Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-11, 13:32   #31
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Kom ihåg att hästen inte presterat sen han blev skadad & nu möter han dessutom Buzz Mearas.
Man vill ju gärna se den här hästen på topp men tror inte vi får se den vinna på V7 nåt mer, kanske V64.

Jag tror ingenting på den men kommer gratulera dig om du ändå får rätt.
Att rekommendera spel till 15 ggr betyder ju inte nödvändigtvis att man tror den har bäst chans att vinna . Många som missuppfattar det när man skriver om ett nätodds. Det handlar ju om att man bedömer att den har chans och att den är större än det odds den spelas till. Om man tror att en 15 oddsare är stenklar är det läge för ett relativt sätt väldigt stort spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+10), kunghumle (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 13:55   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Att rekommendera spel till 15 ggr betyder ju inte nödvändigtvis att man tror den har bäst chans att vinna . Många som missuppfattar det när man skriver om ett nätodds. Det handlar ju om att man bedömer att den har chans och att den är större än det odds den spelas till. Om man tror att en 15 oddsare är stenklar är det läge för ett relativt sätt väldigt stort spel.
Tänker på Solvato. För nästan precis två år sedan hade den gjort ett antal godkända men inte mycket mer prestationer i vardagslopp. Då skulle den ut i olympiatravsförsök mot helt annat motstånd och inte många som trodde på den. Men Veijo snackade i intervjuerna om första barfota och att det skulle ge effekt. På fredagen skrev jag här eller om det var på travpunkten då att den var klart spelvärd till 17 ggr hos B365. Den blev sannerligen förbättrad. Rekordsänkte med över 2 sekunder och vann mycket lätt till drygt 8 ggr hos atg. I loppet efter vann den även finalen.

Mr Chicago är inte lika säker på det sättet för det är inte första barfota på den. Långt ifrån.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 14:06   #33
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

En Buzz Mearas från spår 1 med Adrian på V75 i silverdivisionen, i årsdebuten och möjligen med skor på? är inget jag vill hålla i handen till 70%. Hästen må vara snabb iväg men minsta lilla krångel är han riktigt sårbar. Finns en del snabba utanpå också.

Berghults Leffe till exempel, som var en av favoriterna i finalen för en månad sedan, står nu i 1%. Finns mycket värde utanför Buzzen!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 17:38   #34
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-5

1 Orakel Face är startsnabb och tar ledningen. Den har dock hoppat i två och har bara vunnit en gång (klass I finalen i november) av sina fem senaste starter. Måste streckas.
Jag fegstreckar 1,3 och 5. 5 Roses Glory har spöat hingstar och valacker ordentligt. 3 Folli var rejäl senast och är en sprinter med bra spår.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 18:51   #35
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 106
Sharp$: 1801
Standard

Ngn som loppkommentarer till Kalmar?
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 18:53   #36
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Min troligaste vinnare i veckans v75a är TACK WEE som gjorde ett kanonlopp på Vincennes, sådana prestationer brukar alltid räcka långt på v75. Då favoriten alltid är ojämt presterande vill jag utnämna detta till veckans bästa drag,
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 19:36   #37
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Vad tror ni om Hank von håleryd imorgon?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 20:02   #38
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Ni måste skoja om den, visade ju ingenting, drog i högertöm under vägen & verkade vara irriterad i munnen tidigt på upploppet när han ristade på huvet.

Skulle inte rekommendera spel på den.
Nu får du sluta reta Olle han är ju ensam och hittat Mr Chicago i travsverige
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 20:06   #39
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Nu får du sluta reta Olle han är ju ensam och hittat Mr Chicago i travsverige
Jag rets aldrig utan säger bara vad jag ser, dock inte alltid jag ser rätt, gå in & kolla i arkivet & bedöm själva, ser ju att en av de största betaltjänsterna tippar honom etta så då borde jag ha fel.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 20:10   #40
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Nu får du sluta reta Olle han är ju ensam och hittat Mr Chicago i travsverige
Spelat väl ingen roll m hela världen hittat den så länge den jag rekommenderade v spel till fast odds fick det innan betaltjänsterna kom ut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 20:15   #41
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Jag rets aldrig utan säger bara vad jag ser, dock inte alltid jag ser rätt, gå in & kolla i arkivet & bedöm själva, ser ju att en av de största betaltjänsterna tippar honom etta så då borde jag ha fel.
Tyvärr har många snurrat in sig på Veijos och Adrians häst i loppet medan det finns en som är totalt bortglömd som kommer få loppet om Veijo är elak med tempot utan på Adrians häst.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 20:37   #42
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Tyvärr har många snurrat in sig på Veijos och Adrians häst i loppet medan det finns en som är totalt bortglömd som kommer få loppet om Veijo är elak med tempot utan på Adrians häst.
Preben som flyger lågt? 0.2% på den är VÄLDIGT lågt iallafall.

Senast redigerad av rrylander den 2016-03-11 klockan 20:40.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 20:53   #43
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Preben som flyger lågt? 0.2% på den är VÄLDIGT lågt iallafall.
Jag tänkte mer på 9.Radysin America luckan kommer.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 21:17   #44
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7814
Standard

Måste ta upp en detalj jag lagt märke till.
4 Welcome är rankad 1:a hos SS. 4% på streckspelet.
Vad vet SS som inte kollektivet vet?
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 21:21   #45
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Måste ta upp en detalj jag lagt märke till.
4 Welcome är rankad 1:a hos SS. 4% på streckspelet.
Vad vet SS som inte kollektivet vet?
Det undrar jag också?

4 Welcome (Peter Ingves) hoppas jag ska vara med där framme. Lite platschans om det löser sig någorlunda hoppas jag på. Ett bra läge i alla fall, säger Mats Rånlund.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td