Logga in

Letar du efter ett nytt bolag att spela på? Se spelbolagens bonuserbjudanden här.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-10, 16:36   #61

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 197
Standard

I tipsboken 1987-88 finns ett MT 8-2-2340 som man kan göra i copema också. Ena blockets 4 helgarderade sätter man på hyfsat "lätta" matcher och väljer villkoret (U)4-5, dvs man sätter röd på 0-3. Andra blockets 4 hel, som då sätts på mer svårare matcher, väljer man villkoret 1-4. Vid fördelning 3-1 i ska systemet, enligt boken ge 13 om övriga villkor håller. Vid fördelning 2-1 är det 12 rätt som gäller.

Ett annat system är MT 7-3-864, står i Tipslyktan 5, där sätter man tecken på 4 hel och där ska 3 sitta för 50% chans till 13, vid 2 rätta tecken är det 66% på 12 rätt.

Visst kan man välja system med alltid garanti men dessa drar snabbt iväg i pris.

Tycker Sharp borde ha ett forum för system där fler kan dela med sig.
Jonas_77 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-11, 08:00   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_77 Visa inlägg
I tipsboken 1987-88 finns ett MT 8-2-2340 som man kan göra i copema också. Ena blockets 4 helgarderade sätter man på hyfsat "lätta" matcher och väljer villkoret (U)3-4, dvs man sätter röd på 0-2. Andra blockets 4 hel, som då sätts på mer svårare matcher, väljer man villkoret 1-4. Vid fördelning 3-1 i ska systemet, enligt boken ge 13 om övriga villkor håller. Vid fördelning 2-1 är det 12 rätt som gäller.

Ett annat system är MT 7-3-864, står i Tipslyktan 5, där sätter man tecken på 4 hel och där ska 3 sitta för 50% chans till 13, vid 2 rätta tecken är det 66% på 12 rätt.

Visst kan man välja system med alltid garanti men dessa drar snabbt iväg i pris.

Tycker Sharp borde ha ett forum för system där fler kan dela med sig.
Måste varit full när jag skrev det där...har ändrat och markerat i rött där det blev fel.
Gammal 2018-01-13, 22:27   #63

Tords avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 977
Standard

Citat:
Måste varit full när jag skrev det där...har ändrat och markerat i rött där det blev fel.
Får se om jag fattade det där. Det ska se ut så här som ett exempel? Lätta matcher först på 0 och svåra på 1 som man sedan får ändra efter behov där passande matcherna är för lätta respektive svåra matcherna. Sammanlagt måste man få in hälften av U tecknen. Sammanlagt blir det 16 kuponger om man minskar ner systemet med Copema vilket inte är så farligt

Det där att göra en tråd där man kan lägga upp sina system har jag faktiskt tänkt på förut men inte gjort nåt åt det. Mitt intresse för tips varierar när det går emot. Man har ju inte den bästa ekonomin tyvärr

Btw, är du Jonas samma person som Mr Sound? Jag känner en som kallar sig för Mr Sound som samlar på gamla tipsböcker med typ såna system som du nämnde nyss

Senast redigerad av Tord den 2018-01-13 klockan 23:28.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 08:56   #64

Tords avatar

Standard

Har gjort en tråd där ni kan posta era system från program eller system från böcker https://www.sharps.se/forums/taenkar...am/#post557196
Gammal 2018-01-14, 22:04   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tord Visa inlägg
Får se om jag fattade det där. Det ska se ut så här som ett exempel? Lätta matcher först på 0 och svåra på 1 som man sedan får ändra efter behov där passande matcherna är för lätta respektive svåra matcherna. Sammanlagt måste man få in hälften av U tecknen. Sammanlagt blir det 16 kuponger om man minskar ner systemet med Copema vilket inte är så farligt

Det där att göra en tråd där man kan lägga upp sina system har jag faktiskt tänkt på förut men inte gjort nåt åt det. Mitt intresse för tips varierar när det går emot. Man har ju inte den bästa ekonomin tyvärr

Ja, så där konstruerar man. Men man måste inte lägga villkor 1 och 2 i samlad grupp utan dessa matcher kan man välja som man vill.
Gammal 2018-01-15, 21:08   #66

Tords avatar

Standard

Citat:
Ja, så där konstruerar man. Men man måste inte lägga villkor 1 och 2 i samlad grupp utan dessa matcher kan man välja som man vill.
Nej det vet jag. Det är ju bara en mall för att visa
Svara

Ämnesverktyg