Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-05, 22:31   #46

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2368
Standard

Björn drar på pimpelfiske istället i morgon.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 22:35   #47

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det gör han rätt i efter förra helgens triumf !!!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 23:20   #48

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Absolut spets och med en gasglad kusk!

Är ingen hjälte till slut dock och jag kommer knappast ha med honom om jag garderar ens.
Jag tänker precis likadant, finns inte vinst i det här sällskapet! Näst senast lirade jag honom till 5ggr när det stod spets i programmet och han mötte nästan ingenting. Den här gången är nästan varenda häst lika bra eller bättre, härdade på ett sätt som den här V64-hästen inte kan stava till. Jag tror inte ens gasglade Kim kommer ge sig den på att svara ledningen utan kör förnuftigt för bästa placering. Vinner inte ens med perfekt resa (direktsläpp och lucka i utgång av sista sväng) påstår jag. Tar 5,6,9,10 till samma eller lägre procent alla dagar i veckan!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 23:23   #49

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

11% på Flemming i sista känns högt, visst det kan bli lite körning här men hur i helvete ska den hinna fram på det korta upploppet och korta distansen? Känns märkligt att man ens plockar ut den på 1640 när det känns som den utvecklats till en stayer. Har feeling för att det blir en omöjlig uppgift och rankas ner klart.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 23:41   #50

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
11% på Flemming i sista känns högt, visst det kan bli lite körning här men hur i helvete ska den hinna fram på det korta upploppet och korta distansen? Känns märkligt att man ens plockar ut den på 1640 när det känns som den utvecklats till en stayer. Har feeling för att det blir en omöjlig uppgift och rankas ner klart.
Jag har också känslan att han är loppets mest överstreckade. Blir det alldeles för hård körning där framme är han bara en i mängden som kan blåsa till i och med att han kommer hamna så långt bak att de flesta andra ändå får bättre resor. Och blir det inte någon vansinneskörning är han nästan chanslös.

Hur jag än vrider och vänder på loppet kommer Luddes fram som en spelvärd favoritspik. "Bara" 34% liksom. Om han gjort ett lopp inför och kommit in etta-tvåa i något vardagstrav vore han 60%-are. Det finns ju en osäkerhetsfaktor i att han varit ifrån så länge såklart, men så länge han är okej tränad ska det inte spela så stor roll över sprint. Och uppehåll kan till och med vara positivt, är han riktigt löpsugen och blir het springer han väl så fort att de andra ändå inte kommer kunna ta honom i nerförsbacken på Jägers om han börjar dra efter andan till slut. Det här blev inte spelat som jag trodde och då anpassar jag mig därefter. Minst utgång, kanske spik! Ska bli intressant att höra om Örjans taktiska upplägg om man får ut något av honom. Men det känns som att han viker sig mot Adrian. Re Doc sitter emellan och de lär nog ta en lugn avgång och söka position från det där spåret. Och Kim tror jag släpper till den som kommer först av 3,4 men ingen annan.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 00:12   #51

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag har också känslan att han är loppets mest överstreckade. Blir det alldeles för hård körning där framme är han bara en i mängden som kan blåsa till i och med att han kommer hamna så långt bak att de flesta andra ändå får bättre resor. Och blir det inte någon vansinneskörning är han nästan chanslös.

Hur jag än vrider och vänder på loppet kommer Luddes fram som en spelvärd favoritspik. "Bara" 34% liksom. Om han gjort ett lopp inför och kommit in etta-tvåa i något vardagstrav vore han 60%-are. Det finns ju en osäkerhetsfaktor i att han varit ifrån så länge såklart, men så länge han är okej tränad ska det inte spela så stor roll över sprint. Och uppehåll kan till och med vara positivt, är han riktigt löpsugen och blir het springer han väl så fort att de andra ändå inte kommer kunna ta honom i nerförsbacken på Jägers om han börjar dra efter andan till slut. Det här blev inte spelat som jag trodde och då anpassar jag mig därefter. Minst utgång, kanske spik! Ska bli intressant att höra om Örjans taktiska upplägg om man får ut något av honom. Men det känns som att han viker sig mot Adrian. Re Doc sitter emellan och de lär nog ta en lugn avgång och söka position från det där spåret. Och Kim tror jag släpper till den som kommer först av 3,4 men ingen annan.
Tror du verkligen att Bergh med Re Doc(som älskar att gå i spets) kommer ta en lugn avgång? Jag tvivlar...
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 00:18   #52

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vart drar fisken då?

Har själv svårt att få till det på V75:an i morgon..
1: 1,6,8,10,11
2: 2,3,9
3: 1,8,11,12
4: 1,2,3,7,11
5: 5
6: 1,8,9 R:6
7: 2
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 00:27   #53

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Min spik imorgon är uträknad och klar! Helt klart ett kanonvärde!!

Hästen jag talar om startar i guld! 12 Dreams Take Time 11% men lär gå upp!

Varför undrar ni säkert då? Jag inser att även jag höll på att missa skogen för att träden är i vägen...

Kollektivet spekulerar i vem som tar spets och "alla" är överens om att 1 Allaballakaitoz lär laddas, utifrån kommer 3 Call Me Hanover som också är intresserad av spets... Det alla försöker lista ut är huruvida 5 Harry Haythrow kan lugga 1 och 3 på spets för att sedan eventuellt släppa till ännu en laddande 6 Edward Ale....

Luktar det överpace någon?? De flesta spekulerar även i att 1 Allaballakaitoz troligtvis kan lyckas hålla upp men det kan till och med vilken alkis som helst räkna ut att det inte görs via en 13-öppning.... Näää här lär det gå undan värre oavsett...

Från bakspår finns morgondagens mest övervärderade häst och det är 9 J T'amie Express som har vissa förespråkare från rygg ledare!!? GLÖM det! Det finns inte "guld" någonstans i/på/över/runt den kusen....SHIT vad dålig den va sist!! Och inte fan kommer någon lucka där inte i mitt scenario... Återstår 11 Nahar och min spik!

Peter Unstersteiner HYLLAR Dreams Take Times träningsrundor och både styrka och hårdhet är väl dokumenterad....

Vissa betaltjänster ger Dreams Take Time en möjlighet om rygg på Nahar under slutrundan och räknar bort mitt scenario TOTALT!

Mitt scenario är vrålöppning på klart under 1.10 där 1 Allaballakaitoz med nöd och näppe håller spets.... Precis när krutröken lagt sig styr Pappa Untersteiner på och sveper fältet i ett nafs och då stallkamraten med försiktig OCH klok Örjan Kihlström i sulkyn upptäcker Dreams Take Time så vinkas den fram till spets och glider dit varvet från mål och sedan brisar den bara undan... Den som utmanar är främst toppformade och smygande 4 Nok En Fräkkert som kanske håller undan för 11 Nahar som flyger fram från kön men.....för sent.... Packet stapplar i mål på behörigt avstånd där dom som mot förmodan har krafter kvar fastnar bakom spetsduelanterna (som är många...)

Dagens bästa spik och tvillingen bjuder jag på..... 12 mot 4 och 11!

Folk är fulla och nyktra doob tar betalt!!

Senast redigerad av doob den 2016-02-06 klockan 00:30.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 00:43   #54
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
"Stekeln" har ju redan sagt det mesta. Fleming har väl lika stor chans att vinna på lördag som Bernt Lindstedt eller Olle Goop. Eller min mormor.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 01:05   #55

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Hur löser man avd. 5?! Getingbo... 1-7 kan alla vinna är känslan..
Tror det räcker med 1,3 och 6. Vill du ha fler är det 4 och 7.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 01:35   #56

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-3

Det här loppet har doob kört kreativt i sitt badkar. Men drar fel slutsats.
1 tar ledningen. Andra utmanar och genomför på upploppet en kollektiv död. 8 Obi Wan dog senast redan 700 m kvar och öppnade för 11 Nahar, som då fick lucka från fjärde inner och vann (över min vinnare Spring Erom). Nahar är inkvalad till final nästa vecka och är sanslöst överstreckad med 22 % denna gång - helt chanslös.
Favoriten 6 Edward Ale är en häst för Elitloppet. Han har stoppats av skador. Puro har satt honom i fin form efter lång vila och kommer från två vinster. Edward är bäst bakifrån. Dagens bästa spik med 38 %. Stenklar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 07:22   #57

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2957
Standard

v75-3

Edward såg totalt slutkörd ut senast mot ett lättare gäng än det här, jag tror att Robert kommer att vara offensiv bakom Nahar, förmodligen blir det bra bana på Jägers, Nahar är ju väldigt bankänslig så varför vänta till finalerna och kanske betydligt sämre bana.
jag tror han är stenklar, jag spikar.
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 08:48   #58

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7304
Standard

Kul att tre personer tycker tre olika hästar är stenklara i guld
Själv har jag precis samma tankar som doob.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 09:03   #59

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2727
Standard

Vivi Per Lei, behövs den?
Gammal 2016-02-06, 09:08   #60

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 475
Standard

v4