Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-08, 13:58   #61
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

sqd:
Började betta över huvud taget när en vän introducerade mig till sharps.se med mera i slutet av april iår, kört med bet365 och Nordicbet. Började med 750kr på bet365. Efter omsättande av insättningsbonusen och lite plus har jag varit uppe på 2000kr på det kontot. I början körde jag bets mellan 10 och 50kr (som units då) för att få en känsla för det, ökade till 100kr maxbet successivt, nu lägger jag 200 som mest, då på singlar.
Min gräns för dubblar/andra multispel är 50kr.
Än så länge är det, som för dig, en hobby som jag hoppas kunna få ut lite extra pengar på. Är 23 år och studerar. Omsatt 16.000 i 260+ spel. Går upp och ned, men gått +-0 i längden.
Beroende på hur det går hoppas jag kunna ta ut lite extra åt mig själv då och då om ett halvår/år. Ser på det som att förvalta aktier.

De som styr sidan och lever på bettingen har, vad jag förstår det, som policy att inte snacka direkt om hur mycket pengar de tjänar/bettar med. Utan de talar/redovisar enbart i "units", procent av rullen de spelar med. Kronorna får du fantisera fram själv.
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 14:17   #62
sqd
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Tack alla för infon och jag håller med valsen, klart att det är inget att lita på, men jag tänker mest generellt sett

Sl4mp4:

Tack! Kul med lite inblick i hur andra spelar och har haft för resultat.

Nog för att det inte är direkt svårt, men det går fort att inse att de guld & gröna skogar som t.ex Professorn utlovar är en sanning med duktig modifikation.
sqd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 14:30   #63
 
valsens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 88


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Av någon konstig anledning har det för mig alltid varit lättare att börja på 100 och gå upp till tusen än att gå från 1000 till 10000.
valsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 19:38   #64
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valsen Visa inlägg
Av någon konstig anledning har det för mig alltid varit lättare att börja på 100 och gå upp till tusen än att gå från 1000 till 10000.
Det är säkert för att du är mindre riskbenägen ju mer pengar det rör sig om. Det känns inte lika mycket att förlora 200 kr men däremot 2000 kr vilket får en att spela på ett annat sätt...just my two cents.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td