|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Jag har en bra känsla för att Montgomery Hill plockar ner Food Money på Axevallas långa upplopp. Det känns verkligen som han möter överkomligt motstånd för en gångs skull. Frågan är om det kan hjälpa honom att sätta huvudet först eller om motivationen hos hästen helt enkelt är för dålig. Jag tror mycket hänger på om Erik lyckas undvika dödens eller inte. För övrigt intressant med Erik upp, hoppas det kan få elvaåringen att tända till lite extra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+100) |
||
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
Vettiga spiktankar, ingenting att säga bu om. ![]() ___________ Emeffeff...ska du lura på oss danskar nu igen? Då krävs det nog att du är "Lucky" med löpningsförloppen för att räcka hela vägen fram.![]() Jag har jagat Montgomery Hill i guld nu ett tag, så den ska med hos mig. Vad säger du om 3 Caliber TT i Silver? Det är en dålig upplaga överlag känns det som. Lär hamna långt fram och har ju viss spurtförmåga. (Min vecka på V75, så jag får chansen trots att jag privat tagit speluppehåll hos ATG i övrigt. Därför blir det ännu mer personliga favorit- eller följehästar än vanligt. Snacka om osunt spelupplägg! )
|
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
[QUOTE=Amadeus;403337]
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Jag är dock enig om Network Broline. Sveper många till slut om kusken hamnar rätt på det. Spikade senast till låg procent i svårlöst lopp och funderar på att kopiera upplägget imorgon. Edit: Spikade inte alls den senast, tänkte på annan häst i annat lopp. Känns dock som att det kan passa imorgon för Network Broline. Fungerar med skor och enligt mitt loppscenario får favoriten inte överta ledningen gratis. En annan som jag gillar är 12 Journey i den avslutande avdelningen. På Östersund för tre starter sedan sprack jag på V7 när Troels insisterade på att köra invändigt och ge hästen rygglopp. Såg tokladdad ut mellan häster över mållinjen då. Långlopp nu och det ser att kunna bli hårt tempo längs vägen, då kan Troels defensiva körstil faktiskt passa bra sålänge han hittar ut när upploppet nalkas. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-31 klockan 00:43. |
||
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
![]() Caliber T.T. har väl inte visat något på länge? Jag har svårt att se att den ska räcka utan att höja sig, och det gör den väl inte med skor? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) Senast redigerad av Emeffeff den 2015-01-31 klockan 00:33. |
||
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Citat:
Du har nog missat mitt tidigare inlägg i ärendet, jag dissar formen på Sander E. Tyckte dock den var riktigt fin när toppformen var på plats. Den häst jag ofta blir besviken på själv är "KHK". Haft med den på systemen ofta under åren. Farlig i klassen, men vill ogärna lyckas vinna eller kommer lätt på vingel. Nä Asterix är längst kommen för mig, sedan tror jag 10 eller kanske 11 är hästarna som kan nå längst på sikt. _______ Silver e kasst denna gång! Caliber gick bra med skor till slut mot helt andra hästar näst senast. Kollade just de senaste starterna i arkivet. En av få jag vill testa i racet. Kommit med en del vassa spurter inom V75. Hästen tror jag är rejält gynnad av det långa upploppet. Det brukar ta lite tid innan hästen rätat upp sig och kommer upp i full fart. Ibland är han mest bara kass! Precis som hela Freddes stall verkar absoluta zenit ligga nåt år tillbaka för tillfället, men formen verkar okej. Jag testar till 5%. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ardberg (+1) |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Voltstart -äventyra inte dig själv och din integritet
Ha dina egna tankar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
Hoppas på lite "tweets" ifrån stranden om några av hans tankar inför omgången. Han har ju anammat den metoden numera. Jag gissar på att han ska ha 3 hästar i Fossens lopp. Spik på Erik i VI:e. Eventuellt lås i inledningen. Killen gillar iallafall inte spika hästar som ej visat upp form på sistone. |
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Fossens i fjärde är säkert den på förhand säkraste spiken.
Men hur rolig ? Tycker Montgomery i tredje är minst lika bättre. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Tycker det är väldigt konstigt att MH är dubbelt så lite streckad som FM.
Visst FM spetsar, men hur ska den stå emot MH med Erik på den långa upploppet. Har MH mött enklare hittills. Stenklar spik för min del |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
med tanke på att det troligtvis blir skor för alla i morgon Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1) |
||
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Citat:
men att spika Fossenes i morgon noki noki..
|
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
ska väl försöka ge tillbaka lite för en gångs skull tänkte jag. ja brukar spela joker system för lite mindre summor så man brukar får jobba lite mer än en del andra men man försöker iaf...
lopp 1 kan ju bli vad som helst egentligen. ja låser på 2 favo idag men ja saknar livacious lindy, what love can do och send in the clowns där om man har råd 2: khk boko är mitt miljon drag men ja e för feg (eller smart) för o spika så broline , red team e givna på systemet.. sen ser fuzz lite rolig ut tycker jag. vincere scis win åker oxo med.. asterix tror ja blir kvar i gallien med fet-obelix för druiden hade inte tid o fixa i ordning nån häxbrygd =) 3. många snackar food money men ja går emot o köper lite dejliga danska weinerbröd o kanske ett litet monster 4. mja va säger man? 74%? ja har ett drag i lopp 5 ja hellre chansar på så ja kastar in jaccaroo, love palema och mr crazed här.. men det lär ja väl ångra väl? 5. spik 6. har försökt sänka henke diable en tid nu o han bara måste förlora nån gång... så ja kastar in så mkt ja bara kan o har råd med här. ja tar dock inte bort henke(denna gång) ![]() 7. snål lopp...odin töll tror ja vinner det här enkelt men wilda tigern ser livsfarlig ut så den kan ja inte ta bort.. låst på 2 för mig. men skulle vilja ha med light brodde iaf, o kanske nån mer rolig.. mja raggarn får bli utanför idag, chansar bort han för ja tror det blir brodd o hur han svarar på det vet bara gudarna. *edit* fri balans idag så får göra om allting :P Senast redigerad av parsalian den 2015-01-31 klockan 12:46. |
|
|
|
|
|
|
|