Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-28, 12:39   #931
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
du lider av ngn form av "prognos", men jag har svårt att sätta pricken över i vilken av dem.
Jag fick intryck av att han hittat bra röka.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 13:28   #932
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Jag fick intryck av att han hittat bra röka.
Robfris ideer gör mig väldigt fnittrig om jag får uttrycka mig så
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 13:30   #933
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Detta känns för enkelt, förstår inte riktigt.
Säg att man gör detta i sitt egna namn och får ut 20-25k genom att bara ta "safe" spelbolag (24st har jag just nu).

Jag gör det genom att spela på spelbolagen och sedan boka på Smarkets.

Sedan har jag 20-30 vänner.

Där vännerna gör alla konton, jag swishar över pengar, tar ut bonusar och sedan bokar jag alla spel i mitt egna namn. Sedan splittar vi på profits, det bör bli minst 20k sek och ska väl om allt flyter på ta en fredag-söndag om man lägger på högoddsare och är lägger på de tidiga matcherna och sedan hoppar vidare och lägger eftermiddags / kvällsmatcherna. (Eftersom man börjar med en rejäl slant på Smarkets).

Det gör ju att man enkelt får 40-50k/månad om man bara kör helgerna, räknar med 4-5 timmars jobb per person, är ju egentligen bara att hitta odds och oftast använder man oddsmonkey.

Visst tillslut har man använt alla vänner som man utan tvekan kan ha 30-50k hos utan att behöva oroa sig (om man nu skulle vinna på bonussiterna).

Det kan ju inte vara såhär enkelt? Måste ju finnas någon hålhake? När börjar det bli för mycket? Kan skatteverket/banken reagera på att man swishar (men oftast swishar de ju tillbaka lite iallafall eftersom man alltid clerarar bonusen på ngn site).


Detta är för bra för att vara sant, och när det låter för bra för att vara sant så är det oftast det.. hjälp
Förutom att du lär begå ett antal misstag med den workloaden om du inte är en kombo av geni och insatt så jo har man många vänner är det bara köra så.
Riskerna ökar givetvis är det faktiskt inte är i ditt namn nu sprlar men så länge du döljer det för bolagen lär det gå

Sen måste jqg prisa din extroverta sida om du har 30 vänner du kan ha 60k hos. Det räcker att en av polarna blir greedy så är alla timmars hor utslängda. Något som iaf skulle tagit mig rätt hårt, horans natur bör trots allt vara av den snåla karaktären, och blir du lurad på 60k är där inte så många sätt att profitera på detta missöde som jag tänker mig att det kan finnas i andra branscher.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-03-28 klockan 13:34.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 17:04   #934
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Robfris ideer gör mig väldigt fnittrig om jag får uttrycka mig så
Vad gulligt. Jag visste inte att ni har sådana känslor för varandra, men det är helt okej för mig. Jag är inte dömande. Heja kärleken!
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 22:19   #935
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Sen måste jqg prisa din extroverta sida om du har 30 vänner du kan ha 60k hos. Det räcker att en av polarna blir greedy så är alla timmars hor utslängda.
Haha, vettefan om jag är en extrovert person, en utav vännerna som jag gjorde åt nu senast har jag träffat 2 gånger totalt, båda gångerna ett par timmar (vi har dock snackat online mkt) var inga konstigheter att få 40k skickad till sig efter att vi rushade på en bonussite

Känns spontant som att 30 vänner inte borde vara så svårt att få ihop för någon, eller så litar jag bara lite för mycket på folk.

Är mer förvånad över att ingen utav vännerna själva gör de.

Första gången jag blev introducerad till detta var utav en annan vän, som tyckte jag borde göra det och så sa jag att han kunde göra det och vi splittade 50-50, sedan insåg jag att jag lika gärna kunde göra det själv och sedan åt vännerna. Men inga utav mina vänner har ens bett mig förklara utan alla vill bara att jag gör det åt dom.

Btw, jag är student så kan CSN påverkas något utav detta?
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 23:16   #936
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av disco123 Visa inlägg
Haha, vettefan om jag är en extrovert person, en utav vännerna som jag gjorde åt nu senast har jag träffat 2 gånger totalt, båda gångerna ett par timmar (vi har dock snackat online mkt) var inga konstigheter att få 40k skickad till sig efter att vi rushade på en bonussite

Känns spontant som att 30 vänner inte borde vara så svårt att få ihop för någon, eller så litar jag bara lite för mycket på folk.

Är mer förvånad över att ingen utav vännerna själva gör de.

Första gången jag blev introducerad till detta var utav en annan vän, som tyckte jag borde göra det och så sa jag att han kunde göra det och vi splittade 50-50, sedan insåg jag att jag lika gärna kunde göra det själv och sedan åt vännerna. Men inga utav mina vänner har ens bett mig förklara utan alla vill bara att jag gör det åt dom.

Btw, jag är student så kan CSN påverkas något utav detta?
Du blir återbetalningsskyldig till 100%. Är dom på gott humör så kan dom ge 14 dagars respit.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 11:15   #937
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Sen är risken stor att din bank undrar vad du håller på med. Insättningar från olika personer. Jag har fått redovisa allt för min bank, med print screens på vinster osv. DÅ handlade det inte om bonus-trixande utan om insättningar och uttag från Betfair, Pinnen o 365.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 13:27   #938
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Sen är risken stor att din bank undrar vad du håller på med. Insättningar från olika personer. Jag har fått redovisa allt för min bank, med print screens på vinster osv. DÅ handlade det inte om bonus-trixande utan om insättningar och uttag från Betfair, Pinnen o 365.
Intressant, aldrig hänt mig då det ju är skattefritt.

Undrar dock vad skattekontoret tänker om mig, nolltaxerar under min studietid och har inte skattat en krona.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-03-29 klockan 13:31.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 13:31   #939
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Detta kanske förtjänar en egen tråd men vill inte vara så dramatisk.

Idag har jag gjort ett lifechanging drag, jag är basically miljonär.

Kontaktade en gammal bekant som jag visste hade kontakt med en med tveksama kontakter, sagt och gjort, fick ett lån på 200.000 kr med iofs dålig ränta och minst sagt konstiga villkor med avlägsnade lemmar... nåväl, men nu ska jag sätta mig och laya vansinnesodds på börsen. Hade tänkt sluta när jag är uppe i miljonen annars kanske myndigheterna får nyss om min pengamaskin.

Vill bara tacka alla här för alla ideer och tankar som lett fram till detta. Störst contributor är såklart robfri som med sina knivskarpa och revolutionerande ideer har gjort detta möjligt.Hade först tänkt mig stadga mig med min horade inkomst men ingen har någonsin förkastat en bra ide.

Tack!

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-03-29 klockan 13:33.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 14:59   #940
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Detta kanske förtjänar en egen tråd men vill inte vara så dramatisk.

Idag har jag gjort ett lifechanging drag, jag är basically miljonär.

Kontaktade en gammal bekant som jag visste hade kontakt med en med tveksama kontakter, sagt och gjort, fick ett lån på 200.000 kr med iofs dålig ränta och minst sagt konstiga villkor med avlägsnade lemmar... nåväl, men nu ska jag sätta mig och laya vansinnesodds på börsen. Hade tänkt sluta när jag är uppe i miljonen annars kanske myndigheterna får nyss om min pengamaskin.

Vill bara tacka alla här för alla ideer och tankar som lett fram till detta. Störst contributor är såklart robfri som med sina knivskarpa och revolutionerande ideer har gjort detta möjligt.Hade först tänkt mig stadga mig med min horade inkomst men ingen har någonsin förkastat en bra ide.

Tack!
Stort grattis till ditt nya rika liv.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 15:48   #941
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Detta kanske förtjänar en egen tråd men vill inte vara så dramatisk.

Idag har jag gjort ett lifechanging drag, jag är basically miljonär.

Kontaktade en gammal bekant som jag visste hade kontakt med en med tveksama kontakter, sagt och gjort, fick ett lån på 200.000 kr med iofs dålig ränta och minst sagt konstiga villkor med avlägsnade lemmar... nåväl, men nu ska jag sätta mig och laya vansinnesodds på börsen. Hade tänkt sluta när jag är uppe i miljonen annars kanske myndigheterna får nyss om min pengamaskin.

Vill bara tacka alla här för alla ideer och tankar som lett fram till detta. Störst contributor är såklart robfri som med sina knivskarpa och revolutionerande ideer har gjort detta möjligt.Hade först tänkt mig stadga mig med min horade inkomst men ingen har någonsin förkastat en bra ide.

Tack!
Det där förtjänar helt klart en egen tråd.

Föreslår att du startar en speldagbok bums.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 16:49   #942
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Du blir återbetalningsskyldig till 100%. Är dom på gott humör så kan dom ge 14 dagars respit.
Källa? Varför skulle CSN bry sig? Räknas väl inte som inkomst.
Vet ju att CSN inte bryr sig om poker t.ex.

https://www.sharps.se/forums/taenkar...r-som-inkomst/

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Sen är risken stor att din bank undrar vad du håller på med. Insättningar från olika personer. Jag har fått redovisa allt för min bank, med print screens på vinster osv. DÅ handlade det inte om bonus-trixande utan om insättningar och uttag från Betfair, Pinnen o 365.
Ja, vadå kan ju bara säga att de är ett lån? Oftast lyckas man ju alltid vinna mkt på en site ändå, 2 utav vännerna har jag fått mer swishat till mig än vad jag swishade dom.

Senast redigerad av disco123 den 2017-03-29 klockan 16:51.
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 17:39   #943
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Så länge det finns kvitto på "lånet" så är nog banken nöjdpenga-tvätteri uppskattas inte 2017, annars kan dom frysa ditt bank-konto för transaktioner till och från utlandet. Kan vara svårt att bevisa att du "vunnit" pengar på en kompis konto
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 18:11   #944
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Så länge det finns kvitto på "lånet" så är nog banken nöjdpenga-tvätteri uppskattas inte 2017, annars kan dom frysa ditt bank-konto för transaktioner till och från utlandet. Kan vara svårt att bevisa att du "vunnit" pengar på en kompis konto
Kvitto på ett lån? vad pratar du om?
Jag har aldrig hört talas om ett bankkonto som blivit fryst pga uttag från spelsidor. Att de ens skulle misstänka att det rör sig om pengatvätt är ju bara bisarrt.
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 18:29   #945
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Kvitto på ett lån? vad pratar du om?
Jag har aldrig hört talas om ett bankkonto som blivit fryst pga uttag från spelsidor. Att de ens skulle misstänka att det rör sig om pengatvätt är ju bara bisarrt.
Faktum är att bankerna nuförtiden har mer och mer vad vi kam kalla för makt över dig, pröva bara att få ut eller sätta in större summa.
Min mor fick ett antal brev när hon satte in cirkus fileer på swedbank.

Spelbolagen har ett antal punkter som yrar om pengatvätt.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td