Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-19, 13:52   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

V75-Bergsåker (extraomgång 23 dec)


En av årets extra V75or körs på Bergsåker dagen innan julafton. Det är sedan ordinarie omgång 3 dagar senare på Solvalla och en ytterligare 3 dagar efter den i Halmstad.

Väldigt lågklassiga proppar till Bergsåker och ärligt talat liknar det mer lunchlopp än V75 lopp.

V75-1

Ser öppet ut. Kanske blir skrik på den finska gästen Force One som ska ha gått med norsk gas i de två senaste loppen utan att den växeln utnyttjats.

Går annars inte att bedöma spelvärden i nuläget då spelet väl inte ens öppnat.

V75-2

Mycket lågklassigt lopp. Ser ut som att två hästar sticker ut. Kalashnikov och Canmore B.F. Den förstämnde mest intressant i nuläget då Canmore B.F nog är klart bäst utan skor.

V75-3

Stolopp med spårttrappa och inte många i detta skräpgäng som hör hemma på V75. Känslan är att Oh Goodness blir jättefavorit och med två raka starter med vinst på Solvalla borde det vara toppchans mot sådant här norrlandsmotstånd. Ej barfotahäst heller.

V75-4

Treåringar som tjänat väldigt lite pengar över tre volter. Svårt att analysera. Någon som blir hårt spelad återkommer efter lång frånvaro. Collins ska enligt de intervjuer jag läst gå med helstängt huvudlag efter att ha gått med halvstängt senast. Ingen barfotahäst men voltstart ett stort frågetecken. Kusken ingen som tillhör de bättre.

V75-5

I en minst sagt sportsligt medioker V75-omgång känns detta lopp som en av höjdarna vilket väl säger det mesta om omgången. Flera av dessa fyraåringar man velat se barfota för att tro på maxprestation. Hagentoy nu med två lopp i kroppen borde väl ha bra chans. Toppkusk i vagnen.

Space Cadet ska troligen ffg tävla med jänkarvagn som ni säkert läst. Men får ju inte tävla barfota.

V75-6

Bodbäckssiv blir nog favorit på sin fina rad. Men Jessica Lindgren som favoritspik på V75 känns väl kanske inte helt optimalt när det är riktigt bra kuskar som kör motbuden. Järvsö Rasmus får mycket spel med Erik A i vagnen. Den har dock inte startat på drygt två månader.

V75-7

Ett ok lopp och väldigt öppet. Flera som är missgynnade av barfotaförbudet. Love Lini nu med Kontio för förstarösten i nuläget.


Lycka till nu med V75an. Om det inte går så bra är det nya chanser tre dagar senare och då mycket bättre sport med V75-finaler på Solvalla som väntar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
niveon (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 15:52   #2
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Synd att största loppet hamnade utanför V75, bara fem anmälda med Nahar och Cool Keeper bland annat. Tycker ändå inte loppen blev så usla annars med tanke på att det är lilla julafton och Gulddivisionen fick plockas bort.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 18:40   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Alla får lön på onsdag och omgången dagen innan julafton alltid hög omsättning för att vara en extraomgång så att det är rätt medioker sport spelar nog inte så stor roll. Det gäller bara att inte hela lönen spelas bort på alla V75or i slutet av dec för det är väldigt långt till nästa lön i slutet av januari.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 21:15   #4
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Synd att största loppet hamnade utanför V75, bara fem anmälda med Nahar och Cool Keeper bland annat. Tycker ändå inte loppen blev så usla annars med tanke på att det är lilla julafton och Gulddivisionen fick plockas bort.
Spelmässigt måste det väl vara en riktigt häftig omgång! Det är ju man ska skilja agnarna från vetet och plocka fram travkompetensen. Sportsliga kan vi skita i den närmaste tiden när det råder barfotaförbud. O millimeter och 0 grader på onsdag gör väl att det blir lugna puckar. B-O Månsson skriver;

Ett öppet trekilometerslopp inleder V75 och Börje Andersson fick jättebra information när han pratade med 2 Force Ones tränare. En finsk gäst som tidigare vunnit tio av 22 starter. Nu har hästen haft problem ett tag och två starter i år och en i fjol säger väl kanske allt. Men hästen är i form igen och blev dragen bakåt senast i starten i Åbo. Hästen är urstark. Mika Forss är en bra kusk och man gör inte den här resan dagen före julafton från Finland om man inte tror att man har en spännande uppgift framför sig.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 21:38   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helgrym omgång ju. Proppskrivaren ska verkligen ha en eloge för att han vågar dra till med lite annorlunda propositioner. Verkligen kul!

Att köra om 125 kkr för enbart treåringar är nog välkommet hos lite hästägare också!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-20, 17:43   #6
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Redan 1,6 milj i omsättning. Många kommer att riskera en del av lönen i veckan för att vinna tillräckligt för att sparka chefen i arslet och be honom/henne dra till ett hetare ställe. Och själv fara till ett varmare ställe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3), abstruse (+15)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-20, 17:48   #7
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Redan 1,6 milj i omsättning. Många kommer att riskera en del av lönen i veckan för att vinna tillräckligt för att sparka chefen i arslet och be honom/henne dra till ett hetare ställe. Och själv fara till ett varmare ställe.
Jepp, jag är en av dem med den förhoppningen!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-21, 15:19   #8
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Spännande


Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Spelmässigt måste det väl vara en riktigt häftig omgång! Det är ju här
man ska skilja agnarna från vetet och plocka fram travkompetensen.
Travkorpulensen?

De flesta försöker mörka ev. kompetens å det grövsta.

Eller du tror att det kan dyka upp någon förhandare?

Jag är tveksam.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-21, 17:39   #9
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Travkorpulensen?

De flesta försöker mörka ev. kompetens å det grövsta.

Eller du tror att det kan dyka upp någon förhandare?

Jag är tveksam.

Mvh Uffe
Jodå, en och annan förhandare dyker säkert upp. Brukar vara en och annan som lägger sitt system i rätt rubrik. Ingen stor besöksfrekvens förväntas. Eloge till den skribent som konstaterat att antal inlägg med tips och drag minskat med 40%. Jag stängde "min butik" den 16 augusti på förekommen anledning och jag är glad att jag tog det beslutet. Medicinen för tillfrisknande saknas är jag rädd för. Amen
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 15:06   #10
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Avd 1


Kan inte begränsa mig i avd 1, blir alldeles för många "troliga"...

Har
2 Force One
3 Mogas Young Baron
9 Innovate Pellini
10 Mockingbird Face
11 Te Freddo Knick
12 Google Håleryd
13 Tequila Palema. Den har jag förresten med bara för att jag fått en "känsla" att Claes Sjöström kanske kommer vinna något lopp i omgången...

Skulle vilja behålla tre, högst fyra, men vet inte vilka som kan tas bort???
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 16:27   #11
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Kan inte begränsa mig i avd 1, blir alldeles för många "troliga"...

Har
2 Force One
3 Mogas Young Baron
9 Innovate Pellini
10 Mockingbird Face
11 Te Freddo Knick
12 Google Håleryd
13 Tequila Palema. Den har jag förresten med bara för att jag fått en "känsla" att Claes Sjöström kanske kommer vinna något lopp i omgången...

Skulle vilja behålla tre, högst fyra, men vet inte vilka som kan tas bort???
Ta bort 3,9,13 o bläddra vidare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+8)
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 16:31   #12
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Sally steel är min tidiga spik, bör slå detta gäng o fin spik i ett svårt lopp annars. Stor favvon lär jag gardera med ett par roliga hästar
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 18:07   #13
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 24
Sharp$: 66
Standard

Hej denna v75 xra omgången vill jag leverera att OH Goodness är EJ spik förslag gardera minst med tre hästar den är alldeles överspelad

Senast redigerad av Harryboy1 den 2015-12-22 klockan 18:20.
Harryboy1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 18:34   #14
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Fingerprint cards får betala alla dessa v75 omgångar phuuu
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 18:47   #15
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1296
Standard

AVD 4 Vinner Oscar J Andersson Spets och slut.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 18:53   #16
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Kicki The Dancer i avdelning 1 funkar bra på lång distans och kommer med stor sannorlikhet hamna där framme vid mållinjen. Till och med så jag tror hon kan vinna med tanke på spåret och att hon hamnar bra från början i ett lurigt gäng!

Min fråga till er! Vem tror ni mest på i avd.2? Eskilstunas Kalashnikov eller Bergsåkers Why Not Sensation?
Jag är helkluven..


Sally Steel i avd.4 blir eventuellt min spik i ett svårt lopp. Nackdelen är att denna häst inte funkat nå vidare från bakspår. Turbo Gothia ska med vid gardering!!

Qravatt i avd.6 är omgångens mest bortglömda häst! 4 procent och har bättre tider än hela fältet? Tack för den :-)
Dessutom har Bodbäckssiv aldrig sprungit längre än 2200meterslopp! Konstigt att den är storfavorit.

Lycka till imorgon!

Senast redigerad av spiifii den 2015-12-22 klockan 18:55.
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 18:56   #17
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Ta bort 3,9,13 o bläddra vidare
Tack så mycket, verkar vettigt!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 19:02   #18
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 126
Sharp$: 2867
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
AVD 4 Vinner Oscar J Andersson Spets och slut.
Så han spetsar från spår 8 i volt alltså ? Tillåt mig tvivla....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bigspender (+10), Perreffs (+5)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 19:23   #19
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13261
Standard

Draget är QUEEN JULIETTE
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 19:33   #20
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Tack så mycket, verkar vettigt!
Ta bara tvåan & bläddra vidare, den hästen verkar gå hela vägen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+2)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 21:04   #21
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Kicki The Dancer i avdelning 1 funkar bra på lång distans och kommer med stor sannorlikhet hamna där framme vid mållinjen. Till och med så jag tror hon kan vinna med tanke på spåret och att hon hamnar bra från början i ett lurigt gäng!

Min fråga till er! Vem tror ni mest på i avd.2? Eskilstunas Kalashnikov eller Bergsåkers Why Not Sensation?
Jag är helkluven..


Sally Steel i avd.4 blir eventuellt min spik i ett svårt lopp. Nackdelen är att denna häst inte funkat nå vidare från bakspår. Turbo Gothia ska med vid gardering!!

Qravatt i avd.6 är omgångens mest bortglömda häst! 4 procent och har bättre tider än hela fältet? Tack för den :-)
Dessutom har Bodbäckssiv aldrig sprungit längre än 2200meterslopp! Konstigt att den är storfavorit.

Lycka till imorgon!
De lopp Sally vunnit har varit mot sånt här kasst gäng
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 21:22   #22
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 24
Sharp$: 66
Standard

Hej jag tänkte ni ville ha bra info avd 4 skräller det karameller lita på haryboy
Harryboy1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 21:30   #23
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 24
Sharp$: 66
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Kicki The Dancer i avdelning 1 funkar bra på lång distans och kommer med stor sannorlikhet hamna där framme vid mållinjen. Till och med så jag tror hon kan vinna med tanke på spåret och att hon hamnar bra från början i ett lurigt gäng!

Min fråga till er! Vem tror ni mest på i avd.2? Eskilstunas Kalashnikov eller Bergsåkers Why Not Sensation?
Jag är helkluven..


Sally Steel i avd.4 blir eventuellt min spik i ett svårt lopp. Nackdelen är att denna häst inte funkat nå vidare från bakspår. Turbo Gothia ska med vid gardering!!

Qravatt i avd.6 är omgångens mest bortglömda häst! 4 procent och har bättre tider än hela fältet? Tack för den :-)
Dessutom har Bodbäckssiv aldrig sprungit längre än 2200meterslopp! Konstigt att den är storfavorit.

Lycka till imorgon!
why not sensination , avd 4 låg klass lopp gadering
Harryboy1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 21:38   #24
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Harryboy1 Visa inlägg
Hej jag tänkte ni ville ha bra info avd 4 skräller det karameller lita på haryboy
Förstod inget av vad du skrev/menade just nu
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 22:01   #25
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Antonio Tabac i avd 2 känns som en fidus. En Stig H tränad häst med Erik borde kunna hävda sig bra här. Kalashnikoven lär bli ordentligt synad på rikstravet och Bergh lär knappast lämna walkover åt en som Svedberg.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 22:11   #26
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
AVD 4 Vinner Oscar J Andersson Spets och slut.
Hur tänker du? Spets från bakspår?
Oskar vann med henne i debuten från detta spår. 8 Feeka har vinstchans här. Men ledningen
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 22:24   #27
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är precis det här spelare vill ha.
Bebisarna som vill ha klara 50% kan grina vidare.
Jag ser inte trav på 3-4 månader säger allt.

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Spelmässigt måste det väl vara en riktigt häftig omgång! Det är ju man ska skilja agnarna från vetet och plocka fram travkompetensen. Sportsliga kan vi skita i den närmaste tiden när det råder barfotaförbud. O millimeter och 0 grader på onsdag gör väl att det blir lugna puckar. B-O Månsson skriver;

Ett öppet trekilometerslopp inleder V75 och Börje Andersson fick jättebra information när han pratade med 2 Force Ones tränare. En finsk gäst som tidigare vunnit tio av 22 starter. Nu har hästen haft problem ett tag och två starter i år och en i fjol säger väl kanske allt. Men hästen är i form igen och blev dragen bakåt senast i starten i Åbo. Hästen är urstark. Mika Forss är en bra kusk och man gör inte den här resan dagen före julafton från Finland om man inte tror att man har en spännande uppgift framför sig.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 23:06   #28
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-6 Kallbloden

Hur gör man i ett så'nt här lopp. 5 är jättefavorit. Både kusk och häst är bra. Bodbäckssiv är ett sto och har 20 m handikap. Berättigad favorit men hårt streckad till 50 %.

Funderar på 2,3,5,6,9,12 och 15. Ni som kan kallblod! Är jag helt ute och cyklar?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 23:44   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är precis det här spelare vill ha.
Bebisarna som vill ha klara 50% kan grina vidare.
Jag ser inte trav på 3-4 månader säger allt.
Du är urstark putte, tack för dina fina tips

Senast redigerad av robfri den 2015-12-23 klockan 05:43.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-22, 23:54   #30
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Brooklyn Club borde kunna klå detta gäng denna gången då det är enklare än vanligt nu, även om han aldrig vunnit. Blir min chansspik imorgon.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 06:29   #31
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15647
Standard

Tänker precis lika som dig oggeb! :-) är oxå helt inne på Broklyn Club.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 06:38   #32
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Brooklyn Club borde kunna klå detta gäng denna gången då det är enklare än vanligt nu, även om han aldrig vunnit. Blir min chansspik imorgon.
Var inne på samma tankar. Även lite inne på att chansspika Monster Monsun på att Örjan kör.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 07:41   #33
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Var inne på samma tankar. Även lite inne på att chansspika Monster Monsun på att Örjan kör.
Fast vid närmare eftertanke, om inte Adielsson lyckats få den att vinna från bra lägen, varför ska Örjan lyckas från dåligt dito. Svårt lopp, favoriten känns sårbar.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 07:43   #34
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Sluta nu leta crazydragen oh godness är en bra spik eftersom den mest troligt vinner.

Spika hellre re doc , why not sens, force one, hagentoy

Monster monsun tar ja med samma med Brooklyn men spikar ..mjaa
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 08:00   #35
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Sluta nu leta crazydragen oh godness är en bra spik eftersom den mest troligt vinner.

Spika hellre re doc , why not sens, force one, hagentoy

Monster monsun tar ja med samma med Brooklyn men spikar ..mjaa
Är ju för att det är hopplös omgång att hitta spikar i Just nu sitter spik på Antonio Tabac. Därefter slåss Monster Monsun, Lina Liv, Feeka och Xpect om förtroendet.. Oh Goodness är klar förstahäst men är lite rädd för 1 och 5 från spets..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 08:01   #36
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Han dödar ju dom från dödens, procenten suger ju get men ändå
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 08:25   #37
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1296
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur tänker du? Spets från bakspår?
Oskar vann med henne i debuten från detta spår. 8 Feeka har vinstchans här. Men ledningen
Jag menar att han är snabbt framme i ledningen där blir han kvar. Dåligt skrivet av mig.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:06   #38
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Bet365:

Inte påläst, men rekommenderade en som kan spela där att lira Force One i avd 1 till 10 ggr (5,75 hos Unibet) och Hagentoy till 5 ggr (2,90 hos Unibet).

Oddsen släpps där nu så skynda på.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:12   #39
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bet365:

Inte påläst, men rekommenderade en som kan spela där att lira Force One i avd 1 till 10 ggr (5,75 hos Unibet) och Hagentoy till 5 ggr (2,90 hos Unibet).

Oddsen släpps där nu så skynda på.
Tog Force One till 8 ggr på Bet, nu jobbet.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:14   #40
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Jag menar att han är snabbt framme i ledningen där blir han kvar. Dåligt skrivet av mig.
V75-4 är utskrivet för att vara svårt. 13 oerfarna unghästar utspridda över tre volter. Två treåriga ston 11 Sally Steel och 8 Feeka är mest streckade.

Jag gör nog som propositionsskrivaren tänkt sig - streckar många. Med tonvikt på de mer erfarna på tilläggsvolterna. 4,5,8,10,11,12 och 15. Lyssnar gärna på synpunkter. Tack!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:27   #41
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4 är utskrivet för att vara svårt. 13 oerfarna unghästar utspridda över tre volter. Två treåriga ston 11 Sally Steel och 8 Feeka är mest streckade.

Jag gör nog som propositionsskrivaren tänkt sig - streckar många. Med tonvikt på de mer erfarna på tilläggsvolterna. 4,5,8,10,11,12 och 15. Lyssnar gärna på synpunkter. Tack!
Gjorde samma notering, hopplöst bena ut och sårbara favoriter. Har lite känsla för att Sjöström kör runt dem men vet inte om jag är ute och cyklar eller vad statistiken säger.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:39   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tog Force One till 8 ggr på Bet, nu jobbet.
Många som snackar om den.. fattar inte varför???
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:42   #43
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Gjorde samma notering, hopplöst bena ut och sårbara favoriter. Har lite känsla för att Sjöström kör runt dem men vet inte om jag är ute och cyklar eller vad statistiken säger.
Den är alldeles för lågt streckad - bara 4 %. Denne 3-åring har startat 15 ggr och varit sämst tvåa i hälften av starterna. Kan med sin travsäkerhet runda de här flaxande hönsen. Bra rensare.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:49   #44
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Den är alldeles för lågt streckad - bara 4 %. Denne 3-åring har startat 15 ggr och varit sämst tvåa i hälften av starterna. Kan med sin travsäkerhet runda de här flaxande hönsen. Bra rensare.
Eller spik
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 09:50   #45
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

9 ggr på Lina Liv är också ett bra odds på 365
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 10:12   #46
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Why Not ..spik på allt..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 10:15   #47
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Många som nämner Force one kan säkert vinna men de finns en luring i samma lopp och det är 13 Tequila Palema som ja kommer chans spika. hästen har form och går alltid bra med tillägg och lång lopp. lycka till god jul
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 10:26   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mitt bolag ville ha ett julsystem denna extraomgång. Så här blev det.

1) 2,6,10,11,12,13 r1-4 (2 har haft skadeproblem ett par år. Säkert väl förberedd för denna resa över Bottenviken. Gardera detta styrkeprov)
2) 3,4 r5-9 (låser på de två mest streckade och hoppas på Bergh)
3) 2 r5-1 (Reijos hästar dirigerar loppet från start till mål)
4) 4,5,8,10,11,12,15 r3-2 jätteöppet lopp. Lägger tonvikten på de mer erfarna med tillägg)
5) 4 r3-11 (litar helt på att Erik valt rätt häst)
6) 2,3,5,6,9,12,15 r14-8 (vågar inte lita på favoritens i sammanhanget oerfarna kusk. Garderar.)
7) 1,3,4,7,12 r2-5 (det här leder väl Bergh med 1 från start till mål. Värst emot 3,4,12)

Kostar 1470:-. God Jul!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 10:27   #49
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Nämner två roliga i första som tränarna ligger högt på i snacket och som får riktiga kuskplus. Jansson o Adielsson
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 10:50   #50
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

oh goodness känns som given spik. möter ingenting och är hästen fräsch i värmning så vinner den detta loppet enkelt genom att köras till ledning o sen rinna undan
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:01   #51
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
oh goodness känns som given spik. möter ingenting och är hästen fräsch i värmning så vinner den detta loppet enkelt genom att köras till ledning o sen rinna undan
Fast spetsar inte 5 och sedan kändes Sjöström sugen på att köra i spets?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:10   #52
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Fast spetsar inte 5 och sedan kändes Sjöström sugen på att köra i spets?
tror inte han tar en längd på uffe från start. skulle han göra det så släpper han nog om uffe kommer med en 70%are. trots att han låter spetssugen
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:14   #53
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

jag utgår från att Ove laddar vad som går med buy the law från start och då bör han sitta i spets efter en bit. Chansar på att det inte kostar för mycket o spikar till vettiga 8%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:36   #54
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du låser på Monster Monsun, Valle Jerven och Qravatt
Monster är hur bra som helst, men sällan körbar.
Fungerar han vinner han.
Valle Jerven gick bra till slut senast för Uffe, och kommer med på den prestationen.
Qravatt gör ett kanonlopp för Tobbe över långt i Aug, given med det i åtanke.
Alla ospelade, helt fel, men folk kan nog inte kallblod

GOD JUL !

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-6 Kallbloden

Hur gör man i ett så'nt här lopp. 5 är jättefavorit. Både kusk och häst är bra. Bodbäckssiv är ett sto och har 20 m handikap. Berättigad favorit men hårt streckad till 50 %.

Funderar på 2,3,5,6,9,12 och 15. Ni som kan kallblod! Är jag helt ute och cyklar?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:52   #55
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Love lini mosar dem i spåren sista 700 om de blir tempo. Herregud harnju mött ready for more och scellino Luis osv. Omgångens roligaste spik
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:55   #56
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Du är urstark putte, tack för dina fina tips
Twittrar mest, inte mycket här längre.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:58   #57
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Halmstad
Inlägg: 185
Sharp$: 864
Standard

Hagentoy struken. karledsinfl. enl travsport.se
__________________
@Niveonv75

Senast redigerad av niveon den 2015-12-23 klockan 11:59.
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 11:58   #58
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Love lini mosar dem i spåren sista 700 om de blir tempo. Herregud harnju mött ready for more och scellino Luis osv. Omgångens roligaste spik
Vafan, du måste ju tro på Reijo
Övepace så vinner hon, håller alltid farten.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 12:16   #59
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av niveon Visa inlägg
Hagentoy struken. karledsinfl. enl travsport.se
Trist, en häst som konstant är överspelad.
Där försvann mycket värde
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 12:16   #60
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vafan, du måste ju tro på Reijo
Övepace så vinner hon, håller alltid farten.
Vem har sagt ja inte tror på reijo!?
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 12:19   #61
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 8
Standard

Sitter å klurar på vad jag läser,,,,, Lokala blaskan HöTappen jävla skittidning MEN lokala travskribenten!!! Alla som har eller hatt nå å göra med trav på Bergsåker vet vem Pelle Sundberg är, jäkla trevlig snubbe brukar ha superbra info från "stallen" riktigt tjenis med Bergarn Svanen, Har Bergarns Why Not sens,,,,,, som chansspik i sitt travtips ock Monster Monsun som skräll,, och låser sista på Re doc / Buy The Law,,,, fel ute?? vet inte men Monster Monsun har jag bränt mej på flertal gånger han VILL inte trava ett helt lopp han måste skutta minst en gång gärna två innan målgång jäkla knepig häst,, ska höra med stall J,O,P om jag kan få nå vettigt ur nån,,, återkommer
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 12:27   #62
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Trist, en häst som konstant är överspelad.
Där försvann mycket värde
Aptråkig strykning för då försvann ju även värdet på 3..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 12:40   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Trist, en häst som konstant är överspelad.
Där försvann mycket värde
Blev ännu bättre värde eftersom 3an blev favorit.. totalt formlös och chanslös.. hoppas det blir en storis!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 12:43   #64
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Adielsson kommer inte till Båker.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 12:49   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Adielsson kommer inte till Båker.
Fullt förståeligt, hans två bästa chanser är strukna. Det blir en intressant omgång ikväll. Ser ut som bra utdelning för dem som hittar rätt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 13:54   #66
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Blev ännu bättre värde eftersom 3an blev favorit.. totalt formlös och chanslös.. hoppas det blir en storis!
Totalt formlös är väl att ta i med en häst som 2/3 senaste månaden?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 14:05   #67
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 645
Standard

TT eller SV


Ingen som har någon av dessa? :P
frillans är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 14:39   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Totalt formlös är väl att ta i med en häst som 2/3 senaste månaden?
Han var fantastiskt dålig senast! Omgångens mest chanslösa!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 14:45   #69
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Var står omsättningen för V75 på ATG:s fantastiska sida?

-- På ATG live sedan 1997 (testpilot), docent i design med inriktning på användarvänlighet
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 14:50   #70
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Var står omsättningen för V75 på ATG:s fantastiska sida?
Längst ner om man är inne på starlistorna.

Just nu:
Omsättning: V75 (15:46):33 253 695 kr
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 15:10   #71
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Han var fantastiskt dålig senast! Omgångens mest chanslösa!
Ja det känns ju troligt
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 15:39   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Force One börjar närma sig favoritskapet.. kan någon upplysa mig om varför den skulle vara så bra?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 16:01   #73
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Längst ner om man är inne på starlistorna.

Just nu:
Omsättning: V75 (15:46):33 253 695 kr
Tack för det!
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 16:02   #74
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Börjar ju bli riktigt spelvärt att spika Örjan i första snart. Står den i samma procent som finnen så vet i alla fall jag vem jag väljer.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 16:05   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Börjar ju bli riktigt spelvärt att spika Örjan i första snart. Står den i samma procent som finnen så vet i alla fall jag vem jag väljer.
Jag antar att Robban har satt sig på sin bästa chans.

Senast redigerad av Shooter den 2015-12-23 klockan 16:13.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 16:06   #76
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 8
Standard

Va in te Myren pratade med lite folk träffa nåra från Perssons stallet dom var rörande eniga om att Bodbäcksiv skulle ha bra chans hon tog ner våran Järvsöbjörn i ett lopp å vi tycker han skulle ha toppchans om han stod där Bodbäcksiv står nu,,,, Linda s hästar har ingen riktig form för dagen men Alfa star s tyckte dom var den som skötte träningen på ett bra sätt tas med som trea på en snåltriolapp God tur nu alla
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 16:09   #77
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag antar att Robban har satt sig på sin bästa chans.
Tror du? Känns ju hyfsat bortkastat att hyra in Örjan om man inte ger honom bästa hästen. Hur som helst kan det kan bli lite stallkörning här om inte annat.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 16:12   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tror du? Känns ju hyfsat bortkastat att hyra in Örjan om man inte ger honom bästa hästen. Hur som helst kan det kan bli lite stallkörning här om inte annat.
Jag tror mest på Google Håleryd i loppet. Jag tror inte att Robban ser Örjan som överlägsen honom själv. Örjan var väl tillgänglig i det här loppet och vill nog gärna sitta bakom en av de betrodda.

Senast redigerad av Shooter den 2015-12-23 klockan 16:14.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 16:17   #79
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Börjar ju bli riktigt spelvärt att spika Örjan i första snart. Står den i samma procent som finnen så vet i alla fall jag vem jag väljer.
Mika Forss är väldigt duktig så du inte tar honom för att vara standard utländsk pajas.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:02   #80
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Mika Forss är väldigt duktig så du inte tar honom för att vara standard utländsk pajas.
Kan bara instämma, vilket han visat vid flertalet tillfällen i Sverige tidigare. Hur hästen står sej är såklart svårt att veta, men att kusken håller i Sverige är det inget tvivel om.

Han brukar vara relativt offensiv, så ledning & dra i lagom hårt tempo för att inte släppa in bakspårshästarna är väl troligt.

Om det håller hela vägen får vi se, personligen tror jag det.

Inte ofta jag bidrar med ngt vettigt numera, men missa för guds skull inte Ninepoints Ariel i sista. Skulle den hålla ihop travet hela upploppet går ingen säker. Är härdad i klassen & 3 % är ett skämt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:07   #81
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag antar att Robban har satt sig på sin bästa chans.
Tyckte inte nån av Robbans travade så bra till slut sist på kortare distans, hur ska det då gå på längre, jag är skeptisk & tror mer på 2 & 4.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:21   #82
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 2908
Standard

Tror finnen leder runt om
Borderline66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:28   #83
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 124
Sharp$: 1271
Standard

Vem fäller vi oh goodness med?
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:29   #84
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Borderline66 Visa inlägg
Tror finnen leder runt om
Mika Forss lät ju väldigt optimistisk i intervjun nyss.
Force One har varit skadad. De åker knappast över Bottenviken utan att vara väl förberedda såhär dagen före julafton. Jättechans.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:38   #85
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Mika Forss är väldigt duktig så du inte tar honom för att vara standard utländsk pajas.
Vet att han är jätteduktig men han är ingen Örjan

Nä men jag tycker det är lite frågetecken kring hästen ändå. Vi har ju tidigare sett finska gäster göra en slät figur bland svenskt motstånd. Men jag lär väl spika den ändå eftersom alla verkar så säkra på att den ska ha bra chans.

Hoppas bara inte Örjan måttar in Knicken med ett morrhår...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:39   #86
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1501
Standard

Spik Force One och Why Not.
Inget TV-system precis.

Dagens rensare får bli 5 La Fille i avd 3.

Lycka Till !
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:42   #87
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1296
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Kan bara instämma, vilket han visat vid flertalet tillfällen i Sverige tidigare. Hur hästen står sej är såklart svårt att veta, men att kusken håller i Sverige är det inget tvivel om.

Han brukar vara relativt offensiv, så ledning & dra i lagom hårt tempo för att inte släppa in bakspårshästarna är väl troligt.

Om det håller hela vägen får vi se, personligen tror jag det.

Inte ofta jag bidrar med ngt vettigt numera, men missa för guds skull inte Ninepoints Ariel i sista. Skulle den hålla ihop travet hela upploppet går ingen säker. Är härdad i klassen & 3 % är ett skämt.


Jag tror OJA tar två segrar idag. i avd 4 samt i sista avd..
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:45   #88
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 224
Sharp$: 2915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Kicki The Dancer i avdelning 1 funkar bra på lång distans och kommer med stor sannorlikhet hamna där framme vid mållinjen. Till och med så jag tror hon kan vinna med tanke på spåret och att hon hamnar bra från början i ett lurigt gäng!

Min fråga till er! Vem tror ni mest på i avd.2? Eskilstunas Kalashnikov eller Bergsåkers Why Not Sensation?
Jag är helkluven..


Sally Steel i avd.4 blir eventuellt min spik i ett svårt lopp. Nackdelen är att denna häst inte funkat nå vidare från bakspår. Turbo Gothia ska med vid gardering!!

Qravatt i avd.6 är omgångens mest bortglömda häst! 4 procent och har bättre tider än hela fältet? Tack för den :-)
Dessutom har Bodbäckssiv aldrig sprungit längre än 2200meterslopp! Konstigt att den är storfavorit.

Lycka till imorgon!
Jag ger inga råd, men berättar hur
jag löser loppet.

Kalshnikov är bästa hästen+
Spår 3+
Startsnabb+
Funkar med skor+
Kusken- ( rel oerfaren, i jmf
med de han möter )
Galopperade i senaste starten-
Många startsnabba som saknar
respekt för Markus, tuff spetskamp
väntar-
Ekipaget är favoritspelade-

Kan absolut vinna, men är spelmässigt
helt ointressant i mina ögon, således
ej med på systemet, då jag tycker
att trevlige Markus är klasser mer
oerfaren än Örjan, Uffe, Robban och
Erik. Tar hellre med Djuse med
Amiralen, som sannolikt är något
sämre än Kalashnikov, men har
ett skyhögt mer spännande spelvärde.

På min bong 2,4,5,7,9.

Håller Queen Juliette som första
häst, trots att det häxat för märren
sen den började trava. Väldigt få
har upptäckt den på radarn, vilket
känns mycket tacksamt.

Sammanfattningsvis hade jag lirat
kusk, spår och sko+, om jag tvingats
spika.

Lycka till med dina beslut, redogjorde
bara för hur jag tänker, nu kör du
efter eget huvud.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:53   #89
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Oh Goodness, spik?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:57   #90
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Oh Goodness, spik?
För stor tycker jag, tänker dubbla med Örjan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 17:58   #91
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Oh Goodness, spik?
har samma bekymmer spika eller inte?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:00   #92
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
har samma bekymmer spika eller inte?
sett nån värmning? är den fin i den så är det bara att spika
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:02   #93
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Var det bara jag som tyckte att Mockingbird Face var fin i värmningen?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:02   #94
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

samma frågan? nån som sett värmni.?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:07   #95
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2327
Standard

Dom gav ett rejält avslag Canmore B.F. i liven iaf.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:16   #96
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

var ingen klockren värmning på oh godness o den är tydligen missgynnad vid hård bana. Känns som det kan va värt att gardera då den ju är grymt streckad
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:21   #97
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 99
Sharp$: 1496
Standard

2// nr 8 bäst
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:22   #98
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
var ingen klockren värmning på oh godness o den är tydligen missgynnad vid hård bana. Känns som det kan va värt att gardera då den ju är grymt streckad
Tog med 1 (gynnad av banan) och 15 utifall hästen inte gillar banan. Reijo var tveksam
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:29   #99
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Biznice Visa inlägg
Dom gav ett rejält avslag Canmore B.F. i liven iaf.
Lås på 3 och 4 även om dom är favoriter. Och bläddra vidare.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:29   #100
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Tog med 1 (gynnad av banan) och 15 utifall hästen inte gillar banan. Reijo var tveksam
tog de samma samt 14 som var fin i värmning o har jansson o sen nr 6 som jag har dålig koll på men som ska va snabb ut
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:31   #101
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Usch blir inget bra när man spelar utan att vara påläst. Blev spik på finnen och Bodbäckssiv.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:31   #102
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Dagens försök:
1 A 2,13 B 12 C 1,7,15
2 A 2,4 B 7
3 A 2 B 1 C 5,13,14,15
4 8
5 6
6 A 5,6 B 2,8 C 3
7 3

Borde bli bra betalt idag.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:32   #103
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Usch blir inget bra när man spelar utan att vara påläst. Blev spik på finnen och Bodbäckssiv.
jäkla snack om finnen. ska bli intressant att se vad den går för
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:33   #104
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Usch blir inget bra när man spelar utan att vara påläst. Blev spik på finnen och Bodbäckssiv.
Håller med! Spikade också Siv men chansade faktiskt på Kicki i första.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:37   #105
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Haha vilket jävla fiasko.... aldrig mer spela en finne, aldrig.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:37   #106
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Äh, fan. Satte iaf tvillingen. Det enda jag sätter nuförtiden...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:39   #107
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Bara att konstatera att finnar, norrmän, danskar göra sig icke besvär. Svenskt Stål Aktiebolag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:39   #108
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Haha vilket jävla fiasko.... aldrig mer spela en finne, aldrig.
den gick ju bra, men det är vanskligt att sätta in dem när de kommer över o inget spikmaterial i min bok. hamnade rätt på google för en gång skull som var ruggig i värmning också
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:40   #109
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Mika Forss är väldigt duktig så du inte tar honom för att vara standard utländsk pajas.
Mika Forss är pajas TACKA
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:40   #110
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Värdelösa finne
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:41   #111
 
Ojes66s avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 2074
Standard

Pajasen stavas väl Troels Andersen. Vad håller idioten på med?
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:41   #112
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
Mika Forss är pajas TACKA
Inte hans fel att han var så mycket streckad. Gjorde ju det han sa att han skulle göra. Satsa mot ledningen och hoppas att det räcker...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:42   #113
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Jösses!

Inte fel på kuskinsatsen utan det var bara det att hästen inte var tillräckligt bra. (spikade tyvärr Force One på det mesta jag med)
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:44   #114
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 224
Sharp$: 2915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ojes66 Visa inlägg
Pajasen stavas väl Troels Andersen. Vad håller idioten på med?
Ville tvinga fram en lucka, så
att ekipaget slapp dödens och
fick vinnarhålet.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:45   #115
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
Mika Forss är pajas TACKA
Jag har varit i kontakt med Mika Forss och det är så klart bra rapporter. Hästen kom fram i morse och gillar att resa så det har gått bra. Hästen är alltså tuffare tränad efter senast och Forss är inne på att försöka nå spets och kunna en 16-tid.
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:48   #116
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Dagens grövsta kommunalare torskar ganska ofta på V75 Och det här kan ha varit årets grövsta.

Här var det ögat som bokade örat. Jaja, de flesta pålästa spelare var väl skeptiska till finnen med skador och preparé och ytterligare blablabla
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:52   #117
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Haha vilket jävla fiasko.... aldrig mer spela en finne, aldrig.
nänä. inte var det Mika Fors fel? du måste skylla på experterna och spelarkollektivet som haussade hästen för högt, Dagens "kommunare" som jag läste nånstans,14500 var dåliga prispengar för att "förstöra" julen.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:55   #118
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Hoppas Janne!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:56   #119
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Perfekt, tog bort 5 på värmningsinfon.. Och satte dit Örjan. Bergh är ju talanglös
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:57   #120
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Draget är QUEEN JULIETTE
Fan upploppet skulle varit 2 meter till
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:59   #121
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Fan upploppet skulle varit 2 meter till
Ja, sjukt synd att han tryckte iväg så sent

capone Vad tror du om Roxy L.N.? kan den vara nåt?
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 18:59   #122
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Lås på 3 och 4 även om dom är favoriter. Och bläddra vidare.
Dumstrut på. Helt fel!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:00   #123
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1700
Standard

Satans jävla värmningstips och den jävla muppen, bytte 5 not 4 degrees sista jag gjorde. Jäkla skit. Och nu måste dom ta bort Robin snart, han dödar mitt intresse. Suck
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:00   #124
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
nänä. inte var det Mika Fors fel? du måste skylla på experterna och spelarkollektivet som haussade hästen för högt, Dagens "kommunare" som jag läste nånstans,14500 var dåliga prispengar för att "förstöra" julen.
experterna afslag på Canmore B.F
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:00   #125
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

surt. janne norberg hade smakat mumma där
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:01   #126
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
nänä. inte var det Mika Fors fel? du måste skylla på experterna och spelarkollektivet som haussade hästen för högt, Dagens "kommunare" som jag läste nånstans,14500 var dåliga prispengar för att "förstöra" julen.
Har inga anmärkningar på Forss styrning, hästen var inte nog bra för att vinna i Sverige helt enkelt. Hade säkert räckt långt på finska risktoton men det är helt enkelt hårdare här. Sen är det överlag dåligt att gå på hästar på startvolten i såna här lopp, nästan alltid en hårdare häst på tillägg som vinner.

Nåja, skitsamma. Snart är det annandag.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:02   #127
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Håller med! Spikade också Siv men chansade faktiskt på Kicki i första.
Systemet dog helt när Uffe satte dit Canmore. Nåja, ny tag på annandagen istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:03   #128
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Lönar sig ofta att INTE släppa till Bergh.... Djuse NG
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:03   #129
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 224
Sharp$: 2915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Fan upploppet skulle varit 2 meter till
Lirade vinnare tungt, vunnit plättlätt
med tidigare lucka.

Kalashnikov iskall som spelonjekt,
ändå fortsätter folk att spela
en gokartpilot mot F1-piloter,
helt ofattbart!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:03   #130
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

lyckades firma uffe-reijo få dit canmore från dödens efter den värmningen så bör oh godness sättas dit utan större problem
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:06   #131
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har inga anmärkningar på Forss styrning, hästen var inte nog bra för att vinna i Sverige helt enkelt. Hade säkert räckt långt på finska risktoton men det är helt enkelt hårdare här. Sen är det överlag dåligt att gå på hästar på startvolten i såna här lopp, nästan alltid en hårdare häst på tillägg som vinner.

Nåja, skitsamma. Snart är det annandag.
Mika lovade att kunna köra en 16tid och nu blev det 16.9, Kanske tryckandet av Troels gjorde en del tiondelar ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:06   #132
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Lirade vinnare tungt, vunnit plättlätt
med tidigare lucka.

Kalashnikov iskall som spelonjekt,
ändå fortsätter folk att spela
en gokartpilot mot F1-piloter,
helt ofattbart!
gokart pilot eller ej. begriper inte heller fernlund med flera som fått för sig att den hästen ska va så bra. tycker inte den visat nåt som gör den förtjänt av det ryktet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:22   #133
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

Ulf Ohlsson är F1-piloter
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:31   #134
Banned
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 239
Sharp$: 1216
Standard

jeg tror meget på Turbo Gothia bra häst


galop galop

Senast redigerad av hestfaust den 2015-12-23 klockan 19:40.
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:34   #135
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

hoppas på dunderskräll nu. är dags nu om det ska bli nån deg
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:40   #136
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Mika lovade att kunna köra en 16tid och nu blev det 16.9, Kanske tryckandet av Troels gjorde en del tiondelar ?
Klart den gjorde, och att Jansson gav en tryckare i starten när han drog ut på spetsstriden.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:41   #137
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Där var det ridå. Collins var tippad på en del ställen men hur ofta vinner kusken? Besviken på Oskars, borde kunnat bättre.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:42   #138
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Där var det ridå. Collins var tippad på en del ställen men hur ofta vinner kusken? Besviken på Oskars, borde kunnat bättre.
Men en bra häst och Söderberg var ju relativt positiv. Satte tvillingen iaf. Men gått uruselt på V7...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:45   #139
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

ögat hade den som spik rankade den först på det. hade dock alla bakom. 2 rader hade räckt på de 4a första loppen. Sitter med 2 spik kvar, då vet man att man skitit i det blå skåpet igen
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 19:46   #140
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Visst kan man inte lira raket på nätet på samma sätt som på bana, dvs andelar?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:09   #141
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7803
Standard

SS är kvar. De har nu 5-8-15-12-3-9-2-6 i 6e sen spik 7 Buy The Law.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:14   #142
 
Ojes66s avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 2074
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Ville tvinga fram en lucka, så
att ekipaget slapp dödens och
fick vinnarhålet.
Förvisso, men vad skulle han fram.och göra. Satt i tredje ytter.
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:15   #143
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
SS är kvar. De har nu 5-8-15-12-3-9-2-6 i 6e sen spik 7 Buy The Law.
GOD JUL!

Senast redigerad av Klanke den 2015-12-23 klockan 20:26.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:36   #144
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Jag är kvar med spik på Ove nu är det nervöst
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:41   #145
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Flygande start tillåtet?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:44   #146
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Jag är kvar med spik på Ove nu är det nervöst
Ove A är inget att ha som spik heller.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:44   #147
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Björn var rätt ute med Valle Järven i Björnkollen i alla fall.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:48   #148
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 50
Sharp$: 2272
Standard

Tack


DD . Alla i första , sedan spik...............Tack Robban........Kommer ner till dig efter Nyår...........Middag då???????????????
zarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:49   #149
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

ännu en gång spelare blåsta på pengar pga domarfel. Re doc flygande start är inte ok
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 20:51   #150
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

305 lax för den raden är väl ändå rätt bra betalt?

Skönt med riktigt trav på lördag. Det är jävligt svårt med så här lågklassiga omgångar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:02   #151
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Ååååååh så less jag blir , varför lyssnar jag inte på goop.....eller iaf dubblar med 1an. Vart för snål helt enkelt. 925 :- eller 1850 i efterhand så hade det varit vart det.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:04   #152
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Skoja inte. Varför spikar jag ove , resonerade nog som SS att re doc sugit kuk och btl varit bra. Jaja gick ju pkus typ 3k men vafannnnnnnn när man har alla skrällar. Stod i kön på coop med lilla röda pennjäveln och ville strecka 1an också...men snålade...jävla fitta ...fan
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:13   #153
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Skoja inte. Varför spikar jag ove , resonerade nog som SS att re doc sugit kuk och btl varit bra. Jaja gick ju pkus typ 3k men vafannnnnnnn när man har alla skrällar. Stod i kön på coop med lilla röda pennjäveln och ville strecka 1an också...men snålade...jävla fitta ...fan
1an vinner ju normalt inte om inte bergh tilllåts mygla i starten. o buy the law o ove var inget att hänga i julgranen ikväll. Så normalt hade fler streck krävts. Mycke flax behöver man ha med alla aspekter. Men trösten är att det alltid kommer nya lopp
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:16   #154
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Sant sant. Men ändå nu hade det ju räckt med 1an jaja jag failade. Fina pengar åt helvete typ 3tuss plus men inget mot 300+

Pået igen
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:25   #155
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Sant sant. Men ändå nu hade det ju räckt med 1an jaja jag failade. Fina pengar åt helvete typ 3tuss plus men inget mot 300+

Pået igen
Hahahaha... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 16 lyckliga andelskunder kunde ha fått en trevlig julafton om jag inte hade spikat långben i sista... att utdelningen var så lite med sjuan? Hur många satt inte på de trollet inför sista?

Trodde inte ett dugg på re doc. Så jag kan inte säga så mkt. Men att spika buy the law på 1000krs bolagslir. 8 andelar. Stått o argumenterat för hästen hela dagen. Varje kund har anmärkt spikvalet i sista..

Men men. De fick en sexa iaf o massa femo
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:36   #156
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Hahahaha... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 16 lyckliga andelskunder kunde ha fått en trevlig julafton om jag inte hade spikat långben i sista... att utdelningen var så lite med sjuan? Hur många satt inte på de trollet inför sista?

Trodde inte ett dugg på re doc. Så jag kan inte säga så mkt. Men att spika buy the law på 1000krs bolagslir. 8 andelar. Stått o argumenterat för hästen hela dagen. Varje kund har anmärkt spikvalet i sista..

Men men. De fick en sexa iaf o massa femo

Haha jag rät en skvätt å tänkte samma. Såg inte ett enda plus på re doc. Enda var att goop så spika. Men allt Anna talade emot.

Ja spikade på 1000:- eget lir, form, startsnabb osv. Bergh fuskar vidare , flygande och kommer säkert fram att han körde med nån sorts barfota

Enda abret är att jag är irriterad på mig själv. Hade lätt kunnat dubbla pga tidigare vinster. Men nånstans så sa snålnorrlänningen i mig att nääääää.

Plugga lite extra till nästa lördag då jävlar.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:43   #157
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Efteranal-ysen.

1. Årets värsta kommunalare? Alla spelare som gick in under de sista timmarna spikade och gjorde den till favorit!! Statistik-Jens brukar påpeka att strecken förändras de sista timmarna inför start på V75 när de riktiga spelarna går in. I det här fallet antar jag att det var 'vissa' storspelare/robotar med flersystem...? Spelkollektivet kan bara inte ha uppfattat detta under timmarna före start när de var ute och köpte julgranar. Dessutom vinnaroddset... Skumt minst sagt, en 'spelkupp' som misslyckades?

2. Öh. Att släppa till Bergh i lägre klasser... Synd för Martin P. (NG!) Bra jobbat av Uffe och 2:an och 3:an är NG oxå.

3. Bara bra av spiken hela veckan.

4. Grattis Lalle! Streckmässigt bara att gardera fram- och baklänges.

5. Inte så mycket att orda om med låg klass och strykningar. Min förstahäst Henriks = ?

6. Som vanligt vinner en norsk häst och inte ett sto.

7. Inget sensationellt att Bergh vinner där de andra har dåliga lägen och främsta utmanaren Love Lini inte är en sprinter. Stort plus till Linslusen!!!

Bra statistik: (max) tre vinnare från bakspår/tillägg och (max) tre favoriter.

Jag föll själv i andra avd., borde inte ha spikat, men borde ha spikat Google, alla reducerade system är bra, där man inte väljer det minsta fel på spik och plushästar

Good Yule på er,
Mr. W.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:44   #158
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Haha jag rät en skvätt å tänkte samma. Såg inte ett enda plus på re doc. Enda var att goop så spika. Men allt Anna talade emot.

Ja spikade på 1000:- eget lir, form, startsnabb osv. Bergh fuskar vidare , flygande och kommer säkert fram att han körde med nån sorts barfota

Enda abret är att jag är irriterad på mig själv. Hade lätt kunnat dubbla pga tidigare vinster. Men nånstans så sa snålnorrlänningen i mig att nääääää.

Plugga lite extra till nästa lördag då jävlar.
Yepp!! Håller med dig. Exakt samma tanke. Visst re doc var favorit på strecken. Många tippa den som första häst. Den är startsnabb. 1600m är dennes likör. Men samtidigt... har följt denna hästen o lirat den hela året... Den har verkligen inte visat så mkt... Bergh låg ju lågt innan starten oxå..

Näää hade ändå inte spikat re doc. Knappast...

Däremot hur kan Buy the law ge 260k drygt samtidigt som berghan ger 305k?!?!?!

Hadr jag vetat detta så hade man ju spikat Re doc... hahahahha.. ne... nya tag på valla...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:46   #159
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Hahahaha... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 16 lyckliga andelskunder kunde ha fått en trevlig julafton om jag inte hade spikat långben i sista... att utdelningen var så lite med sjuan? Hur många satt inte på de trollet inför sista?

Trodde inte ett dugg på re doc. Så jag kan inte säga så mkt. Men att spika buy the law på 1000krs bolagslir. 8 andelar. Stått o argumenterat för hästen hela dagen. Varje kund har anmärkt spikvalet i sista..

Men men. De fick en sexa iaf o massa femo
jag gick också på buy the law men han kom inte alls iväg de första stegen som jag trott han skulle göra. Visst jag var medveten om att det skulle kunna kosta för mycket därutifrån sen trodde jag inte jorma skulle få sån fart på love lini (men jorma är en jäkel på att skicka iväg dem från start). Begriper ändå inte att ove tar upp så tidigt. Han måste köra längre o försöka hitta ner. hellre dödens än att backa sist ju. Nu gav han upp loppet efter 50 meter. Sen ser han märkligt nog inte att Uffes stannar i sista sväng o kör galopp också uppe på det hela Men det är klart att det inte va toppkusk på hästen var ju inbakat i chanspiken när plitade ner systemet....
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:48   #160
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

grattis till alla som vann nåt och god jul mina vänner, nya tag på fredag v64 Eskil ..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 21:49   #161
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
jag gick också på buy the law men han kom inte alls iväg de första stegen som jag trott han skulle göra. Visst jag var medveten om att det skulle kunna kosta för mycket därutifrån sen trodde jag inte jorma skulle få sån fart på love lini (men jorma är en jäkel på att skicka iväg dem från start). Begriper ändå inte att ove tar upp så tidigt. Han måste köra längre o försöka hitta ner. hellre dödens än att backa sist ju. Nu gav han upp loppet efter 50 meter. Sen ser han märkligt nog inte att Uffes stannar i sista sväng o kör galopp också uppe på det hela Men det är klart att det inte va toppkusk på hästen var ju inbakat i chanspiken när plitade ner systemet....
Instämmer till hundra. Finner iaf tröst i ert snack i forumet. Klart alltid enklare i efterhand. Men satt o svor o kommentera exakt samma punkter efter loppet. Han kunde kört mer från start åtminstone. Verka dock inte som han fick fart på kusen. Däremot så är ju allt kört när han backar sig sist. Men sen att inte styra undan när uffe rasar genom fältet o klipper BTL är oxå dåligt av långben... Sen va gör uffe? Tar upp som en åsna... ibland asså....

DÄREMOT.. är övertygad att BTL hade kunnat göra samma lopp som re doc i ledningen. Tkr mkt tala för BTL idag. Även om de kostat mkt i ledningen tror jag han hade stått pall... men men...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 22:02   #162
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Instämmer till hundra. Finner iaf tröst i ert snack i forumet. Klart alltid enklare i efterhand. Men satt o svor o kommentera exakt samma punkter efter loppet. Han kunde kört mer från start åtminstone. Verka dock inte som han fick fart på kusen. Däremot så är ju allt kört när han backar sig sist. Men sen att inte styra undan när uffe rasar genom fältet o klipper BTL är oxå dåligt av långben... Sen va gör uffe? Tar upp som en åsna... ibland asså....

DÄREMOT.. är övertygad att BTL hade kunnat göra samma lopp som re doc i ledningen. Tkr mkt tala för BTL idag. Även om de kostat mkt i ledningen tror jag han hade stått pall... men men...
hade också riktigt feeling. vid första anblick på listan så tänkte jag spik re doc, men efter genomgång på starter i arkivet så trodde jag inte att re doc skulle hålla upp spets o att Ove kankse kunde trycka sig till spets. Nu skiftar ju startsnabbheten lite från start till start också beroende på olika faktorer vilket gör det hela svårare. När sedan domaren sitter o sover i starten är det inte konstigt att en del hästar o kuskar också gör det ibland summa sumarum är det jäkligt svårt att spela på trav o turen man behöver skall inte underskattas
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 23:47   #163
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 324
Sharp$: 6253
Standard

Efter 10 bärs har ja lugnat ner mig. skönt att jag inte var den enda som chansade på soplångben ibland undrar man hur dessa kuskar ändå vinner en massa lopp när man ser vissa styrningar. Och ja, 260 på 7 och 305 på 1an ..wierd

Ska kolla på valla7an efter 1 ton julmat senare god jävla jul och 200nyårsbärsår
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 23:54   #164
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 50
Sharp$: 2272
Standard

God Jul


Önskar en God Jul till er alla.................zarre
zarre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-24, 09:02   #165
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Efteranal-ysen.

1. Årets värsta kommunalare? Alla spelare som gick in under de sista timmarna spikade och gjorde den till favorit!! Statistik-Jens brukar påpeka att strecken förändras de sista timmarna inför start på V75 när de riktiga spelarna går in. I det här fallet antar jag att det var 'vissa' storspelare/robotar med flersystem...? Spelkollektivet kan bara inte ha uppfattat detta under timmarna före start när de var ute och köpte julgranar. Dessutom vinnaroddset... Skumt minst sagt, en 'spelkupp' som misslyckades?
Hästen var i diskussionen på förhand. Dock mycket surr om bla 2:an och fokus hamnade inte mycket på vinnaren förrän efter värmning och provstart då den gapades ut! Såg fullkomligt lysande ut så att det var en "kupp" köper jag inte! Storspelare och större system inväntar absolut sista info och många var nog dom som gjorde omfall och både spikade och spelade. Inte konstigare än så!

God Jul alla!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td