Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-28, 02:07   #46
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Nattens bästa tips: De bästa e att sluta prata om de på ett öppet forum över nätet. Använd skype om ni vill hjälpa varann. Alt PM.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-28, 11:03   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 290
Standard

Väldigt sant..! Inget öppet hur ni gör osv. Godis att läsa för bolagen och Sedan ändra sina rutiner!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Niclas_a är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 18:47   #48
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 7
Sharp$: 116
Standard

:kr
Danniman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 15:57   #49
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Hur löser ni ert bonustrejdande i annan persons identitet rent praktiskt? Får ni låna personens kredit-/bankkort och bankuppgifter eller gör hen insättningar och uttag åt er?
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-01, 22:41   #50
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Det är rätt ovanligt att någon är beredd att ge en kortuppgifter.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 18:46   #51
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 732
Standard

Bonus


Någon som fortfarande är aktiv?
ffrusciante är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-18, 23:38   #52
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 31
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ffrusciante Visa inlägg
Någon som fortfarande är aktiv?
Ja, det kan man säga!

Hur går det för dig?
Skotten84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-21, 09:34   #53
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 34
Sharp$: 157
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Hur löser ni ert bonustrejdande i annan persons identitet rent praktiskt? Får ni låna personens kredit-/bankkort och bankuppgifter eller gör hen insättningar och uttag åt er?
Annars kan dom sätta in pengarna på en E-plånbok typ skrill eller liknande.
Då kan du få tillgång till deras pengar utan att dom lämnar ut deras bankkort osv.
Mastermind är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-21, 17:44   #54
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Tror ni det är lugnt om man reggar på en oanvänd ip sen lägger själva spelen på typ mobilt nätverk?
Spelar det någon roll vilken ip man lägger själva spelen från?
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-21, 17:50   #55
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Tror ni det är lugnt om man reggar på en oanvänd ip sen lägger själva spelen på typ mobilt nätverk?
Spelar det någon roll vilken ip man lägger själva spelen från?
Ja det spelar roll vilket IP du lägger spelen ifrån. Det syns givetvis, så varken regga eller använd ditt nya bonuskonto ö.h.t. med en IP-adress som redan är kopplad till ett spelkonto på samma site.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-21, 17:55   #56
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Ja det spelar roll vilket IP du lägger spelen ifrån. Det syns givetvis, så varken regga eller använd ditt nya bonuskonto ö.h.t. med en IP-adress som redan är kopplad till ett spelkonto på samma site.
Tusen tack
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-21, 20:15   #57
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mastermind Visa inlägg
Annars kan dom sätta in pengarna på en E-plånbok typ skrill eller liknande.
Då kan du få tillgång till deras pengar utan att dom lämnar ut deras bankkort osv.
Hur gör du för att plocka ut pengarna från Skrill sen då? Skickar du till ditt egna Skrill eller tar du ut från deras till deras egna bankkonto? Inte rädd för att frågor skall komma på varifrån du fått pengarna om du skickar från deras Skrill till ditt egna och sen tar ut till ditt egna bankkonto?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-21, 21:11   #58
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

skicka pm till varann
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-22, 00:49   #59
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 31
Standard

Vet ej om den här artikeln har lagts upp förut. Extremt viktigt när man kör bonustrading är att köra privatsurf, speciellt om mer än en person använder samma enhet, precis av den här anledning:

https://www.geegeez.co.uk/iesnare-ho...-own-computer/
Skotten84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-25, 21:07   #60
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skotten84 Visa inlägg
Vet ej om den här artikeln har lagts upp förut. Extremt viktigt när man kör bonustrading är att köra privatsurf, speciellt om mer än en person använder samma enhet, precis av den här anledning:

https://www.geegeez.co.uk/iesnare-ho...-own-computer/
Återupptar denna tråd angående detta, blev för mycket liv i bonustrading tråden angående att bonushora på andra identiteter.

Kör på en mängd mobila bredband routers, har dock ett nytt sim kort med surf till varje person jag kör på så jag får en Helt ny IP. Tar bort Cookies + Cache samt har kollat så jag ej har IEsnare, verkar ha klarat mig från det.

Konfiskerad av just Betsafe nu sista veckorna på flera personer, någon som har en teori om varför eller råkat ut för samma? Finns det något nytt utomjordiskt system så de ser att det är samma dator som används, trots min rensning? Känns som jag borde vara helt safe, men tydligen inte?

Dock ringde jag Betsafe idag och förklarade det hela, han skulle föra det vidare, till skillnad från mupparna i live chatten som bara gång på gång på gång på gång hänvisar till 12:1 regeln (En bonus per adress osv yadayadayada) Mot kvällen fick jag mail om att dom granskat kontot noggrant och nu har jag tillbaks pengarna på kontot och kan göra uttag. Just detta får mig att misstänka att de inte haft ett skit på mig, att de inte sett att det är samma dator? För då skulle de aldrig ha fixat tillbaks pengarna åt mig som dom först konfiskerade? Bara förvirrad just nu.. Hit me up om ni har någon smart tanke angående hela grejen.
Mycket text MEN det är fredag för bövelen!
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td