Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-23, 09:11   #1411
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Skulle säga att de flesta ligger på runt 95%. Har du någon lista på slots med rtp över 97% så får du gärna skicka över den.
Själv säger jag att domflesta ligger på 96%.

Här är en lista https://playtechonline.com/best-onli...-rtp-database/
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-23, 09:36   #1412
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Själv säger jag att domflesta ligger på 96%.

Här är en lista https://playtechonline.com/best-onli...-rtp-database/
Ah najs lista, tackar!
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-23, 16:33   #1413
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Se tex

https://playtechonline.com/best-onli...ent-rtp-slots/

Tänk på att vissa jackpotspel inte betalar ut jackpot på freespins.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-23, 18:30   #1414
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Se tex

https://playtechonline.com/best-onli...ent-rtp-slots/

Tänk på att vissa jackpotspel inte betalar ut jackpot på freespins.
Eller att man kan få ett sjuhelsikes omsättningskrav
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-12, 14:27   #1415
m4x
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 14
Sharp$: 35
Standard

Vad använder ni för plånböcker när ni bonustrade:ar?
m4x är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 14:42   #1416
m4x
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 14
Sharp$: 35
Standard

Jag måste också passa på att fråga vad folket gör här efter årsskiftet med tanke på den nya spellagen?

Jag tänkte ge mig in på bonustradingen på allvar men vad jag har förstått så ligger stora delen av pengar i form av reloadbonusar..och den ryker ju efter nyår om jag förstått det rätt? Eller snarare att man kan erbjuda max 1 typ av bonus per konto.
m4x är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 17:09   #1417
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av m4x Visa inlägg
Jag måste också passa på att fråga vad folket gör här efter årsskiftet med tanke på den nya spellagen?

Jag tänkte ge mig in på bonustradingen på allvar men vad jag har förstått så ligger stora delen av pengar i form av reloadbonusar..och den ryker ju efter nyår om jag förstått det rätt? Eller snarare att man kan erbjuda max 1 typ av bonus per konto.
Använder inga plånböcker, bara trustly och swish.

Värdet i bonustrading kommer mest sannolikt finnas kvar, men som sagt bara en gång per person. Men kommer som vanligt att ploppa upp nya sidor här och där, så att det kommer fortfarande finnas pengar att hämta. Särskilt om du lyckas rekrytera andra att spela för.
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 18:05   #1418
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Vunnit över en stor summa på Leovegas, där endast bonuspengarna räknas till omsättningskraven. Möjligt att göra ett uttag på "riktiga saldot", placera spel med bonussaldot, för att sedan direkt avbryta uttaget? Står såklart att bonuspengarna går förlorade, men är det Direkt när man begär uttaget, eller när uttaget gått igenom?
Mvh
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-13, 20:55   #1419
m4x
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 14
Sharp$: 35
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Använder inga plånböcker, bara trustly och swish.

Värdet i bonustrading kommer mest sannolikt finnas kvar, men som sagt bara en gång per person. Men kommer som vanligt att ploppa upp nya sidor här och där, så att det kommer fortfarande finnas pengar att hämta. Särskilt om du lyckas rekrytera andra att spela för.
Ok!

Men spelar ni på sajter "utanför" Sverige som inte kommer påverkas av lagändringen? Eller gäller det hela EU? Tänker mest på reloadbonusar osv.
m4x är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 06:56   #1420
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Vunnit över en stor summa på Leovegas, där endast bonuspengarna räknas till omsättningskraven. Möjligt att göra ett uttag på "riktiga saldot", placera spel med bonussaldot, för att sedan direkt avbryta uttaget? Står såklart att bonuspengarna går förlorade, men är det Direkt när man begär uttaget, eller när uttaget gått igenom?
Mvh
Kan du inte placera spel på tex en premier leaguematch nästa helg med saldot och sedan spela upp ditt bonusen under tiden?
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-15, 13:24   #1421
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av m4x Visa inlägg
Ok!

Men spelar ni på sajter "utanför" Sverige som inte kommer påverkas av lagändringen? Eller gäller det hela EU? Tänker mest på reloadbonusar osv.
Reloadbonusar kommer väl upphöra på den svenska marknaden vad jag förstår i och med den nya lagstiftningen och utländska (olicenserade) bolag kommer inte kunna rikta in sig på den svenska marknaden. Sen ska det ju bli spännande att se om de hittar en väg runt detta, spelbolagen brukar ju vara kreativa ändå, det får man ju ge dem!
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 15:15   #1422
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 47
Sharp$: 123
Standard

Angående den nya lagen så har jag kollat lite med lotteriinspektionen och smarkets har tydligen inte sökt licens, blir att man får använda sig att trötta betfair, antar att flera gör det redan idag? Funkar det lika bra som smarkets egentligen förutom då att de har den gamla hederliga avgiften på typ 6% eller?

Tydligen 30% skatt efter årskiftet på vinster hos bolag utan svensklicens, skatt på allt skall det vara skitland..
zolasbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-18, 03:06   #1423
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Kan du inte placera spel på tex en premier leaguematch nästa helg med saldot och sedan spela upp ditt bonusen under tiden?
Inte heller en dum idé, gick i dom tankarna! Tänkte dock att det blir samma sak om man begär uttag för att sedan avbryta, men enklare då man ej behöver vänta
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-20, 10:53   #1424
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 24
Sharp$: 203
Standard

Har samlat på mig ett antal bra sidor, vore kul att dela med sig av information samt ta del av eventuell ny. Om någon kan bjuda in mig till discord-chatten vore det nog gynnsamt för samtliga =)
andrelager001 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-20, 14:28   #1425
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 27
Sharp$: 124
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andrelager001 Visa inlägg
Har samlat på mig ett antal bra sidor, vore kul att dela med sig av information samt ta del av eventuell ny. Om någon kan bjuda in mig till discord-chatten vore det nog gynnsamt för samtliga =)

Finns det en sådan kan jag också bidra
Guhrra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td