Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-25, 19:48   #46
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zultanen Visa inlägg
Men tillslut när man har levt uppe i skyarna under en tid måste ju tanken slå en, fan jag är ju inget mer än en jävla parasit. Jag menar dom flesta vill ju uppnå saker i livet, känna sig behövda.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=afX6VYn48KE]YouTube - "Handlebars" by the Flobots[/ame]

Ha en stark realitet, gör det du vill, skit i vad andra tänker och tycker om dig, du har ett liv och det är på tok för kort för limiterade tankar om sig själv
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-25, 23:07   #47
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Försök hålla er till ämnet nu, snälla spelare!
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-25, 23:21   #48
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Som sagt håll er till ämnet, här diskuterar vi annat än juridik, patent och hurvida dåligt JM systems är//MOD
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-25, 23:39   #49
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

OT: Grovbenstomme var är tuttavataren från FB!?? Vill se!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-26, 17:44   #50
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grezea Visa inlägg
OT: Grovbenstomme var är tuttavataren från FB!?? Vill se!
OT
Har ej kvar den, men kan bjuda på....




OnT:
Varför inte göra lite välgörenhetsarbete? Om man nu känner sig som en parasit? Gör mer nytta än skatt också..

Senast redigerad av Grovbenstomme den 2010-05-26 klockan 17:55.
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-26, 20:17   #51
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg

OnT:
Varför inte göra lite välgörenhetsarbete? Om man nu känner sig som en parasit? Gör mer nytta än skatt också..
äh, är det inte nog hög skatt på alkoholen och bensin, samt att man ibland är "hygglosexuell" ? Får fan räcka med bistånds arbete
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 12:53   #52
sqd
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Hallå

Ny häromkring, och funderar främst på en sak - hur mycket pengar, ungefär, tjänar den genomsnittlige bettaren här?

Alltså, jag är 23 år, har ett fast jobb som jag inte tjänar mycket på (ca 14k efter skatt), och det jag främst skulle vilja få ut av betting är att kanske tjäna ett par tusen extra i månaden, detta genom att följa duktiga rekare här på Sharps, följt av att prova på t.ex Professorns NBA/NFL-picks. Så lägga 30-60 minuter om dagen på det, och det är inget problem då jag sitter vid en dator hela arbetsdagen, och mestadelen av min tid hemma.

Just nu är problemet att jag har ingen aning om vad folk tjänar, alltså pengar de kan ta ut från sina spelkonton och sedan spendera, på betting. Är det "vanligt" att man tjänar 500-1000 kr? 3000+? Som sagt, jag har ingen aning

Själv har jag börjat i absolut minsta laget, 200kr, spelar 5u åt gången. Började så sent som igår, två vinster so far, så 20 kr på ett dygn/två spel

Jag förstår självklart att alla tjänar olika och att en månad är inte lik en annan.. Men jag undrar bara om det är möjligt för någon som inte spenderar 8h om dagen att reka att tjäna ett par tusen i månaden.
sqd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:12   #53
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sqd Visa inlägg
Hallå

Ny häromkring, och funderar främst på en sak - hur mycket pengar, ungefär, tjänar den genomsnittlige bettaren här?

Alltså, jag är 23 år, har ett fast jobb som jag inte tjänar mycket på (ca 14k efter skatt), och det jag främst skulle vilja få ut av betting är att kanske tjäna ett par tusen extra i månaden, detta genom att följa duktiga rekare här på Sharps, följt av att prova på t.ex Professorns NBA/NFL-picks. Så lägga 30-60 minuter om dagen på det, och det är inget problem då jag sitter vid en dator hela arbetsdagen, och mestadelen av min tid hemma.

Just nu är problemet att jag har ingen aning om vad folk tjänar, alltså pengar de kan ta ut från sina spelkonton och sedan spendera, på betting. Är det "vanligt" att man tjänar 500-1000 kr? 3000+? Som sagt, jag har ingen aning

Själv har jag börjat i absolut minsta laget, 200kr, spelar 5u åt gången. Började så sent som igår, två vinster so far, så 20 kr på ett dygn/två spel

Jag förstår självklart att alla tjänar olika och att en månad är inte lik en annan.. Men jag undrar bara om det är möjligt för någon som inte spenderar 8h om dagen att reka att tjäna ett par tusen i månaden.
Inte med en rulle på 200kr. Annars är allt möjligt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:19   #54
sqd
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Ah, kort och koncist svar, även om det inte sa mig så mycket

Hur mycket skulle du gissa på att man behöver börja med isåfall? Visst, mer är bättre, men jag är inte gjord av pengar Visst har jag ett par tusen att tillgå, men jag är rätt feg nu i början också, vilket jag själv inte tycker är dumt
sqd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:34   #55
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sqd Visa inlägg
Ah, kort och koncist svar, även om det inte sa mig så mycket

Hur mycket skulle du gissa på att man behöver börja med isåfall? Visst, mer är bättre, men jag är inte gjord av pengar Visst har jag ett par tusen att tillgå, men jag är rätt feg nu i början också, vilket jag själv inte tycker är dumt
Räkna på det själv. Uppskatta den ROI du kommer landa på som sämst och applicera på den omsättning du kommer ha. Sen ska du nå målen också, men det är en annan femma.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:37   #56
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

För att kunna ha en litene xtrainkomst i månaden är väl 20k rätt bra summa. 10% på en månad är ju inte direkt omöjligt om man har en Diciplinerad och skötsam BR(inte jag alltså ). Nu kanske 20 K är rätt mycket för dom flesta, men det kan ju vara ett mål att kämpa upp till innan du börjar ta ut?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:37   #57
 
valsens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 88


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lita aldrig på betting som en säker och återkommande inkomst.
valsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:39   #58
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valsen Visa inlägg
Lita aldrig på betting som en säker och återkommande inkomst.
Finns det någon inkomst som är säker?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:52   #59
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Finns det någon inkomst som är säker?
hmm sparränta kanske
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 13:57   #60
 
valsens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 88


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns det någon inkomst som är säker?

Inte så länge miljöpartiet inte har makten.

Det jag menar är att man kan inte räkna med att gå med vinst varje månad som man kan med ett heltid/deltidsjobb
valsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td