|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Trodde du hade startat upp din gamla tävling veckans chanslösa när du skrev Coldtown men det kanske blir i annan tråd
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Så skönt att alla nötter inte fattar att den vinner med hundra! COLDTOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hittar Frozen ut - kan hästarna heta vad de vill.
Frozen breezar vid fritt ! Oavsett om Coldtown sitter i spets. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Välkommen tillbaka Laxdasen
tror som dig att Jorma i sista har bästa chansen men sämsta hästen av dom tre(å de e ju trots allt vinnaren som räknas) Veijo tempotorsk som vanligt o Frozen infrysen är trovärdigt senario på förhand. Men Frozen är ju en av dom bästa i Norden så hittar han ut ere dunderslut
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Allright! Årets svåraste v75a står för dörren! Men också roligaste så jag åker dit och kollar imorgon
![]() Avd.1: 1,2,5,6,9,11 Miss Sue V. tror jag mest på. Bakspår(kanske lite minus) men går i ryggar och nyper till alla på upploppet! Bra utgångsvärde får vi hoppas på. Avd.2: 1,2,3,4,5,9,12 Augustus F. favorit? Vilket skämt... Här hoppas jag på Willmore Trot. Varför? Jo för att Kontio på Valla är alltid farlig och hästen kan massor ibland! Avd.3: Spikar nog Digitalen Nahar galopperar, Noras Bean står förhoppningsvis inte pall för Digital Ink imorgon heller och de andra hästarna har inte samma klass som Digitalen. För er som garderar, missa inte Montgomery Hill som får Goop i vagnen. Jag går själv i tankarna på att ta med den just för att Goop ibland kan trolla. Avd.4: Antingen Spik på Carabinieri eller inte ha en aning om hur jag ska göra i detta lopp... Avd.5: Spik Montdore om han får gå barfota, annars gardera med 10,13,14. Avd.6: 3,4,5,6,7,8,10 Royal Fighter har knepigt läge men kanske kan lösa det bra ändå. Checco Boko tränas av Nurmos och Körs av Jorma, Solvalladuon nummer ett! Air Gunner har ni på Sharps varnat för så den betalar jag för. Och kapable Eketorpets Tess får man absolut inte lämna utanför systemet. Avd.7: Får hoppas att det räcker med 1,4,11. (Även om jag tror Coldtown skulle kunna spikas. Smeker upp dom fint från ledningen) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
4.Coldtown får problem att ta spets då Adrian säkert svarar med 2.Maffioso Face efter den förra prestationen.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Välkommen tillbaka laxen! Royal fighter och YH är mkt spelvärda spikar imorgon.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
En sak är säkert i alla fall Adrian vinner inte sista
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Vill du räkna lax dubblar du med Falcon Håleryd. Perfekt att den torska som storis senast för nu glömmer alla den. När Juel, Veijo och Jorma kört klart glider Johan förbi dem lite sådär lagom retfullt och jag njuter.
Dags för QQ nu eller om valfri balans? Vad tror ni? Blir det barfotaförbud imorgon så har jag iallafall en klar spik, både på V75 och DD. Royal Fighter. Torskar aldrig då. Troligtvis blir det väl valfri skoning men ja, fall i fall så har man en trevlig spik att luta sig mot. Hero Sjöhammar är väl bortglömd i fjärde? Om den kan gå barfota igen dansar han ifrån dem! |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Eller ja, orkar du leta igenom ca 20 sidor strax innan spelstopp kommer du hitta några få vettiga inlägg av putte64, stekel och några till. Saknar den tiden då moderatorerna höll hyffsat rent innan spelstopp så kan man skriva vad som helst efter 14:35 istället. OnT - Digital Ink med sina 57% måste vara otroligt överspelad. Nahar som gick 10,5 full väg på just Solvalla i mitten på november eller Noras bean som får överta spets från Nothing but class eller Traveling man. Digital Ink hade problem vid slutsvängen som tidigare i år senast och kan därmed inte vara en bra favorit till nuvarande streckprocent imorrn. + Coldtown 31% som andrahandare måste vara mest spelvärda spiken. Väldigt bra spår, värsta motbudet har innerspår och är ganska långsam från start. Spetsen från innerspår näst senast fick han ju pga att båda spetskandidaterna ströks. Coldtown har haft spår 1,9,10,11,12,3 på V75 i senaste 6 starterna med resultatet 4 vinster och 2 tredjeplatser. Gick för övrigt 11,4 från spår tolv över 2140 för drygt en månad sedan på just Solvalla. Coldtown har 11 segrar på 15 starter och har aldrig galopperat!
Zniper (+10) Senast redigerad av Sprite den 2014-12-25 klockan 22:58. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Coldtown håller jag inte riktigt med om, Frozen är snabbare ut än man tror och kan mycket väl komma ut tidigt. För tuffa hästar emot för att 31 % på Coldtown ska vara spelvärt. 7 % på Falcon Håleryd är det däremot. |
||
|
|
|
|
|
|