|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Pokalloppen
Nu när alla är travbana, är det ju dags för första 4-åringsfinalerna på Åby, första och bästa spiken måste väl
Rolig Bild vara |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
Kanske spikar Nissan Broline igen, gick ju bra sist. Men tuffare nu.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det loppet vinner Björn.
|
|
|
#4 |
|
Björn är vinsttrött. Detta tar Erik.. omgångens spik!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Är inne på att spika Clara R.C i avd:2
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
Lycka till alla
Flyttar över till twitter, känns som det kommit mycket lallare på slutet till trav sidorna, skriver ej mer på trav trådarna. Ni som vill kan följa mig där. Ciao bello Senast redigerad av trance_error den 2014-05-27 klockan 23:47. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Att kalla andra lallare är nog det sämsta du gjort.Vem tror du att du är?Tänk till en sväng till så kanske poletten rasar ner.Om inte har du problem med dig själv.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spikar Happy Days & Zonguldak
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
V75-tankar...
1) 1,2,3 givna att strecka i inledningen men jag känner att det kan hända något i det här jämna loppet med open stretch! Mycket streckvärda och tidiga är 4 Backfire och 5 Neona Princess! Båda just nu under 10%! D'One som favorit från bakspår? Nej...Det köper jag inte. Ska streckas men jag tror att den får jobba hårt för att ha möjlighet att vinna därifrån! 9 Rondine D'Amore har smygläge och 3% innebär måstestreck. 8 Room To Go likaså! Dom två sistnämnda streckar jag enbart på värdet om det blir något knas med favoriter som jagar livet ur varandra och några galopper. Jag streckar många! 2) 9 Curtsy Hanover - spik! Ogillar spika från bakspår på Åby men bricka nio och Örjan gör att jag tror att den här sitter bra till efter 500 meter! Favoriten 10 Stylish Hanover inte sämre häst men jag tror Kontio hamnar bakom Örjan och det avgör! Efter en mycket bra debut på svensk mark hade jag och många med mig höga förväntningar på hästen i senaste Åbystarten. Den var inte dålig då men det var inte det där bettet i avslutningen som jag hoppats på. Trodde den var chanslös på Solvalla från tolfte men icke! Då visade hästen vilken flygmaskin det här är! Speeden är grym, den bara borrar ner sig och jag hoppas att floppen på Åby sist var en engångsföreteelse! Den här är bra och speedar ner allihop! 3) 2 Solvato borde bara vinna det här men formen kanske är på retur efter makalös uppvisning i försök och final av Olympiatravet? Dessutom säger Veijo på förhand att Solvato ska gå med skor! Klart minus! Jag "helgarderar" med hästarna 2-7 och hoppas på smäll! 4) 5 Happy Days bara vinner och vinner. Det är en flygmaskin och streckas såklart tills vidare! Bra spår och släpps till spets!? Dubblar ändå systemet med 2 Blue Motion som jag tror får smygresa och chans på stretchen! Den här har toppform och är inte alls tokig! 5) Favorit i 8 Gila Håleryd! 15 hästar och favorit från det läget! Jag är tveksam... Ser inte någon som höjer sig nämnvärt och jag "köper loppet". Helgardering och hoppas på skräll! 6) 8 Zonguldak borde vara favorit! Är en bättre och framförallt snabbare häst än 6 Monte Major som är favorit! Det ska utnyttjas och jag spikar på allt! Dra i högertömmen så fort du kan Persson så är det klart!! 7) 4 Amazing Man är bara bäst! Kan vinna med halva upploppet! Det här är en blivande världsstjärna och som den såg ut i kvalvinsten!!? Underbar! Har dock råd att dubbla med 3 Boys Going In som imponerade från dödens efter vila i försöket! Gillar inte Fredrik Persson då det inte är någon att hålla i handen på V75 men hästen är bra och har Amazing Man en sämre dag så är det här vinnaren! Således har jag även en klar DD som spelas TUNGT! 8-4 x allt jag orkar 8-3 x lite mindre
Senast redigerad av doob den 2014-05-28 klockan 10:18. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Trist men ditt beslut! Hade gärna sett dig kvar här! En sista fråga... Om "lallare" följer dig och re-tweetar på Twitter? Byter du då till Instagram? ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JonathanH87 (+20), DIF (+5), Scherlock (+5), Trinity (+1), mrosell (+5) |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tack för dina tidiga tankar DOOb uppskattas
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har hittat några skrällbud värda att uppmärksamma.
V75-1: 4 Backfire och 5 Neona Princess körde i årgångsloppen som treåringar. Jag tycker inte de är sämre än de 4 hästarna som är före dem i strecklistan. De har dessutom bra spår och skickliga kuskar. Fint spelvärde. V75-2: 7 Pif är en häst som alla nog tittat på, men som man väljer bort för att det blir för dyrt. Se upp med den, tycker formen finns där. V75-3: Solvato mot Magic Tonight, och så är alla spända på vad Occhione Jet kan. Då kan svaret bli 4 I'm the answer. Norsk häst med Björn Goop för första gången. V75-4: 8 Martini Akema har inte spåret med sig, men vilken form han visar upp! Om Happy Days har en sämre dag idag så kan det skrälla. V75-5: 12 Blazie Silvio startar från tillägg, men har form i kroppen. I ett mycket öppet lopp tycker jag hon är ganska felstreckad. V75-6: 2 Hertig Shim är en klassig häst som sällan gör en dålig insats. Thomas Uhrberg vet dessutom hur man vinner lopp, så jag tycker spelarna glömt den här lite för mycket. V75-7: 11 Cool Keeper är en doldis som kört i rätt hög klass som treåring, och som nu är inkvalad till pokalloppen som fyraåring. Spåret är inte kul, och motståndet är tufft, men 1% är mycket frestande. Det kan ju bli optimistiska styrningar där framme.
|
|
|
|
#13 |
|
Doob har rätt i att V75-1 med stona är svår. Har tittat på de senaste loppen på video. Tror Backfire kan ta hem Pokalen till 7 %. Streckar även Mellby Briolett.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Svanstedt i 4.e?
Hästen spetsade från spår 8 senast. Kam han hålla ut storfavoriten, SoS? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Clara rc måste man bara gilla
Beverly boko är märkligt lite spelad med tanke på läget och hur bra hon var senast
|
|
|
|
#16 |
|
Om solvato går med skor så känns han ju sjukt överstreckad
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tidig inlämning idag igen.
1) 1,3,4,5,10 2) 6,9,10 3) Spik 5 5) Spik 6 5) 1,8,9,11,15 6) 2,6,8,11,12,13 7) Spik 4 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tror Magic Tonight vinner okörd, oavsett hur de andra hästarna är balanserade.
Ante30 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Är inne på Magic Tonight idag. Sen tokgillar jag ju Zonguldak. Har dock ingen riktigt koll på hur Flemming skulle kunna utnyttja springspåret med Monte Major? Sist svepte ju Zonguldak fältet från 3-4 utvändigt med en riktigt bra speed. Någon som har mer info?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Den har ju stängt bakspår !!!!
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
hello
![]() 1*VALETTA STRIX-ROOM TO GO 2*TOFU-CHEERION TOOMA 3*SOLVATO-MAGIC TONIGHT 4*DEV'S D'AMERIQUE 5*QUILL PEN-SPURS RAIN 6*HERTING SHIM-FALCON HALERYD 7*BOYS GOING-AMAZING MAN |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
det att han hade en väldigt kapacitet men inget som syntes när han tävlade på banan. När sedan Solvato gick barfota runt om för första gången, Då gick han så mycket bättre att det var överaskande bra. Nu när skorna åker på, Så förstår jag Ante att han känns för mycket streckad. Har själv tagit bort Sovato från systemet och spikat Magic Tonight.. Om det blir rätt? Återstår att se.. Senast redigerad av Trinity den 2014-05-28 klockan 15:16. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Trinity (+2) |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Blev tidig inlämning idag pga olika saker men postar iaf min tankar inför ikväll här
Avd 1) Gillar favoriten D`One men tråkigt läge så garderar med 1,3 (tror Goop kan fortsätta som han slutade i söndags) och sen en rolig skräll i 7 Valetta Strix med Ludde som i lördags bara vann och vann men för att i söndags bara galoppera hela tiden men tar med Ludde och Valetta Strix som skrällbud iaf. 1-3-7-10 Avd 2) Spikar Curtsy Hanover, visst bakspår men är inne på att det kommer lösa sig för Örjan Spik 9 Avd 3) Tror att Magic Tonight tar hem detta lopp, men vågar ändå inte lämna Solvato utanför systemet med tanke på hur det såg ut innan förra loppet, garderar även upp med 7 om de två favoriterna gör bort sig 2-5-7 Avd 4) Behövde 3 spikar idag så spikar favoriten som jag tror tar och fortsätter på vinnarspåret så spik på 5 Happy Days Spik 5 Avd 5) Tycker jag var ett svårlöst lopp så här tar jag med 7 st hästar och så hoppas vi att någon av skrällarna vinner detta lopp 1-4-5-8-11-13-15 Avd 6) Är också inne på att Zonguldak löser detta även om det är tråkiga spår 8 så spik Spik 8 Avd 7) Lite inne på att det kommer handla om Rolex Bigi och Amazing Man men om det strular lite för dem så hoppas jag att 3-5-8 kan vara med och slåss om segern så streckar på med 5 hästar 2-3-4-5-8 Nu håller vi tummarna att denna iskalla period man varit inne i en stund nu börjar vända igen.
|
|
|
|
#29 |
|
MAGIC TONIGHT on short is much stronger than SOLVATO with or without shoes.
MAGIC TONIGHT
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
1: Alla och har samma tanke som Tamuli ovanför, Att jag blir ej överaskad om Valetta Strix råkar vinna.
2: 6,9 Detta borde väl Clara R.C vinna, Då jag hoppas och tror hon får överta spets. Sedan kör Örjan för sent med full fart över målgången och blir tvåa men fegar kanske och tar med Örjans körning, Återstår att se.. 3: 5 4: 2,5,6 fegar och helgarderar 5: 3,5,8,9,10,11,12,14,15 6: 2,6,8 7: 4 Borde spela V7 men....... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Undrar vem av alla bannade som börjat skriva på engelska?
Room to go hade jag spikat på allt från bättre läge. Nu kan det bli så att man tar med några stycken. Risken är rätt stor att Dòne kommer att vara mycket bättre i dag. Amazing man i all ära men 1% på cool keeper. folk måste supa kraftigt idag. Går det fort så tycker jag att det är ett mkt intressant platsspel. Senast redigerad av draken den 2014-05-28 klockan 16:54. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Brukar bli så när jag tagit med alla, Så vinner favoriten..
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ursäkta, men när fan vann Johan Carlfjord på V75-senast? Schas!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Varför pratar ni så lite om Nissan Broline? Hade själv spik på den sist på V64 och V75 gången innan, dess akileshäl har ju varit starttrögheten, men sist så frontade den och sopade banan med alla, inkl d´one! Självklar ensam A-häst och eventuell spik! Så tråkigt bara att behöva flyga i första! (Idiottänk jag vet)
|
|
|
|
#35 |
|
Behöver inte vara idiotiskt alls att spika den som troligen tar spets. Är nog hästen att slå. Gemensamt svar
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tror inte den hittar till spets, 7 Pif spetsar. Och skulle Carlfjord vinna får han göra det utan mitt stöd. Blir dyrt i längden att strecka såna som han.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Har vi låst första på 1,2,3,4 5,7,8,910. Låter som klart på favoriten
Nästa lopp?
Senast redigerad av draken den 2014-05-28 klockan 17:16. Anledning: Glömde doobs |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hade nästan tryckt på gilla om det var FB men saknade 8an
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Pif är startsnabb, men ingen tar spets av Cherion tooma om han laddar.
|
|
|
#42 |
|
En av betaltjänsterna har snokat reda på lite het info kring Stig H´s nyförvärv 11 Rombo Di Cannone! Erik meddelar att träningsjobben är mycket positiva och att hästen inte har en seger på länge inte säger något om kapaciteten! Den har mött bra motstånd hela tiden och var bland annat trea i "tröstlopp" till italienska derbyt! I Frankrike mötte hästen på Vincennes topphästar och fick vandra i spåren på blött underlag. Ursäktad då! Senast var hästen toppad att vinna men kusken missade en regel som säger att om hästen orsakar omstart måste ekipaget flytta tillbaka till andra led. Det gjorde aldrig kusken utan bombade till spets från samma läge och höll i mål men blev diskad som etta på grund av det! Det var alltså segern som rök! 3% verkar alldeles för lite på den infon!
Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tycker att andra ser ut som att det kommer att laddas som fan från yttre spåren vilket ger en jätteinledning och bara gynnar de betrodda från bakspår. Kan ha fel såklart men ser lite så ut.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
in Italy game on Rolex Bigi....hopeful for first time in Gr1 !!!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dagens spikar för egen del är
:Avd 1: Nr 2 Nissan Broline (Varför i hela världen kunde inte Haugstad övertalas att köra i finalen, när ekipaget funkade så bra i försöket? När körde Ulf åt Untersteiner senast? ) Löjligt imponerande i avslutningen senast! Jag tror mycket på hästen efter det intrycket. Avd 4: Nr 6 Valentino Gowan spets och slut! (Jag håller med om intrycket på både Happy Days, Martini Akema, Blue Motion och Valkyria RÖK... de har klass eller form för att duga! Jag tar ställning, dock...) Låset: Avd 7: 2,3 och 4... fegt! (Platslir på Jonesy!) I övrigt: Avd 2:2,6,9,10... fegt! Avd 3: I Algots finns utrymme för 3 streck... funderar... Avd 5: 8, 11, 15... Unter och Icemanden brukar räcka på Åby... Avd 6: Samtliga utom Melvin Z Maffioso. Matchen mellan Rolex och Amazing i "kannan" blir en läckerbit. Jag tror de är bättre än övriga. Jag tar med Boys bara för att jag sade att den hästen vinner årgångslopp efter intrycket i debuten. Returmötet mellan Psycho och Zigge i lopp 1 känns inspirerande! Båda har gjort härliga intryck än så länge. Björns häst verkar ha ärvt faderns vinnarinställning...
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
V75
10
2,6,8,9,10 1,2,3,4,5 5,6,8,1,2 8 6.8 2,4 200 kr
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kan det bli en Norman i 4de ? Montdore spurtstark och formpåtopp!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Alla som såg försöken måste inse att Air Frame vinner.
Curtsy Hanover måste vara århundradets mest överspelade favorit, bakspår på Åby sommartid, och den är inte ens bra. Happy Days är bra, men Blue motion och Valentino Gowan är lika bra, klart överspelad.
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Kul blir det! Psycho gillas skarpt... From Above!
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jag skiter i denna omgång. Jag är redan full hahaha. Skjuter från höften för några hundra.
8 10 5 2,4,5,6,12 1,8,9,11,15 5,6,8,9,12,13 2,4,5,8,11 |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Nissan var bra, håller med.
Citat:
|
|
|
|
#53 |
|
Några bet365 spel:
50 V/P Nissan Broline 50 V/P Clara R.C. Dubbel 20 kr med båda till 22.75. 100 kr på min rek. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Air Frame klar första häst. Ändå rätt öppet lopp bakom och en del intressanta till låga procent. Funderar på att köra utgång.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Mina spikar fick efter många våndor bli Clara RC och Magic tonight, lite rädd för Occhione men hoppas på tvärstoppform.
1,2,3,4,5,7,8,10 6 5 2,3,5,6,8 1,5,7,8,9,11,13,15 6,8 (Fan att jag missade er info om 11an) ![]() 1,2,3,4,5,6,7
|
|
|
|
#56 |
|
F.ö. uttalas pokal i dessa samanhang bokal.
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Rombo Di Cannone - Ett italienskt nytillskott, som varit hos oss i några månader. Han är lätt och fin, har tränat helt okej om än i lite småtrög stil. Jag har inte kört snabbare än 1.20 med honom, men han är ordentligt förberedd träningsmässigt. Enligt den information jag fått från ägarhåll kan han vara något känslig från start, så lite svårbedömd är han i voltstart nu. Lång distans tror jag att han kan hantera, men chansen är mycket svår att bedöma. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+7) |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ordinarie Reserver
1 10 2 6 3 1 2 3 4 5 7 4 2 3 5 6 12 5 4 5 8 11 6 2 6 8 11 7 4 480 rader * 1 * 0,50 kr = 240,00 kr 2014 2744 9303 0454 XXXX 28 maj 2014 |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Mina bongar ikväll.
Registrerat spel 1 10 D'One 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11 5 Magic Tonight 2, 5, 6, 12 8, 11 2, 5, 6, 8, 11, 12, 13, 15 1, 4, 5 Registrerat spel 2 2, 3, 10 1, 6, 9, 10 4, 5 6 VALENTINO GOWAN 1, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 15 8 ZONGULDAK 1, 2, 3, 4, 5, 8
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Nissan Broline däremot som flera här höjer tror jag också på. Air Frame från spest och Nissan bakifrån om tempo tror jag räcker i första loppet. Låter som det blir kubbning mellan Takter och Svanstedt. Takter är känd för att inte vika ner sig tror inte han gör det den här ggn heller trots open stretch. Detta gynnar min idé Montdore som jag gillar skarpt, bf rom dessutom. Erika går jag på i stoloppet men erkänner att det är en chansning men gör det då de flesta garderar detta loppet och tror ändå Erika är bästa hästen. Poochai är mitt drag i sista loppet. Bra häst som haft lite onödiga galopper men tycker den sett fin ut på slutet. Nu barfota och ser den som främsta utmanaren till Veijos favorit. Men behöver lite flyt med loppscenariot då den knappast kan nå innerspår tidigt i loppet. |
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Sorry !!!
have you the streaming free for wacht the ABY??? thank's !!!
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
1) 1,4,10 2) 6,9,10 3) 2,5 4) 5 5) 8 6) 6 7) 2,4 18 kronor fleris
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Sjukt favoritbetonad! Bra med flerisen!
|
|
|
|
#64 |
|
Speltips. Plats/raket. 2 Beverly Boko, bra spår o bra form/ bra odds. 10 Quill Pen, gör alltid bra lopp o har senast en 13 tid på distansen vilket få har i loppet. 3 Falcon Håleryd ska försöka köra till spets har mött hårt motstånd o går en bra tid på distansen.
Voltstart (+10) |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Fick bli en V5 nu då eftersom att man sprack direkt
![]() Registrerat spel V5 4, 5 6 Valentino Gowan 8, 11 1, 2, 3, 5, 6, 8, 11, 12, 13, 15 1, 4, 5 Tror stenhårt på 1. Tycoon Conway Hall i sista som bara vinner det loppet!
|
|
|
|
|
#66 |
|
Må nu jag få rätt, Att Clara R.C får överta ledningen oc håller den in i mål!
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Vadå Italienaren. Laxdasen heter han ju hahaha. Kuuuuk. Jag är black
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hoppsan en skräll till vilken avslutning...
Fortsätter vara lika iskall som senaste 2-3 veckorna :/
|
|
|
|
#69 |
|
Stefan Persson visar återigen att han inte kan köra häst.
Vilket lopp hon gör, nästan overkligt.
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Fan! Örjans skyldig vinna andra... Nya tag på V5!
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby, omg. 28 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Magic Tonight (4) 2 2, 3, 5 (6) 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (8) 4 8, 11 (6) 5 2, 3, 4, 11 (6) Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 360,00 kr Kvittonummer: E5C0 D167 A83A XXXX |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
orjan i första som stor favorit sitter o sover sist i kö dåligt stil på detta kusk
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nu jobbar vi in Magic. Den i spets och veijo kör passivt med Solvato
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
#77 |
Carl-Otto! Får vi se benet i vädret, Ingves? Skoj!Jag gillar Tennis... men idag känns det ej spelbart trots toppenväder! ![]() Solvato och Veijo nu... Låt oss få njuta nu, Veijo!
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
1: 5 2: 2,5,6 3: 3,5,8,9,10,11,12,14,15 4: 8,11 5: 4 Lycka nu till, För nu sitter den!
doob (+5) |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Voltstart (+5) |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
1.04!!! Magic skyldig vinna nu!
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
thank's !!! |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
TACKARRRRRR!!!
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
björn kör som en dåre. kan det bli sjunnesson eller jansson på hamres häst nästa gång kanske?
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
DD 11-6 123kr 8-6 50kr, nu drar jag och jobbar. Hoppas det går bra för er alla och Putte också! Hejdå
|
|
|
|
#88 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 295 Avd Ordinarie hästar 1 8, 11 2 4 Amazing Man Vadet gäller startnummer 2 x 400,00 kr Totalt: 800,00 kr Kvittonummer: 2F42 9B2B 6436 XXXX |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Japp. Då är favoriten skyldig att vinna när det går så sakta
. Monsterlopp
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Notera att 12 Valkyria R.Ö.K bfro ffg... klassig sort känns intressant! Superlativen haglade runt hästen ifrån kusk och tränarhåll vid V75-vinsten. Jag testar en tvilling 2, 6, 8, 12 runtom. (Jodå, jag har varit ruggigt imponerad av Happy Days, men snart kommer en sämre insats.) Överforcera inte nu Erik!
Tamuli (+5), Trinity (+1), shasha (+1), Champinj0nen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
nu hoppas vi på lillsvanen. spets o slut. Takter ska väl antagligen till spets till varje pris som vanligt när han kör en favorit. kan öppna upp loppet lite. kan claes skrälla kanske
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Vad har Spelarservice för drag här? Skröt om intressant intervju,
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Vräkte på med en tvilling men jag är visst inne på loppet efter tror jag. Contessa som u. Alla bakom.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
går på scenariot att takter o svanstedt kör sönder varann. tvilling 3-8
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
F-n att det ska bli galopp och tokkörning från start :/ nu lär det ju bli ny skräll
|
|
|
|
#98 |
|
jävla idioter han galopperar sin första häst för att den andra häst ska vinna lovar skit trav sport det e inte sport längre
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Vad tror ni om 8 Gila Håleryd i lopp 8?
Vad har den för chanser? |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Aj fan....12:e hade jag inte trott på...
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
vilka kom 2:a och 3:a?
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Occhione Jet dålig i förra för att den hoppade sa någon.
Stallkörning av Lönborgs tyckte en här. FACEPALM |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Förmodligen väldigt stora chanser då bla snoken spikar den. Men spår 8 på en favorit på Åby säger att alla andra är det spelvärde på.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Vetefan hur Åbys bana är men många galopper,jättedammoln in på upploppet.Den ser fluffig ut.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Jag kör plats på Kalla Bob iallafall
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
Nu ska jag hålla på Tennis, men finner inget jag vill spela i loppet.
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Kör en liten vinnare på Blazie Silvio för spänningens skull
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby, omg. 28 Lopp: 8 Spelform: Plats Hästar: 12 Blazie Silvio Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: ' Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Blev femtio kronor på plats påTennis..
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby, omg. 28 Lopp: 8 Spelform: Trio Flex 1:a 15 La Contessa 2:a 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 14 3:a 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 14 Vadet gäller startnummer 110 kombinationer 181,8% Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 47AA 9703 AE1E XXXX |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
BRA PETER U.
ABY-Løb4
0.5 kr.V75 4/2,6,8-11/1-5/5-6,8,12/8/6,8/2,4 28-MAJ-2014 AKTIV 200 kr |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Puh! gick bra. Men jag vinner sällan nåt så jag bommar väl på någon av loppen
som är kvar. Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby, omg. 28 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 5 (3) 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12 (7, 9) 3 8 Gila Håleryd (5, 11) 4 6, 8, 12 (13, 15) 5 1, 2, 4 (5) Vadet gäller startnummer 180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 295 Avd Ordinarie hästar 1 8 Zonguldak 2 4 Amazing Man Vadet gäller startnummer 1 x 180,00 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: ' Samt en liten med vad jag tror är spetshästen i första. Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 295 Avd Ordinarie hästar 1 1 Sir Mathijs* 2 4 Amazing Man Vadet gäller startnummer 1 x 20,00 kr Totalt: 20,00 kr Kvittonummer: ' |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Nu blir det en DD
1, 11 1 Ser bra ut på Sir Mathijs
Senast redigerad av linfre den 2014-05-28 klockan 21:18. |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Blir en rak dubbel och hoppas det löser sig..
8 - 4 X 100 kr.. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Då testar jag plats på Zindin BoB
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Monte Major tar hem det men Sem Jafet tar plats
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
han är iskall jensen. han kan åby utan och innan
sandro (+5) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ja Zonguldak måste vara dagens skämt iaf, vilket skräp..10.a i mål?
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Ska man få lyckas i dag då, lite hjälp av snoken men ändå...2,3,4,5,8 för sjuan. Kom igen nu
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Sätt upp en tvålkopp bakom Zonguldak, Persson har ingen feeling.
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Jaha,gamla vanliga, nära min inte enda fram.
Nya tag till lördag då |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
DIF (+10) |
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
Tackartackar, den var välbehövlig och rättvis
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Vilken förändring hos Poochai! Wow!
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Tack Nicklas!
Hade spikarna klara innan, Magic , Gila och Monte. Fick hjälp med Wiss Shadow och Valkyria, det var de sista som åkte med! Skönt, nu väntar 3 månader pappaledighet ![]()
Flickepojken (+5) |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
GRATTIS DIF!!
|
|
|
|
#161 | |
|
En travtjänst som bland annat läggs ut här på sharps av fantastiska människor
![]() http://piclair.com/ippma (tack capone och crossbow för dagens)
Senast redigerad av linfre den 2014-05-28 klockan 22:00. |
||
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Citat:
![]()
DIF (+10) |
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Ja det var värst vad Snoken var rätt ute. Grattis DIF!
Själv med om man hade haft vett att ranka rätt i tid men som så många gånger förr kommer klarsyntheten först till DD. Före som tur är Insåg att det i 95% av fallen går åt skogen för Veijo i storlopp. Poochai med alla bakom på tvilling gör inte ont heller.Bästa kommentaren på länge av upphetsad kusk efter loppet, "Är det 50 meter till vinner jag med 100!" Härligt att inte tråk-Örjan vann, Erik är väl inte den allra roligaste men han kan ju visa lite mer känslor iallafall.
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Citat:
Flickepojken (+2) |
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Snoken har ju levererat onormala tips till idag. Alla deras spel satt.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Grattis Dif!
![]() Hurrey!!!
DIF (+10) |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Ett ganska klart bevis på att värdet på dessa system som går in genom service plays är under all kritik.
Se bara på eventuell utdelning på Sir Ratzputz, 131k enbart för att snoken hade med honom på 4. Hästkraken var ju fan 8:e streckad i loppet och utdelning borde varit miljonen om han vunnit.... Stort grattis till DIF dock med fina sommar pengar... )
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Du kvitterar ut 131 842 kronor imorgon. Insats 560 kr.
En får te å gratulere!
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Ja verkligen stort Grattis!
DIF (+10) |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Såg att du blivit farsa och tar ledigt.
Lägligt med ekonomiskt tillskott.![]() Fira nu med morsan! Senast redigerad av mackpeter den 2014-05-28 klockan 22:48. |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#183 | |
|
Citat:
![]() Bilden visar hur de rader som var kvar inför 7e var fördelade. Förutom att favoriten Amazing Man var märkligt lite betrodd så matchar bilden Snokens system nästan rakt ut. Snokens hästar var äckligt överspelade bland kvarvarande och resten grymt underspelade bland kvarvarande.
|
|
|
|
|
#184 |
|
Grattis DIF!! SNYGGT!!
DIF (+5) |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Själv blev det för många vinare iställlet för vinnare och resultatet blev black såklart. 5rätt som vanligt.
Grattis till en mycket läglig vinst DIF. Bara hoppas att det blir finväder i sommar så du kan åka runt på olika travbanor med barnet och ge det en riktig bra uppfostran från början
DIF (+5) |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Citat:
För övrigt jäävligt konstigt att Poochai var så långt nere på insatsprocenten, bästa spåret och bästa kusken mindre spelad än Steen Juul.
|
|
|
|
#188 | |
|
Citat:
Det går att undvika dessa specifika rader om man vill. Det är bara att göra en u-rad med hela systemet och tillåta 0-6 rätt ( eller 0-5 om man vill det ).
|
|
|
|
|