Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-16, 17:27   #376
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Har €100 på Betredkings som jag skulle vilja få över till Betfair, nån som har tips på ett spel ikväll där jag troligtvis förlorar på bettingsidan och vinner på Betfair

Har ca €300 på Betfair
http://oddsmonkey.com/OddsSearch.aspx
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-23, 17:27   #377
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 50
Standard

Tjena!!

Mitt första inlägg och antagligen ganska korkat... Tog återigen upp det lilla nöjet med odds under 2v sjukskrivning i oktober med 500kr på Unibet, bonus på det, vann lite, gick vidare till Betsson och tog igår ut 7500kr. Uppenbarligen har jag nu sneglat på bonustrading :-)

Tror jag missuppfattat lite.... Tog en 100% på Nordicbet på 1000kr o satte in 1000 på Betfair. Hittade en 100% closeness på under 1,5 på Benfica-Braga till 4.40 och satte 100kr på båda bara för att prova lite. Där skulle jag bokat för mer dollars på Betfair va för att vara rätt på det?
lawson1307 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-24, 20:56   #378
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 50
Standard

Haha nej blev rätt men vann fel...

Inte bara det, 3 spel i helgen, singlar till ett sammanlagt odds på 50.82... ALLT till Nordicbet... Va fan är oddsen hehe
lawson1307 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 03:26   #379
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Hej!

Ny här, har inte läst hela tråden så jag kanske är sent på det. Men så här tycker jag är enklast och säkrast att bonustrada:


Led 1:


Du använder 4 spelbolag med en 100 %-ig bonus med max 6 ggr i omsättningskrav. sätter in 4 x 1000 = du har 4 x 2000 med max 6000 i omsättningskrav per bolag.

Ofta kan du få mer än 1000 i bonus, senast jag tipsade en polare om detta hade betsson 2000-4000 och något annat 1500-3000 (betsafe?) och unibet 120 %, 1000-2200. Använd detta mot oddsen så vinner du mer, men vi kör på ett renodlat enkelt exempel.

Här sätter du 2 x 2000 på ett odds så nära 2 du hittar, de andra 2 x 2000 såklart på motsatsen. Du måste alltså hitta spel med bara två utfall (måste inte vara tennis etc utan du kan ju även spela fotboll vanlig 1 mot x2, eller vad du vill som bolaget godkänner för att omsätta bonusen).

OBS! Tänk på att vissa bolag har ett krav på lägst odds på 1.80 (det kan vara aktuellt att spela på lägre odds än så ifall du skulle ha olika summor) men vanligast är att de bara kräver 1.5 och då är det lugn. Ibland godkänner de inte vissa hcp-spel osv men det får man ju kolla upp. Enklast är att köra med säkra kort.


Led 2:


Här har du förlorat hälften men står med knappa 8000 på två bolag med 4000 kvar i omsättningskrav som du spelar på samma sätt - knappa 4000 på ena utfallet och knappa 4000 på andra. Här har du oftast typ 2 x 3800 men det spelar mindre roll.


Led 3:


Varsågod! Det ena utfallet gick ju in och svepte omsättningskravet med sig, du har uppemot 7500!

Nästan, som jag var inne på. Det går att hitta bättre odds än 1.90 mot 1.90 men oftast har du några hundra du har kvar att omsätta. Du brukar ha c:a 7200 med 200 kvar att omsätta. Omsätt de sista 200 och du är klar - gör ett uttag på 7000 eller mer och njut av vinsten... Som att sno godis från...


Man kan väl säga att ungefärligen genomsnittligt står du med minst 7000 när du gick in med 4000 = GARANTERAD nettovinst på 3000. Och då har jag räknat med att du förlorar spelen på de där eftersläntrande sista hundringarna.

Hittar man som nämnts ovan kan man få bättre bonusar och nettovinsten kan bli uppemot 5000, så som de större spelbolagen har sina bonusar på sistone.

Man bör vara lite hemma med spelbolag så man inte klantar till det bara.

Julklapp.

Senast redigerad av mirtas den 2013-12-23 klockan 03:30.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 04:11   #380
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Mirtas. Då tycker jag du ska läsa igenom tråden först, för detta är inget bra/lätt sätt att spela igenom en bonus.

God jul
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 04:58   #381
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Hur menar du? Min strategi är ju vattentät, till skillnad från trådens strategi som handlar om spela kontra boka. Vinner man på betfair har man vunnit men vinner man på det andra spelbolaget har man kvar ett omsättningskrav över sig... Det är inte vattentätt...

Med min strategi vinner man garanterat minst 7000 på en insats på 4000 (för att ta de summorna i exemplet) vilket ger en vinst på minst 1.75, och detta med säkerhet = vattentätt!

Dåligt kan ingen påstå. Du kallar det "inte lätt", ja det kräver att man är van vid internetspelbolag men så krångligt är det inte.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 05:21   #382
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Min strategi trollar fram minst 3000 i vinst UTAN risk. Det kallar jag JA TACK!

Läs om!

Senast redigerad av mirtas den 2013-12-23 klockan 05:27.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 05:35   #383
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Man nästan dubblar sina pengar utan risk. Man kan göra detta mer än en gång men kan bli struligt, litar inte alltid på de mindre spelbolagen. Har inte haft några direkta problem iofs. Men ofta har de sämre villkor; högre omsättningskrav för bonusen. Då faller det.

Problemet är väl mer att de flesta här redan är reggade på alla de större bolagen...

Men att hitta fyra bolag med max 6 i omsättningskrav för en 100 %-ig bonus är nog inte omöjligt för många = minst 3000 rakt ner i fickan. Man får snabba sig om man inte köpt julklappar...

Men 3000+ är bra pengar för många, inkl mig själv...
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 06:19   #384
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Nu jobbar jag och hinner inte skriva något längre svar.. Men rekommenderar att du läser igenom tråden och funderar vilket som är bäst utifrån att "tjäna" bonuspengar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 14:30   #385
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Har läst igenom tråden nu och har inte läst något sätt som är bättre än mitt förslag. Har f ö aldrig sett det på någon sida.

Min strategi innebär ett 100 % säkert sätt att vinna minst 1.7 gånger insats (ofta mer men vi räknar lågt) - visa mig ETT alternativ som är bättre... Vad gäller bättre får man räkna bägge dessa variablerna.

När du har tid (inte jobba idag för tusan, hehe) kan du väl förklara varför andra sätt är bättre.

För att förtydliga; jag har bara läst om spel kontra en bokning på t ex betfair. Om man vinner på betfair har man vunnit, men vinner man inte på bokningen står man där med en spelvinst ett omsättningskrav kvar... Inte bra.

I min strategi har systemet med 4 bolag gjort att omsättningskravet automatiskt spelas igenom oavsett resultat, och är därför säkrare (100 % teoretiskt säkert).

Senast redigerad av mirtas den 2013-12-23 klockan 18:32.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 18:37   #386
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Vad jag läst hittills är det standard att lägga ETT bonusspel mot en bokning på t ex betfair. Men vinner man på bonusspelet står man ju där med skägget i brevlådan, även om detta givetvis är bättre än att "bara oddsa" sitt bonusspel utan motspel (smartare iofs att spela ett bonusspel mot ett annat).

I en "tvåledsstrategi" som jag visar är ju inget omsättningskrav kvar hur det än går. Detta borde ju vara standard då det är mycket smartare, eller hur!?

Bara det jag försöker sprida men man läser väl en nybörjares inlägg skeptiskt.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 18:50   #387
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mirtas Visa inlägg
Vad jag läst hittills är det standard att lägga ETT bonusspel mot en bokning på t ex betfair. Men vinner man på bonusspelet står man ju där med skägget i brevlådan, även om detta givetvis är bättre än att "bara oddsa" sitt bonusspel utan motspel (smartare iofs att spela ett bonusspel mot ett annat).

I en "tvåledsstrategi" som jag visar är ju inget omsättningskrav kvar hur det än går. Detta borde ju vara standard då det är mycket smartare, eller hur!?

Bara det jag försöker sprida men man läser väl en nybörjares inlägg skeptiskt.
Om man vinner "bonusspelet" är det ju bara fortsätta på samma sätt? Antingen vinner du över allt till Betfair, eller så har du omsatt din bonus, vad är problemet med det?
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 19:13   #388
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Om man vinner "bonusspelet" är det ju bara fortsätta på samma sätt? Antingen vinner du över allt till Betfair, eller så har du omsatt din bonus, vad är problemet med det?


På betfair användar man vanliga pengar, utan bonus. Man slösar massa pengar längs vägen så det blir ingen vinst att tala om. Fortsätter man spela mot betfair som du säger tror jag vinsten är nere i noll redan efter tre spel.

Poängen med mitt förslag är ju att man använder BARA bonuspengar mot varandra, dessutom i ett trestegs/tvåledssystem som trollar bort omsättningskravet.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 23:11   #389
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 66
Standard

Ingen vidare respons här inne.
mirtas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 23:21   #390
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Ledtråd - julafton.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+24)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td