Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-28, 08:55   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Uppsnack V4 Dannero 28/8

Svårt idag igen på förhand vilket höjer spelvärdet då det med all sannolikhet ger bra utdelning på 4 rätt

Jag har svårt att se favoriten i V4-2 Reveur Sand vinna från ett åttonde spår 1640 meter han borde bli maskinist och kvar på innerspåret så det krävs gardering

Min lillidé så här långt är Bo Eklöf med 9 Outrunner i V4-3 som jag kommer att prova att gå på både på LDn och V4 spelet om det inte tillkommer någon annan info med värmningar osv

I V4-1 krävs det gardering i princip kan man ta alla? Spetshästen kan rinna undan

I V4-2 öppet på förhand då jag tror noll på favoriten 8 Reveur Sand som måste ha tur som en tokig om han ska kunna vinna från stängt spår på korta häcken! Min spetsidé är 3 Effe Roc och kanske det är så enkelt att han rinner undan

I V4 avslutningen är jag inte övertygad om att norsken som Bo Eklöf kör "bara vinner" det vill jag avvakta med att se värmningarna först men det verkar vara svårt att hitta A-hästar och spikar idag och det känns spännande för då spelar vi garanterat om bra pengar

Komplettera gärna om ni har hittat andra lösningar

Senast redigerad av joppe59 den 2012-08-28 klockan 08:56.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:10   #2

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Svårt idag igen på förhand vilket höjer spelvärdet då det med all sannolikhet ger bra utdelning på 4 rätt

Jag har svårt att se favoriten i V4-2 Reveur Sand vinna från ett åttonde spår 1640 meter han borde bli maskinist och kvar på innerspåret så det krävs gardering

Min lillidé så här långt är Bo Eklöf med 9 Outrunner i V4-3 som jag kommer att prova att gå på både på LDn och V4 spelet om det inte tillkommer någon annan info med värmningar osv

I V4-1 krävs det gardering i princip kan man ta alla? Spetshästen kan rinna undan

I V4-2 öppet på förhand då jag tror noll på favoriten 8 Reveur Sand som måste ha tur som en tokig om han ska kunna vinna från stängt spår på korta häcken! Min spetsidé är 3 Effe Roc och kanske det är så enkelt att han rinner undan

I V4 avslutningen är jag inte övertygad om att norsken som Bo Eklöf kör "bara vinner" det vill jag avvakta med att se värmningarna först men det verkar vara svårt att hitta A-hästar och spikar idag och det känns spännande för då spelar vi garanterat om bra pengar

Komplettera gärna om ni har hittat andra lösningar
Tycker väl att Prayer Ås har varit ett löfte och kliver väl ner lite i klass?
Han e ju bara 4år och galopperar rätt ofta så ett osäkert kort.
Cardinal Galax kanske kan överaska? Även Little Max från springspår med hemmabanekusken Micael Melander?

I sista avd tror jag det står mellan 3 K.A.VAT & 11 Anders Slogum samt 15 Norm Dino.

Öppet i första 1,3,5,6,7,8,9,10,11 tror jag mest på Stefan Edin med nr 9 Valnes Chilly?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:14   #3

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kanske blir så att Bosse vinner med Outrunner istället för med norsken i sista?
Det tillhör ju inte ovanligheterna att dem vinner med någon annan än favoriten .... hehe
Gammal 2012-08-28, 09:19   #4

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kommer Energy Sign iväg från spår 4 i volten kanske?
Va 3:a bakom Reveur Sand som blev 2:a senast från spår 11 med Hans Bergh
Nu med Ulf Ohlsson
Gammal 2012-08-28, 09:20   #5

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Dagens drag och hetshäst på V4 lär bli 5 Rektorn i V4-3. Spurtat enormt i skymundan i två senaste. Vid felfritt lopp borde det vara jättebra vinstchans. Blir säkert påpassad av alla betaltjänster tyvärr då den har visat "övertydlig" toppform. Gällande 9 Outrunner så tycker jag att den känns väldigt överstreckad. Tror bara den har vinstchans om 5-12 hoppar bort sig. Värst emot Rektorn är såklart favoriten 12 Prayer Ås. Men den är väldigt osäker och inte säkert den rår på Rektorn felfri heller. Just nu är fortfarande Rektorn väldigt spelvärd men får se vad det landar på...

V4-1 är lurigt. Om 3 Ädel Blou får sitt lopp (smygare) blir den riktigt svår att stå emot. Men favoriter som är löpberoende är alltid värda att gardera tycker jag. Den har visat sig lite ojämn också. Här kommer jag gardera på rejält. Finns många streckvärda. Men ev utgång på 3 och någon till som utmärker sig i värmningen. Tror klart minst på 2-6.

V4-2 känns det tufft att spika 8 Reveur Sand även om jag tycker det är bästa hästen. Kan (borde) strula från detta spår och därmed måste man gardera. Tycker 3-4-7 utmärker sig bakom.

V4-4 är ju hopplöst svårt. Här ska jag se till att sitta kvar med alla om plånboken tillåter.

Så här ser ramen ut på morgonen:
1: ALLA (6-2 tveksamma)
2: 3-4-7-8
3: 5 Rektorn
4: ALLA

Gäller det att få ner till en vettig nivå bara. Men det får intervjuer och värmningarna fixa. Blir spännande att se hur mycket det gormas om Rektorn. Lycka till alla.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:27   #6

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Självklart måste man ju ta med Ove A Lindqvist i alla lopp för jag tror oxå han bränner med Reveur Sand men vågar inte lämna utanför.. Då vinner han säkert med någon annan?
Gammal 2012-08-28, 09:32   #7

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Cardinal Galax går ju ner i klass från ok spår.
Har varit ute på v65 o v86 dem senaste omgångarna...

så här blir mitt system utan att tveka för jag tror det blir över 2000kr i utdelning.

1,3,4,5,7,8,9,10,11
3,4,7,8
2,5,6,11,12
1,2,3,8,11,15

2160kr
Gammal 2012-08-28, 09:36   #8

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12227
Standard

Nu har redan Copiad nämnt det, men kan komplettera med lite om Rektorn två senaste starter:

Näst senast avslutade han rejält i vida spår efter att ha haft för långt fram och senast visade han underkant 13 sista 800 efter en inledande startgalopp. Måste vara toppchans felfritt då distansen känns som ett plus!
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:37   #9

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2606
Standard

Travtjänsten spikar Rektorn
dusagli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:41   #10

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Travtjänsten är till för att du ska förlora dina pengar eftersom det är travmogulen Anders Malmroth som äger Travtjänsten.. Du betalar alltså för att bli blåst.
Bästa affärsidèn någonsin
Gammal 2012-08-28, 09:41   #11

Standard

Som sagt svårt att blunda för Rektorns två senaste lopp. Det som gör mig orolig är ju att den är osäker och har spår 5. Men kapaciteten tvivlar jag inte på. Inte nog med att den avslutat dunder. Intrycket över mål har varit mycket fint med full fart och spänst. Men iom att galopprisken finns den är den ju inte stenklar. Men likväl är det MIN bästa spik på lunchen sett till spelvärde och kapacitet.
Gammal 2012-08-28, 09:43   #12

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Spikar aldrig en häst från spår 5 i volt när den är galopplysten... Sen har dem inte varit ute i några speciellt tuffa lopp heller.

Man kan läsa genom raderna att dem spikar Rektorn när dem säger "Tysta i klassen"
Gammal 2012-08-28, 09:45   #13

Standard

Streckvärda Nu har jag kört loppen i badkaret en sväng till det vill säga vaknat upp
Vid gardering glöm inte bort
V4-1 9 Valnes Chilly med Stefan Edin som trots avsaknad av lopp kan vara med på målfotot i detta relativt biliga lopp för kapacitet finns för vinst med lite tur! 11 % i nuläget
V4-2 2 Big Challenger med formkusken John Östman just nu streckad till osannolikt låga 14 %
V4-3 Här kanske jag är ute och cyklar men 5 Rektorn från ett femtespår kommer att vara megasist iväg och 12 Payer Ås lyser det inte form om idag Jag tycker fortfarande att 9 Outrunner är förstahäst och löser det sig för 1 Sunday Morning är han också med och hugger i detta öppna lopp på förhand
V4-4 Syn krävs fortfarande på 61 procentaren som Bo Eklöf kör känns som garderingstvång om inte värmningarna skulle säga något annat

Jag blir förvånad om inte utdelningen idag ger bra betalt på fyrorna
Gammal 2012-08-28, 09:47   #14

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Säger inte att den vinner för det gör den säkert nu när jag blir misstänksam på travtjänstens spikar.. Det har ju inte gått allt för bra för deras spikar.
Gammal 2012-08-28, 09:49   #15

Standard

Men vad spelar det för roll vad andra spikar? Man gör sitt jobb och sen håller man tummarna för att dom andra inte hittar ditt drag. Nu var den här omöjlig att frångå om man har ett lopparkiv och det vore tjänstefel av TT att inte ha denna som drag. Han mötte iaf Amiral D´Inverne näst senast och det är ingen lus. Och intrycket som hästen gett säger att den står billigt inne i klassen så jag köper inte snacket om att den mött dåliga hästar innan. Däremot galopprisken...
Gammal 2012-08-28, 09:52   #16

Standard

Citat:
Streckvärda Nu har jag kört loppen i badkaret en sväng till det vill säga vaknat upp
Vid gardering glöm inte bort
V4-1 9 Valnes Chilly med Stefan Edin som trots avsaknad av lopp kan vara med på målfotot i detta relativt biliga lopp för kapacitet finns för vinst med lite tur! 11 % i nuläget
V4-2 2 Big Challenger med formkusken John Östman just nu streckad till osannolikt låga 14 %
V4-3 Här kanske jag är ute och cyklar men 5 Rektorn från ett femtespår kommer att vara megasist iväg och 12 Payer Ås lyser det inte form om idag Jag tycker fortfarande att 9 Outrunner är förstahäst och löser det sig för 1 Sunday Morning är han också med och hugger i detta öppna lopp på förhand
V4-4 Syn krävs fortfarande på 61 procentaren som Bo Eklöf kör känns som garderingstvång om inte värmningarna skulle säga något annat

Jag blir förvånad om inte utdelningen idag ger bra betalt på fyrorna
Men hur ska Outrunner vinna över för lång distans mot för bra hästar? Den har inte imponerat på mig än. Outrunner är bara en av alla för mig. Eller hur har du kommit fram till den? Intresserad bara.

Däremot är jag lite inne på 2 i avd 2. Kanske åker med. Var dock väldigt tveksam senast men bra innan. Kort distans passar dock bättre troligen och den kanske får åka med.

Senast redigerad av copiad den 2012-08-28 klockan 09:56.
Gammal 2012-08-28, 09:52   #17

HuBBaBuBBas avatar

Standard

9 Valnes Chilly
2,4,7,8
1,2,5,6,9,11,12 (2640m voltlopp skrällvarning!)
Alla (Kallblod låg klass skrällvarning!)
Gammal 2012-08-28, 09:55   #18

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Men vad spelar det för roll vad andra spikar? Man gör sitt jobb och sen håller man tummarna för att dom andra inte hittar ditt drag. Nu var den här omöjlig att frångå om man har ett lopparkiv och det vore tjänstefel av TT att inte ha denna som drag. Han mötte iaf Amiral D´Inverne näst senast och det är ingen lus. Och intrycket som hästen gett säger att den står billigt inne i klassen så jag köper inte snacket om att den mött dåliga hästar innan. Däremot galopprisken...
Spika den då

Fast galopprisken är stor? Admiral D är ju en skithäst!
Gammal 2012-08-28, 09:59   #19

Standard

OK Hubba. Om du följt med det minsta så lutar det väl en aaaaning åt att jag tänker spika Rektorn. Amiralen är en skithäst? Ok, så trea på V75 och löpt jämnt mot Bolt är lika med att vara en skithäst!? Då skulle jag gärna äga en sån skithäst .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Alanya (+10), fyllot (+1)
Gammal 2012-08-28, 10:01   #20

Standard

Det fina med trav är att alla får lämna in sina system precis hur man vill. Nu har jag delgett lite tankar och idéer. Får se vad det blir till slut. Nu ska det göras nytta. Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fyllot (+1)
Gammal 2012-08-28, 10:02   #21

HuBBaBuBBas avatar

Standard

skojar bara med dig
Håller med dig om att den är en väldigt bra (spelvärd) spik.
Blir alltid misstänksam mot travsällskapet TT.
Känner att dem blåser folk även fast dem satt något system hit o dit någon gång som kostar 1.000.000.000 kr om året.
Gammal 2012-08-28, 10:06   #22

Standard

Klart man ska ta alla betaltjänsters tips med en nypa salt. Följer aldrig deras tips. Däremot är det intressant att läsa deras analyser och se om man missat ngt som kan vara avgörande för loppets utgång. Men dom spelar ju för låtsaspengar så det är ju inte hela världen om man tokspikar lite hästar ibland eller lämnar in flerkuponger för ett par tusen. Dock är TT överlägset mest pålästa och det märks att det är travkunnigt folk. Men tipset är som alltid att ALDRIG rygga någon rakt av. Läs på själv om du har tid helt enkelt. Dom kan trav men är inte facit och måste ju lämna in "roliga" lappar för att ha skrytmaterial.
Gammal 2012-08-28, 10:07   #23

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Vet bara att Svant Båth har talat hett om Prayer Ås men det e samma med den hästen om inte värre galopprisk. Hemmakusken Micael Melander har en styrning på V4 med Little Max från springspår så den e lite intressant..
Gammal 2012-08-28, 10:09   #24

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Men kommer Rektorn iväg felfritt så har den ju grym kapacitet för att vinna med tanke på senaste loppet... trots galopp.
Gammal 2012-08-28, 10:10   #25

Standard

Jo jag vet. Prayer Ås är en kanon. Livrädd för den. Men kan inte dubbla mitt system med ännu en galoppbenägen häst. Man får gå på spelvärde. Tror att Rektorn är väl så bra som Prayer och när den är mindre streckad är det inget snack. Är väl lika stor galopprisk på båda dessutom. Men får se om spelvärdet är kvar på Rektorn fram till start... Och nu ser jag att även "Molle" på atg spikat Rektorn. Spelvärdet obefintligt snart. Ha ha. Kanske inte blir ngn V4 alls nu :(.
Gammal 2012-08-28, 10:12   #26

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tycker faktiskt att SS kan vara rätt bra ute ibland, speciellt på spikar.
Gammal 2012-08-28, 10:13   #27

Standard

Mina tankar i V4-3 5 Rektorn med "toppkusken" Harald Sandström kommer att ta i princip en stilastående start från ett snävt femtespår om det inte blir galopp? Har trots det kapacitet att vinna men inte intressant då TT går på honom. 12 Prayer Ås stort ! idag 9 Outrunner gjorde ett godkänt lopp från rygg ledaren senast men var inte helt klockren i travet sista hundra meterarna å andra sidan krävde inte Eklöf något mer av honom det var första loppet sedan juni och på travsäkerhet och att han idag förhoppningsvis med lopp i kroppen är ytterligare förbättrad så är han min tipsetta i loppet men garderingar bakom givetvis mn jag kommer att gå på honom på LDn om inte värmningarna säger något annat. TT får gärna hålla Harald i handen men jag däremot kommer efter loppet att gå mot utbetalningsluckorna och TT däremot får vara glad om många ringt deras betalnummer Det är enda penningarna dom får in idag!
Gammal 2012-08-28, 10:14   #28

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Molle kan ju faktiskt sätta spiken och missa på dem andra 3 avd
Har ju hänt förr!
Gammal 2012-08-28, 10:15   #29

Standard

Jo, SS är överlag en bra sida med sina intervjuer. Och visst har dom lite roliga spikar som sitter. Däremot "slarvar" dom ofta bort lite hästar i garderingsloppen tycker jag. Men det är enda sidan jag betalar för då deras intervjuer för en femma (mån, tis, tor, fre) är riktigt prisvärt.
Gammal 2012-08-28, 10:19   #30

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Outrunner har inte en chans att vinna!
står mellan 2,5,6,11,12

tror jag?
Gammal 2012-08-28, 10:19   #31

Standard

Citat:
Mina tankar i V4-3 5 Rektorn med "toppkusken" Harald Sandström kommer att ta i princip en stilastående start från ett snävt femtespår om det inte blir galopp? Har trots det kapacitet att vinna men inte intressant då TT går på honom. 12 Prayer Ås stort ! idag 9 Outrunner gjorde ett godkänt lopp från rygg ledaren senast men var inte helt klockren i travet sista hundra meterarna å andra sidan krävde inte Eklöf något mer av honom det var första loppet sedan juni och på travsäkerhet och att han idag förhoppningsvis med lopp i kroppen är ytterligare förbättrad så är han min tipsetta i loppet men garderingar bakom givetvis mn jag kommer att gå på honom på LDn om inte värmningarna säger något annat. TT får gärna hålla Harald i handen men jag däremot kommer efter loppet att gå mot utbetalningsluckorna och TT däremot får vara glad om många ringt deras betalnummer Det är enda penningarna dom får in idag!
Men Outrunner är ju fortfarande ute över fel distans i mitt tycke och är enormt överstreckad. Dock verkar det som att Rektorn blir för hårt betrodd nu och jag hoppar nog V4 helt. Så jag jobbar in Outrunner åt dig nu .
Gammal 2012-08-28, 10:23   #32

Standard

Lösningen till fyra rätt idag är i V4-2 kan man komma rätt i analysen där ligger vägen öppen för fyra rätt med exempelvis ett utskrivet system. Jag tror stenhårt på att 3 Effe Roc sitter klockrent i spets om nu inte Henrik Svensson prockar på millimetern med 6 Lill Arvid så det kan vara så enkelt att 3 Effe Roc rinner undan igen och 8 Revuer Sant kommer att komma i bekymmer direkt då min bild av 1 Smokin Hotrott i voltstart är att han inte är någon startblixt det kanske någon annan på forumet kan bekräfta eller dementera Jag kommer efter värmningarna och balansinfon att göra en chanslapp med en spik i V4-2 då är vi med i matchen på riktigt i V4-1 ser det onekligen öppet ut hur jag än vänder och vrider på hästarna i det loppet kommer jag upp i minst 7-8 streck och då tror jag att jag tar alla och jobbar in en ostreckad direkt för idag ska pengarna fördelas
Gammal 2012-08-28, 10:24   #33

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tror mest på 10 Quetcho i avd3
Tror jag ska spika den faktiskt
Gammal 2012-08-28, 10:27   #34

Standard

Jag tror du missat ett streck i så fall nummer 1 Sunday Morning med Jan Olof Johansson är bättre än många tror och dessutom en kusk som duger riktigt bra i norrlandskonkurrens sen kommenterar jag inte just nu att du lyfter bort 9 Outrunner rent spelmässigt kommer jag att lyfta bort 5 Rektorn då många större V4:or kommer att rygga TT vilket är tacksamt då han är bara en av flera....Harald vann för den delen lopp igår ska han vinna två dagar i rad?!
Gammal 2012-08-28, 10:32   #35

Klankes avatar

Sharp$: 936
Standard

4 dannero

avd1. 1-3-9
avd2. 4 Energy sign
avd3. 6-12
avd4. 2-3-6-11
= 48 kr

LD1. 4
LD2. 6-12
* 75

Energy sign har visat toppform från två svåra utgångslägen på slutet. Båda gångerna med vassa avslut. Gynnas av öppet spår och kommer att sitta fint till direkt. Distansen och ufffe är två plus vilket gör att vi spikar denne 33%are

Draget: Little Max går kanske bäst i autostart men nu när han har lottats tills ett bra spår i volten bör han kliva iväg och då han har visat toppform med rejäla slutvarv på slutet borde han bli svårslagen i ledningen.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:33   #36

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Molle???
behövs verkligen hästar 9,11 i 2:a avd på kort distans?
Gammal 2012-08-28, 10:35   #37

Klankes avatar

Sharp$: 936
Standard

RIP Stig Lindmark

http://skelleftetravet.com/aktuellt/...ar-lamnat-oss/
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:36   #38

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
4 dannero

avd1. 1-3-9
avd2. 4 Energy sign
avd3. 6-12
avd4. 2-3-6-11
= 48 kr

LD1. 4
LD2. 6-12
* 75

Energy sign har visat toppform från två svåra utgångslägen på slutet. Båda gångerna med vassa avslut. Gynnas av öppet spår och kommer att sitta fint till direkt. Distansen och ufffe är två plus vilket gör att vi spikar denne 33%are

Draget: Little Max går kanske bäst i autostart men nu när han har lottats tills ett bra spår i volten bör han kliva iväg och då han har visat toppform med rejäla slutvarv på slutet borde han bli svårslagen i ledningen.
Helt rätt!
Hade exakt samma ide!
Bra där!
Gammal 2012-08-28, 10:44   #39

HuBBaBuBBas avatar

Standard

1,2,3,5,6,8,9,10,11
4
6
1,2,3,5,6,8,9,11,15

Spelar ett litet på chans..
Gammal 2012-08-28, 10:54   #40

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Väldigt trevligt med diskussion om V4an! Saknat det under sommaren! Jag är lite sent ute och knappt kollat listorna ännu! Återkommer om ett tag med lite tankar, tänkte upprepa gårdagens bedrift och sätta dit raden igen!

ps. Välkommen tillbaka Copiad, du är saknad på lunchsnacket
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:59   #41

Standard

Oavsett vilka ideer vi har så kan vi tilsammans kunna komma fram till vilka favoriter som är bra oh vilka som är mindre bra. Det kanske är så enkelt att en felfri Energy Sign i V4-2 leder runt om lite skillnad på min spetsidé som körs av Jan Sundell när det gäller att ta betalt....
Gammal 2012-08-28, 11:01   #42

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kommer bara Energy Sign iväg felfritt så tar hon över spets sen e loppet över från ett bättre läge än på länge och med Uffe. (Om hon kommer iväg felfritt)
Gammal 2012-08-28, 11:05   #43

Standard

Min erfarenhet är att om man spikar en häst som man vet vinner felfri (inte specikt just när det gäller 4 Enegy Sign tycker jag) så är det bättre an att dundra på en massa streck och det kommer alltid nya omgångar fast man ibland verkar spela som att det är sista loppet som körs just då
Gammal 2012-08-28, 11:06   #44

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tror faktiskt att Prayer Ås kommer att galoppera igen.. iallafall om han pressar eller blir pressad.

2,5,6,11,12 känns ju heltäckt e det loppet o andra sidan. Om man spelar kusk/häst

Bo Eklöv känns sådär över lag när det gäller trav.
Gammal 2012-08-28, 11:09   #45

Standard

Heja Harald även om jag inte tror att den vinner så är det alltid roligt när små tränare vinner lopp tyvärr har TT den som idé och då underlättar det analysen att lyfta bort den. Det kommer annars en ny V4 imorrn och i övermorrn.....
Gammal 2012-08-28, 11:10   #46

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Min erfarenhet är att om man spikar en häst som man vet vinner felfri (inte specikt just när det gäller 4 Enegy Sign tycker jag) så är det bättre an att dundra på en massa streck och det kommer alltid nya omgångar fast man ibland verkar spela som att det är sista loppet som körs just då
Kanske det
Men det kostar ju därefter..

Sen har vi ju urstarke 7 Bambi's Comet som kanske kan vinna från dödens?

Ofta hästen med nr brevid favoriten vinner..
Gammal 2012-08-28, 11:12   #47

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Lovar att systemet sitter!

Alla
2,3,4,7,8
1,2,5,6,9,11,12
Alla
Lycka till
Gammal 2012-08-28, 11:15   #48

Standard

Jag har läst för många godnattsagor för min dotter får skylla på det

Om 3 Ädel Blou går med optimal balans och får sitt lopp är han klar förstahäst =aHäst annars alla bakom

Om 4 Energy Sign går felfritt? och sitter i ledningen är det hästen att slå

Finns inga om i V4-3 tyvärr jag går på en travsäker häst med hyfsad kusk och förhoppningvis förbättrad med lopp i kroppen 9 Outrunner med ett gäng bakom

Om 3 K.A Vat gör om prestationen från senast dessutom kuskförstärkt idag är det ett måstestreck
Gammal 2012-08-28, 11:18   #49

HuBBaBuBBas avatar

Standard

3 K.A.VAT står 20m bättre till nu än senast han mötte Norm Dino och kom ändå två då.

3 kan va lösningen i ett öppet lopp.
Gammal 2012-08-28, 11:18   #50

Standard

Omgången ser ganska svårt ut tycker jag!

1) Öppet, favoriten känns för stor och ointressant. Är lite inne på 1 Ofelia Rack här som är ganska kvick ut i volten och kan mycket väl spetsa från ett passande läge. Satt kvar med allt senast i ryggledare och har nu fått ett lopp i kroppen efter vila. 7 Passion for Gold är väl den främsta utmanaren till lednigen som vill köra där men tror och hoppas Norberg är vaken och löser det, finns många som vill släpp och kör han offensivt tror jag han sitter i ledningen om han har bestämt sig. Utgång?

2) Den som når ledningen av 3,4 har bra chans och är då given första häst. Har dock svårt att bestämma mig för vem det blir så lutar mot matematisk gardering. Vill varan för 11 Naught But Nice som jag håller högt som kan vinna om det blir tempo trots läget, det är toppform för dagen! Kommer nog försöka gå lite halvkort här, kan de räcka med 3,4,8,11? Är väl 7,2 som är närmast att komma med bakom...

3) Håller med om allt snack om Rektorn. Bra chans felfri, men fel spår och dålig kusk gör att en del av spelvärdet försvinner. Möjligt jag spikar rätt ut ändå, hittar inget intressant bakom nämnligen utan mest minus på det flesta...

4) Här är 11 Anders Slogum klart bästa hästen och funkar han så tror jag bara han vinner han ett sånt här lopp. Dock första loppet efter vila och ingen är säker på formen. Jag kommer nog köra utgång på honom ändå med alla bakom, känns verkligen enormt öppet bakom...

Senast redigerad av donkyklonk den 2012-08-28 klockan 11:22.
Gammal 2012-08-28, 11:23   #51

Standard

JAg tror inte Jan Norberg vill köra i ledningen utan att han släpper så tokigt analyserar jag om han ska kunna vinna loppet första avdelningen är ursvårt 7 Passion for Gold är en mycket bra häst i det här loppet såg även nu att Stefan Edin Twittrat att 9 Valnes Chilly skulle kunna vara med dr framme den är säkert inte sämre än 3 Ädel Blou i grunden kanske till och med bästa hästen i fältet ?!
Gammal 2012-08-28, 11:43   #52

Standard

Tycker som sagt det känns jättesvårt och kommer inget kul fram med värmningarna håller jag insatserna låga och spelar dessa två systemen:

1) 1
2) 3,4,8,11
3) 5
4) ALLA

1) 1,3,4,5,7,9,10,11
2) 2,3,4,7,8,11
3) 5
4) 11
Gammal 2012-08-28, 11:43   #53

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Jag kör en chanslapp.

1a,3,5,7,9a,10,11
4
1,5,6,9,11a,12
2,11

Minst 1a måste vinna
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 11:46   #54

Standard

För kännedom 9 Outrunner i V4-3 anmäld barfota runt om
Gammal 2012-08-28, 11:56   #55

Sharp$: 1369
Standard

min spik idag blir 1 Ofelia Rack (V4-1)
den satt fast senaste starten så det är bara hoppas på luckan idag så ska den ha bra fart på upploppet

kör även en utgång på 3 4 6 7 8 (V4-2) Mot 5 rektorn (V4-3)

470kr:

Kupong nr. 1 -
1
3 4 6 7 8
1 2 4 6 9 11 12
1 2 4 11 15

Kupong nr. 2 -
1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
5
1 2 4 11 15
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 12:03   #56
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

1,3,4,12
1,2,3,5,9
2,3,6,10,11 res 7
1,2,6 res 11

Delar med en till person
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 12:20   #57

Sharp$: 4184
Standard

1,4,7
3,4,6,11
1,5,9
1
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 12:20   #58

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1296
Standard

Chansar och hoppas att Reveur Sand hittar ut..
1: 3,7
2: 8
3: 2,5
4: 1,2,3,8,11,12,15
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 12:26   #59

HuBBaBuBBas avatar

Standard

fortsätt lyssna på experterna i tv rutan som inte trodde på 7 Passion for gold
dem är enbart där för att vilseleda spelarna
Gammal 2012-08-28, 12:30   #60

HuBBaBuBBas avatar

Standard

såg ni det kraftiga vinnarspelet på 7 Passion for gold
Molle e en jävla sopa!
Sågar Passion innan v4 ska börja med springspår och allt?????
Gammal 2012-08-28, 12:33   #61

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9493
Standard

Imponerande med en 4 sidor lång diskussion om dagens V4a ser jag här.
2,4 eller 6 i andra så kan detta bli spännande.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 12:39   #62

Sharp$: 1369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
fortsätt lyssna på experterna i tv rutan som inte trodde på 7 Passion for gold
dem är enbart där för att vilseleda spelarna
WORD!!
men vem ska man lyssna på?
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 12:41   #63

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fyllot Visa inlägg
WORD!!
men vem ska man lyssna på?
Din egen travröst!
Gammal 2012-08-28, 12:48   #64

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kom igen nu Energy Sign!
Spår 3 tar över spets slut gå till luckan bjuda frugan på middag och krama Uffe
Gammal 2012-08-28, 12:54   #65

HuBBaBuBBas avatar

Standard

sen vill dem så kallade experterna att du ska gardera livet ur dig i 2:a och där vinner favoriten enkelt!
Så här är det dag ut och dag in!
Man ska trycka på mute och bara spela
Gammal 2012-08-28, 12:57   #66

HuBBaBuBBas avatar

Standard

ska resultat bli 7,8,9 i dem 3 första avd som på v65 igår kanske?
Gammal 2012-08-28, 12:57   #67

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
V.I.F
Gammal 2012-08-28, 13:00   #68

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Det har spelats kraftigt på Outrunner! Spelfavorit nu..
Gammal 2012-08-28, 13:08   #69

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
ska resultat bli 7,8,9 i dem 3 första avd som på v65 igår kanske?
Du fick rätt, Det blev fel för mig.
Gammal 2012-08-28, 13:10   #70

Standard

Ha ha. Snyggt Joppe. Tur man tog sitt förnuft till fånga och hoppade Rektorn. Var ju rolig som skräll men inte som favorit typ. Osäker häst med dålig kusk är aldrig spelbara som mycket betrodda. Hade tvärfel gällande Outrunner också. Hatten av. Men vilket uselt lopp.
Gammal 2012-08-28, 13:12   #71

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Joppe kom med en stark ide idag och det är bara att tack och gratta!

Gjorde ett spel själv på en hundring!
Gammal 2012-08-28, 13:19   #72

HuBBaBuBBas avatar

Standard

3:an i sista nu grabbar!
Gammal 2012-08-28, 13:25   #73

Standard

Tack egna ideer är alltid bäst nu hade jag LDn mot 9 Outrunner och får in rätt bra om någon annan än 8 Reveur Sand vinner LD1 men det viktigaste är att ideérna sitter och då jag varit på trav sedan 6-års åldern har man det i ryggraden men främst norrlandsbanorna är min starka sida där känner man till hästarna på ett annat sätt-
Gammal 2012-08-28, 13:34   #74

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Att Bosse vinner 2 lopp på raken hör till ovanligheterna
Svara

Ämnesverktyg

td