Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-12, 12:52   #286
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Hej på er. När jag började med det här med betting så hade jag aldrig hört talas om bonustrading utan jag blev istället medlem på de flesta stora sidorna och slängde in en hundring på varje och omsatte bonusen genom att spela med den.

Och nu när jag känner att extra cash hade varit gott inför studenten och liknande så kan jag inte uttnyttja många av de stora bonusarna i mitt egna namn (ska göra i andras namn snart).

Men jag undrar vilka bolag brukar ha tillräckligt bra odds för att det ska vara värt att bonustrada (har hört av flera att till exempel Redbet/Whitebet ska ha katastrofala odds när det kommer till bonushoreri). Och för att hjälpa er så ska jag skriva ner vilka sidor jag har.

Betsson
Betsafe
Sportingbet
Bet365
888sport
Bwin
Nordicbet
Ladbrokes
BetVictor
Betfred
PAF
Redbet
Expekt
Betclic
Unibet
William Hill
BoyleSports
Bet24
ComeOn
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 23:25   #287
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 438
Standard

Tycker dom flesta bookies på listan ser bra ut, förutom Comeon då.

Dom har en hyfsad bonus men riktigt katastrofala odds!
mewtzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-13, 00:11   #288
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mewtzz Visa inlägg
Tycker dom flesta bookies på listan ser bra ut, förutom Comeon då.

Dom har en hyfsad bonus men riktigt katastrofala odds!
Tänkte mer vilka sidor som var bra förutom dessa. Då jag redan har alla
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-13, 06:35   #289
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 42
Sharp$: 645
Standard

Här är några som jag har kört igenom:

Tipico
Wettpunkt
Titanbet
BetRedKings

Senast redigerad av beckman den 2012-04-13 klockan 06:37. Anledning: Dubbel bookie
beckman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 17:20   #290
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Jag tycker det börjar bli dags att lista de bolag som inte accepterar insättning med t ex Moneybookers för att få åtkomst till deras respektive insättningsbonusar, utan det är kreditkort och annat omodernt som gäller.

Jag kan börja med några själv:

Ladbrokes (1250:- frispel)
Bet RedKings (50€ bonus)
Betfred (50€ frispel)

Är det fler som hakar på denna deprimerande trend?
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 17:28   #291
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Moneybookers är en tydlig indikation att du tar spelandet på för stort allvar.

Så det finns säkert fler och fler kommer det bli.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 17:40   #292
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Moneybookers är en tydlig indikation att du tar spelandet på för stort allvar.

Så det finns säkert fler och fler kommer det bli.
Låt oss följa upp detta, jag efterfrågar därför information om fler går bakåt i utvecklingen genom att utesluta e-wallets. Sen ska vi sprida ordet och bojkotta dessa bolag för all framtid.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 18:57   #293
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Låt oss följa upp detta, jag efterfrågar därför information om fler går bakåt i utvecklingen genom att utesluta e-wallets. Sen ska vi sprida ordet och bojkotta dessa bolag för all framtid.
Iofs. är de nog rätt nöjda om folk som frekventerar det här forumet bojkottar dem..
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 19:02   #294
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Låt oss följa upp detta, jag efterfrågar därför information om fler går bakåt i utvecklingen genom att utesluta e-wallets. Sen ska vi sprida ordet och bojkotta dessa bolag för all framtid.
Är ju en stor del som inte ger nån bonus om du gör insättnignen med nån e-wallet, har råkat ut för detta en del gånger i början när man inte riktigt orkade lusläsa avtalen. Dock erbjuder ju alla e-wallet som betalningsmöjlighet men då avstår du ju automatiskt bonusen. Är väl bara att sätt in med kreditkort, förlora eller omsätt och sedan byta insättningsmetod.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 19:07   #295
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2066
Standard

exakt kan inte va så jobbigt o sätta in med kreditkort för o få bonusen o hora den eller spela igenom den ärligt o sen ta ut o byta betalningsmetod. det är ju för att ni inte ska orka göra det dom kör den grejen så det är ju genom o sätta in och spela igenom den ni jävlas med dom, inte genom bojkott.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 22:17   #296
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av werygod Visa inlägg
exakt kan inte va så jobbigt o sätta in med kreditkort för o få bonusen o hora den eller spela igenom den ärligt o sen ta ut o byta betalningsmetod. det är ju för att ni inte ska orka göra det dom kör den grejen så det är ju genom o sätta in och spela igenom den ni jävlas med dom, inte genom bojkott.
Beror på hur man ser det. Spelbolagen tjänar nog mer på bonustrading då spelarna där faktiskt avser att förlora på deras sidor. Skrill är bra för denna typ av spelande och man förlorar potentiella kunder genom att stänga dörrar som sådana.

Sen finns det dom som undviker att betala med kreditkort till höger och vänster på internet, så det är inte för inte att det utvecklas andra möjligheter att betala över internet och banker har börjat med e-kort osv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)

Senast redigerad av neonguy den 2012-04-22 klockan 00:58.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 05:55   #297
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Om jag förstått detta rätt så skall alltså detta vara en ganska dålig men ändå fungerande trade?

Djokovic - Nadal.

Djokovic @ 2.15 Betsafe

Nadal @ 1.81 Betfair.

Enligt ArbCrunchern (om jag förstått den rätt)

Så förlorar jag 6.50% på detta spelet. (Med betfairs kommisionsavgift.)
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 06:56   #298
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hipossum Visa inlägg
Om jag förstått detta rätt så skall alltså detta vara en ganska dålig men ändå fungerande trade?

Djokovic - Nadal.

Djokovic @ 2.15 Betsafe

Nadal @ 1.81 Betfair.

Enligt ArbCrunchern (om jag förstått den rätt)

Så förlorar jag 6.50% på detta spelet. (Med betfairs kommisionsavgift.)
Stämmer förutom det att tennis ska du aldrig tradea. Olika sidor har olika regler vid avbrutna matcher. 1-set, 1-ball osv osv. Vissa låter vadet stå vid stunden den avbryts andra voidar alla spel. Kolla upp regler innan du får för dig att tradea iväg en tennismatch. Håll dig till andra sporter
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 06:56   #299
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hipossum Visa inlägg
Om jag förstått detta rätt så skall alltså detta vara en ganska dålig men ändå fungerande trade?

Djokovic - Nadal.

Djokovic @ 2.15 Betsafe

Nadal @ 1.81 Betfair.

Enligt ArbCrunchern (om jag förstått den rätt)

Så förlorar jag 6.50% på detta spelet. (Med betfairs kommisionsavgift.)
Låter rätt.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 14:08   #300
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Stämmer förutom det att tennis ska du aldrig tradea. Olika sidor har olika regler vid avbrutna matcher. 1-set, 1-ball osv osv. Vissa låter vadet stå vid stunden den avbryts andra voidar alla spel. Kolla upp regler innan du får för dig att tradea iväg en tennismatch. Håll dig till andra sporter
Alright!

Tror att både Betfair och Betsafe kör "ettsetsregeln", så i detta fallet skulle det vara okej. Men tack för varningen.

Kommer antagligen dra igång en bonusräd om några dagar. Har fixat Moneybookerskonto, Betfair, Pinnacle och kollat upp några sidor och deras bonusar.

Eftersom min BR bara är på 2k just nu så hade jag tänkt att ta de mindre bonusarna först för att bygga upp en större rulle så att jag lättare kan trada de större bonusarna, låter detta som en bra idé?
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td