|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Mantorp 1/6
Dags att använda hjärncellerna till lördagens V75 jackpot!!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja det är absolut dags nu, min hemmabana och jackpott så alltid extra trevligt när det är på Mantorp
. Kommer givetvis vara på plats och se omgången. Såhär är mina tankar och kommer även att köra detta system med mitt lag på V75 tillsammans iaf, och tycker någon det ser bra ut och är intresserad av att vara med är det bara att skicka mig ett pm Andelarna kostar 75kr/st. Vad tycker ni, borde jag va rätt ute eller är jag ute och snurrar? ^^ ![]() V75-1: Min tipsetta här är Nr.4 Digital Darling som har perfekt läge på favoritdistansen, dock har inte allt stämt riktigt i år och därför väljer jag att gardera upp främst med 3 st väldigt kapabla bakspårshästar 9,10,11 som alla har mycket hög kapacitet samt även nr.5 Princess Wine som vann sist på v65 i mantorp och har väldigt god form, kommer den till spets ska den slås. V75-2: Min tipsetta här är Nr.2 Mercury Broline som vann övertygande sist och verkligen hittat formen sen skorna har rykt runt om, normalt sett tror jag den vinner detta. Vi plockar även med Nr.10 Kung Fu Face som är riktigt bra för klassen och stämmer det lite på vägen är den garanterat med på målfotot, vi plockar även med nr.5 Ella håleryd som har bra form och rad och mycket väl kan duga här. V75-3: Här spikar vi Up Date Hoss som är startsnabb, har en extremt fin löpskalle och detta lopp borde inte vara svårare än spets till slut! V75-4: Svårt och öppet lopp men tror jag hittat lösningen, första strecket går till Nr.6 Steely Knight med Kihlström som är väldigt startsnabb, påväg mot toppform och även om den inte tar ledningen har den god chans att trava hem detta. Vi tar givetvis även med Nr.1 Lookh Magic som är obesegrad hos Svanstedt och blir den inte instängd så är den med där framme. Sista strecket i loppet går till Nr.2 Lovely Buv som har varit grym i år, får Erik i sulkyn och är grovt understreckad. V75-5: Min tipsetta här är Nr.2 Definem som ska vinna detta om den går iväg felfri från spår 2 som inte är optimalt, jag är inte säker så därför garderar vi upp med 4,9,14 som alla har bra chans att vinna loppet om tipsettan felar. V75-6: Min tipsetta här är Nr.6 Abborren som är en häst med grym löpskalle och tål alla upplägg, med på kupongen måste även Nr.2 Latest News och Nr.11 Stein Delight som är 2 högkapabla hästar, sista strecket i detta lopp går till luringen Nr.9 Blixtodunder som är en extrem spurtare och kan den smyga med är jag inte förvånad om den blåser förbi alla på upploppet på lördag. V75-7: Min tipsetta här är Mr.12 Chelsea Boko som verkligen är en klasshäst men som gör årsdebut, spåret är inte det optimala och vem vet, kanske blir ett "snällare upplägg", så med på kupongen åker även Nr.7 Indigious som har bra chans att vinna detta om den kommer ner till ett bra läge och Nr.4 Mellby Amiral som är en högkapabel häst som absolut inte ska nonchaleras. V75-1: 4,5,9,10,11 V75-2: 2,5,10 V75-3: 3 Up Date Hoss V75-4: 1,2,6 V75-5: 2,4,9,14 V75-6: 2,6,9,11 V75-7: 4,7,12 2160r/1080kr 75kr/andel Sugen på att vara med i omgången/laget på v75 tillsammans eller har frågor? Skicka mig ett PM Senast redigerad av Friskus90 den 2013-05-31 klockan 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Svår omgång!
Spiken: Stein Daylight. Dragen: Princess Wine ESTRELLA DORADA LEONAS KAISER - första med jänkarvagn. Bedövaren: Jasper Lane - spets och lucka till slut!? Form! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Avd4 . Vivo Per Lei galopperade bort en trolig seger senast
Avd5 . Borde inte Your Higness vara klar |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Riktigt klurig omgång som känns "svår att greppa". Väldigt jämna lopp på förhand och det krävs mycket funderande.
Är inne på att låsa sista på 6 Noble Knight & 7 Indigious. Tror Johan kan köra sig till spets nu. med Noble & Indigious har styrkan. 12 Chelsea Boko schasar vi helt. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tror stenhårt på stora pengar i omgången!!
Sista avd 7. Veckans favorit avslag i Chelsea Boko ( 12 ) skor på runt om, behov av lopp i kroppen och sämsta läget. Ge mig ett motbud? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Och av mig får du MELLBY AMIRAL! Tror den leker denna gång....
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Precis som Pantholops skulle vara såå klar elitloppshelgen hahaha såå schlutt??
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Att Chelsea Boko i årsdebut mot stenhårda konkurenter, med skor på, från spår 12 är favorit är helt enkelt obegripligt...
Men det visar ju att det stora kollektivet har noll koll på hästarna, utan bara går på de som har känt namn eller 1or i raden (oavsett då de är från). Och det är ju trots allt detta som gör V75 till ett så bra spel, att man gynnas ngt otroligt mycket av att läsa på lite mer än "kollektivet" Så ska inte klaga egentligen =) Veckans lås kommer i avd 2 : Mercury Broline, Estrella Dorada och Kung fu face! Avd 5 överlägset svårast, om inte Your higness visar sig vara för bra... Men då många lär gå på den och B.Goop som spik, och det ofta skräller i stolopp så tycker jag stor gardering är given där... Aja blir att plugga nu hela fredagen =) |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Att hästen blir favorit av bl.a. "Spik-Harry Boy köparna" beror ju på flera faktorer som 1:a på turordningen, känd kusk/tränare, mest intjänade pengar samt ett antal 1:or i raden mm...men som sagt, hur är det med formen egentligen mot detta motståndet??? |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+5) |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
vore kul om du skrev en klar till v75..... så ska vi se hur vass du är!??? intressant.....sen får vi se hur jag bemöter dig sen..... men du är väl en liten undangömd fegis....rätalinjenmänniska....eller så bevisar du mostsatsen.... så kanske du blir accepterad här...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Timo Nurmos
Lopp 11, 2140A 12 CHELSEA BOKO - Jorma Kontio "Blev förkyld och fick influensa inför Kungapokalen och blev därmed struken. Han fick vila lite och har sedan tränat på hela normalt igen. Hästen har annars fått en lång styrketräningsperiod i vinter och är väl förberedd inför årsdebuten. Han har även varit inne på Solvalla två gånger och tränat 1.17 över full distans som snabbast. Nu känns han återigen fin men är inte pressad och någon toppform har han inte. Den hoppas jag infinner sig lite längre fram till de stora loppen och det här är inte årets viktigaste uppgift. När han dessutom fick sämsta läget med spår tolv känns det lite uppgivet. Jag är mycket tydlig med att han får en snäll resa därifrån och får smyga med. Han behöver ha ett lopp i kroppen för att hitta formen och ska inte köras offensivt. Dessutom kommer vi att köra med skor runt om och sparar barfotabalansen till senare uppgifter." Balans: Skor runt om Huvudlag: Helstängt huvudlag |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mantorp, lördagen 1 juni 2013
Lopp 5, 1640A 11 AGA KHAN BOKO - Jorma Kontio Har vunnit fyra lopp i Finland i år och kommit tillbaka bra efter sitt långa uppehåll. Inför senaste starten hade han varit struken för influensa och han behövde därför loppet i kroppen. Han fick dessutom en tuff resa och höll bra med tanke på omständigheterna. Normalt ska hästen gå framåt med den genomköraren i kroppen och han har känts fin i ett par lätta jobb sedan han kom hem. Det är en högkapabel häst men från spår elva över kort distans i V75 blir det normalt mycket svårt. Han är väldigt startsnabb och missgynnas av läget extra mycket på grund av det. Jag hade tänkt att köra barfota runt om men nu när han har så dåligt spår kanske vi kör med skor istället. Han har gått med skor i varje start i Finland i år. Balans: Skor runt om eller barfota runt om Huvudlag: Öppet huvudlag Lopp 6, 2140A 4 AYAR BOKO - Jorma Kontio Vann lätt senast efter en fin resa och visade att han kan de dagar som han bjuder till. Det är en häst som alltid har tränat väldigt bra och visat bra styrka i jobben, men som inte har visat den rätta motivationen i lopp. Nu har han tagit två segrar på de fem senaste starterna så kanske är det på väg att lossna. Vi har väntat länge på att det ska göra så och hästen är i alla fall fint i ordning nu. Han har fått ett bra läge och är snabb ut bakom bilen. Det är inte omöjligt att han kan vara med i striden igen om han tar i lika bra som senast. Balans: Barfota runt om Huvudlag: Öppet huvudlag Lopp 9, 2140 9 SILENT OPAL - Jorma Kontio Har gjort två bra lopp efter sitt uppehåll. Senast fick hon luckan för sent och eftersom hon inte är någon kortspeedig häst hann hon aldrig få upp farten riktigt. Hon är mer stark än snabb och näst senast gjorde hon också ett bra lopp från dödens. Hästen är fortfarande fransk i gången och lite stänkrädd även om hon blir bättre och bättre hela tiden. Hon tål att göra lite jobb själv men här vore det bästa ifall det blev hårt tempo hela vägen. Fast hon går över alla distanser och springer en 1.15-tid oavsett om det är kort, medel, eller lång distans. Balans: Skor runt om Huvudlag: Timos eget huvudlag, ett tre fjärdedels helstängt huvudlag Lopp 10, 2640 6 ABBORREN - Jorma Kontio Galopperade senast men banan var mycket dålig på Solänget. Normalt är hästen travsäker även om hon har snubblat till några gånger i kurvorna. Det känns i träningen att hästen är fortsatt fint i ordning och håller lika bra form som i starterna innan. Då har hon varit mycket bra och avgjort den tunga vägen. Hon är stark och passar bra över distansen men är inte så snabb ut så risken finns att hon blir hängande från springspåret. Med en normal resa tror jag att hon är långt framme. Balans: Barfota runt om Huvudlag: Helstängt huvudlag Lopp 11, 2140A 12 CHELSEA BOKO - Jorma Kontio Blev förkyld och fick influensa inför Kungapokalen och blev därmed struken. Han fick vila lite och har sedan tränat på hela normalt igen. Hästen har annars fått en lång styrketräningsperiod i vinter och är väl förberedd inför årsdebuten. Han har även varit inne på Solvalla två gånger och tränat 1.17 över full distans som snabbast. Nu känns han återigen fin men är inte pressad och någon toppform har han inte. Den hoppas jag infinner sig lite längre fram till de stora loppen och det här är inte årets viktigaste uppgift. När han dessutom fick sämsta läget med spår tolv känns det lite uppgivet. Jag är mycket tydlig med att han får en snäll resa därifrån och får smyga med. Han behöver ha ett lopp i kroppen för att hitta formen och ska inte köras offensivt. Dessutom kommer vi att köra med skor runt om och sparar barfotabalansen till senare uppgifter. Balans: Skor runt om Huvudlag: Helstängt huvudlag Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Går emot mina principer att lämna "klara" då det ändå är djur vi spelar på! Men här får ni en av mig tills på lördag:
V75-2 10 Kung Fu Face Riktig kapabel häst som galopperat bort mycket pengarna i sin karriär. Sett riktigt fin ut senast tre starterna och bäst var han för tre starter sen när han attackerade bakifrån och tog längd efter längd på vinnande Streetwise. Att han blev lite bekväm sista biten senast från spets tar jag inte så hårt på. Hästen har även stabiliserats och travar mycket bättre nu och bakspår passar perfekt för felfri avgång, sedan är det bara att hoppas på tempo för då blir han "omöjlig" att stå emot sista biten! Jag tror det finns bra chans på tempo i detta lopp då Adrian knappast backar med Sahara Fairytale som ska testas barfota denna gång. Kommer säkert köra hårt för att överta men tror inte speciellt många(jag hade inte varit det) är speciellt sugna att släppa till detta ekipage. Johnny Takter upp är naturligtvis även detta ett stort plus. Bra spik till 27% i lurig jackpot omgång! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Migge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
donkyklonk (+5) |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Glad att du förstår det iaf, men uppenbarligen förstår inte alla läsare(tex han som hoppade på dig precis ang. pantholops) detta så kanske läge att vara tydligare ibland!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jag har lärt mig en sak i livet....vissa människor saknar fullständigt logiskt tänkande , analytisk....förmåga....m.m. Så kommer alltid världen se ut då människor inte har samma krav på sig som travhästarna när det gäller avel.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Första tanken är alltid bäst!
3,5,7 2,3,5 3,4,11,12 Alla 3,7,11,12 5 9
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det finns en massa roliga skrällar till jackpotten.
Normalfallet är förstås att de förlorar, men man vill väl alltid ha ett par med ändå Wiss rambo och notre crown verkar ha fin form nu, cayenne käbb satt fast med rubbet kvar som oplacerad och är startsnabb. Laddar tobbe kan det bli bra trots spåret Estella dorada, ella håleryd och prayer ås är i bra form. Leonas kaiser, steely night och mr opal är också i fin form.
|
|
|
|
#25 |
|
Avd 1) 1 inhibited. Vad tror ni om den chanser att vinna? Funderar stark på låsa den och 4 på ett litet skräll system
Senast redigerad av Oblix den 2013-05-31 klockan 13:25. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Hästen vill inte vinna
|
|
|
|
#27 |
|
Vad tror vi om spik i sista avd? TT mailar och säger att de har "skön känsla" "måste ta betalt"....
Vilken tränare gillar TT så man kan lista ut deras tankar? Är det 3 Standout? |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
jag tycker allmänt att omgången är skitsvår.....jag har svårt att få en känsla med bra drag.....
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Harry slog nästan elitloppsvinnare sist, skamligt att inte spika till c:a 30% Sen var jag på fisketur igår, och då fick jag upp en abborre tänka sig! tänk va surt om jag då skull gardera Abborren.. spik Sådär, sen heltäcker du 5lopp och blir miljonär
lordagspippi (+5) |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
oh dear laxen, jag är inte ute efter att vinna någons respekt eller försöka få bekräftelse i detta forum som "en del andra". Kul att du bedömer mig och har skaffat dig en uppfattning om mig och hur jag ser på livet, endast genom att analysera en enda kommentar från mig, oh dear!! Jag är inte den människan som lägger ut spel-idéer här för att sedan efter loppet behöva få lite uppmärksamhet och en klapp på axeln om den vinner serrö, ser ingen mening med att skriva: ett lopp är så schlutt och jämföra vinstchansen ala järvsöfaks! Och eftersom du frågar om jag är vass? Jag livnär mig inte på trav, och sätter kanske 10-15 v75or per år, kanske fler än dig vad vet jag. Jag är medlem här för att jag hoppades att det skulle finnas bättre info, balans och utrustning än ronden och guiden ger, inte för att höra andras spelares idéer och vad dessa tänker spela bort pengarna på. Kul att du reagerade så starkt om mitt inlägg om Pantholops, jag spikade Beatasine eftersom Johan U sa till mig ingen laddning med Pantholops. Må bäst / TravRenen
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
Varför nämna att du spikade beatasine om du inte är ute efter lite bekräftelse? Alla människor söker bekräftelse på ett eller annat sätt. Det ligger liksom i vår natur. Här ska du få också: Ruggigt fin spik! den var stenklar. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kan vi sluta argumentera om bekräftelse, dizza/hylla varandras "klara" drag och istället fokusera på att ge ut lite info?
Alternativt en ren "infotråd" kanske, där man rapporterar in om man hört ngt från ngn betalsida eller personligen från ngn tränare lr kusk som inte är allmän kännedom via atg's hemsida ? Hade iaf jag uppskattat! =) Sen kan vi ha en sånhär uppsnack-tråd där folk kan tala om ditten och datten och klaringar och annat trolleri =) |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Jag trodde "klar" betydde att skribenten anser att en häst i stort "står med tre ben i mål" - näppeligen kunna förlora - klar vinnare - typ som en del skriver "spikas på allt" (vilket iofs låter lite dumdristigt - som att lägga alla danskar i samma korg..) Men här antyds att mening av "klaring" mer är en klar idé ( en sådan "klaring" kan då näppeligen dyka upp om man dricker single malt eftersom sinnet då mer är grumlat än klart)
laxdasen (+5) Senast redigerad av Kyodai den 2013-05-31 klockan 15:17. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Är en av de som har hoppat på dasen men han har visat sig vara urstark. Alla kan göra lite fel ibland men går alltid att rätta till. lycka till. Med andra ord . Jag håller dasen i handen när åskan går
Senast redigerad av draken den 2013-05-31 klockan 17:37. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mosaique Face kommer förmodligen bli kraftigt undervärderad imorgon. Inget större fan av kusken men hästen va FRUKTANSVÄRT bra senast.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Så länge du aldrig tillfört något som helst här så spelar du i en annan division...du får bevisa mer... ingen vet något om dig---- du kanske är en kanonkille men tyvärr vet absolut ingen något om dig så börja bevisa lite.....det är ju enkelt om du kan något att börja ge lite klara så blir du säkert hyllad annars sågad precis som du gjorde med mig......jag tål allt så fortsätt bara jag höjer mig av all kritik.... enbart trevligt!
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
sitter på balkongen... tjejen sur för att jag kollar trav... jag säger att alla på sharps är så trevliga att jag måste skriva(ljuger)
.....men ....va fan trav måste man ju se....grillningen är ju klar och ölen slinker ner
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tror T Jansson vinner V75 6 med 8 Ramos Boy. Lycka till med era spel!
capone (+1) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag vill varna för en som det låter väldigt bra på....
V75-1 3 Wiss Rambo. Han håller ruggig form hästen. Jag är helt övertygad om att han vinner lopp när som helst och det kan mycket väl bli nu. I Frankrike näst senast stämde det dåligt med positionerna och han fick ett ganska tungt lopp och höll farten starkt och kämpade hela vägen. Senast körde Jörgen lite avvaktande och sedan blev det ju aldrig något riktigt lopp när Tidied Accelerator fick ledningen. Wiss Rambo gick ruskigt fort till slut och Jörgen var helnöjd med honom. Jag tror och hoppas att han ska vara ännu lite vassare till den här starten eftersom han fick det lite lugnt efter turen till Frankrike. Kort distans passar bra och läget är bra och han är snabb från start om man väljer den taktiken. Jag överlåter det till Peter och tycker att min häst är en av dem som kan vinna. Jag ändrar inget, barfota bak och jänkarvagn, säger Carl-Otto Göransson. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+15) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ska ut och fiska nu . Kommer få obegränsat med grov abborre men spikar inte Abborren iaf. Synd att ingen heter gösen. Hade vunnigt med minst 100
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vore inte fel. Känner mig lite macho idag med ett helt gäng öl innanför västen. Blir nog spik på Rambo i första. Hysterisk form så här dags förra året men Nybrinks tips. DVS Hausssad och chalö såklart. Notre Crown hade vart den givna spiken med lite bättre läge. Blir nog en gardering.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
fel trådddddddd
Senast redigerad av DavidP den 2013-05-31 klockan 20:43. Anledning: fel tråd |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
vågar man spika 1o i avd 6 eller...hjälp nån har fastnat på avd 4,5,6
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
1: 3,4,9,10,12
2: 10 3: 3,11 4: 9,12 5: 2,9,11 6: 1,6,7,8,10,11 7: 9 Inlämnat och klart. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Känns som det kan bli många 3:or i vinnarraden imon på Mantorp, Eriks nr3 i guld är nog bästa spiken trots allt, men alla hästar med nr 3 är klart intressanta.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
1 4 5 7 10
2 3 5 10 2 3 6 2 6 14 15 1 10 4 inlämnat och klart! Lycka till ni andra... |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Min chans spik Ramos Boy & Up Date Hoss trolig vinnare utan g
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Mantorp= få favoriter men många 2-5e-handare..? Jag har inga empiriska belägg för detta men det är en känsla jag har. Men den kanske inte stämmer på V75..? Nu har jag varken ork eller tid att kolla upp detta...
Nåväl, blir oerhört begränsat med trav i morgon, då jag ska jobba. Så det får bli ATG Play i efterhand. Har dock en platsraket som känns god: Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp, omg. 17 Spelform: Raket, system: enkelt Lopp Spelform Häst 6 PLATS 3 8 PLATS 10 10 PLATS 7 11 PLATS 1 Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: xxxxx Kör även DD, rak 7-1. Lycka till med tjafset o liret!! ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Tjenare då var det v75 som stod på menyn och dagens rätt heter "kung" fu face det är många miljoner att spela om och med mitt system kommer det att stora pengar om den faller in.
avd1. Här blir Rocky Winner favorit men jag förstår inte riktigt varför det känns som formtapp efter två misslyckanden, tyckte hästen såg slak ut senast och blev förvånad att man valde att sitta kvar. Tycker han är för hårt spelad som favorit och tycker därför inte han är spelbar "turbo" motor där bak för det måste han nästan ha nu om han ska ha en chans. Min vinnare heter Digital Darling som har vunnit sina 12 segrar från just ledningen och att Stefan har vässat formen är jag övertygad om. Mycket startsnabb och kan vara den som sitter i spets efter några 100 metrar får bestämma och bör då straffpliktigt gå undan till slut. Princess Wine är ruskigt snabb i benen tog sig förbi Democrat i våras när denne hade invändigt läge, Princess wine har vunnit 8 av 11 segrar från spets och Magnus vet att han står hårt inne men kan likaså ta sig förbi samtliga och leda loppet in i det längsta. Notre Crown hade jag nog chansspikat om han hade haft spår 1-5 men nu riskerar ekipaget dödens vilket han inte gillar. Wiss Rambo blir allt bättre och allt snabbare får fin resa och har form att tätt strida. Big Sky hurricane fick strykas senast för dåligt trav trivs bäst där framme och hamnar snett på det här? avd2. Min vinnare i detta öppna lopp heter Kung Fu Face jag tycker hästen har visat fina kvaliteer för sin klass och chansspikar då jag tycker att han borde varit favorit trots sitt utgångsläge. Detta fixar Takter till 28% avd3. Up date hoss visar "Erik" vad skåpet ska stå, kommer de till spets före nr 2 ska man ha goda chanser att dirigera runt om. Värst emot är bläkfisken och superskrällen Jesper Lane. avd4. Kaiser kan öppna nedåt 1.10 och provar idag första med jänkarvagn. +++Mitt tokdrag står för rekordet och det är Bear With me som Melander är smått optimistisk med trots sitt risiga läge, med klaff och tempo tror jag man bara blåser ner allt här. Otroligt 6%!!! Ett annat drag jag också vill varna för är 1%aren Noble Launcher som är stark och rejäl och gör bra lopp mesta dels hela tiden är inte sämre än någon annan och med klaff kan man skrälla till ett fint %-värde och odds. Åke har si sådär form men eftersom hästen är obesegrad med barfota balans måste den med ändå. avd5. your Highness måste rekordsänka minst två sekunder för att vinna detta. Hon är dock en fin travare som har vunnit 7 av 10 starter men de gånger hon förlorat har hon inte varit helt fläckfri i sitt agerande. Voltstart är också svårbedömt för risken finns att hon hetsar upp sig. Tycker också att hon står ganska hårt inne i loppet. 77% är tok för mycket... Mitt drag heter Piggybank som är streckad på ynka 2% i dagsläget. Hästen har sätt fin ut i tre starter efter sitt uppehåll, står lite på tur för seger. Senast gick hästen barfota runt om men hästen blev lite rullig på den balansen därför släppte Tobbe, hon möter heller inte tuffare än vad hon brukar och hon har definitivt fart för segerstrid. Hon är bäst när hon får attackera bakifrån och klaffar det någorlunda är hon med dem i mål. Senast fick hon en dålig rygg och blev fast med allt sparat, näst senast höll hon farten riktigt bra men kunde inte stå emot en spurtstark T walls damien till slut. För tre starter sedan fick hon då också luckan för sent men spurtade starkt till andra platsen utan chans att ta ner vinnaren, för fyra starter sedan höll hon farten med allt sparat bakom Qvinete. För fem starter sedan fick hon sen lucka och spurtade vasst till femte placeringen betänk att det var många hästar på linjen. Hon kan överraska!!! Maxmara kan öppna bättre än många tror och det låter uppåt från både stall och kusk. Bör hur som helst få en fin resa och spurtar alltid bra till slut. Från detta läge finns där en viss "skrällchans" då spår 1 i långlopp sägs vara bästa spåret. Play it diablo kan spetsa och kan också hålla hela vägen har sätt fin ut på slutet och kommer från formstallet Wallman. Conrads Elsa ska prova Åke i vagnen för första gången samtidigt som man vill rycka alla skorna +++. Intressant på strecken. avd6. Ramos boy gör debut på svensk mark men man meddelade att hästen ska kunna gå en låg 13 tid då bör den räcka en bit vill säga. jag tycker också om Stein daylight som inte fick chansen senast är med och strider nu istället. Candor Hall kommer från formstallet och avslutar alltid bra. Spelvärdet är fint.avd7. Chelsea boko är bästa pållen inget snack men tråkigt spår och årsdebut gör att man inte kan singla honom utan jag står över för denna gången. Increased Workload är en bra häst som nu får "pappa" Stefan upp brukar göra bra lopp tillsammans och räkna med offensivt upplägg. Melby Amrial är stark och livsfarlig om Örjan hittar spets. Indigous är bra och är nog med i matchen han också. Passa även Noble Night som tar spets intialt men släpper troligen tilll stallkompisen nr 4. Får hästen luckan så finns fart för att vinna detta. avd1. 3-4-5-7-10 avd2. 10 Kung fu face avd3. 3 Up date hoss avd4. 1-3-9-12 avd5. 1-2-6-8-11 avd6. 8-10-11 avd7. 4-6-7-10-11 = 720 kr Spiken: Kung fu face Chansspiken: Up date hoss Dragen: Digital Darling Bear with me Bedövaren: Piggybank Senast redigerad av Klanke den 2013-06-01 klockan 13:03. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Säger bara Ayar Boko - börjar visa sin potential nu - väldigt uppåt och lämmas icke utanför...!
|
|
|
#58 |
|
Till Laxdasen jag kan lämna en klar i fjärde 3 Leonas Kaiser. Kanon fin i årsdebuten när han blev hängande i tredje till dödens o försvann i från på upploppet. Nu säger Oskar att han känns kanon i träning bättre spår,helstängt o första jänkarvagn. 15% just nu
Senast redigerad av flaque den 2013-06-01 klockan 00:04. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Spelbutik med vassa andelsspel hittar ni på www.v75bolaget.com
De har flera olika system och lirar joker. Kolla in detta! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
FACIT
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5 2 2, 3, 10 3 3, 8 4 1, 2, 3, 6 5 2 Define'em 6 6, 11 7 4, 7, 12 Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Det får bära eller brista, bara köra för miljonerna
|
|
|
|
#63 |
|
Robot-Putte, 120 kuponger, gick det igenom?
![]() Är det för att de testar öppet huvudlag som du vågar spika Define'em? Jag är lite inne på att låsa på 3 och 6 i avd 5 nämligen. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Har suttit och lekt lite med hemmabyggt rankingprogram, byggt enbart på statistik.
Avd 1: Jag tycker både 5 Princess Wine och 11 Aga Khan Boko är lite bortglömda. 4 Digital Darling känns överstreckad. Rank: 10-11-5-9-3-4-12-7-8-1-6-2 Avd 2: Här avviker ranken mycket från kollektivets streckfördelning. Ranketta är Nr 1 My Ovi, medan streckfavoriten är rankad sexa. Här tror jag det är läge att strecka på. Rank: 1-3-4-7-5-2-6-9-8-10-12-11 Avd 3: Ranken har hittat 9 Deuxieme Picsous som etta, som få andra har hittat, i övrigt ganska överens med kollektivet. Rank: 9-3-11-5-12-1-2-4-7-10-8 Avd 4: Ranken är i stort överens med kollektivet, men det är inga stora skillnader mellan hästarna. Har man inga klara badkarsidéer skall man nog strecka på här. Rank: 1-4-3-8-12-5-6-3-11-2-10-9 Avd 5: Tilläggslopp är svåra att ranka. Trots att de är vanliga så ser fördelningen av antal hästar på de olika volterna så olika ut att det inte finns så mycket jämförelsematerial. Ranketta blir i alla fall 14 Your Highness. Ranktvåa blev 13 Full Forward, som är helt bortglömd. Rank: 14-13-2-6-15-7-12-3-11-9-1-8-10-5 Avd 6: Ranken och kollektivet är i stort sett överens. Rank: 6-7-11-1-10-3-5-12-9-4-2-8 Avd 7: Ranken sätter 12 Chelsea Boko som etta, eftersom kuskintervjuer inte finns med i underlaget. Däremot har den hittat 6 Noble Knight och satt den som ranktvåa, det känns härligt bortglömt. Rank: 12-6-3-4-10-5-7-8-1-9-11 Tyvärr vaskade inte ranken fram någon bra spik. Funderar på att göra en större ram och slumpreducera den till något inlämningsbart i storlek. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Haltmathe (+5) Senast redigerad av Viroid den 2013-06-01 klockan 11:19. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Någon som har storavinster ranking?
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Min chans DD1. 7,8
DD2. 4,9 50:- |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Klockan 9.24
Avd1 vinnarspel för 20.725 Avd2 vinnarspel för 14.495 Avd3 vinnarspel för 22.915 Avd4 vinnarspel för 12.591 Avd5 vinnarspel för 11.334 Avd6 vinnarspel för 12.812 Avd7 vinnarspel för 48.612 Häst nr11 Claes Boko odds: 2.50... (7%are) där i avd7... (10nde rankad på strecken där just nu av 11hästar) Spelarservice har den rankad 10a... Travtjänsten har den rankan 9a.... Stig.H har sin egna Indigios med på sitt system på 3hästar...men inte sin Claes Boko. (Inte ens på en av sina reserver har den utsatt). (Även om han sätter 3+ på båda sina dessa hästar i aftonbladet) Sen Erik Adielsson "plussar ju klart på" Indigios i "vass å kass" och kör ju den. Är det nå harry-boy spels-påsar ??? Som går in som just vinnarspel i avd7 där och rör om lite...och att den haft just Claes Boko över-representerad i sina spel ??? |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Erik håller indigous som första häst i loppet. Vad vet han som inte vi vet? Har han en växel till från start, så han tror att han ska kunna köra sig till spets efter en bit månne?
I min värld spetsar noble knight om han laddas (vilket han väl måste göras) och släpper sedan, då helst till stallkompisen mellby amiral, som dock är ganska seg ut och kan få en lite n knepig väg fram. Mosaique face är faktiskt inte så tokig ut och om man inte laddar med noble knight så ser jag det inte som omöjligt att adrian är först in i kurvan |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Känns som chelsea boko är årets avslag.... vinner den är nog alla borta trots att den just nu är favorit....det blir den så klart inte 14.30 men ingen tror något på den alls...
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Mycket märkligt, den ligger just nu fortfarande som mest spelad på vinnaroddsen i det loppet... |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
björn goop tror på den, men han har väl inte haft tid att läsa tidningarna denna vecka...
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
V-75Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
Kan aldrig påverka något annat
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
tveksamt. därför håller jag nog mellby som första häst. Eriks kan få gå en rejäl repa i början medans örjan sitter stilla och gottar sig o tar dem till slut |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
men det var en häftig häst!
|
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Sedan ska det inte gå att ta tjugo
|
|
|
|
#79 |
|
Roger verkar inte tro någonting på noble night
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2013-06-01 klockan 10:28. Anledning: förtydligande till varför han släpper |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Idag tar vi hem hela potten själv! - ok om ngn kopierar bongen så delar vi och det kan jag stå ut med...
)Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar 1 3, 5, 9, 11 2 1, 3, 4, 7 3 1, 2, 10, 11 4 11 Vivo Per Lei 5 14 Your Highness 6 1 Kipling Face 7 7, 9, 11 Vadet gäller startnummer 192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 2Fxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Mantorp jackpott 2012 för ett år sedan. Då kunde det sett ut såhär.
Får nog göra ett likadant system idag med ![]() Någon annan på sharps tur idag kanske? Frågan är om jag vågar spika Kipling face idag tro... Registrerat spel Datum: Lördag 2012-06-02 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar 1 6 Friction 2 2, 3, 5, 6, 7, 10, 11, 12 3 6 Eliott Hall 4 6 Arazi Boko 5 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 6 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12 7 3 Opitergium Vadet gäller startnummer 728 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 364,00 kr Kvittonummer: 8384 C0CD 58D6 5140 Utbetalt: 2 094 617,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
Jag har spik på Kipling så det rätta är väl kanske att du inte ska göra det då...haha |
||
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Jag vet, och man brukar släppa för att få så mycket pengar som möjligt om man tror man är chanslös
|
|
|
#87 |
|
Ja det är en bra fråga. men i min värld har den likvärdig chans som chelsea boko. Så ska man ha nån från bakspår kan man lika väl ta claes
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Nja...där har du lite fel...
Från ATG: (Finns variant med vinnarspel ju) Harry Boy Påse innehåller tre vinstchanser - Lördagspåsen tex innehåller två V75 system och ****ett vinnarspel****. Det finns ju en påse med vinnnarspel i...och den i V75-7 lär ju ligga då för att de skall ha nån spänning kvar i slutet på dagen om de spruckit på sitt v75system... Men om det är de spelen som påverkar...el om det nån annan som gått in på nr11 Claes Boko ju frågan... 2.70 just nu...och streckad 6%... |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Inte mycket å säga om dagens system fick inte någon riktig känsla.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 5, 10 2 2, 3, 5, 7, 10 3 3 Up Date Hoss* 4 10 Spring Break 5 2 Define'em 6 6, 8, 11 7 1, 3, 4, 7, 9, 10 Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
#90 |
|
Sharpest
|
Tog ut en påse för skojs skull nyss och visst låg det ett vinnarspel på Classe i sista i den. Sammanträffande eller inte?
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Hej! Jag är gärna med,hur gör jag?/Tobias
Migge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
TOBYTYKE (+5) |
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
Antar den går efter vinnaroddset i ditt fall och då den är favorit hamnar alltså de flesta spelen i det loppet på den Och FN finns bara en häst i hela omgången med lägre odds Men det är lite hönan och ägget över situationen, det är knappast HB som drivit oddset dit från början, men nu kan det bidra till att behålla det där
|
|
|
|
#95 | |
|
Sharpest
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Jo, jag minns. Det var mitt första Elitlopp jag såg, och jag fattade mycket tycke för den där hästen som var en katt bland hermelinerna. En ganska ordinär stam, tränad på landet och ett namn jag kunde uttala. Den var lätt att ta till sitt hjärta.
laxdasen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar 1 5 Princess Wine 2 1, 2, 5, 6, 10 3 2, 3, 11 4 5 Dante le Soleil 5 6, 7, 15 6 10 Candor Hall 7 7 Indigious* Vadet gäller startnummer 45 rader x 10 x 0,50 kr Totalt: 225 kr |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
För er som inte minns alla detaljer...VIROID
Färg Kön Ras Härstamning Far: VIBRANTE Mor: PRINCESS SWEET Morfar: SPIKE HANOVER (US) Mormor: UMBRELLA (DK) Mormors far: JANITSCHAR Ägare: Mölleberga Stuteri Uppfödare: Linde Nils & Barbro, Uppsala Avelsindex: 94 0,94 Rekord Livs 16,5K 15,6M 17,6L 12,2aK 14,7aM |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136Lets go Live Stats: 477 - 300 - 108 ROI: 104.35% Vinstprocent: 61.39% |
Satan vad svårt det känns idag. Blir en ny sorts reducering idag. Får gå tunt i sista avdelningarna. Standout och Indigious får avsluta men sen blir det tyvärr ett 2 hästars lås i 6:e oxå och just nu är det Stein och Candor men känner mig osäker där. Någon input?
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Avd-1: 4,7,9,10,11,12
Avd-2: 3 Estrella Dorada Avd-3: 2,3,5,10 Avd-4: 2 Lovely Buv Avd-5: 1,2,6,7,9,11,13,14 Avd-6: 1,2,6,7,9 Avd-7: 9 Quite A Fall Edit: 4 i första ej 5. Senast redigerad av oHYRA den 2013-06-01 klockan 15:40. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Erik verkar tycka att indigious har mkt bra chans i sista....
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar 1 4, 10, 11 2 5 Ella Håleryd 3 3 Up Date Hoss* 4 3, 7, 11, 12 5 2, 3, 6 6 1 Kipling Face 7 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 396 rader |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Den gick ju bäst av alla sista 200 senast
|
|
|
#107 |
|
Löjligt kul och svår V75-omgång idag! Såhär tänker jag på mitt egna jokersystem:
1) A: 10 B: 4,3 C: 5,7 3,4,5 riktigt snabba ut och skulle någon av dessa få bestämma i spets är det bra chans. Detta tror jag dock inte händer. 4 kommer inte till spets av egen hand men är den som gynnas mest av det. Både 3,5 vill köra i spets och jag tror Melander kommer försöka ta över med DD och får då svar och kör då som vanligt stenhårt i dödens istället, detta öppnar upp för bakspårshästarna och främst Rocky Winner som är min A-häst som jag tror vinner då. Låter dåligt på stallet på 9 som chansas bort och 11 känns ur form och lite för trög för att vinna V7 från bakspår på kort. Kul skräll kan 7 vara om det blir det väntade höga tempot. 2) 10 Kung fu Face Min enda spik. Citerar mig själv tidigare i tråden: "Riktig kapabel häst som galopperat bort mycket pengarna i sin karriär. Sett riktigt fin ut senast tre starterna och bäst var han för tre starter sen när han attackerade bakifrån och tog längd efter längd på vinnande Streetwise. Att han blev lite bekväm sista biten senast från spets tar jag inte så hårt på. Hästen har även stabiliserats och travar mycket bättre nu och bakspår passar perfekt för felfri avgång, sedan är det bara att hoppas på tempo för då blir han "omöjlig" att stå emot sista biten! Jag tror det finns bra chans på tempo i detta lopp då Adrian knappast backar med Sahara Fairytale som ska testas barfota denna gång. Kommer säkert köra hårt för att överta men tror inte speciellt många(jag hade inte varit det) är speciellt sugna att släppa till detta ekipage. Johnny Takter upp är naturligtvis även detta ett stort plus. Bra spik till 27% i lurig jackpot omgång!" 3) A: 3 B: 2 C: 11,1,12,10,9 Får 3 bestämma i spets är det toppchans men oviss spetsstrid mellan 2,3 gör att jag garderar. Släpper 2 kan han dock även få luckan bakom och vinna på det, bör stå mellan dessa 2 men garderar med ett gäng C-hästar om det blir galen körning mellan dessa! 4) A: 3,5,7 B: 11,1,6,10 C: 2,12,8 Lurigt lopp där jag hoppas på någon av mina streckintressanta A-hästar. Rejält överstreckad favorit. 5) A: 14,15,2 B: 6,3,11,9,13,12,7 Väldigt lurigt lopp där jag inte har någon speciellt bra känsla. Garderar på rejält! 6) A: 11 B: 7,8,6,10 11 bästa hästen, men inte favorit. Trodde en del på honom senast på valla i mkt tuffare gäng men galopperade när Leif tog upp då, var ruggig för två starter sen och om liknande prestation tror jag han vinner här. Bakom känns 1,2 överstreckade som inte hinner med på snabba sommarbanor. 7,6 gör upp om ledningen och hålet, båda givna. 8,10 intressanta skrällar som spurtar mkt bra! 7) 3,4 Låser här på två formkort med bra lägen. Båda anmälda barfota runt om(nytt på standout) och dessa känns klart mest intressanta här. 7 hade kunnat vara intressant med 6 vill köra i ledningen och då blir det garanterat en tung resa i antagligen dödens, svårt att vinna därifrån när mina hästar kommer sista 800! 10,12 överstreckade från svåra lägen! Krav på systemet är minst 3 A och max 1 C Senast redigerad av donkyklonk den 2013-06-01 klockan 12:43. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Dessa tror jag mest på idag om någon vill veta...
3 5 3 5 15 8 4 |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
donkyklonk (+2) |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Anton lundkvist är sveriges största oddsförstörare..... tänk om han kunde sopa gator istället....
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 9, 10, 12 2 2, 5, 7, 10 3 1, 3, 10, 11, 12 4 12 Bear with Me 5 2 Define'em 6 1 Kipling Face 7 7 Indigious* Vadet gäller startnummer 120 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 60,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
sjukt bra odds på tvillingen i lopp 2 var ju de enda som såg bra ut innan....
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Satans internet - kom först nu in - krånglat hela förmiddagen... Jaja, nu sjöar vi!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 5, 7, 9, 10, 11 2 4 Ayar Boko 3 2, 3, 5, 9, 11, 12 4 2, 6, 11 5 14 Your Highness 6 6 Abborren 7 6, 7, 9, 11 Vadet gäller startnummer 504 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 252,00 kr Kvittonummer: 8780 XXXX XXXX 8101
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
![]() R&C-kungen
Pilkast (+1) |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
10 superfin i värmning, åke sitter och leker
2, 3, 5, 7, 3, 4, 5, 10 5, 6, 9, 11, 12 2, 6, 9, 12, 14, 15 10 spelspik 7 erik tror på vinst, litar på honom, ser fin ut |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Går ut hårt efter värmningar, må de bära hela vägen
![]() 1: 10 2: 7 3: 3 4:3,5,7,11,12 5:2,3,14,15 6:6,7,8,10,11 7: 3 |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp, omg. 17 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 7, 9 U-hästar: Vadet gäller startnummer 3 x 102,00 kr Totalt: 306,00 kr Kvittonummer: 0D0C D7A3 C3E4 0945
|
|
|
#118 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar 1 10 Rocky Winner 2 7 Sahara Fairytale 3 3 Up Date Hoss* 4 3, 6, 10, 12 5 11, 12, 14 6 6, 7, 8, 9, 10 7 3 Standout Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 30,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Dagens lapp. Har precis som laxdasen en känsla för Amiralen i sista idag
![]() Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 3, 4, 10 (5) 10 Kung Fu Face (5) 3 Up Date Hoss* (2) 1, 3, 5, 7, 11 (2) 2, 3, 6, 9, 11, 14, 15 (12) 1, 2, 6, 7, 8, 10, 11 (5) 4 Mellby Amiral (7) 735 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 367,50 kr Magkänsloraden ![]() 3 Wiss Rambo 10 Kung Fu Face 3 Up Date Hoss* 3, 5, 11 14, 15 10 Candor Hall 4, 7 12 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 6,00 kr
|
|
|
|
|
#120 |
|
Chansade bort Tarzans - smart där!
|
|
|
#121 |
|
Helt sjukt
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Jag måste säga.. Pilkast har verkligen gjort sig förtjänt av mina sharp$
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Bara 82,5 milj i omsättning på dagens jackpot.
Nja ATG släpp in robotspelarna igen . Gör om gör rätt Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
vafan gör stefan melander med sina hästar?
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Kvittar om det hade varit 50 miljoner mer i omsättning med robotspelare det skulle ändå bli mindre pengar på 7 rätt med samma rad iafall de fått spela. Som spelare är det bra även om det ger mindre omsättning för företaget ATG..
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ja vem kunde tro före loppet att Rocky Winner skulle kuta 10:5-10:7 Å ändå vara
chanslös. jo just de Tarzan hade preppat. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
ÖÖÖÖÖÖ Hur menar du nu ???
I min lilla värd så är det högre omsättning = bättre odds eller ? |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Sharpest
|
Ju fler som noppar övervärdet/överodds så blir det mindre kvar till dig. Du har smarta pengar och dumma pengar. Du konkurrerar mot smarta pengar med robotspelarna och därför får du mindre själv. De enda förlorarna på detta är ATG som i sin tur leder till mindre pengar för travsverige i övrigt.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Om Standout är stallets bästa chans när Digital Darling var sådär bra hur bra ska inte Standout då vara?
oHYRA (+1) Senast redigerad av hanscrispi den 2013-06-01 klockan 14:57. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Så sant, men med herr melander vet man aldrig, han snackar mycket skit också, standout kan lika gärna vara sist i mål, även om jag inte tror det. Nä melanders svar på alla intervjuer om hästarnas chanser ger jag inte mycket för. Tacka vet jag Nurmos, antingen har den bra chans lr så är det avslag, & oftast stämmer det.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
nu kommr lindegren att släppa direkt,....men tydl finns det folk som inte fattar det...
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
lägger ett vinnarspel på scouby djob, 15 ggr pengarna på bet365
|
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Citat:
Satans, fegade ur och spelade bara plats till 3.25 - otroligt högt och vilken kross, vilken vinnare - grattis heddari! ![]() Edit: Oj, gav mer på ATG... Tack vare favoritfallet, såklart...
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2013-06-01 klockan 15:26. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
1.12.1 måste vara världsrekord eller?
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Para söra! Hahahahaha!
|
|
|
|
#139 |
|
Jag har sagt det 1000 gånger kanske men jag älskar när han pratar!
Pilkast (+10) |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Bra spik till 12 procent i V75-2.
Senast redigerad av oHYRA den 2013-06-01 klockan 15:38. |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
LÅÅÅngt ifrån! Har sett vinnartider på 1.11 i Frankrike över 2700 meter, voltstart!
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2013-06-01 klockan 15:27. |
|
|
|
|
|
#142 |
|
var det någon som trodde lindegren skulle svara????
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
I Sverige då över 2640 auto. Tror ingen gått så fort sedan Etain Royal 1.12.3
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
ja den satt fint! kändes nästan som jag sjöade obgr
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Jag var inne på att Melander var i inne i en svacka efter elitloppshelgen, men med lite halvtaskigt motstånd på V75 duger dom bra så var nog inget fel på formen
![]() Någon som vet förresten om Melander,Lundström tränar alla hästar tillsammans och att det egentligen inte har någon betydelse vilken av dom som står som tränare på hästen?? Känns många gånger som att hästar med Lundström som tränare blir bortglömda och hade det ist stått Melander på dom så hade dom varit dubbelt så mycket spelat på streck och vinnare. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+5) |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Det var väl synd man missa Melanders i första, hoppas på 6 rätt!
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
ja sant....men så konstigt att inte hela sverige inser det....man vet ju att han släpper..2640... erik A kör favoriten...
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
tog bort den stora i avd5. nr 1 kom 2a och nära att your highness slog ihop. ;=(
Mantorp omg. 25 ATG Team lördag 2013-06-01 2013-06-01 12:31 HÄSTAR RES 1 3 , 4 , 5 , 7 , 10 (11 , 9) 2 3 , 5 , 6 , 10 (2) 3 3 UP DATE HOSS* (FI) (8 , 9) 4 1 , 3 , 12 (6 , 9) 5 1 , 2 , 6 , 8 , 11 (3 , 15) 6 11 STEIN DAYLIGHT (10 , 8) 7 4 , 6 , 7 , 10 , 11 (9 , 3) 1500 RADER x 1 x 0,50 KR Totalt: 750,00 kr 0D80 1905 0B22 8141 DD1. 10-11 DD2. 7-10-11 * 50 Flex trio lopp 9. 1a. 1-8-11 2a. alla 3a. alla kostar 50 kr får ca 10,6% vid vinst. Ger hysteriskt om den går in,. Senast redigerad av Klanke den 2013-06-01 klockan 16:08. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Silent Opal, plats på nätet!
|
|
|
#151 | |
|
Citat:
Inget snack om att erik vinner felfri
|
|
|
|
#152 |
|
Tarzan har 5 o 13 i V75-5, kan det va en ledtråd i dag?
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
hallå
hur vet du det? det är en sak att ligga i spets och få tryck hela vägen än att ligga i ryggar efter galopp och ha krafter kvar till slut.
Personligen tror jag inte erik hade haft en chans i det skicket som 5:an var i Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+5) |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Citat:
Dessutom är han stark och blir inte söndertryckt. Sedan har erik fett mycket med respekt med sig jämfört med lindegren Jorma hade inte tagit sina metrar om erik suttit 30 meter före honom
|
|
|
|
#155 |
|
Tror ddn står mellan
DD1. 5-7-10-11-12 DD2. 7-10-11 ![]() GÄLLER att ta ställning för visa av dem... |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Citat:
Men, är det inte så att Tarzan står som tränare för de hästar som de äger själva. Medans Cathis står för de hästar som de tränar åt andra |
||
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Citat:
Sedan tror jag johan släpper till erik Å andra sidan har mina spikar just felat
|
|
|
|
#160 |
|
DD1. nr1 kipling face
DD2. nr9 quite a fall |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
APPORREN!!!
|
|
|
#162 |
dd
har kört en rak dd
11 - 9 x 30 kronor
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: Dagens Dubbel, omg. 303 Avd Ordinarie hästar 1 8 Ramos Boy* 2 4 Mellby Amiral Vadet gäller startnummer 1 x 3 000,00 kr Totalt: 3 000,00 kr Kvittonummer: E346 7B0F 25AA XXXX Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+2) |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Min dumstrut idag ser man nog över hela Sverige om man bor på 3dje våningen iaf. Länge sedan jag var såååå långt borta.
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Citat:
Dasen, dasen, dasen!!! Now, we are talking!!!
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
APPORREN!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() SJÖA!!!!!
|
|
|
#168 |
|
Denna känns sur nu!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp, omg. 17 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 5, 9 2 2, 5, 6, 11 3 2, 14, 15 4 6 Abborren 5 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12 Vadet gäller startnummer 384 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 384,00 kr Kvittonummer: 0D6E 77AB 01EA 8105
|
|
|
#169 |
|
undra hur många som säger SJÖA här inne??
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Inte så många - bara de som verkligen SJÖAR!!! Hehe! Andra är bara wannabees...
|
|
|
#171 |
|
brukar skrika det på stan ibland.. för att se om någon reagerar!
SJÖÖÖÖÖÖÖÖÖAAAA!!!!bara lira tvilling nu...4-7 helt klart |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Vilken dag på jobbet för tarzan och cattis
|
|
|
#173 |
|
Trist med såndär stallkörning. Man visste ju att loppet va över när Melanderhästarna har dödens och ledning. Har aldrig sett Melander pressa så lite på ledaren någonsin.
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banned
|
Åtta femmor gav plus åtminstone men surt ändå när det inte är en enda häst som vann som jag inte tittade på :(
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Följde upp förra Söndagens V7a med 6a idag. Kändes sjukt svårt idag, men potentiallen fanns där. Trodde mycket på Aega Band och hade även 200 vinnare på hästen så synd att Takter släppte ledning
![]() Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-01 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 25 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 4, 10 (5) 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12 3 2, 3, 5, 11, 12 (1) 4 3 Leonas Kaiser (5) 5 14 Your Highness (3) 6 1, 3, 6, 7, 8, 10, 11 (2) 7 3 Standout (7) Vadet gäller startnummer 945 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 472,50 kr Kvittonummer: ************ |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Hur kunde "alla" missa APPORREN???!!!
|
|
|
#177 |
|
Banned
Vänd på frågan ist, hur lyckas man missa digital darling på SJU hästar...som ngn skrev, snudd på bragd. Alla har vi olika idéer. Själv sluta det med 6 rätt, missade just Abborren, satt med Stein daylight spik tyvärr. Men 144:- förvandlades iaf till ca 9k. En bra semesterkassa för idag bär det av mot Kreta
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
|
||
|