Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-22, 21:47   #106

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

hade varit roligt att se örjan ladda spittet med quality questioned i sista. Då kan det bli väldigt bra position till o med spets med lite flax
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 22:03   #107

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2724

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Amor winner vinner även om han har snowjoggings, bara att hamra in. Är van bättre motstånd, plöjer från dödens.
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 22:08   #108

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Kemas magic är en häst som går allra bäst i spets. Synd att det blir sånt jäkla skrik på shadow woodland för han spårar runt om på gävles snabba oval hur lätt som helst. Finns inte på kartan att kemas plockar ner denne från dödens
Vi får se
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 22:25   #109

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roaben Visa inlägg
Amor winner vinner även om han har snowjoggings, bara att hamra in. Är van bättre motstånd, plöjer från dödens.
är inne på detsamma. voltstart kan tydligen va ett problem men adielsson lär koncentrera sig på att få iväg den felfritt. han möter många sämre kuskar här också o det känns vettigt att lita på adielsson
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
roaben (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 22:39   #110
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Milde skapare, min kära Lienpilen till start på V75!! Vet inte om det är gigantiskt kuskpluss. men det är Erik som kört rekordet med hästen (24.9m) och då var han inte i form. Det går inte att köra från början utan speeden måste sparas och helst från sista kurvan och in mot mål. Några ruggiga avslutningar har han visat 18/5 2012 då FLÖG han fram sista 1oo men torskade på foto mot Jerkefaks. 2 maj 2015 vann han till 16 ggr och gick då 25.2/2180 och var inte helt tömd i mål. Att både MINO och TITAN TABAC ska göra bort sig är väl inte realistiskt men hösten är rankad sist av många som inte har en susning om kapaciteten.

8 Lienpilen (V75-5) blev det inte bra för senast när han fick gå i tredjespår sista varvet och det är inte hans melodi. Han håller samma form som när han vann näst senast och Erik Adielsson har kört honom förut och har rekordet med honom - och då hade han ingen form. Han går inga jobb mellan starterna och vi ändrar inte på något i balans eller utrustning.
ricBLo636 (+5)

Senast redigerad av SO den 2015-05-22 klockan 22:47. Anledning: yillägg
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 22:43   #111
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Det verkar bli skor på Hulte Magnus. På Björnkollen var det inte riktigt säkert sa Björn

Leif Jonsson
15 Hulte Magnus (V75-5) var vi besviken på senast eftersom han inte gick till slut som han alltid brukar göra. Han hade dock haft en luftvägsinfektion som var på retur så vi behövde aldrig behandla honom för det. Vi har tränat på som vanligt hemma och förra veckan blåste han lite mer än vanligt men i tisdagens intervaller var allt normalt igen. Jag hoppas vi får se gamla ”Magnus” igen men formen är ändå svårbedömd. Hade det varit samma form som i augusti-september tror jag att han kunnat kriga om segern men det blir nog tuffare nu med många att runda. Jag har funderat på att köra barfota för första gången men vi börjar få dåligt med poäng och jag törs inte chansa den här gången.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 00:44   #112

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2520

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Har följt Lienpilen under en längre tid sedan hästen vann på Romme och jag gjorde mig en slant på han. Vill minnas att han startade i ett till lopp efter det och var fortfarande inte berott. Speedade då förbi motståndet över upploppet.
Nu tror jag hästen inte har den fulla kapaciteten för att slå tippen här. Men på min lapp kommer den vara med då jag inte kan hålla den utanför Efter jag har sett vilken speed den kan ha.
SO (+10)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 01:00   #113

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robinavellan Visa inlägg
Ni som tror att rocket zet kan hålla upp ledningen kan somna om, pratade med Pergenius i söndags i samband med intervjuerna inför omgången. Den är totalt chanslös att hålla upp innerspåret, skall dock gå barfota denna gång vilket är intressant.
Ja Pergenius säger det, men Redén säger något annat. Frågan vem som har bäst koll....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 01:07   #114

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Goop tror inte själv han kan ta en längd på Reden. Så vem ska ta ledningen ifrån Rocket Zet då?
Gammal 2015-05-23, 01:22   #115

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Dessa kan ni plocka bort i morgon:

5 Star Advisor Joli - När vann Anders på V75 sist?

5 Muchmoremuscles - Överstrecka speciellt med Kenneth i sulkyn!

8 Panne de Moteur - Vad har firma Hultman/Kihlström åstadkommit senaste tiden?

Detta ska ni inte missa:

4 Shadow Woodland har större chans på ledning än 1 Kemas Magic. Riskerar heller inte att bli instängd. Vill man ta ställning är svaret givet. Vill man inte ta ställning tar man även men 9 Liberty Face. Ni minns väl krossen på V7 i vintras. Minst lika bra nu rapporterar Per!

6 Adams Pace kan vara en spik för den järve. Större chans att Ville träffar från 6e än att Olle lyckas från spår 1.

10 Trinity Zet kan vara en spelvärd spik. Många verkar vara gasglada där framme och lär bli överpace....

Ta ställning och spika 1 Rocket Zet. Visst kan Oliver vinna, men spelvärdet är ett skämt!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 01:24   #116

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Regn?

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Det ändras ju hela tiden så det är ingen idé att kolla i förväg😛
När hade en metrolog rätt sist?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 01:46   #117

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Kan någon tala om för mig varför Tango Lavec står i 72%? Är det bristen på spikbud i omgången som gör att svensson spikar? 72% procent har knappt månprinsen när han tävlar mot semi eliten.

Folk verkar tro på tidningarna i hans fall. Guiden, Expressen, Aftonbladet och Vi tippa har Tango som spik och Ronden har honom som förstahäst. Själv har jag inte tittat på det loppet alls så...? God tur!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 02:12   #118

Standard

Kanske spikar i avd 6. Är ju många vinstkandidater men tror lite grann på 2 Knows Nothing. Spåret är bra. tiden är bra, Ulf Ohlsson som är jättevan med banan (har varit champion där flera ggr och ligger i topp där i år) är bra.

Orkar inte tro på Ludde f n. Hästen har ju haft hjärtflimmer nyligen, tycker inte jag låter lovande.

7 Maven verkar ju överansträngd, med jämt och kämpar men har ingen tur och dåligt spår igen.

8 Panne de Moteur har bara ett lopp i kroppen så han kan i alla fall inte vara överansträngd! Men ännu sämre spår.

6 Papagayo? Med Goop! Kanske
Gammal 2015-05-23, 02:25   #119

Standard

Kallblodsloppet.

Tror i första hand på 6 Mino men vill helst inte spika här, plus att Flex med Torbjörn Jansson är ett måstestreck för undertecknad samt att 2 Tangen Haap verkar lite farlig. Blir nog dessa tre.

God tur everybody
Gammal 2015-05-23, 03:27   #120

Standard

Avd 6 Guldloppet.
Har ändrat mig om Knows Nothing. Bergh är en bättre tränare än Liljendahl så tar 5 Creatine i st f 2 Knows Nothing. Nej tar båda och struntar i 6 Papagayo. Tills vidare alltså, brukar ändra allt i sista minuten, brukar då få 2 rätt.
Svara

td