Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-12, 11:56   #91
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jag diskuterade inte alls. Jag ställde en fråga om TS satt med ngn viktig info då hen indirekt klargjorde att det inte fanns ngn galopprisk.

För mej ringer ju varningalampan när jag ser att en häst har HUNDRA % galopp med som i detta fall voltstart. Sen behöver det ju innebära att det sker direkt i voltning/start, en allmännt osäker häst stressar ju lätt upp sej mer i volt än med bil & galoppen kan ju då lika gärna ske efter några hundra meter. Spår 4 är knappast ngn fördel, därav att jag tyckte frågan var befogad till TS.
Från ditt inlägg kunde man få intrycket att hästen är en frekvent galoppör i voltsstartsmomentet, ville bara förtydliga att så inte är fallet. Personligen tycker jag inte man kan kolla på resultatlistan, se två galopper i voltstart och dra stora växlar av det utan att kolla upp loppen i arkivet. Hästen kan ha blivit påkörd två gånger såvitt du vet och då hamnar man snett på det om man plockar bort på grund av startmomentet. Likaså kan en osäker häst ha stapplat iväg med nöd och näppe från gynnsama startspår och ha stor galopprisk när den lottas till ett snävt startspår. Facit i fallet Oki Doki Face är en felfri och behändig avgång från ett klart mer gynnsamt tredjespår i debuten och en galopp från ett snävare andraspår i hästens fjärde start. Vad gäller hästens galopprisk i dagens lopp så tror jag också den är överhängande, ville mest kommentera hur det sett ut hittills.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 12:32   #92
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37831
Standard

Elliot Coger struken!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 12:37   #93
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Tror att vi kommer en skräll i första avdelningen tål ni ni någon häst under 7%?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 12:44   #94
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Chans?


Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Tror att vi kommer en skräll i första avdelningen tål ni ni någon häst under 7%?
Räknar man skräll just så i detta lopp är chansen 40% att det blir så.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 12:48   #95
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 31
Sharp$: 221
Standard

Tac Wee är mitt drag i omgången. Med springband i andra volten sitter han, om inte i ledningen, så bra på det i främre träffen. Blir hästen att slå...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 12:55   #96
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

har fidus lämnat några förslag? brukar ha fina skrällar..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:06   #97
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57328
Standard

En baksida av barfotaförbudet är att nu när det upphört är det så mycket utrustningsändringar att dagens omgång nästan blir lottobetonad. Det är sannerligen inte lätt att försöka räkna på dom loppen där typ 75 procent av hästarna ska gå med ny utrustning idag och på en troligen snabbare bana än på flera månader. Jag bestämde mig därför för att nöja mig med v spel, tvillingspel och ev dd spel idag. Fick inte ihop något V75 spel som känns bra med tanke på alla ändringarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Enrico1 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:22   #98
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6137
Standard

Steady Brodda med skor som det ser ut nu, så sas det inte i intervjuer tidigare. Chansar bort den om det kvarstår.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:25   #99
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Mycket dubbelrött i avd2, gör ju inte det loppet ännu svårare
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:31   #100
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan man hitta motiveringar till strykningar någonstans? T.ex. på elliot couger nu senast
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:31   #101
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Steady Brodda med skor som det ser ut nu, så sas det inte i intervjuer tidigare. Chansar bort den om det kvarstår.
Åter igen, de bästa intervjuerna finns på Peters hemsida som gjorts i samarbete med Spelvärde.se.

http://www.untersteiner.se/archives/4643

Intervjuer med Peter i samarbete med Spelvärde.se.

– 1 Route Sixty Six (lopp 2) ska gå barfota bak istället för skor runt om och det har jag väntat på eftersom jag tror att det ska en kick. Han har lite smickrande rad tycker jag då det har varit rätt lämpliga lopp, men han tar loppen på bra sätt. Enligt skötaren Jonna har hästen känts fin i veckan. Halvstängt huvudlag och vanlig vagn som senast.

– 15 Gucci Degato (lopp 2) var väl ”sådär” senast. Det var inte rätta trycket när jag fick fritt tycker jag. Det är lite svårt läge, men han verkar hålla fräschören. Det blir svårt att komma till från läget och jag ligger lågt. Skor runt om, halvstängt huvudlag och vanlig vagn.

– 1 Frankie Brodde (V75-1) var jag nöjd med senast då han fick en vid sistasväng. Han är inne i en fin period i sitt liv och kusken får göra ett försök att hålla ledningen. Det är positivt att det är voltstart och han öppnar ganska bra. Skor runt om, can’t see back på insidan och murphybländare på utsidan samt vanlig vagn som senast.

– 14 Steady Brodda (V75-2) går bra varje gång, men från tredjeledet blir det jobbigt såklart. Men hon fäller många till slut på sin fina speed om hon är lite häng på dem. Skor runt om, murphy + rulle och jänkarvagn som senast.

– 3 Attack Diablo (V75-3) ska vi plocka skorna på nu, det var ju rätt länge sedan. Han har ett lopp i kroppen och gick fint in i mål senast, så varför inte liksom? Han bör komma till ledningen och det blir helstängt huvudlag och jänkarvagn som senast.

– 8 Nothing But Class (V75-3) blir det jobbigt för från det där läget. Grundtanken är att han inte ska laddas från start för då är det dödensrisk. Han är bra när han får spara speeden och Örjan var nöjd med honom senast. Det var visserligen ett tacksamt lopp senast, men Örjan tyckte att hästen höll ihop travet bra. Skor runt om, murphybländare på insidan och can’t see back på utsidan och vanlig vagn som senast.

– 7 October Kronos (V75-6) ska vi plocka skorna på nu och det tror jag ger en kick. Just med den hästen tror jag att det ger en effekt. Det har inte varit det rätta trycket på sistone, men det beror nog på skorna. Halvstängt norskt huvudlag med vita insidor och jänkarvagn som senast.

– 9 Cash Lane (V75-7) gör det bra och allting tyder på att han kommer gå ett bra lopp. Jag har dålig koll på motståndet, men det blir inga ändringar på utrustningen. Skor runt om, norskt huvudlag med vita insidor och jänkarvagn som senast.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5), asgaya3141 (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:31   #102
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Fick inte ihop något V75 spel som känns bra med tanke på alla ändringarna.
Jag som spelar övervägande förhandare tycker att alla spel känns bra just i förhand.

50:- på V75 räcker till en bra förhandlare.

Risken finns att den känns lite sämre i efterhand men det är ju alltid någon
annans fel.

Mvh. Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:33   #103
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rQx Visa inlägg
Kan man hitta motiveringar till strykningar någonstans? T.ex. på elliot couger nu senast
Japp, orsak till strykning finner du alltid på Svensk Travsport.
Sårskada i detta fall.

https://www.travsport.se/hast/visa/709832/resultat
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:36   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57328
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag som spelar övervägande förhandare tycker att alla spel känns bra just i förhand.

50:- på V75 räcker till en bra förhandlare.

Risken finns att den känns lite sämre i efterhand men det är ju alltid någon
annans fel.

Mvh. Uffe
Det hade varit kanon idag om man haft samma spelkassa som typ betaltjänsterna, för då hade man haft helt annan möjlighet att spela på att alla utrustningsändringar kommer ge effekt. Med ett system för typ 500 kr blir det att gissa/chansa på ett helt annat sätt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-12, 13:41   #105
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det hade varit kanon idag om man haft samma spelkassa som typ betaltjänsterna, för då hade man haft helt annan möjlighet att spela på att alla utrustningsändringar kommer ge effekt. Med ett system för typ 500 kr blir det att gissa/chansa på ett helt annat sätt.
Vad hindrar dig att skaffa ett eget Tillsammansbolag?
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td