjare tack, utan endast ni som kan detta kan maila mig!

Vi kan ha nytta av varandra!


Mvh

Senast redigerad av Niclas_a den 2014-11-28 klockan 11:02.
Niclas_a är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-27, 23:37   #45
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 290
Standard

Mailen strular väldigt mkt!
Inte kunnat läsa några mail!

Skicka pm istället om ni försökt maila mig direkt till den mailen!


Mvh
Niclas_a är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td