Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-12, 15:45   #151
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Det häxade rejält för Erik, men jag chansade att spika i ett helöppet lopp. Hade blivit för dyrt att helgardera.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:45   #152
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Vackert! Fast Play It Diablo hade varit bättre då jag lastade till 30 ggr vinnare
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:46   #153
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Jag tar bort min sista häst och den vinner. Så trött jag blir. Zzz.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:47   #154
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Nu har favvoparaden börjat!!

Inte sällan det blir dålig utdelning när alla tycker det ser svårt ut...!

Går såklart inte att säga efter ett lopp but wait and see!
Haha...jag är så jävla rätt och i fas med mitt travlirande just nu!!!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:47   #155
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Bara helgardera såna här pajaslopp. Totalt hopplöst...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:48   #156
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Det var sannerligen ett sevärt lopp avd 2 och en barfotaskräll vann. I avd 3 ska det bli spännande att se hur viktigt lopp detta är för Alfas da Vinci. Det ryktas om att detta bara handlar om att få ett lopp till i kroppen inför kommande olympiatravskval och om det stämmer kanske det inte blir alltför offensivt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:50   #157
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var sannerligen ett sevärt lopp avd 2 och en barfotaskräll vann. I avd 3 ska det bli spännande att se hur viktigt lopp detta är för Alfas da Vinci. Det ryktas om att detta bara handlar om att få ett lopp till i kroppen inför kommande olympiatravskval och om det stämmer kanske det inte blir alltför offensivt.
Har du sett hästens resultatrad med barfotabalans tidigare? Lite magstarkt att kalla det för en "barfotaskräll".
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:50   #158
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Bara helgardera såna här pajaslopp. Totalt hopplöst...
Vinnande häst gör oftast alltid bra lopp, jag har väntat på vinsten. Jag trodde inte den skulle komma idag dock. Därför valde jag bort den och körde på 2an istället. Som det kan gå...
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:50   #159
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var sannerligen ett sevärt lopp avd 2 och en barfotaskräll vann. I avd 3 ska det bli spännande att se hur viktigt lopp detta är för Alfas da Vinci. Det ryktas om att detta bara handlar om att få ett lopp till i kroppen inför kommande olympiatravskval och om det stämmer kanske det inte blir alltför offensivt.
Då mäste väl Harry vara stenklar? Spets och slut, hämta ut....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:51   #160
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har du sett hästens resultatrad med barfotabalans tidigare? Lite magstarkt att kalla det för en "barfotaskräll".
Hon körde bästa loppet helt enkelt. De där bakom kom aldrig in i det och de där framme körde för hårt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:52   #161
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hon körde bästa loppet helt enkelt. De där bakom kom aldrig in i det och de där framme körde för hårt.
Ja men jag tror knappast hästens balans var nån större faktor denna gång. Hon hade nog vunnit detta ändå.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:54   #162
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Ruskigt lurig omgång det här och jag kommer att chansa en del. Tankar så här långt:
1: Bravo förstahäst för mig och lutar åt spik eller ensam A. Garderar i första hand med 8 som kan få loppet och 1 som blir svår nå om den får spets.
2: Hopplöst svårt och helgardering kan vara klokt. Men chansar nog på 5 och 7 som A eller lås. 11 måste väl med men lär stiga under lördagen. 8 känns spelvärd trots kusken, gjort många bra lopp och intressanta ändringar. Se tänker jag inte spricka på Play it Diablo, den är skyldig mig en slant. Vågar nog inte ta bort favoriten heller med så många plus.
3: Inne på att chansspika Attack Diablo. Tror favoriten hamnar för långt bak och hoppas Nahar fortsätter vara slut.
4: Troligen chansspik på Swing Kronos med förhoppning om SoS. 11 tidig bakom men luktar väl dödens. Gillar Mind Your Face men den borde vara rostig. Hoppas favoriten har en av sina många dåliga dagar.
5: Tror klart mest på Orakel Face och SoS. 2 andrarank på läge och form. Har ingen känsla för 5 som sto och när den står tufft inne. Men läget och Veijo gör att den nog ändå åker med. Tveksam till 3 men hemmabana och kanonform gör det svårt att ta bort den. Känns som de bästa hästarna fått bästa lägena men finns såklart en del spännande bakom vid större gardering, t.ex. 4,9,10 och tokstrecket 8 på hemmabana. Lill-Zacke har skrällt innan men borde inte gå härifrån.
6: En normal Buzz vinner självklart normalt, särskilt om det blir barfota. Men rensar bra bakom och vill absolut ha med 3, kan vara hur bra som helst. Utesluter heller inte streck för 5,9,11.
7: Tycker det luktar skräll här. 10 är tveklöst mitt förstastreck då jag tror det är bästa hästen. Vill dock komplettera med en A till och väljer då mellan 4 och 5. Har också svårt ta bort 11 med sådan kuskförstärkning. Just nu finns även 3 och 9 med.

Var inne på att lämna in redan nu men vill invänta barfotainfo, i synnerhet på Buzz Mearas.
Tänk om man kunde få fortsätta vara rätt på det nu..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:54   #163
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ja men jag tror knappast hästens balans var nån större faktor denna gång. Hon hade nog vunnit detta ändå.
Det var ungefär det jag skrev; att löpningsförloppet var det avgörande och hon gav sin häst bästa loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:55   #164
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har du sett hästens resultatrad med barfotabalans tidigare? Lite magstarkt att kalla det för en "barfotaskräll".
Någon betaltjänst skrev väldigt positivt om den på barfota runt om. Minns inte vilken det var. Men som jag skrev tidigare avstod jag V75 just för att jag misstänkte att det skulle vara väldigt svårt att räkna på vilken/vilka av alla minst 50 barfotahästar idag som kommer leverera bäst. Gick helt enkelt inte att få till ett vettigt system med de ekonomiska resurser jag har för det.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 15:55   #165
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2226
Standard

Jag undrar om Anders verkligen är Åkes biologiska son? Efter att ha sett det där kan man ju undra...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td