Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-13, 23:46   #76
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Lätta pengar imorgon.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 08:41   #77
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

JORMA KONTIO:
CADDIE COMET Nurmos Timo,
är en gedigen travare i bra form. Han gör bra insatser mest varje gång även om han inte vinner speciellt ofta numera. Han är startsnabb och från andraspåret bör vi få en fin resa. Tar men med tre, fyra hästar på V75-systemet är även han värd en markering.

ASKENS VALENCIA Nurmos Timo,
är ett toppsto som levererar bra insatser i varje start. Nu är motståndet stenhårt och tyvärr fick vi ett iskallt utgångsläge. Vi är utlämnade gentemot motståndarna och åttondespåret sänker förhoppningarna på förhand. Hon gör säkert ett bra lopp men vi behöver en del tur med positionerna om vi ska blanda oss i segerstriden.

ABBORREN Nurmos Timo,
är jämn och säker och hon kämpar på så gott hon kan i loppen. Den korta distansen är inget som gynnar henne men får vi ett hårt och jämnt tempo i loppet ökar hennes möjligheter till en framskjuten placering. Motståndet är tufft och det kan bli tufft att vinna. Jag är nöjd om hon slutar bland de tre, fyra främsta.

CHELSEA BOKO Nurmos Timo,
har gjort bra insatser i årets starter även om segrarna har uteblivit. Formkurvan pekar åt rätt håll och han vinner lopp inom kort. Vi har haft trista utgångslägen i årets starter och det fick vi även nu. Hittar 5 Indigious till ledningen kan han bli svårfångad men jag hoppas att vi kan ge denne en match om segern.

GOING FOR GOLD ZAZ Nurmos Timo, återkom efter vila senast och han levererade en bra insats direkt. Jag gav honom en snäll resa i tredjepar invändigt och när vi hittade fritt över upploppet spurtade han piggt till en enkel seger. Nu är motståndet betydligt tuffare och jag tvivlar på att vi kan mäta oss med de bästa. Jag är nöjd om vi får med oss en del av den fina priskakan.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 08:45   #78
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1689
Standard

Ska bli kul att se Mäster sätta dit Jaguar Broline ikväll. Snacka om kuskplus!! Ni säger att han inte kör lopp, ok, men han kör hästar varje dag. Flemming kontra Mäster, som att jämföra en cykel med en raket.
Måste ha med både Prussia och princess Grif också, tror ej STQ är klar.
Massive Babe får bli spik också.
On track Piraten?
Love n Hate?
Johnny B Kemp?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+3)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 08:57   #79
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

New moon face blev struken.. bittert.. var ju min spik! Men det enorma loppet senast slet nog lite!!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 09:10   #80
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Avd1 står det tror jag mellan Berlusconi , Balticas Yahoo & Jaguar Broline(bästa hästen)
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 09:13   #81
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
New moon face blev struken.. bittert.. var ju min spik! Men det enorma loppet senast slet nog lite!!
Ja, mycket tråkigt, då den dragit streck som stor favorit och sedan hoppat bort sig på stressiga 1640 och mycket publik...
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 09:33   #82
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Ger 2 st stenklara Haraldinho avd 2 kommer spurta ner allt juggle face och new line trycker i för hårt tempo sen blåser han förbi på upploppet... formen är på topp och kihlström är ett plus.. Massive babe avd 4 spika och vänd blad var lekstuga sist den var på valla 5e platsen senast fick den gå länge i fjärde spår den känns helt klar!
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 10:08   #83
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Friskus90 Visa inlägg
Det hoppas jag för då kan man spika Britt.H alla dagar i veckan, att DD skulle runda detta fält från bakspår finns inte....0/13 säger sitt
Britt är ju också bakspår! Digital Darling är snabbaste stoet i Sverige i år!!! Vann ett silverlopp på Mantorp på vassa 10,1 !!! Bryr mig som sagt inte om statistik
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 10:17   #84
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, mycket tråkigt, då den dragit streck som stor favorit och sedan hoppat bort sig på stressiga 1640 och mycket publik...
Stor favorit hade den nog aldrig blivit, och tror inte den hoppat bort sig heller.. Ludde har kommit rätt med honom nu och det kommer nog vara hans näst STORA stjärna.. hade vunnit loppet pissenkelt om han bara varit sånär som förra gången tror jag!

Men det kommer vi aldrig få veta..
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 10:25   #85
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1807
Standard

Min genomarbetade och inlämnade rad!

1 2 4 5 7 (tror mest på Goop d.ä, som får loppet och saknar ringrost)
3 4 7 (ganska givet loppscenario Åke drar med Ludde utvändigt och örjan vinner)
1 2 3 5 (Dileva Käll loppets rysare - kanske SOS)
5 7 (säkert lås - vänd blad)
5 (Laxdasensäker vinnare...SoS)
2 5 8 9 (varnar för Chelsea Boko - stallets form uppåt)
9 (blåser förbi...och segershow av finnen)

4B0C 74A8 5863 0945

LYCKA TILL!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 10:36   #86
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Undra vad Travkungen har för drag idag? *s*

Här kommer ett andelssystem på 10 jag gjort, har själv en andel utav denna.

Spiklöst!

1,3,4,5,7
3,7,8
2,6
5,6,7
2,3,4,5,9,10
2,5,8
2,7,12
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 10:47   #87
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Min genomarbetade och inlämnade rad!

1 2 4 5 7 (tror mest på Goop d.ä, som får loppet och saknar ringrost)
3 4 7 (ganska givet loppscenario Åke drar med Ludde utvändigt och örjan vinner)
1 2 3 5 (Dileva Käll loppets rysare - kanske SOS)
5 7 (säkert lås - vänd blad)
5 (Laxdasensäker vinnare...SoS)
2 5 8 9 (varnar för Chelsea Boko - stallets form uppåt)
9 (blåser förbi...och segershow av finnen)

4B0C 74A8 5863 0945

LYCKA TILL!
Du har gömt 6 On Track Piraten med Daniel Olsson . I striden.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 10:48   #88
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1689
Standard

Bättre enligt mig att ta ställning i minst 1 lopp och spika, för att få betydligt fler hästar på lappen för samma pengar. I princip omöjligt att fånga in kantstrecken på så få hästar.
Spelar lätt 1*12 före 2*6, men som sagt alla blir saliga på sin tro:-)
Säger det igen, Mäster vinner idag, bästa hästen och överlägsen kusk. Nästan så man vill se honom sitta i dödens och blänga lite barskt. Jobba STIG!
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 10:49   #89
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Ska bli kul att se Mäster sätta dit Jaguar Broline ikväll. Snacka om kuskplus!! Ni säger att han inte kör lopp, ok, men han kör hästar varje dag. Flemming kontra Mäster, som att jämföra en cykel med en raket.
Måste ha med både Prussia och princess Grif också, tror ej STQ är klar.
Massive Babe får bli spik också.
On track Piraten?
Love n Hate?
Johnny B Kemp?
Sydsvenskan tror på toppchans för 7 Jaguar Broline......spikar ekipaget på sitt system!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-14, 11:42   #90
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Stor favorit hade den nog aldrig blivit, och tror inte den hoppat bort sig heller.. Ludde har kommit rätt med honom nu och det kommer nog vara hans näst STORA stjärna.. hade vunnit loppet pissenkelt om han bara varit sånär som förra gången tror jag!

Men det kommer vi aldrig få veta..
Nej, det kommer vi aldrig få veta. Absolut en "kommande" stjärna men vad hjälper det om jag tror den hoppat bort alla chanser
Ludde kör gunga med mindre osäkra hästar än denna...

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td