Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-10, 11:08   #181
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Stankarn visst har du rätt i en del av det du säger, att toppkuskar "vågar" mer osv men hur i hela helvete kan du jämföra Lövgren med FREDRIK B LARSSON?
Sorry. Du har rätt. Jag gick för långt där...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 11:14   #182
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Grejen med Lövgren är inte att han har dåliga körhänder, han är bara jävligt defensiv som kusk. Passar bättre på vissa hästar och sämre på andra.
Och vinner bara när de andra kör loppet i halsen på honom...vilket naturligtvis händer ibland.

Men nog måste man ha rökt på om man grundar ett system på några tusen rader på de förutsättningarna? Då är det väl bättre att man spelar lotto eller köper 30 trisslotter?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 11:14   #183
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag tycker Alfas Da Vinci har utvecklats till en av världens bästa stayerhästar...

...Det kan ju bli en del körning inledningsvis i det här loppet också då 1, 2, 3, och 4 säkert kommer försöka nå tätpositionen.
Jag kan nog hålla med dig lite där, men det här är ju inte stayerdistans utan "bara" lång distans. Lite körning kan det ju bli såklart, men det är ju sällan den blir speciellt långdragen över längre distanser då man vet att det kostar mer än det smakar och att man behöver spara hästen för att klara resten av loppet. Blir det stiltje efter körningen känns det inte som att Lövgren kommer ta chansen att sända fram heller utan det blir nog Uhrberg i såna fall.

Kollade in startsnabbheten i sjätte nu och kan konstatera att det inte är någon tillfällighet att just de här hästarna anmält när det är längre distans. Det är inga speedkulor direkt. Väldigt ovisst vem som håller ut vem om du frågar mig. Förutom att Olle inte kan svara upp (och heller inte laddar) och att Söderkvist kommer såsa på ganska lugnt i starten då han är nöjd med att vara garanterat ett andraspår så vette tusan! En som är snabb och det är Lillaxel om han laddas. Men jag tror mycket på att det är Untersteiner som är den enda som har vett att ladda ordentligt och kommer till spets initialt och släpper till den som är först fram av Tokio eller Usain. Med det sagt kommer jag låsa loppet på 4,6,11 OCH 9 Chatain som visat en jäkla uppfattning i sina två starter i Sverige på sistone och är rejält bortglömd nu. Typiskt för utländska hästar med okända kuskar. Janes Hugo har ju bra förutsättningar till fin löpning och bara streckad på några få procent så det är frågan om han ska med på lappen ändå. Har svårt att se den fixa seger. Kuskmotståndet är dock halvskralt här så han ska nog med ändå. 3,4,6,9,11! Med utgång på 4 för spelvärde.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 11:21   #184
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Och vinner bara när de andra kör loppet i halsen på honom...vilket naturligtvis händer ibland.

Men nog måste man ha rökt på om man grundar ett system på några tusen rader på de förutsättningarna? Då är det väl bättre att man spelar lotto eller köper 30 trisslotter?
Dela med dig av dina egna genidrag istället då...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 11:41   #185
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75-4

ALLA har jagat Eagle Shot nu efter att hästen flygit fram och gjort fina lopp flera gånger i rad. Då har den varit spelad till entalsprocent. Idag är det 23 % som gäller, vilket enligt mig är något mindre än den verkliga chansen som jag värderar till 25-30 %. Idag när den är knapp favorit går ALLA emot, och är noga med att nämna att dagens procent är banne mej alldeles för hög. Man väljer istället ickevinnaren Man Winner och den som tydligt visat att den inte riktigt håller V75-klass Caddie Hit. Två hästar som dessutom ska vara med i spetskörningen och lär få tuffa öppningar. ALLA vet att lärlingslopp körs vilt och gynnar de som får ligga i fred lite längre ner. Men det har folk glömt idag. Eagle Shot ska fällas och man krigar istället som fan för att hitta spikar i andra avdelningar.

Det gör inte jag. Jag spikar Eagle Shot med 19 procentige Nicklas Westerholm, sitter lugn och njuter när Westerholm glider med i tredjespår och rundar packet sista 200. Samtidigt noterar jag att Amour Du Coglais, Snabba Cash och några till gör upp om resten av pallplatserna samtidigt som Man Winner m.fl är totalslut längre ner i kön.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 11:49   #186
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
V75-4

ALLA har jagat Eagle Shot nu efter att hästen flygit fram och gjort fina lopp flera gånger i rad. Då har den varit spelad till entalsprocent. Idag är det 23 % som gäller, vilket enligt mig är något mindre än den verkliga chansen som jag värderar till 25-30 %. Idag när den är knapp favorit går ALLA emot, och är noga med att nämna att dagens procent är banne mej alldeles för hög. Man väljer istället ickevinnaren Man Winner och den som tydligt visat att den inte riktigt håller V75-klass Caddie Hit. Två hästar som dessutom ska vara med i spetskörningen och lär få tuffa öppningar. ALLA vet att lärlingslopp körs vilt och gynnar de som får ligga i fred lite längre ner. Men det har folk glömt idag. Eagle Shot ska fällas och man krigar istället som fan för att hitta spikar i andra avdelningar.

Det gör inte jag. Jag spikar Eagle Shot med 19 procentige Nicklas Westerholm, sitter lugn och njuter när Westerholm glider med i tredjespår och rundar packet sista 200. Samtidigt noterar jag att Amour Du Coglais, Snabba Cash och några till gör upp om resten av pallplatserna samtidigt som Man Winner m.fl är totalslut längre ner i kön.
Ickevinnaren Man Winner har vunnit fler lopp än Eagle Shot!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 11:56   #187
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Mycket snack om Eagle Shot men ingen som nämnt Malmqvists avstängning som en faktor. Själv drar jag mig för att tro för mycket på hästar som står i stall med problem, om det så är sjukdomar som går eller andra problem. Tänk er själva att er arbetsgivare åkt dit i ett rättsfall och man är osäker om verksamheten ens kan fortsätta. Det är ju inte så att det skulle vara bra stämning direkt, något som troligtvis skulle kunna komma att påverka de man jobbar med (patienter om man jobbar i vården t ex, hästar i det här fallet). Och man kanske inte skulle vara lika taggad som vanligt att göra allt man kan för att göra ett bra jobb.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 12:07   #188
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Får nog peta med Raggamuffin ändå efter att ha läst den här kommentaren från tränaren. Även om det inte står utskrivet att det är stallorder så höjer det här chansen att Stefan kör från början och därmed vinstchansen.

"– Han var fin i måndagens jobb så allt
tyder på att formen är jättebra. Jag är
givetvis nöjd med läget och tror att han
kan vara med och köra om ledningen. Han
möter ett par riktigt bra hästar men är bra
själv också och kan nog vara med där
framme. Det blir barfota runt om och
jänkarvagn igen, säger Lars Järpedal."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 12:08   #189
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Ickevinnaren Man Winner har vunnit fler lopp än Eagle Shot!
På tio fler starter

Tycker ändå inte om när hästar har mkt svårt för att sätta nosen först i loppen. Det tycker jag att jag ser på Man Winners beteende iaf i strider. Enligt mig är det då tufft att vinna på V7. Behöver all tur i världen och vinner inte mer än var tjugonde lopp mot dessa hästar.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 12:28   #190
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Alla Sjöar!
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
stoffolainen (+1), bokis29 (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 12:55   #191
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Alla Sjöar!
ÄNTLIGEN!!! Hur vi har väntat.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 12:59   #192
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5130
Standard

Missa inte dessa om ni skall ha 7 rätt
Avd 1 - 10 Versailles som kan vara en storfidus om Luddes galopperar (annars vinner han väl)
Avd 2- Stenströmer vinner igen nr 1 Editor Boko.
Avd 3- Västerbo Highflyer som till och med nästan i dag är kuskförstärkt... OS vinnare.
Avd 4 -Amour de cuglas som profiterar på lärlingstempo + på kusken också.
Avd 5 - Kan inte släppa Your Highness (hattrick för Stenströmer !!!) måste dubbla systemet ialla fall med den
Avd 6 - Janes Hugo var första hästen jag fastnade för när startlistan kom i söndags, kommer ju få ett fint lopp längs sargen och spurta förbi ..
Avd 7 - lås på 2,6 med plus för Montdore.

Lycka till
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10)
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 13:03   #193
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Men va fan!!!!

hur lyckades Robin nästla sig in i studion, suck............
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 13:07   #194
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Men va fan!!!!

hur lyckades Robin nästla sig in i studion, suck............
HAHAHAHAH!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 13:08   #195
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
HAHAHAHAH!
kungen, vilka spikar du idag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td