Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-18, 13:26   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

V75-Solvalla


Nu är startlistorna klara till Solvallas V75-a. Till skillnad mot på lördag och framförallt jämfört med skräpomgången i Gävle på tisdag härlig sport. Det är sedan V75 även på söndag nästa vecka så det blir oerhört mycket V75 nu och med sådana omgångar som den på tisdag känns det som att varumärket V75 håller på att urvattnas. V75 ska väl defineras som typ "högklassig sport" "veckans höjdare" eller "travet elitserie" men så blir det ju inte när atg mitt i vintern storsatsar på spelformen julveckan. Visst är det strategiskt på ett sätt. Folk har pengar nästa vecka medan många har i stort sett slut på pengarna i januari efter dyra jul och nyårshelger och nu dessutom massor av bortspelade pengar.

V75-1: Stoeliten. Hur blir banan ? Som igår och det är inte bara i detta lopp utan i flera andra så ranken av rätt många hästar kan bli avgörande om det blir sommarbana eller sämre banunderlag på fredag nästa vecka.

Aisle Stand har fått ett fint spår nu och det är en häst man rankar annorlunda med skor resp barfota. Fleetfoot Hanover bakspår. Minus. Favorit blir väl Canaka B.F och även Your Higness blir mycket spelad. Alla dessa hästar vore väldigt missgynnade om det inte blir barfotabana och ev broddbana vore ett stort frågetecken.

V75-2: Grymt fint lopp för att vara slutet av december och ser spontant väldigt spelvänligt ut. Johan Untersteiners häst var fin i veckan med sämre kusk och med skor. Nu perfekt läge och kanske barfota vilket normalt är klart plus på DE.

V75-3: Ojämnt lopp. Borde stå mellan Digital Ink och Nahar.

V75-4: Raffinos imponerade stort i lördags. Nu blir det inte alls samma spelvärde. Bättre spår och blir väl favorit.

V75-5: Mycket bättre långlopp än det som ska köras med mest norrlandsskräp i Gävle på tisdag. Känns som att Montdore blir jättefavorit men tänk på att det var barfota runt om i lördags (troligen mycket sämre om det krävs skor) och det nya huvudlaget gav nog också rejäl effekt så håll tummarna för att stall Robert Bergh kommer att vara öppna med utrustningen på hästen. Blir det inte barfotabana så är det nog en megafavorit som man kan försöka fälla.
Indigious första starten på ett halvår. Varför får den då starta på V75 ?

V75-6: Royal Fighter fick skitspår vilket gör loppet spelmässigt intressant. Det är nog därför det ligger på dagens dubbel. Flera som kan vinna.

V75-7: Vilket race. Frozen från spår 1, Lover Face bakspår. Dröjer nog till mars innan det blir denna kvalitet på ett V75 lopp nästa gång. Hur snabbt kan Frozen öppna jämfört med Coldtown ? Falcon Håleryd strålande efter galopp i lördags. 1,4,10,11 i första hand.

Lycka till !
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-22, 16:47   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Global Perfection fick skit spår. Men gjorde ett bra lopp senast, 2%.

Senast redigerad av trance_error den 2014-12-24 klockan 13:26.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 20:53   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Tyvärr ingen jackpot på Gävle,

Nu är väl den stora frågan om även Solvallas veterinär hänger på trenden med barfotaförbud annandagen. Hoppas inte det.

Detta är en enormt mycket trevligare meny jämfört med skräpomgången i Gävle, Nu kör vi som någon brukar skriva och firar julafton med att analysera dessa lopp.

God jul alla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 21:00   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Fantastiska tälingar
Sista jag ser live innan elitloppet.
Hoppas på en bra dag
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 23:11   #5
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-1 Stoeliten

Hade 11 Miss Sue V fått framspår skulle jag spikat. Hon har inte vunnit på hela året - men sett läcker ut mot hårt motstånd på slutet. Får nog strecka även 5,6,och kanske 9 också.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-24, 08:19   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

det är bara att spika MONTDORE...
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-24, 12:08   #7
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Ja tror Orlando Gel blir min givna spik!

Nu kör vi!
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
parsalian (+1)

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-24 klockan 12:11.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-24, 12:40   #8
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Snabb-analys

2 Aisle Stand äntligen framspår. Kul tipsetta! 11 Miss Sue V. kan få loppet.

4 Diego M. Boko avslutade visslande senast. Toppform. Givet streck! 1 On Track Piraya får ej glömmas vid gardering.

2 Digital Ink spikalternativ i nuläget. Möter samma motstånd nu som senast. Bör vinna. Vill man leta bedövare lär 1 Vacqueyras platsa.

1 Raffinos också ett spikalternativ. Plugga på !

Står främst mellan Berghs hästar i 6 Speed Delicious och 7 Montdore. 2 Fred Cobra får Takter i sulkyn. Plus ! 10 Radieux är stark. Totalt bortglömd!

4 Air Gunner blir mitt drag i loppet. Vunnit med Erik. Ej favorit.

I sista loppet tror jag mest på 4 Coldtown. Utmanas av 1 Frozen, 10 Lover Face, 11 Falcon Håleryd. Lyxstreck för Er som har råd är 3 Screen Height och 8 Finish Future.

God Jul !

Senast redigerad av spalato den 2014-12-24 klockan 13:32.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-24, 20:10   #9
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Ja tror Orlando Gel blir min givna spik!

Nu kör vi!
Startar den i V75-8 eller? alltså seriöst, vågar man tro på vad folk skriver här?



Senast redigerad av Yersinia1347 den 2014-12-24 klockan 20:13.
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-24, 21:14   #10
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Startar den i V75-8 eller? alltså seriöst, vågar man tro på vad folk skriver här?


dt gäller att ha koll på sina kusar....😕😕
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-24, 23:45   #11
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Blir det så att det blir barfotaförbud så kan man kanske fälla Montdore som är missgynnad då. Digital Ink har en fin uppgift på papperet om inte Noras Bean har gått framåt sen senast. Är ju inte omöjligt att Söderqcist sitter i spets igen om han laddar. Sen bör det väl vara spets o slut på Your higness denna gång. hon håller ut Canaka o får överta från de andra. Spets för Augustus igen , men det känns som han går bättre i ryggar. Gav sig lite väl lätt mot Calvin senast tycker jag. Ingen Calvin med här så det kan gå kanske. lopp 6 kan det hända grejer. Man bör nog plocka alla utom caliber o flip a coin.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 08:03   #12
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Blir det så att det blir barfotaförbud så kan man kanske fälla Montdore som är missgynnad då. Digital Ink har en fin uppgift på papperet om inte Noras Bean har gått framåt sen senast. Är ju inte omöjligt att Söderqcist sitter i spets igen om han laddar. Sen bör det väl vara spets o slut på Your higness denna gång. hon håller ut Canaka o får överta från de andra. Spets för Augustus igen , men det känns som han går bättre i ryggar. Gav sig lite väl lätt mot Calvin senast tycker jag. Ingen Calvin med här så det kan gå kanske. lopp 6 kan det hända grejer. Man bör nog plocka alla utom caliber o flip a coin.
Tar man med 10 hästar av 12 så plockar man inte bort de som är minst streckade! Hellre de två som är mest streckade!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 09:31   #13
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Tar man med 10 hästar av 12 så plockar man inte bort de som är minst streckade! Hellre de två som är mest streckade!
inte om man vil ha sju rätt på fredag. ingen mening att ha med chanslösa kusar. som absolut inte kan vinna loppet hur det än blir kört
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 09:37   #14
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

Alltså i morgon skulle man vilja ha alla hästar med, det var länge sen man såg en sån omgång med så bra hästar i varje lopp, Mycket svår omgång för att det så pass bra hästar i varje lopp
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 10:50   #15
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1806
Standard

https://danskespil.dk/~/media/danske...2014122621.pdf
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 10:58   #16
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Mycket fin sport, men det ser enkelt ut.
Max 10 laxar i utdelning.

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Alltså i morgon skulle man vilja ha alla hästar med, det var länge sen man såg en sån omgång med så bra hästar i varje lopp, Mycket svår omgång för att det så pass bra hästar i varje lopp
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 11:51   #17
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Tar man med 10 hästar av 12 så plockar man inte bort de som är minst streckade! Hellre de två som är mest streckade!
Helt rätt!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 11:53   #18
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2932
Standard

Någon med Stora vinsters analys?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 11:54   #19
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3631
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Någon med Stora vinsters analys?
Är klart först kl. 16
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 12:07   #20
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1498
Standard

Hur ser det ut om det inte går att köra barfota eller om man inte får
det. Vilka gynnas resp missgynnas ?

Favoriterna Your Highness, Montdore och Frozen har nästan bara X i raden
och är i alla fall inte gynnade om det inte går att köra barfota.

Gynnade enl. min mening är Narold Vox och Canaka B.F.

Någon som har bra koll ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 12:07   #21
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2932
Standard

Ivrig denna juldag när man bara längtar till midsommar
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 13:48   #22
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
inte om man vil ha sju rätt på fredag. ingen mening att ha med chanslösa kusar. som absolut inte kan vinna loppet hur det än blir kört
Kallas för mer än 10 år sedan för att göra en "Benny Haag". Ta med alla hästar utom en i loppet som du anser är chanslös. Sedan går den och vinner (i hans fall var det nummer 1 i ett lopp som han trodde var helt chanslös)
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 15:55   #23
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Hur ska Frozen hinna med när Coldtown tuggar på i spets?
Frozen har aldrig segrat på 2140m.

Coldtown borde vara favorit tycker jag.

Senast redigerad av trance_error den 2014-12-25 klockan 15:59.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 15:57   #24
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Hur ska Frozen hinna med när Coldtown tuggar på i spets?
Frozen har aldrig segrat på 2140m.
Coldtown obesegrad på Solvalla.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+1)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 16:00   #25
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1023
Standard

Håller Coldtown spetsen?
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 16:01   #26
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Fn alla låter som Laxdasen på twitter...:-)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 16:01   #27
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Håller Coldtown spetsen?
Övertar av Adrian.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 16:03   #28
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Hur ska Frozen hinna med när Coldtown tuggar på i spets?
Frozen har aldrig segrat på 2140m.
Hatar såna dumma konstaterande, "aldrig segrat på 2140m". Nä, och vafan spelar det för roll? Han får väl ändra på det då.

I regi Jensen har han startat över 2140m tre gånger;

- Första gången hade han mycket mindre rutin än idag och mötte BBS. Sugarlight.
- Andra gången blev han fast på Jägersro.
- Tredje gången var han urtapper och fick stryk på linjen av Riff Kronos.

Ursäktad alla tre gånger, och bättre än någonsin just nu. Sådana argument som du levererar där är så fruktansvärt korkade.

Säger inte att den vinner, men kommer den ut kan jag garantera dig att den "hinner med" iallafall. Inte alls så seg som folk verkar tro.


-----------------------------------------------------------------------------------


Nån som har koll på hur banan ser ut till imorgon? Barfotakörning möjlig?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 16:06   #29
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Hatar såna dumma konstaterande, "aldrig segrat på 2140m". Nä, och vafan spelar det för roll? Han får väl ändra på det då.

I regi Jensen har han startat över 2140m tre gånger;

- Första gången hade han mycket mindre rutin än idag och mötte BBS. Sugarlight.
- Andra gången blev han fast på Jägersro.
- Tredje gången var han urtapper och fick stryk på linjen av Riff Kronos.

Ursäktad alla tre gånger, och bättre än någonsin just nu. Sådana argument som du levererar där är så fruktansvärt korkade.

Säger inte att den vinner, men kommer den ut kan jag garantera dig att den "hinner med" iallafall. Inte alls så seg som folk verkar tro.


-----------------------------------------------------------------------------------


Nån som har koll på hur banan ser ut till imorgon? Barfotakörning möjlig?
Ses imorgon

Barfota körning verkar tillåtet just nu.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 16:11   #30
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

För er som lirar plats spel.

Här har ni några hästar att kolla upp senaste starten på.
Alla fick skit spår dock.

Avd 2: 10 Quick Fix
Avd 3: 9 Rutger Raket
Avd 4: 8 Global Perfection
Avd 7: 8 Finish Future
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 17:59   #31
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Peter U

I avdelning 1 så har jag dels 8 M.T Harmony till start och även om hon håller sin nyttiga form så får hon svårt att vinna härifrån. Kan hon få pengar med sig så har hon gjort det bra tycker jag och jag planerar inga ändringar i hennes utrustning eller balans. Då ser det bättre ut för min andra häst 9 Fleetfoot Hanover som visat att hon kan mäta sig med 5 Your Highness och 6 Canaka B.F här. Vi får göra det bästa möjliga från bakspåret men löser det sig bara så tror jag ganska mycket på min häst och jag ger hem henne en sjua eller åtta på en tiogradig skala. I fallet med Fleetfoot Hanover så vill jag säga att hon nog är den av mina hästar som är mest gynnad av att tävla utan skor så ett eventuellt barfotaförbud skulle vara negativt där.

I gulddivisionen startar jag 3 Nothing But Class som stressade till det för sig bakom bilen senast vilket kom oväntat. Han verkar fin i träningen så jag tror inte att det ska upprepa sig och vi hoppas det går bättre denna gång. Han går som senast med en Murhybländare. Nytt är att han får skor runt om på sig till denna start. Om jag ska taxera hans vinstchanser så får han en fyra femma på en tiogradig skala då han möter några tuffa konkurrenter nu.

I lägsta klassen har vi fått med tre hästar och jag har uppriktigt sagt svårt att hålla isär dem chansmässigt och sätter en sjua på alla tre. Om vi börjar med 4 Gantab Håleryd så var han väldigt bra näst senast men helt under isen i senaste starten däremot vilket förbryllar en del då vi inte kunnat finna några fel på honom. Han känns mycket fin i träningen inför detta och jag hoppas på en prestation i paritet med näst senast då hans öppnade snabbt till spets och vann i fin stil. I så fall ska han räknas tidigt här. Min egen uppsittning 5 Da Vinci Boko var duktig senast och känns som han ska inför detta och kan komma in i matchen till slut. 6 Carabinieri kommer även han från starka insatser och har visat att han duger fint på V75. Som sagt så tycker jag att alla mina tre här ska räknas tidigt.

– 5 Eketorpets Tess håller fortsatt bra form för och kan öppna snabbt från start. Senast fick hon ge sig mot 8 Royal Fighter som var väldigt bra då och han är så klart en tuff motståndare även nu men jag vill inte låsa mig vid någon taktik utan vi får se hur Eketorpets Tess känns imorgon när startbilen rullar iväg. Den här gången kommer hon att tävla barfota bak förutsatt att banan tillåter det.
Peter har alltså även två intressanta hästar till söndagens V75 tävlingar på Örebrotravet där mycket tyder på att vi kan få se ett barfotaförbud av väderprognosen att döma. Detta får vi dock anledning att återkomma till senare:

– I den andra avdelningen så startar 11 Photoboy men här får jag nog ligga lite lågt då läget blev så svårt. Han har tävlat barfota i starterna för mig men jag tror han ska fungera även om det blir skor den här gången. Fast det blir som sagt mycket svårt att vinna härifrån i vilket fall som helst.

I den avslutande avdelningen har jag 1 Alvena Take It som tyvärr inte kan försvara ledningen från sitt innerspår vilket gör det hela lite chansartat. Hon är dock i mycket fint slag för dagen och vann på bra sätt senast. Löser det sig bara så att vi hittar ut så ska hon räknas med chans i detta lopp och jag ger henne en sexa eller sjua på en tiogradig skala.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 19:05   #32
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1806
Standard

Nu ska julklappspengarna tillbaks...

5 11 (hoppas o tror att Miss S V får ett bra rygglopp för då vinner hon...)
1 2 3 4
2 (världsstjärna med rätt spår)
1 2 3 4 5 6 10
7 (Hade garanterat klarat sig bra även på lika start med t ex Narold Vox på 3140...)
6 8 10 (Quality Q!!!)
1 11 (länge inne på att spika Falcon, men "gick bra efter galopp" räckte inte fullt ut)

Lycka till...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 19:19   #33
Mix
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 44
Sharp$: 2250
Standard

willmore trot norrlänsk traktor van att gå på dåligt underlag kan bli en obehaglig överraskning
Mix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 19:26   #34
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

V75


V75








6/1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12/4/1, 4, 6, 10/7/3, 4, 6, 8, 10/1


ANTAL SPIL: 200

TOTAL: 100,00 kr.
det bliver sådan for at være med
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 19:38   #35
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Frozen och Lover Face är klassen bättre än Coldtown. C känns sjukt överstreckad!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 20:03   #36
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1646
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Frozen och Lover Face är klassen bättre än Coldtown. C känns sjukt överstreckad!
En Coldtown i ledningen obesegrad på valla
Given spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5), AMHC (+1)
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 20:55   #37
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Debatten överflödig! COLDTOWN leker hem loppet!
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1), Rickart (+22), spiifii (+5), DG (+5), MatsE (+2), Tamuli (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 20:58   #38
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Debatten överflödig! COLDTOWN leker hem loppet!
Välkommen in i värmen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:00   #39
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Ett år har känts som 1 dag..... har de nya moderatorer eller samma folk som tidigare?
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+100)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:02   #40
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Skicka massa sharps jag är ju fan black på det!
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+103), trance_error (+5), oddset (+50), astockel (+233), DG (+50), Scherlock (+50), DIF (+50), barkman (+26), CamillaS (+500)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:08   #41
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Välkommen tillbaka dasen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:09   #42
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Välkommen tillbaka dasen.
Tack och god forts!
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DG (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:10   #43
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 178
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Skicka massa sharps jag är ju fan black på det!
Välkommen tillbaks önskar pjs
plumma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:10   #44
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4709
Standard

Jag skickar dig dasen dom få jag har kvar

Senast redigerad av Melander den 2014-12-25 klockan 21:11.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:11   #45
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Jag skickar dig dasen dom få jag har
Behövs inte....de behövs ju eg inte...
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DG (+2)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:14   #46
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Trodde du hade startat upp din gamla tävling veckans chanslösa när du skrev Coldtown men det kanske blir i annan tråd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+50), monimaker1 (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:14   #47
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4709
Standard

Förvalta dom väl
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:15   #48
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Trodde du hade startat upp din gamla tävling veckans chanslösa när du skrev Coldtown men det kanske blir i annan tråd
Så skönt att alla nötter inte fattar att den vinner med hundra! COLDTOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DG (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:17   #49
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1498
Standard

Hittar Frozen ut - kan hästarna heta vad de vill.
Frozen breezar vid fritt !
Oavsett om Coldtown sitter i spets.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:30   #50
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Välkommen tillbaka Laxdasen tror som dig att Jorma i sista har bästa chansen men sämsta hästen av dom tre(å de e ju trots allt vinnaren som räknas) Veijo tempotorsk som vanligt o Frozen infrysen är trovärdigt senario på förhand. Men Frozen är ju en av dom bästa i Norden så hittar han ut ere dunderslut
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:34   #51
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Allright! Årets svåraste v75a står för dörren! Men också roligaste så jag åker dit och kollar imorgon

Avd.1: 1,2,5,6,9,11
Miss Sue V. tror jag mest på. Bakspår(kanske lite minus) men går i ryggar och nyper till alla på upploppet! Bra utgångsvärde får vi hoppas på.
Avd.2: 1,2,3,4,5,9,12
Augustus F. favorit? Vilket skämt... Här hoppas jag på Willmore Trot. Varför? Jo för att Kontio på Valla är alltid farlig och hästen kan massor ibland!
Avd.3: Spikar nog Digitalen
Nahar galopperar, Noras Bean står förhoppningsvis inte pall för Digital Ink imorgon heller och de andra hästarna har inte samma klass som Digitalen. För er som garderar, missa inte Montgomery Hill som får Goop i vagnen. Jag går själv i tankarna på att ta med den just för att Goop ibland kan trolla.
Avd.4: Antingen Spik på Carabinieri eller inte ha en aning om hur jag ska göra i detta lopp...
Avd.5: Spik Montdore om han får gå barfota, annars gardera med 10,13,14.
Avd.6: 3,4,5,6,7,8,10
Royal Fighter har knepigt läge men kanske kan lösa det bra ändå. Checco Boko tränas av Nurmos och Körs av Jorma, Solvalladuon nummer ett! Air Gunner har ni på Sharps varnat för så den betalar jag för. Och kapable Eketorpets Tess får man absolut inte lämna utanför systemet.
Avd.7: Får hoppas att det räcker med 1,4,11. (Även om jag tror Coldtown skulle kunna spikas. Smeker upp dom fint från ledningen)
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:34   #52
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 51
Sharp$: 941
Standard

4.Coldtown får problem att ta spets då Adrian säkert svarar med 2.Maffioso Face efter den förra prestationen.
TurTure är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:36   #53
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Välkommen tillbaka laxen! Royal fighter och YH är mkt spelvärda spikar imorgon.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:38   #54
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4709
Standard

En sak är säkert i alla fall Adrian vinner inte sista
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:42   #55
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 51
Sharp$: 941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
En sak är säkert i alla fall Adrian vinner inte sista
Det har du helt rätt i.

Men han kan göra livet surt för 4.Coldtown

TurTure är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:42   #56
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

http://imgur.com/9bW8oqN

preliminärt bolagsspel v75
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:51   #57
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Debatten överflödig! COLDTOWN leker hem loppet!
Vill du räkna lax dubblar du med Falcon Håleryd. Perfekt att den torska som storis senast för nu glömmer alla den. När Juel, Veijo och Jorma kört klart glider Johan förbi dem lite sådär lagom retfullt och jag njuter.


Dags för QQ nu eller om valfri balans? Vad tror ni?


Blir det barfotaförbud imorgon så har jag iallafall en klar spik, både på V75 och DD. Royal Fighter. Torskar aldrig då. Troligtvis blir det väl valfri skoning men ja, fall i fall så har man en trevlig spik att luta sig mot.


Hero Sjöhammar är väl bortglömd i fjärde? Om den kan gå barfota igen dansar han ifrån dem!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:55   #58
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Hur ser det ut om det inte går att köra barfota eller om man inte får
det. Vilka gynnas resp missgynnas ?

Favoriterna Your Highness, Montdore och Frozen har nästan bara X i raden
och är i alla fall inte gynnade om det inte går att köra barfota.

Gynnade enl. min mening är Narold Vox och Canaka B.F.

Någon som har bra koll ?
Håll inte på och dumma dig nu. Här skriver vi bara hästarnas namn. Motiveringen är att ju fler utropstecken och stora bokstäver man har, ju bättre är chansen att den vinner.

Eller ja, orkar du leta igenom ca 20 sidor strax innan spelstopp kommer du hitta några få vettiga inlägg av putte64, stekel och några till. Saknar den tiden då moderatorerna höll hyffsat rent innan spelstopp så kan man skriva vad som helst efter 14:35 istället.

OnT
- Digital Ink med sina 57% måste vara otroligt överspelad. Nahar som gick 10,5 full väg på just Solvalla i mitten på november eller Noras bean som får överta spets från Nothing but class eller Traveling man. Digital Ink hade problem vid slutsvängen som tidigare i år senast och kan därmed inte vara en bra favorit till nuvarande streckprocent imorrn.

+ Coldtown 31% som andrahandare måste vara mest spelvärda spiken. Väldigt bra spår, värsta motbudet har innerspår och är ganska långsam från start. Spetsen från innerspår näst senast fick han ju pga att båda spetskandidaterna ströks. Coldtown har haft spår 1,9,10,11,12,3 på V75 i senaste 6 starterna med resultatet 4 vinster och 2 tredjeplatser. Gick för övrigt 11,4 från spår tolv över 2140 för drygt en månad sedan på just Solvalla. Coldtown har 11 segrar på 15 starter och har aldrig galopperat!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+10)

Senast redigerad av Sprite den 2014-12-25 klockan 21:58.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 21:56   #59
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TurTure Visa inlägg
4.Coldtown får problem att ta spets då Adrian säkert svarar med 2.Maffioso Face efter den förra prestationen.
Plus att det kan bli stövlar på Coldtown, lycka till ni som spikar den då!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 22:01   #60
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Håll inte på och dumma dig nu. Här skriver vi bara hästarnas namn. Motiveringen är att ju fler utropstecken och stora bokstäver man har, ju bättre är chansen att den vinner.

Eller ja, orkar du leta igenom ca 20 sidor strax innan spelstopp kommer du hitta några få vettiga inlägg av putte64, stekel och några till. Saknar den tiden då moderatorerna höll hyffsat rent innan spelstopp så kan man skriva vad som helst efter 14:35.

OnT
- Digital Ink med sina 57% måste vara otroligt överspelad. Nahar som gick 10,5 full väg på just Solvalla i mitten på november eller Noras bean som får överta spets från Nothing but class eller Traveling man. Digital Ink hade problem som tidigare i år senast och kan inte vara en bra favorit imorrn.

+ Coldtown 31% som andrahandare måste vara mest spelvärda spiken. Väldigt bra spår, värsta motbudet har innerspår och är ganska långsam från start. Spetsen från innerspår näst senast fick han ju pga att båda spetskandidaterna ströks. Coldtown har haft spår 1,9,10,11,12,3 på V75 i senaste 6 starterna med resultatet 4 vinster och 2 tredjeplatser. Gick för övrigt 11,4 från spår tolv över 2140 för drygt en månad sedan på just Solvalla. Coldtown har 11 segrar på 15 starter och har aldrig galopperat!
Har du koll på om Bergharn aviserat barfotabalans på Nahar? Gör ju ganska mycket på den hästen. Håller verkligen med dig om att Inken är överstreckad, speciellt då den kommer få ännu en tung dödensresa på Noras Bean som troligtvis är förbättrad sen senast. Dessutom tassar både Montgomery Hill och Nahar med i ryggen på Inken och personligen tycker jag att Inken ofta ger sig sista biten, men den kan vara ren inbillning. Tycker dock den har lite många andraplatser.

Coldtown håller jag inte riktigt med om, Frozen är snabbare ut än man tror och kan mycket väl komma ut tidigt. För tuffa hästar emot för att 31 % på Coldtown ska vara spelvärt. 7 % på Falcon Håleryd är det däremot.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 22:13   #61
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

kul att se en skön profil tillbaka på sharps!!!
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 22:48   #62
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Angående barfotakörning på annandagen


http://www.solvalla.se/trav-nyheter/nyheter.asp…
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+2)
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 23:01   #63
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

1) 5
2) 1 3 4 6 9 12
3) 2 4 7 8
4) 1 2 3 4 6 8 10 12
5) 6 7
6) 1 4 7 8 10
7) 1
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 23:21   #64
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 148
Sharp$: 1045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av astockel Visa inlägg
kul att se en skön profil tillbaka på sharps!!!
Profil ...ABSOLUT !!
Dock Pissluffare av stora mått.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+200)
zerberus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 23:33   #65
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1) 5
2) 1 3 4 6 9 12
3) 2 4 7 8
4) 1 2 3 4 6 8 10 12
5) 6 7
6) 1 4 7 8 10
7) 1
Dubblar med Kontio i sista! Lika bra ha både livrem och hängsle!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 01:52   #66
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 2067
Standard

Diego kommer iaf jag spika på allt, vinner oavsett position!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+5)
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 07:18   #67
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Vem skulle ni plocka bort i avd 2 av hästarna 1-4? Gärna en motivering också
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 07:26   #68
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 2067
Standard

On track piraya, tror den kommer sitta fast hela loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2)
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 07:51   #69
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Vem skulle ni plocka bort i avd 2 av hästarna 1-4? Gärna en motivering också
Plockat bort 2 Dixie. Finns ett högre Spelvärde 1.3.4 förmodar jag. Den är lite för ospeedig över 2140. Antingen 1 eller 2. Du bestämmer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 07:52   #70
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Vem skulle ni plocka bort i avd 2 av hästarna 1-4? Gärna en motivering också
Funderar på att lösa svåraste loppet med en spik, Dixie Exclusive. Stall & kusk i form, bra läge i ett lopp som kan (bör?) bli hårt kört & spets (Augustus F) alltså inte behöver vara en fördel & bästa kusen, Björns, kan bli instängd eller åtminstone få ett tungt lopp om han hittar loss.
Äldre kusar i lägre klasser brukar inte respekteras av spelarna, men sett till de senaste prestationerna (trea efter Lover Face, t.ex) duger han med rätt lopp.
Spikar vid bf bak, med skor runt tom får man fundera igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2)
MoonBeam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 07:53   #71
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Travet flöt inte hundra sist på Inken. Bör därför garderas
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 08:01   #72
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Travet flöt inte hundra sist på Inken. Bör därför garderas
Ja håller helt med inne på att spika Nahar som återigen kan få ett bättre lopp än sina värsta motståndare
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 09:04   #73
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 136
Sharp$: 784
Standard

Egentligen lite fusk om ni kopierar facit

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 5, 6, 9
2 12 Mellby Brunello
3 1, 2, 4
4 1, 2, 5, 6, 10, 12
5 1, 2, 7, 13, 14, 15
6 4 Air Gunner*
7 4 Coldtown

Vadet gäller startnummer

540 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 270,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 09:11   #74
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Avd4 skrällen OBI DEGATO

Tror jag har en vinnare i avd5 umåker ikväll MADE AT HOME
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av capone den 2014-12-26 klockan 09:14.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 09:22   #75
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Beata Persson-om Loverface, Naglo del nord -SPIK ?


Beror på barfota el ej bägge har chans men vågar inte uttala mig om nån spik förrän vi vet balansen
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 09:52   #76
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

MIT A-rad-v75


Løb 5 SOLVALLA
0,50 Kr. V75 0,50 Kr.




AFD 1 5
AFD 2 3
AFD 3 2,4,7,8
AFD 4 3,4,7,8,11
AFD 5 7
AFD 6 3,5,6,8,10
AFD 7 10

100 SPIL Total 50,00 Kr.
26-DEC-2014 10:51:16
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:01   #77
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Har pluggat sönder omgången och sitter tvärfast. Får ingen ordning alls på strecken. Inget känns bra eller ens nära.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:16   #78
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Har pluggat sönder omgången och sitter tvärfast. Får ingen ordning alls på strecken. Inget känns bra eller ens nära.
Ta det lugnt Draken. Vi börjar metodiskt och kollar vädret. 3 km norr om Valla är det just nu -5 gradet, molnfritt och sol. 1 cm snö.
Om en stund får vi veta om man får köra utan skor. Annars sätter man på tunna aluminium utan tår.
Börja med att spika 5 Your Highness. Det är Goops bästa chans under dagen. Det har varit tveksamma prestationer i Reijos stall på slutet så värsta motståndet 6 Canaka får det jobbigt idag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:21   #79
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Tycker det är fina lopp men det är ingen omgång för mig. Vinner nog en riktig kamel någonstans och det gäller att hitta den annars tror jag att omgången blir mycket lätt för övrigt
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:25   #80
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Barfotaförbud på Solvalla
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:28   #81
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Barfotaförbud idag enligt Fernlund på twitter. Då blir det helt nya förutsättningar och mycket knepigt för de flesta på förhand mest troliga vinnarna är riktiga barfotahästar och det kommer bara bli en gissning hur dom kommer påverkas av att inte kunna tävla med optimal balans. Mycket mycket värre för spelarna än barfotaförbudet i Gävle i tisdags.
Inga spel för mig i alla fall därmed.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:28   #82
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1688
Standard

Vilken jäkla dag, kanonfina finallopp, sedan Chelsea-West Ham, DIF- ifk knätofs, mm mm.
Idag blir det bild i alla skärmar.
Montdore är ju sjukligt överspelad, 65% är ju löjligt, har startat 4 ggr på Valla och inte vunnit. Kan vinna, men wtf???
Kanske chansspik på Red Team Rex till 13%, har dålig koll på den, men Westergård har oftast fina hästar, intressant med Takter. Har varit spelad mellan 15-22 alla lopp, inte många som får så mycket spel. Ett sto och en 3-åring klara favoriter i det loppet. Kan vara läge att gå emot.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:28   #83
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 279
Standard

Barfotaförbud gäller idag!


http://www.solvalla.se/trav-nyheter/...4138&sprakid=1


3a på bollen, jösses
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+25)
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:31   #84
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Senaste finalomgången: 6 av vinnarna barfota runt om och den sjunde barfota bak.

Om jag räknar rätt ska hela 51 hästar på V75an idag tävla med icke optimal balans.

Därmed har denna härliga omgång förvandlats till julens överlägset största Lotto.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:32   #85
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Tycker detta med att i god tid innan start förbjuda barfota är mycket bra! Nu har man kan man verkligen bygga system utan att behöva chansa här och där...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2), Timotimo (+2)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:33   #86
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfotaförbud idag enligt Fernlund på twitter. Då blir det helt nya förutsättningar och mycket knepigt för de flesta på förhand mest troliga vinnarna är riktiga barfotahästar och det kommer bara bli en gissning hur dom kommer påverkas av att inte kunna tävla med optimal balans. Mycket mycket värre för spelarna än barfotaförbudet i Gävle i tisdags.
Inga spel för mig i alla fall därmed.
Jag förstår inte riktigt ditt tänk. Titt som tätt skriver du: "inget spel för mej". I all välmening, försök se möjligheterna istället. Du är kunnig, garanterat att du analyserat omgången. Du har redan där ett försprång jämtemot "svensson" som förmodligen har noll koll på brf lr icke brf, för att inte tala om alla "harry-system".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+10), parsalian (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:35   #87
 
BobGurans avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 211
Sharp$: 1668
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Vilken jäkla dag, kanonfina finallopp, sedan Chelsea-West Ham, DIF- ifk knätofs, mm mm.
Idag blir det bild i alla skärmar.
Montdore är ju sjukligt överspelad, 65% är ju löjligt, har startat 4 ggr på Valla och inte vunnit. Kan vinna, men wtf???
Kanske chansspik på Red Team Rex till 13%, har dålig koll på den, men Westergård har oftast fina hästar, intressant med Takter. Har varit spelad mellan 15-22 alla lopp, inte många som får så mycket spel. Ett sto och en 3-åring klara favoriter i det loppet. Kan vara läge att gå emot.
Så sabla svårt avd 4 Red fick stryk av 11an för några veckor sedan,hm.
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:35   #88
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 184
Sharp$: 1025
Standard

nån som har koll hur red team rex brukar gå på hovarna barfota eller ej?
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:36   #89
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Sista avdelning blev just vidöppen…Alla de vassa är ju klasser bättre barfota…nu vettifan om de är så överlägsna.Dock blev detta ju kanon ROYAL FIGHTHER STENKLAR...
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:37   #90
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

då tar man bort nahar eller? vinner frozen ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:40   #91
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
då tar man bort nahar eller? vinner frozen ?
Robert Bergh sa för några veckor sen i en intervju att Nahar vunnit de flesta av sina 11 millar med skor :-)
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:40   #92
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jag förstår inte riktigt ditt tänk. Titt som tätt skriver du: "inget spel för mej". I all välmening, försök se möjligheterna istället. Du är kunnig, garanterat att du analyserat omgången. Du har redan där ett försprång jämtemot "svensson" som förmodligen har noll koll på brf lr icke brf, för att inte tala om alla "harry-system".
Jag är rejält påläst men det är för många hästar idag som det blir rena gissningen att ranka när dom ska tävla med skor och det känns givet att inte spela helt enkelt.

En sådan som Montdore var ju närmast usel med skor näst senast så den kommer garanterat att vara sämre, men i t ex avd 7 är ju alla hästarna som på förhand kunde vinna barfotahästar och vilken av dom som påverkas mest negativt av skor blir ju en ren och skär gissningslek. Samma i flera andra lopp.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:43   #93
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
då tar man bort nahar eller? vinner frozen ?
NAHAR klar vinnare nu...
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:43   #94
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Det kan svida rätt bra när man avstår efter att ha analyserat och det visar sig vara rätt oavsett info.Min dumstrut slog i solen och brann upp härom dagen
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:43   #95
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1688
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BobGuran Visa inlägg
Så sabla svårt avd 4 Red fick stryk av 11an för några veckor sedan,hm.
dom var spelade då 22-175, kan vara intressant att strecka båda faktiskt. Båda kan vara spögynnade också, men lutar åt spik 10
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:44   #96
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag är rejält påläst men det är för många hästar idag som det blir rena gissningen att ranka när dom ska tävla med skor och det känns givet att inte spela helt enkelt.

En sådan som Montdore var ju närmast usel med skor näst senast så den kommer garanterat att vara sämre, men i t ex avd 7 är ju alla hästarna som på förhand kunde vinna barfotahästar och vilken av dom som påverkas mest negativt av skor blir ju en ren och skär gissningslek. Samma i flera andra lopp.
Coldtown tycker iaf jag gynnas kraftigt av barfotaförbudet, den går skitbra med skor också.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:45   #97
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
En sådan som Montdore var ju närmast usel med skor näst senast så den kommer garanterat att vara sämre, men i t ex avd 7 är ju alla hästarna som på förhand kunde vinna barfotahästar och vilken av dom som påverkas mest negativt av skor blir ju en ren och skär gissningslek. Samma i flera andra lopp.
Radieux kanske är lösningen?

Ärligt talat tycker jag det är fantastiskt, de som har läst på måste ju ha en avsevärd fördel mot Gerda och Harry
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:46   #98
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
då tar man bort nahar eller? vinner frozen ?
Nahar vann 15/11, 26,11 och 16/12 med skor ro.
Frozen blir infrusen. Loppet vinns av Lover Face.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:47   #99
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag är rejält påläst men det är för många hästar idag som det blir rena gissningen att ranka när dom ska tävla med skor och det känns givet att inte spela helt enkelt.

En sådan som Montdore var ju närmast usel med skor näst senast så den kommer garanterat att vara sämre, men i t ex avd 7 är ju alla hästarna som på förhand kunde vinna barfotahästar och vilken av dom som påverkas mest negativt av skor blir ju en ren och skär gissningslek. Samma i flera andra lopp.
Visst är det så, men jag garanterar dej att det är ännu mer gissning för harry boy & "svensson" att lista ut vem som kan tänkas tackla barfotaförbudet bäst i respektive lopp.

Själv ser jag det tvärtom jämfört med dej, det är nu kunskapen/pluggandet sätts på prov.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:48   #100
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Det kan svida rätt bra när man avstår efter att ha analyserat och det visar sig vara rätt oavsett info.Min dumstrut slog i solen och brann upp härom dagen
Har man analyserat efter att hästarna ska kunna tävla med optimal balans så är det ju som att börja om från noll i princip en sådan här omgång när merparten av hästarna är barfotahästar.

Det är väl snarare dumstrut på om man då spelar ändå utan att egentligen ha en aning om hur minusbalansen kommer påverka så många av hästarna.

Men skit är det när det var dagens lopp man lagt tiden på senaste veckan. Så sent som igår var ju prognosen att banan skulle tillåta valfri balans.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:49   #101
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1688
Standard

7% Narold Vox, går nästan alltid med skor, har en tung spurt.
8% Indigious med Erik, bästa hästen, många volter, några galopper och långsamt första varv så är dom ikapp direkt och får draghjälp sista 700. Klart!
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:50   #102
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nahar vann 15/11, 26,11 och 16/12 med skor ro.
Frozen blir infrusen. Loppet vinns av Lover Face.
Brukar inte Lover Face bli tämligen medioker med skor? Jag hade tänkt spika Lover Face om barfota, men nu lutar det istället åt att spika Coldtown som inte alls påverkas så mycket av skor.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:51   #103
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
7% Narold Vox, går nästan alltid med skor, har en tung spurt.
8% Indigious med Erik, bästa hästen, många volter, några galopper och långsamt första varv så är dom ikapp direkt och får draghjälp sista 700. Klart!
Precis, skovan herre!

Raffinos gynnas rejält av skotvånget också.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:52   #104
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Veijos och Untersteiners hästar är väl de första att plocka bort.
De som har störst barfotaförvandling.

och Mellby Brunello då
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:53   #105
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har man analyserat efter att hästarna ska kunna tävla med optimal balans så är det ju som att börja om från noll i princip en sådan här omgång när merparten av hästarna är barfotahästar.

Det är väl snarare dumstrut på om man då spelar ändå utan att egentligen ha en aning om hur minusbalansen kommer påverka så många av hästarna.

Men skit är det när det var dagens lopp man lagt tiden på senaste veckan. Så sent som igår var ju prognosen att banan skulle tillåta valfri balans.
Du har väl vetat om de nya förhållningsreglerna om skor rätt länge nu väl?
Jag har iaf haft två "system" i huvudet hela tiden. Denna enorma fördel mot Harry Boy och resten är jag oerhört tacksam för.
Vi tänkande tippare gillar edgen det ger när man får tänka till extra!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:53   #106
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 20
Sharp$: 175
Standard

AVD4 ser rätt svårt ut. Löser det med spik på 3 Merlin, så får det bära eller brista. Efter tre raka 2or så står han på tur för vinst.
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:55   #107
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Gjorde ett litet system redan i fredags med tanke på barfotaförbud:

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Your Highness (11, 9)
2 1, 2, 3, 4 (9, 6)
3 2, 7, 8 (4, 3)
4 1, 2, 3, 8, 10, 11 (6, 5)
5 7, 10, 13, 14, 15 (2, 6)
6 8 Royal Fighter (3, 9)
7 4 Coldtown (1, 10)

Vadet gäller startnummer

360 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 180,00 kr
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:57   #108
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2932
Standard

Frågade i en annan tråd, men gör det här också; Någon med Stora vinsters hela analysfil?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 10:57   #109
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Det är finaler och mest rutinerade hästar med. Många har sprungit med alla möjliga balanser tidigare. Inte säkert att det har så stor betydelse för så många om det behövs skor eller inte men vissa har det stor betydelse för. Montdore blir ju garderad nu på de flesta kuponger som lämnas in.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:02   #110
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Någon som har koll på hur de 2 norska hästarna gått i de senaste starterna? skor eller ngn form av barfota?
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:04   #111
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är det inte lika bra att förbjuda skor helt och hållet november-mars så slipper dom tramsa. Minus någon månad i södra Sverige? Det skulle hästar, banor och spelare tjäna på.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:05   #112
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Navy Visa inlägg
AVD4 ser rätt svårt ut. Löser det med spik på 3 Merlin, så får det bära eller brista. Efter tre raka 2or så står han på tur för vinst.
Glöm inte Raffinos..
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:06   #113
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Är det inte lika bra att förbjuda skor helt och hållet november-mars så slipper dom tramsa. Minus någon månad i södra Sverige? Det skulle hästar, banor och spelare tjäna på.
Låter ju fruktansvärt!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:08   #114
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 3282
Standard

Digital ink borde vara stenklar, alltid gått med skor bak, alla konkurrenter har gjort sina bästa lopp barfota!
laggebagge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:08   #115
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Låter ju fruktansvärt!
Varför? Skulle vara helt överlägset för alla inblandade.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:08   #116
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 20
Sharp$: 175
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Glöm inte Raffinos..
Det är väl motbudet. Tar han spets?
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:11   #117
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Navy Visa inlägg
Det är väl motbudet. Tar han spets?
Mkt möjligt att han tar spets då han är startsnabb.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:11   #118
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Brukar inte Lover Face bli tämligen medioker med skor? Jag hade tänkt spika Lover Face om barfota, men nu lutar det istället åt att spika Coldtown som inte alls påverkas så mycket av skor.
Love You avkommorna som brukar tävla barfota är det väl garanti på närmast att dom kommer blir betydligt sämre med skor. Den är ju en av flera sådana.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:16   #119
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Överlägset vanligaste frågan i atg live idag:

Hur kommer din häst/hästar påverkas av att gå med skor ?

Svaren

"Det ska inte ha någon större betydelse"
"Eftersom det blir lika för alla ska det inte behöva betyda något"
"Det kommer ge sig när loppet går, jag vet faktiskt inte"
"Det är inte bra alls"

Känslan är att tränarna nog kommer säga att det kommer ha mindre betydelse än vad det verkligen kommer att ha,. Sen vet nog många av dom lika lite som alla andra vilken betydelse det kommer att få.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:17   #120
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2386
Standard

Nån som sett tt tips
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:17   #121
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Brukar inte Lover Face bli tämligen medioker med skor? Jag hade tänkt spika Lover Face om barfota, men nu lutar det istället åt att spika Coldtown som inte alls påverkas så mycket av skor.
Lover Face var sämre än medioker innan den för ett halvår sedan kom till Veijo. Liksom i stort sett alla hästar tävlar bäst utan skor är det även så med Lover Face. Men hästen är ett förvandlingsnummer.
Jag tror, att 2 tar ledningen. Han släpper nog inte till 4. 1 kan bli fast på innern . 10 och 11 kommer på upploppet.
På Dd spikar jag 10 Lover Face.
På V75 blir det 1,4,10 och 11.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:18   #122
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 2067
Standard

Sitter i valet och kvalet vem jag ska strecka av Montgomery hill eller bon frecia ?
Några tankar ?
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:18   #123
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Är det inte lika bra att förbjuda skor helt och hållet november-mars så slipper dom tramsa. Minus någon månad i södra Sverige? Det skulle hästar, banor och spelare tjäna på.
Det är ju lite som att man alltid står med vattenspridare och vattnar på Formel 1-banor så att de alltid måste köra med regndäck. Trav handlar om att vinna, och för att vinna så optimerar man utifrån de förutsättningar som gäller. Vi har kört hästar barfota under tävling i snart 50 år, avlat på de egenskaperna, och nu kommer det en helomvändning. Jag måste säga att antingen har travet plågat sina hästar i flera decennier, och i sådana fall är det väl dags för en kollektiv åtalsanmälan. Eller så är man ute och svävar i det blå nu, och då får vi väl hoppas att man å det snaraste kan sätta sig ned och resonera kring frågorna.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:22   #124
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Augustus F borde väl vara en grymt bra spik idag med tanke på att den alltid går med skor? Bra spår och startsnabb.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:24   #125
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sejoh Visa inlägg
Sitter i valet och kvalet vem jag ska strecka av Montgomery hill eller bon frecia ?
Några tankar ?
Jag skulle ta MH
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:24   #126
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Veijos och Untersteiners hästar är väl de första att plocka bort.
De som har störst barfotaförvandling.

och Mellby Brunello då
Mellby Brunello gynnas framför allt av att han nedstrukits till spår 11. Han får rygg på 5/6, vilket är kraftigt bättre än backande 7/8.
Här är det många, som brukar tävla med skor. T ex 3, som är startsnabb. Jag streckar många 1,2,3,4,7,12.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:26   #127
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Annandag Jul, V75:

Jag hade laddat upp med ett fint inlägg kring ett rejält "Jul-Joker". Nu avstår jag inlägget och jokern då pjäxtvång fäller hela grundidén med spik på Montdore. Royal Fighter kvarstår som spik. Grym häst som borde vara favorit. Blir ett litet "huxflux"-system istället:

Motiveringar bortfaller! (Jag redovisar mitt system istället för att göra endast enstaka analys, olikt mig!)

I: B 5 Your Highness
II: A 1 2 B 4 C 3 8
III: B 7 8
IV: B 1 3 C 11
V: B 6 14 C 7 13 15
VI: B 8 Royal Fighter
VI: A 11 B 1 C 4 10

reducerat 69% => 94:-

Krav:
Min 2 A
Eller
Min 1 A- Max 1 C
Eller
7 B

…enkelt idag och högst 10 tusen på 7:an säger Putte64. Ta höjd säger jag! (Hux-Flux:et tar väl inte höjd som ursprungssystemet direkt, men får väl hoppas på 11 tusen...)

doob skriker väl ”annan sort” om Inken, som vanligt? Må va hänt säger jag och rekommenderar honom isåfall streck också på 11 Heartbreaker V.S. i klass II. Avelsfantomen är far även här och i försöket var överspelade norgekollegan utan chans. Spelad på ynka 2% mot 13% på Red Team Rex! Är hela högen fulla??!! Galenskap!

Goop- och Heiskanenfanatikern Gidde_Palema lär grubbla kring huruvida systemet bör byggas främst runt Your Highness eller Lover Face? Killen bygger ju uteslutande sina system på spikar som bär ”Nothing but class” och med sådan grundtanke får han med sig en rolig 3%:are på köpet? Historiskt är dock Gidde Palema en utpräglad barfotaindivid, så med pjäxtvång kan jag inte annat än rekommendera låg insats på omgången...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:27   #128
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 65
Sharp$: 2067
Standard

Var inte Augustus F väl klen sist ? Inget jag skulle våga spika iaf
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:29   #129
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sejoh Visa inlägg
Sitter i valet och kvalet vem jag ska strecka av Montgomery hill eller bon frecia ?
Några tankar ?
Det valet kan inte vara svårt. Bon Frecia har vunnit ett lopp i år - nämligen icke V75 i somras.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:36   #130
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

De hästar som absolut måste tävla barfota för att prestera står givetvis under vintervila nu. Finns ingen som är så korkad så man tävlar på vintern utan att veta om hästen klarar av att gå med skor.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:36   #131
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Intressant med nya förutsättningar! Alltid trevligt med andra parametrar att ta
hänsyn till - än de invanda..

Nå så dock begränsad tid att ägna --- mitt uppi styrketräningspass och sedan väntar
7 km jogg. Härligt väder!

Blev em en v5a med spik på nahar och royal fighter - sistnämnde ox¨spik på dd

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:37   #132
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Lover Face var sämre än medioker innan den för ett halvår sedan kom till Veijo. Liksom i stort sett alla hästar tävlar bäst utan skor är det även så med Lover Face. Men hästen är ett förvandlingsnummer.
Jag tror, att 2 tar ledningen. Han släpper nog inte till 4. 1 kan bli fast på innern . 10 och 11 kommer på upploppet.
På Dd spikar jag 10 Lover Face.
På V75 blir det 1,4,10 och 11.
Sist den hade skor, bakskor, kom den tvåa och var inte toppfin mot Evens First Boy, tycker den är klassen sämre med skor och vågar absolut inte spika. Även om det är en av mina absoluta favoriter just nu.
Coldtown går däremot väldigt bra med skor, så jag låser ev på de två.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:43   #133
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det är ju lite som att man alltid står med vattenspridare och vattnar på Formel 1-banor så att de alltid måste köra med regndäck. Trav handlar om att vinna, och för att vinna så optimerar man utifrån de förutsättningar som gäller. Vi har kört hästar barfota under tävling i snart 50 år, avlat på de egenskaperna, och nu kommer det en helomvändning. Jag måste säga att antingen har travet plågat sina hästar i flera decennier, och i sådana fall är det väl dags för en kollektiv åtalsanmälan. Eller så är man ute och svävar i det blå nu, och då får vi väl hoppas att man å det snaraste kan sätta sig ned och resonera kring frågorna.
Anledningen till att dom gjort såhär är ju att flertalet missbrukat valfriheten.
Så dom tog till kollektiv bestraffning, för hästarnas bästa, fint och bra tycker jag!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:44   #134
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 95 20141226 V4
Avd-1: 2,4,7,10,11
Avd-2: 2,3,8
Avd-3: 2,3,5,8,11
Avd-4: 4,9
System: 1
150 rader * 1 * 2,00 = 300 kr

Uppvärmning!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 11:59   #135
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2386
Standard

Har nån travtjänst hela ranking
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:05   #136
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Hur tänker ni i första avd? De flesta verkar spika Your Highness? Canaka BF är 15 procentenheter mindre spelad, två år äldre, har tjänat mer bara i år än vad Goops häst har gjort under hela karriären?

Är det så enkelt att ni tror att Goop sitter i spets och Uffe får dödens och då ska bara ledaren vinna?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:10   #137
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Fy fasen vad Berghs hästar med Tobbe avslutat i lopp 1 & 2...

Sveriges bästa tränare kanske bedrivit framgångsrik "brodd-träning" senaste veckorna? Borde nog ha spikat Montdore trots allt, istället för att reducera ner till C-häst...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:11   #138
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hur tänker ni i första avd? De flesta verkar spika Your Highness? Canaka BF är 15 procentenheter mindre spelad, två år äldre, har tjänat mer bara i år än vad Goops häst har gjort under hela karriären?

Är det så enkelt att ni tror att Goop sitter i spets och Uffe får dödens och då ska bara ledaren vinna?
Goop sitter i ledning men får inte sitta i fred, då dyker MIss Sue V och Stylish upp och kan överraska, som båda går bra med skor.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:20   #139
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hur tänker ni i första avd? De flesta verkar spika Your Highness? Canaka BF är 15 procentenheter mindre spelad, två år äldre, har tjänat mer bara i år än vad Goops häst har gjort under hela karriären?

Är det så enkelt att ni tror att Goop sitter i spets och Uffe får dödens och då ska bara ledaren vinna?
YH siktar framåt, men räknar med svar från Aisle Stand. Tar då antingen dödens eller hoppas på att Canaka ger rygg. Om spets så borde chansen vara stor om Ohlsson håller sig lugn. Blir det fart kan 11 fräsa till till slut. Eller Fleetfoot.

Jag förstår själv inte varför Björn tror att Aisle stand tar spets, jag har inte kollat upp kusen i arkivet. Av det jag kan läsa i Guro etc ser jag inget som tyder på väldig startsnabbhet. Men där borde ju Björn veta bäst. Och knappa 4% på Aisle måste ju vara lockande med den respekten från både experter och konkurrenter.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:20   #140
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det var innan barfotaförbudet.
Nu kan många stora falla hårt.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Annandag Jul, V75:

Jag hade laddat upp med ett fint inlägg kring ett rejält "Jul-Joker". Nu avstår jag inlägget och jokern då pjäxtvång fäller hela grundidén med spik på Montdore. Royal Fighter kvarstår som spik. Grym häst som borde vara favorit. Blir ett litet "huxflux"-system istället:

Motiveringar bortfaller! (Jag redovisar mitt system istället för att göra endast enstaka analys, olikt mig!)

I: B 5 Your Highness
II: A 1 2 B 4 C 3 8
III: B 7 8
IV: B 1 3 C 11
V: B 6 14 C 7 13 15
VI: B 8 Royal Fighter
VI: A 11 B 1 C 4 10

reducerat 69% => 94:-

Krav:
Min 2 A
Eller
Min 1 A- Max 1 C
Eller
7 B

…enkelt idag och högst 10 tusen på 7:an säger Putte64. Ta höjd säger jag! (Hux-Flux:et tar väl inte höjd som ursprungssystemet direkt, men får väl hoppas på 11 tusen...)

doob skriker väl ”annan sort” om Inken, som vanligt? Må va hänt säger jag och rekommenderar honom isåfall streck också på 11 Heartbreaker V.S. i klass II. Avelsfantomen är far även här och i försöket var överspelade norgekollegan utan chans. Spelad på ynka 2% mot 13% på Red Team Rex! Är hela högen fulla??!! Galenskap!

Goop- och Heiskanenfanatikern Gidde_Palema lär grubbla kring huruvida systemet bör byggas främst runt Your Highness eller Lover Face? Killen bygger ju uteslutande sina system på spikar som bär ”Nothing but class” och med sådan grundtanke får han med sig en rolig 3%:are på köpet? Historiskt är dock Gidde Palema en utpräglad barfotaindivid, så med pjäxtvång kan jag inte annat än rekommendera låg insats på omgången...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
putte64 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:23   #141
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Diego M Boko ett måste i andra bra sist går bra med skor!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:27   #142
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Goop sitter i ledning men får inte sitta i fred, då dyker MIss Sue V och Stylish upp och kan överraska, som båda går bra med skor.
Stylish gillar jag med. Fin individ och totalt ospelad. Bra spelprocent vid garderingslopp. Formsvag dock och normalt ett långskott...

Jag vill slå ett slag för 2 Dixie Exclusive i II:a avdelningen. Flera stabila insatser inom V75, bra lopp med pjäxor på. Lär vara med i främre träffen.

Raket:

Lopp 6 nr 2 P (...går med dem hela vägen!)
Lopp 7 nr 7 P (Spets å bra platsmöjlighet...)
Lopp 8 nr 3 P (Merlin är spetskandidat med skovana. Hamnar långt fram och känns troligt att han hugger om platserna...)

Jobba!

RED: Samtidigt avslöjar lopparkivet att "drivet i steget" är helt annorlunda hos Dixie med skor av bak...därför mest platskandidat idag! Stapplig på Mp & Hd över upploppet de 2 senaste, jämfört med ett bra flyt till slut vid V75-vinst med ej skor runt om...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-26 klockan 12:35.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:29   #143
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Stylish gillar jag med. Fin individ och totalt ospelad. Bra spelprocent vid garderingslopp. Formsvag dock och normalt ett långskott...

Jag vill slå ett slag för 2 Dixie Exclusive i II:a avdelningen. Flera stabila insatser inom V75, bra lopp med pjäxor på. Lär vara med i främre träffen.

Raket:

Lopp 6 nr 2 P (...går med dem hela vägen!)
Lopp 7 nr 7 P (Spets å bra platsmöjlighet...)
Lopp 8 nr 3 P (Merlin är spetskandidat med skovana. Hamnar långt fram och känns troligt att han hugger om platserna...)

Jobba!
fast då gillar jag Diego bättre än Dixie till nästan samma procent, bra med skor, slickade Montores rumpa vid målgång för ett tag sedan över lång distans, startsnabb! Bra uppgift!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:31   #144
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5, 6, 11
2 3 Augustus F. (1)
3 8 Nahar (2)
4 1, 10 (2)
5 7, 10, 14, 15
6 8 Royal Fighter
7 4, 7

Vadet gäller startnummer

48 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 24,00 kr

Kvittonummer: 0706 1A5D 07AD 1101
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:32   #145
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Tycker inte den var helt lätt idag. Går en hel del på att dom inte får gå barfota idag och tycker det gynnar mina spikar. Skulle gärna ha haft med någon till 5e och 7e loppet.

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 5, 6, 9, 11 (10)
2 3 Augustus F. (4)
3 2, 7, 8, 9 (4)
4 1, 3, 4, 6 (10)
5 7, 10, 13, 14, 15 (6)
6 8 Royal Fighter (10)
7 1, 4 (10)

Vadet gäller startnummer

960 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 480,00 kr


Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:37   #146
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 22
Sharp$: 65
Standard

Solvalla 68 2014-12-26 V75
Avd Ordinarie Reserver
1 6
2 3 4 6 8 12
3 2 3 4 5
4 1 3 4 8 9 10
5 7
6 3 4 6
7 10
360 rader * 1 * 0,50 kr = 180,00 kr
Teamleader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:44   #147
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Kör denna... Spikarna missgynnas minst av barfotaförbud i övrigt lite lotto, framförallt i långloppet.

Avd-1: 5,7,11
Avd-2: 1,2,3,4
Avd-3: 8
Avd-4: 1,3,6,9,10
Avd-5: 10,13,14,15
Avd-6: 8
Avd-7: 4
System: 1
240 rader * 1 * 0,50 = 120 kr
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:47   #148
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 95 20141226 Trio
Insats: 2
1: 6
2: 3,4,7,8,9,10,12
3: 2,3,4,5,7,8,9,10,11,12
2,00 * 63 = 126,00 kr
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:48   #149
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Icor... Du gillar ju att "snacka trav".

Jag är skeptisk till din spik i andra. Blev så fullständigt avklädd senast. Det är sällan ett bra tecken när fältet innehåller flera andra vinnarskallar.

Hästen har ju sett väldigt fin ut mest hela tiden, men många ggr fast med sparat. Idag tror jag hästen laddas mot spets och den positionen känns ej som hästens "likör".

Årets styrning signerat Untersteiner!!! Gucci D.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:49   #150
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Att det ska vara så svårt, att hitta en spik och två U hästar, som ska gå in. gtycker det var varit stolpe ut hela hösten nästan. Och efteråt är det hur lätt som helst. Varför kan man inte "råka" strecka rätt U hästar för en gångs skull. Bolagssystemet blev som följer, med Royal Fighter som enda spik, obs dom 2 sista numren är reserver.

Hästar Res
1 5 Your Highness 2, 6
2 3 Augustus F. 4, 2
3 2, 4, 7, 8 3, 5
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11 12, 7
5 6, 7 13, 4
6 8 Royal Fighter 6, 4
7 1, 3, 4, 10, 11 8, 7

360 RADER x 1 x 0,50 kr
Totalt: 180,00 kr

Hästar Res
1 5 Your Highness 2, 6
2 1, 2, 3, 4, 9, 12 5, 6
3 2, 4, 7, 8 3, 5
4 1, 6 3, 10
5 6, 7 13, 4
6 8 Royal Fighter 6, 4
7 1, 3, 4, 10, 11 8, 7

480 RADER x 1 x 0,50 kr
Totalt: 240,00 kr

Hästar Res
1 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11 7, 1
2 3 Augustus F. 4, 2
3 2, 4, 7, 8 3, 5
4 1, 6 3, 10
5 6, 7 13, 4
6 8 Royal Fighter 6, 4
7 1, 3, 4, 10, 11 8, 7

560 RADER x 1 x 0,50 kr
Totalt: 280,00 kr

Har lusläst TT SS Snoken och Stora Vinster (till vilken nytta kan man fråga sig?)

/SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:49   #151
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Solvalla 95 20141226 Trio
Insats: 2
1: 6
2: 3,4,7,8,9,10,12
3: 2,3,4,5,7,8,9,10,11,12
2,00 * 63 = 126,00 kr
Faaaaaan
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:56   #152
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

mera julsnapps


Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5, 6, 9, 11 (1)
2 1, 2, 3, 4, 5, 6 (9)
3 2, 3, 5, 7, 8 (4)
4 3, 4, 5, 6 (1)
5 7 Montdore (14)
6 8 Royal Fighter (6)
7 1, 4, 10, 11

Vadet gäller startnummer

1 920 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 960,00 kr

Kvittonummer: julgodis
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 12:56   #153
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1317
Standard

2,5,6,11
1.3.4.12
2.7.8
1
6.7.13.14.15
8
1.4.10
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:00   #154
 
Icors avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 255
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Icor... Du gillar ju att "snacka trav".

Jag är skeptisk till din spik i andra. Blev så fullständigt avklädd senast. Det är sällan ett bra tecken när fältet innehåller flera andra vinnarskallar.

Hästen har ju sett väldigt fin ut mest hela tiden, men många ggr fast med sparat. Idag tror jag hästen laddas mot spets och den positionen känns ej som hästens "likör".

Årets styrning signerat Untersteiner!!! Gucci D.

Hade jag fått välja hade jag spikat Coldtown istället, men gänget jag gör kupongen åt ville inte lämna ute Frozen så blev tvungen att spika ett annat lopp och då fick det bli det 2a. Hade först med 1an och 4an i det loppet också. Håller med dig om att han var blek senast, men som du sa har den gått bra för övrigt och är en av de som är gynnad med skorna på. Jag hoppas och tror att det bara var en tillfällighet, men lite av en chansning är det helt klart. Den jag är mest rädd för i loppet är utan tvekan Goop. Tror han har bra chans.

För övrigt är jag lite halvdåligt påläst inför detta, har varit så mycket annat att göra under julen

PS: Så här mår jag efter krogen igår
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:00   #155
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 136
Sharp$: 784
Standard

Det är skor som gäller på Valla idag, vet ni inte det? Frozen??? Är ni fulla?
Dumnamn på den hästen. Coldtown är klar
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:02   #156
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

En eller alla
1: Alla
2: 3 Augustus F
3: 8 Nahar
4: 3 Merlin
5: 10 Radieux
6: 8 Royal Fighter
7: Alla

God Tur!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:02   #157
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Ingen spetsvinnare i v4 undrar om innerspåret är tungsprunget?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:07   #158
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Stora Systemet


Stora Systemet
V75-1: 5. Your Higness (6,9)
V75-2: 1,2,3,4
V75-3: 2,8
V75-4: 1,2,3,6,10
V75-5: 6,7,10,13,14,15
V75-6: 3,5,7,8
V75-7: 1,4,10,11
3840 rader 10 andelar 200:- per andel
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:08   #159
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

oj oj vilket värde att fälla en Montdore med skor
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:08   #160
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 104
Sharp$: 890
Standard

Fred cobra på 2%, nu med Takter upp, känns inte omöjlig!
Capeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:09   #161
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mitt bolagsspel

1) 5
2) 1,2,3,4,7,12 fördel 3 med skor
3) 2,7,8
4) 1,3,4,5,6
5) 7,14 fördel starke 14 med skor
6) 1,3,5,8 fördel 8 med skor
7) 1,4,10,11

Kostar 1440:-. God Fortsättning!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:11   #162
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Folk är väl fulla fortfarande, även jag lite grann men tror jag kan se nyktert på omgången för det. Tänkte stå över då det inte är jackpott, men barfotaförbudet gör omgången så intressant att jag kliver in ändå. Montdore och Frozen är väl inga vidare favoriter med de här förutsättningarna. Spikar Your Highness (sos) och Coldtown (stora minus med skor på de andra två som höjer sig i loppet).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:13   #163
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

1) 5 6 11 (Your Highness/Canaka B.F)
2) 1 2 3 4 9
3) 4 7 8 (Noras Bean)
4) 1 2 5 8 10 12
5) 2 6 14
6) 8 Royal Fighter (21%)
7) 4 Coldtown (28%)

Reducering 38%: Utgångar och utdelning och till minst 50 000:- för att passa min spelkassa.
501 rader.

Glöm inte Montgomery Hill (5%) som får Björn Goop upp för första gången och Wilda tigern Jack (2,5%) som monstervärmde.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:17   #164
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 5, 6, 9 (11)
2 3 Augustus F. (4)
3 8 Nahar (2)
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1)
5 6, 7, 13, 14 (10)
6 3, 5, 8, 10 (9)
7 4 Coldtown (1)

Vadet gäller startnummer

768 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 384,00 kr

Kvittonummer:
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:19   #165
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Folk är väl fulla fortfarande, även jag lite grann men tror jag kan se nyktert på omgången för det. Tänkte stå över då det inte är jackpott, men barfotaförbudet gör omgången så intressant att jag kliver in ändå. Montdore och Frozen är väl inga vidare favoriter med de här förutsättningarna. Spikar Your Highness (sos) och Coldtown (stora minus med skor på de andra två som höjer sig i loppet).
Jag tog mig en lång promenad efter beslutet att avstå spel idag. Det framkom ju i en av betaltjänstintervjuerna att Falcon Håleryd troligen ska tävla med jänkarvagn för första gången idag. Har det sagts något om det i liven ? Även den missgynnad av skor men första bike och Johan U brukar ju ge ruggig effekt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:21   #166
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 95 20141226 V5
Avd-1: 2,4,5,7,8,9, Res: 3
Avd-2: 1,3,4,6, Res: 10
Avd-3: 6,7,10,13, Res: 14
Avd-4: 8,10, Res: 5
Avd-5: 4, Res: 1
System: 1
192 rader * 1 * 1,00 = 192 kr
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:21   #167
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Royal Fighter dagens överlägset bästa spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:23   #168
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zerberus Visa inlägg
Profil ...ABSOLUT !!
Dock Pissluffare av stora mått.
Är det mig du syftar på? Då kan du ju slå en signal och redovisa dina argument för det du säger.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:23   #169
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

VARFÖR streckar folk Narold Vox?? Hur ska den ta alla tillägg? Måste ju neråt 13 för att vinna? Folk är dyngraka....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:25   #170
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Systemet

5 Your Highness
3,4
2,3,5,7
1,2,3,6,8,10
6,7,14
3,5,6,8,10
4 Coldtown

360kr
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:26   #171
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar
1 5, 6, 9
2 2, 3
3 2 Digital Ink
4 1, 2, 6, 7
5 6, 7
6 1, 3, 4, 5, 6, 8, 10
7 4 Coldtown

Vadet gäller startnummer

336 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 168,00 kr
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:27   #172
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Royal Fighter dagens överlägset bästa spik!
Du är ju en av de bättre här AndyMart så du kan väl kosta på dig en kort motivering när du ropar ut en häst?

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
VARFÖR streckar folk Narold Vox?? Hur ska den ta alla tillägg? Måste ju neråt 13 för att vinna? Folk är dyngraka....
För att hästen inte missgynnas av skor då den brukar gå med skor? Plus att man inte tror på storfavoriten och bakom den är det inte jättehårt där framme?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2014-12-26 klockan 13:29.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:28   #173
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Så här får det bli

Avd 1 Your Highness (11.6)
Avd 2 2.3.4.8 (1.9)
Avd 3 Montgomery Hill (2.7)
Avd 4 1.2.3.6 (4.10)
Avd 5 6.7.14 (15.2)
Avd 6 1.3.4.5.6.7.8.9.10 (11.2)
Avd 7 1.10 (4.11)


Stort lycka till i jakten på 7:an
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:28   #174
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Folk är väl fulla fortfarande, även jag lite grann men tror jag kan se nyktert på omgången för det. Tänkte stå över då det inte är jackpott, men barfotaförbudet gör omgången så intressant att jag kliver in ändå. Montdore och Frozen är väl inga vidare favoriter med de här förutsättningarna. Spikar Your Highness (sos) och Coldtown (stora minus med skor på de andra två som höjer sig i loppet).
Coldtown? Folk måste vara fulla eller påverkas menligt av ångorna som inte vädrats ut...

Samtliga favoriter känns iskallt för min del. Brrr.

Ej likt dig att missa spelvärdet på Falcon!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:29   #175
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Gjorde ett eget mindre system

1) 5 Björns bästa chans
2) 1,2,3,4,12 fördel favoriten 3 m skor
3) 2,7,8 sannolik vinnare är favoriten 2
4) 1,3,10 lågstreckade 3 Merlin bra chans m skor
5) 7,14en stark och fin häst är 14, som alltid har skor
6) 8 blev preparé senast och går alltid med skor
7) 1,4,10,11 fördel 4 m skor, blir intressant med felfri 11

Kostar 180:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:31   #176
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Usa
Inlägg: 391
Sharp$: 2094


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag lirar skrällsystem idag.
Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 11 Miss Sue V. (9)
2 3, 4, 5, 7, 12 (9)
3 2, 5, 7, 8 (4)
4 11 Heartbreaker V.S.* (6)
5 14 Narold Vox (7)
6 5, 6, 7, 8, 10 (3)
7 11 Falcon Håleryd (1)

Vadet gäller startnummer

100 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:33   #177
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Tackarrrrr!!!! En tung dödens är den skönaste av vinster!!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:34   #178
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Usa
Inlägg: 391
Sharp$: 2094


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Your Highness (6)
2 3 Augustus F. (4)
3 2 Digital Ink (8)
4 6 Carabinieri (5)
5 7, 14 (15)
6 3, 4, 5, 6, 8, 10 (7)
7 1, 2, 3, 4, 7, 8, 10, 11 (5)

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 48,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:34   #179
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

SÅDAN VIGTIG KUN ET SPIK I DA!!!!


Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
Stora Systemet
V75-1: 5. Your Higness (6,9)
V75-2: 1,2,3,4
V75-3: 2,8
V75-4: 1,2,3,6,10
V75-5: 6,7,10,13,14,15
V75-6: 3,5,7,8
V75-7: 1,4,10,11
3840 rader 10 andelar 200:- per andel
SÅ KØR VI !!!
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:35   #180
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
VARFÖR streckar folk Narold Vox?? Hur ska den ta alla tillägg? Måste ju neråt 13 för att vinna? Folk är dyngraka....
Riktigt billigt emot och Montdore är absolut ingen speciell häst med skor. Med lite flyt tror jag den rundar till seger.

Sprite, har bra motivering till Royal Fighter tidigare i denna tråd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:35   #181
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Your Highness fick inget gratis. En enorm prestation. Björns bästa chans enligt honom själv. Tack!!!!Härlig spik på allt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:37   #182
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Visserligen är det kul att man tävlar men när Claes Sjöström inte släpper efter en tuff öppning till favoriten och får en kanonrygg och därmed troligen pengar så känns det löjligt. Aisle Stand gick ingenting från kön senast heller så någon form måste ha varit otroligt kamouflerad i såna fall. Pinsamt att se men Your Higness hade ändå modet att vinna. Dumstrut på Claes
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:39   #183
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 95 20141226 Tvilling
Lopp: 6
Insats: 100
hästar: 1,3,4,5,9
U-hästar: 6
100,00 * 5 = 500 kr
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:41   #184
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Visserligen är det kul att man tävlar men när Claes Sjöström inte släpper efter en tuff öppning till favoriten och får en kanonrygg och därmed troligen pengar så känns det löjligt. Aisle Stand gick ingenting från kön senast heller så någon form måste ha varit otroligt kamouflerad i såna fall. Pinsamt att se men Your Higness hade ändå modet att vinna. Dumstrut på Claes
Tyckte Clas gjorde rätt eftersom det också annonserats att ledningen var målet.
Man kan inte alltid lägga sig på rygg för att alla andra tycker det.
Fyfan va tråkigt...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:43   #185
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Visserligen är det kul att man tävlar men när Claes Sjöström inte släpper efter en tuff öppning till favoriten och får en kanonrygg och därmed troligen pengar så känns det löjligt. Aisle Stand gick ingenting från kön senast heller så någon form måste ha varit otroligt kamouflerad i såna fall. Pinsamt att se men Your Higness hade ändå modet att vinna. Dumstrut på Claes
Pinsamt är det bara med kuskar som aldrig vågar tävla med ickefavoriter...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5), Fulsprit (+3), Rickart (+7)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:44   #186
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Coldtown? Folk måste vara fulla eller påverkas menligt av ångorna som inte vädrats ut...

Samtliga favoriter känns iskallt för min del. Brrr.

Ej likt dig att missa spelvärdet på Falcon!
Man kan inte strecka alla spelvärda hästar. Sen står det spår 11 och skor på Falcon. Förutom de tuffa motståndarna. Bara marginellt värde på 8%.

Augustus F var jag inne på att spika länge, men loppet var så öppet och helt ostreckat på många bakom så helmålat med utgång spetsvinnaren blev receptet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:46   #187
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Tyckte Clas gjorde rätt eftersom det också annonserats att ledningen var målet.
Man kan inte alltid lägga sig på rygg för att alla andra tycker det.
Fyfan va tråkigt...

Självklart ska man ha en taktik innan men måste väl ändå kunna vara lite flexibel utefter loppets utgång? Hästägarna måste varit mkt imponerad av att få se sin häst komma instapplande som sista häst i loppet.
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:49   #188
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Tyckte Clas gjorde rätt eftersom det också annonserats att ledningen var målet.
Man kan inte alltid lägga sig på rygg för att alla andra tycker det.
Fyfan va tråkigt...
Sjöström är ju en pajas i sulkyn. Svara med en häst som är bäst bf runt om och över kort distans efter den öppningen...

För dålig på att bedöma sina egen häst mot de andra helt enkelt och där ser man tydligt hur mkt det betyder med en bra kusk.
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:50   #189
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Självklart ska man ha en taktik innan men måste väl ändå kunna vara lite flexibel utefter loppets utgång? Hästägarna måste varit mkt imponerad av att få se sin häst komma instapplande som sista häst i loppet.
Så alla borde ha taktiken
"Får jag ledningen gratis utan press kör jag där, men om favoriten kommer så släpper jag, puh, matlapp på 15.000 vore najs"

Isle Stand har tjänat 3.6 miljoner, detta inte av att lägga sig fast på innern.
Tävling är tävling.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:55   #190
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Visserligen är det kul att man tävlar men när Claes Sjöström inte släpper efter en tuff öppning till favoriten och får en kanonrygg och därmed troligen pengar så känns det löjligt. Aisle Stand gick ingenting från kön senast heller så någon form måste ha varit otroligt kamouflerad i såna fall. Pinsamt att se men Your Higness hade ändå modet att vinna. Dumstrut på Claes
Är Örjan pajas i Sulkyn nu då? Eller kanske JU som kör där med en chanslös som kommer in sist?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 13:57   #191
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Surt att JU gör en tabbe. Han måste ju släppa där och gå ut i andraspår och runda när den tröttnar. Speciellt när det är Örjan i sulkyn, hur ofta går han upp och pressar i dödens???
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:00   #192
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Är Örjan pajas i Sulkyn nu då? Eller kanske JU som kör där med en chanslös som kommer in sist?


Du menar att Örjan tryckte på? Du såg inte att hästen låg på så hårt att Örjan inte kunde köra saktare. Är väl en viss skillnad?
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:00   #193
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

JU gjorde absolut fel. Hästen går ju dessutom bäst i ryggar. Jaja den här dagen redan slut
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:01   #194
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

V5.vi prøver igen-spikløs


V5-1: 2,4,7,8
V5-2: 1,2,3,6,10
V5-3: 6,7,10,13,14,15
V5-4: 3,5,7,8
V5-5: 1,4,10,11
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:01   #195
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Vilket lopp...

Nu jagar jag utdelning på mitt lilla system, då ju Angelo kom med som C-häst trots spår 8. Hästen var faktiskt värd en stor framgång efter gedigna insatser.

"Kul" på raketen när Dixie tacksamt får oväntad spets initialt, men drabbas av stekhet kuse utanför. Kört är kört som Olle Goop säger...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:02   #196
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Där åkte man, Angelo är en bra häst men att den skulle vinna med skor mot hästar som är vana vid att gå på den balansen från spår 8 i en V75-final var helt otänkbart för mig även om den gjort fina insatser på slutet. Och så Håkan K i sulkyn, hur fan gick det egentligen till?

Drömmer nog.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:05   #197
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Du menar att Örjan tryckte på? Du såg inte att hästen låg på så hårt att Örjan inte kunde köra saktare. Är väl en viss skillnad?
Då kanske han är en pajas som inte kan dämpa?
Jag tycker inte Örjan gjorde fel, inte JU heller, men du verkar ju dela ut pajaskort om någon inte kör enligt "norm" eller ditt tycke...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:07   #198
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Vad hände där? Montgomery Hill störtdök från 12,50 till 5,50 på en halv minut och vinnarspelen ligger på 220 000 kr...!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:08   #199
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Där åkte man, Angelo är en bra häst men att den skulle vinna med skor mot hästar som är vana vid att gå på den balansen från spår 8 i en V75-final var helt otänkbart för mig även om den gjort fina insatser på slutet. Och så Håkan K i sulkyn, hur fan gick det egentligen till?

Drömmer nog.
Halmstad-hästar ska alltid med i garderingslopp på nåt sätt!

Vinner nu Montdore enkelt senare, så har jag förmodligen gjort en riktigt stor blunder som inte gick på mitt stora Joker. Goop A-häst i första där...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:09   #200
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Då kanske han är en pajas som inte kan dämpa?
Jag tycker inte Örjan gjorde fel, inte JU heller, men du verkar ju dela ut pajaskort om någon inte kör enligt "norm" eller ditt tycke...
Du....God Jul
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:12   #201
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Där åkte man, Angelo är en bra häst men att den skulle vinna med skor mot hästar som är vana vid att gå på den balansen från spår 8 i en V75-final var helt otänkbart för mig även om den gjort fina insatser på slutet. Och så Håkan K i sulkyn, hur fan gick det egentligen till?

Drömmer nog.
Precis. Nu kan vi ligga lågt med hans hästar på ett par månader

Tänk om man fick fylla i kupongen i detta lopp efter 1000m
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:14   #202
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Du....God Jul
Är det inte lite långt dit - 363 dagar
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:19   #203
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 3282
Standard

som jag skrev tidigare idag Digital Ink stenklar!!!
laggebagge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:20   #204
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

200 vinnare Hero Sjöhammar, lätta riksdaler

Senast redigerad av astockel den 2014-12-26 klockan 14:23.
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:20   #205
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Så jäkla skönt att Montgomery Hill bara spurtar ner Noras Bean och Nahar från tredje ytter så tvillingen sitter

Var ju bara att ösa in efter värmningen på Digital Ink och bjudoddset på tvillingen på dryga 10 ggr! Precis som jag skrev så gjorde BG för första gången i sulkyn bra effekt för att vara väldigt bra idag. Vänsterhänt for the win!

Citat:
Ursprungligen postat av laggebagge Visa inlägg
som jag skrev tidigare idag Digital Ink stenklar!!!
Ingen bryr sig vad ni alla skriker ut om ni inte har någon motivering värd att nämna. Att motivera med att den bara gått barfota bak medans konkurrenterna brukar gå barfota runt om är ingen motivering.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+25)

Senast redigerad av Sprite den 2014-12-26 klockan 14:23.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:21   #206
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Trodde på en lätt omgång förutom någon riktig kamel. Kan mycket väl bli så och kamelen redan missad så det är bara att bryta ihop och gå vidare.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:23   #207
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 340
Sharp$: 5221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Då kanske han är en pajas som inte kan dämpa?
Jag tycker inte Örjan gjorde fel, inte JU heller, men du verkar ju dela ut pajaskort om någon inte kör enligt "norm" eller ditt tycke...
Rickart please, testa ignore nu och fortsätt sen som vanligt med inlägg som har substans
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:24   #208
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 1415
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Ingen bryr sig vad ni alla skriker ut om ni inte har någon motivering värd att nämna. Att motivera med att den bara gått barfota bak medans konkurrenterna brukar gå barfota runt om är ingen motivering.
Precis. Ungefär lika intressant som efterhandare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Sprite (+2)
OHPF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:30   #209
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Öppet lopp nu och samtliga kan vinna känns det som. Repris av Örjan? Ruggig kapacitet på pållen och kanske testas av nu? Skovana.

Lirar plats på Merlin då det gick bra senast.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:31   #210
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Blir ett vinnarspel på 4 Gantab Håleryd. Tror den sitter i spets och får bestämma tills Johan Untersteiner kommer fram till ledaren. Var visserligen inte bra senast utan någon förklaring till den insatsen men jag minns loppet på Halmstad då hästen var mkt bra. Ingves i sulkyn är respekt så jag tror den håller undan till ett bra odds
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:32   #211
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 3282
Standard

Sprite! du har nog druckit för mycket sprit, jag skrev att den alltid går med skor bak till skillnad mot konkurrenterna som alltid dansar barfota. Om inte det är en motivering då vet jag inte vad du räknar som motivering till skillnad mot de flesta inlägg här!!
laggebagge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:32   #212
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Halmstad-hästar ska alltid med i garderingslopp på nåt sätt!

Vinner nu Montdore enkelt senare, så har jag förmodligen gjort en riktigt stor blunder som inte gick på mitt stora Joker. Goop A-häst i första där...
Montdore tror jag inte vinner trots Jansson. Narold rundar rubbet och vinner om nu inte Stickan ställt i ordning Indigious ordentligt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:34   #213
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Heartbreaker V.S. är ju helt bortglömd nu.. Varför undrar jag?

Lekte med Red Team Rex senast och den är favorit på spelet just nu, folk röker ju på lite för mycket.. Gjorde ett riktigt fint sistavarv senast då den fick tugga på ensam i tredje för det mesta, otroligt att den kunde vinna.



Allt spelvärde på 11;an, testar en liten slant vinnare.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:35   #214
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Montdore tror jag inte vinner trots Jansson. Narold rundar rubbet och vinner om nu inte Stickan ställt i ordning Indigious ordentligt.
Stig H säger ju rakt ut att det är prepare och att det inte är något för spelarna
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:36   #215
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Allinlover Visa inlägg
Blir ett vinnarspel på 4 Gantab Håleryd. Tror den sitter i spets och får bestämma tills Johan Untersteiner kommer fram till ledaren. Var visserligen inte bra senast utan någon förklaring till den insatsen men jag minns loppet på Halmstad då hästen var mkt bra. Ingves i sulkyn är respekt så jag tror den håller undan till ett bra odds
Spelar du inte plats också med det grundoddset ska du nog lägga ner...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:37   #216
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Stig H säger ju rakt ut att det är prepare och att det inte är något för spelarna
- Väl medveten om det, men jag har slutat lyssna på tränare för längesen.

- Preparé är ej tillåtet så det blir det inte.

- Erik kör, inte Stig H.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:37   #217
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laggebagge Visa inlägg
Sprite! du har nog druckit för mycket sprit, jag skrev att den alltid går med skor bak till skillnad mot konkurrenterna som alltid dansar barfota. Om inte det är en motivering då vet jag inte vad du räknar som motivering till skillnad mot de flesta inlägg här!!
Wow du är den absolut första som drar ordvitsen sprit på mitt användarnamn... eller inte! Kom med något nytt om du ska köra påhopp.

Då tycker jag vi spelar Carabinieri nu för Johan har röd hjälm på sig. Det är ju också en motivering i stil med din.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:47   #218
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

føj små marginale der


Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
V5-1: 2,4,7,8
V5-2: 1,2,3,6,10
V5-3: 6,7,10,13,14,15
V5-4: 3,5,7,8
V5-5: 1,4,10,11
var næsten sikker på at goop vandt...men kusk sejr af takter der
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:50   #219
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1688
Standard

Takter gjorde servess på andraservern:-)
men visste skulle han ha kört mycket tidigare, då hade det inte blivit foto.
Bra spik blev det iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2), BobGuran (+5), monimaker1 (+2)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:51   #220
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Tvilling


15
6,7
x 100 kr,
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:54   #221
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 716 20141226 DD
Insats: 910
Avd-1: 8
Avd-2: 4
910,00 * 1 = 910 kr
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:56   #222
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Solvalla 716 20141226 DD
Insats: 910
Avd-1: 8
Avd-2: 4
910,00 * 1 = 910 kr
+

Solvalla 716 20141226 DD
Insats: 240
Avd-1: 8
Avd-2: 3
240,00 * 1 = 240 kr
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:56   #223
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

kamera vinklarna är ju helt fel ! kan man inte ordna det när det spelas om så mycket pengar ?
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:57   #224
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 95 20141226 Trio
Insats: 2
1: 6
2: 5,6,7,10,13
3: 3,5,6,7,10,11,12,13,14
2,00 * 28 = 56,00 kr
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 14:58   #225
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Takter gjorde servess på andraservern:-)
men visste skulle han ha kört mycket tidigare, då hade det inte blivit foto.
Bra spik blev det iaf.
Johan skulle nog också gått ut före. Tveksamt om det blivit spännande då med?

Körde denna vid sidan om lite grundat på hur jag först tänkte lira Joker:

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 68

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Your Highness
2 8, 12
3 2, 7, 8
4 6, 12
5 7 Montdore
6 8 Royal Fighter
7 1, 4, 11

Vadet gäller startnummer

36 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 18,00 kr

Kvittonummer: Kan bli dyrt målfoto.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:00   #226
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 47
Sharp$: 1415
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
+

Solvalla 716 20141226 DD
Insats: 240
Avd-1: 8
Avd-2: 3
240,00 * 1 = 240 kr
Screen Height?

Senast redigerad av OHPF den 2014-12-26 klockan 15:01.
OHPF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:03   #227
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

håber på skræl


Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
var næsten sikker på at goop vandt...men kusk sejr af takter der
hvis vi skal nogle af penge hjemme
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:05   #228
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

ok vinder der


Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
var næsten sikker på at goop vandt...men kusk sejr af takter der
ja kan godt gir lidt
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:08   #229
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Candor Hall, hästen som går broddat bak alltid överlägsen. Fanns en anledning till att oddsen på den rasade hos nätbolagen när barfotaförbudet kom, men V75 spelarna var inte med på det utan Montdore fick fortsatt förtroende som dagens bästa spik på de flesta system.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:09   #230
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Adrian inte bättre än Ludde som kusk vilka felbedömningar om tempo i loppen syn med så bra hästar!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:11   #231
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3287
Standard

Speler också en DD 8-4 200kr
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:13   #232
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Candor Hall, hästen som går broddat bak alltid överlägsen. Fanns en anledning till att oddsen på den rasade hos nätbolagen när barfotaförbudet kom, men V75 spelarna var inte med på det utan Montdore fick fortsatt förtroende som dagens bästa spik på de flesta system.
Synd att du inte som påläst använde denna info och spikade Candor då.
Jättevärde ju!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:14   #233
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Speler också en DD 8-4 200kr
Hoppas du är rätt ute, sitter med samma kvar för sjuan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:17   #234
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3287
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hoppas du är rätt ute, sitter med samma kvar för sjuan!
Håller tummarna då sätter jag både dubbel samt V5
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:21   #235
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hoppas du är rätt ute, sitter med samma kvar för sjuan!
Vad tror du om V3:2? Nån utpräglad idé där?

4&10 i sista då Berghárn har en häst som knappast tar sig till mål felfritt...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:21   #236
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Synd att du inte som påläst använde denna info och spikade Candor då.
Jättevärde ju!
Hade inte klarat avd 2 ändå, men hade jag inte varit limiterad hos Unibet hade jag definitivt lagt ett spel där till över 20 ggr (om jag hunnit, för det tog inte många minuter efter att barfotaförbudet kom till den rasade i odds).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:22   #237
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Vi kör följande på DD

8-10 x 150kr
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:23   #238
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Vad tror du om V3:2? Nån utpräglad idé där?

4&10 i sista då Berghárn har en häst som knappast tar sig till mål felfritt...
Har enbart kollat startlistor till V75 idag så jag kan inte bidra med något alls där tyvärr.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:27   #239
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Royal Fighter urtapper men Örjan förstör allt för min del, men han gör ju det enda rätta när han väl lyckats svara ut så inget att gnälla över. Kan ju inte bara ge bort loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:33   #240
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Matteus snackar skit i lajven.
Typ:
"Det var en häst man trott gjort sitt om Overtakern, när kom till Johan."

Har ju alltid visat att han matchar sin klass. Korkat uttryckt! Dessutom typ hos Johan tidigare med...

Nånstans måste jag ju spika, skyller jag på för egen del...

(Förväntar mig lite $harps här av en som ständigt bär runt på skygglappar...)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:38   #241
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

nurmos hästar har inte gått ngt idag...
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:40   #242
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kasse Visa inlägg
nurmos hästar har inte gått ngt idag...


Då åker jag på min spik i sista! :(
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:41   #243
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1688
Standard

J.U. sätter dit 11 i sista också, lär ju bli överpace bigtime här.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:41   #244
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

hoppas inte det !det är en kanonhäst ! lycka till !!!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:45   #245
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Solvalla 95 20141226 V3
Insats: 10
1: 4
2: 1,2,5,8
3: 3,4,8,10,11
10,00 * 20 = 200,00 kr
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:47   #246
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Jorma stenklar!!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:49   #247
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Inga ursäkter nu Andy.
Vad var det jag sa igår.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:49   #248
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1688
Standard

synd att dansken inte hittade ut, nu blev det ju straffspark för jorma
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:50   #249
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Inga ursäkter nu Andy.
Vad var det jag sa igår.
Att den inte skulle hinna med, vilket vi inte fick något svar på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:51   #250
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

grattis ni som hade coldtown ! man var ute o cykla idag. tack för alla finatips man får här !!!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:54   #251
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jorma stenklar!!!
Snyggt på V3!

Själv gick jag på en amatörlallare i sista:

1,4,11 (11 för lite spelad för min smak.)
1,2,4,5,8
4 Zirpa (Spets och slut! Scampi var lite väl seg senast tycker jag och Zirpa rusade undan vid vinsten i positiv stil. Jormas värmde bra i ny regi dessutom, farlig!)

God tur!

(Stekel: Snyggt V75-system, förtjänade bättre om du också hade med Björn i IV:e?)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 15:58   #252
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75 Harry Boy, omg. 68

Avd Ordinarie hästar
1 5 Your Highness
2 1, 2, 3, 4, 12
3 2 Digital Ink
4 3, 10
5 5, 6, 7, 13, 14, 15
6 3, 5, 6, 8, 9
7 4 Coldtown

Vadet gäller startnummer

300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr

Faan att inte Harry hittade Angelo Am!
Drygt 20 laxar ändå
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:01   #253
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75 Harry Boy, omg. 68

Avd Ordinarie hästar
1 5 Your Highness
2 1, 2, 3, 4, 12
3 2 Digital Ink
4 3, 10
5 5, 6, 7, 13, 14, 15
6 3, 5, 6, 8, 9
7 4 Coldtown

Vadet gäller startnummer

300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr

Faan att inte Harry hittade Angelo Am!
Drygt 20 laxar ändå
Harry Boy är grym. Inte många som satte 6 rätt på 300 rader idag. Hoppas Harry börjar skriva här och delge sina funderingar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), Oscar (+15)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:06   #254
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Välkommen tillbaka Laxdasen tror som dig att Jorma i sista har bästa chansen men sämsta hästen av dom tre(å de e ju trots allt vinnaren som räknas) Veijo tempotorsk som vanligt o Frozen infrysen är trovärdigt senario på förhand. Men Frozen är ju en av dom bästa i Norden så hittar han ut ere dunderslut
Tänk om travet vore så här lätt att analysera varje gång
Fast nu brukar man ju mest skjuta från höften iaf,men nästa år ska jag försöka skärpa mig o bli mera seriös här som alla andra som ger utförliga tankar o utfall av loppen innan start.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:06   #255
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8345
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75 Harry Boy, omg. 68

Avd Ordinarie hästar
1 5 Your Highness
2 1, 2, 3, 4, 12
3 2 Digital Ink
4 3, 10
5 5, 6, 7, 13, 14, 15
6 3, 5, 6, 8, 9
7 4 Coldtown

Vadet gäller startnummer

300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr

Faan att inte Harry hittade Angelo Am!
Drygt 20 laxar ändå
Hahahahaha vem fan köper en harry boy och samtidigt är medlem på sharps sedan drygt 4 år

Är inte så lite rekatochklart-varning nuförtiden över travforumet här med alla klaringar utan motivering, kuponger utan motivering och efterhandspostande av vinster
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:09   #256
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hahahahaha vem fan köper en harry boy och samtidigt är medlem på sharps sedan drygt 4 år

Är inte så lite rekatochklart-varning nuförtiden över travforumet här med alla klaringar utan motivering, kuponger utan motivering och efterhandspostande av vinster
Vafan! Man kanske älskar trav men har haft fullt upp i jultider. Jag ser inga fel i att köpa en Harry för 150 spenn för att få sitta och leva med lite samtidigt som man njuter av sporten, var inte så pretto nu. Hylla travälskaren.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), tomtom2 (+2), doob (+10)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:18   #257
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Det går ju inte att fira jul om man ska vara påläst till alla V75 tävlingarna. Därför många som spelar utan att vara lika pålästa som normalt till V75. Hand upp alla som t ex är pålästa till söndagens V75a lika bra som normalt mindre än två dygn innan loppen.

Atg kör ju på tufft i jul. Nu drar dom igång full tävlingsdag uppe i Umeå och saxlopp från Norge. I morgon fulla tävlingsdagar från hela tre svenska banor och dessutom danmarkstrav i atg live.

Alla som som vanligt ska spela på allt och vara pålästa kan ju aldrig fira en normal jul där man prioriterar socialt umgänge med släkt och vänner. Då är man genast i underläge.

Ett alternativ till att då köpa Harry Boy är ju att helt enkelt avstå något. Det kanske till och med kan vara sunt att hoppa över travet någon gång då och då med tanke på att vi matas med nya tävlingar varje dag (förtutom julafton) hela dagarna och hela kvällarna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:19   #258
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Harry


Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hahahahaha vem fan köper en harry boy och samtidigt är medlem på sharps sedan drygt 4 år

Är inte så lite rekatochklart-varning nuförtiden över travforumet här med alla klaringar utan motivering, kuponger utan motivering och efterhandspostande av vinster
Vem fan spelar Harry då kan man gå över till lotto
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:24   #259
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Vem myntade namnet Harry Boy ?
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:25   #260
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

Ögat hade Angelo förstarankad
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:31   #261
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Ögat hade Angelo förstarankad
Det stämmer bra. Hade 20kr vinnare, det var det ända att glädjas åt denna eftermiddag.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 16:47   #262
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Vem myntade namnet Harry Boy ?
Ett reklambolag under Remy Nilsons tid som vd för ATG.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 18:55   #263
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Avd4 skrällen OBI DEGATO

Tror jag har en vinnare i avd5 umåker ikväll MADE AT HOME


Tvilling!

Nära 5 håller undan på min V65 å då hade jag sjöat:

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-12-26
Bana: Umeå
Spelform: V65, omg. 245

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 Gin T.Deluxe (10, 8)
2 1 Åsakjappen (14, 15)
3 1, 6 (7, 9)
4 12, 13 (2, 5)
5 6, 11, 12 (9, 2)
6 2, 5, 7, 8, 9 (1, 10)

Vadet gäller startnummer

60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr

Kvittonummer: För långt upplopp eller så kunde ju Månsson ha släppt, den skojarn...

...var inne nu på classic å såg att 5:an givit 24644:- bara på 6:an...Perkele!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-26 klockan 19:33.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 19:00   #264
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Avd4 skrällen OBI DEGATO

Tror jag har en vinnare i avd5 umåker ikväll MADE AT HOME
Tack
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1)
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 19:48   #265
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Ögat hade Angelo förstarankad
Vad hjälper då man spikar Lover Face från bakspår med skor på....
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 21:19   #266
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Tack
Hoppas ni satte V65 för den satt här
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-26, 21:50   #267
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Småland
Inlägg: 105
Sharp$: 2481
Standard

Du var inte helt fel ute på detta synd på miss i 5e sista
Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
http://imgur.com/9bW8oqN

preliminärt bolagsspel v75
Micke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 09:38   #268
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Hoppas ni satte V65 för den satt här
Jo visst satt den, men ibland blir man inte nöjd ändå!

Fast tvillingen satt gött som den gjorde! Utan ditt inlägg hade jag nog inte lirat alls på Umeå
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td